Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Golf IV sau Mini Cooper R50
Last Updated: Aug 12 2022 07:24, Started by
Pionul22
, Aug 07 2022 21:01
·
0
#1
Posted 07 August 2022 - 21:01
Salut. Trebuie sa fac o alegere destul de importanta pentru mine si chiar sunt indecis.
Am gasit 2 masini care se prezinta foarte bine la prima vedere atat estetic cat si mecanic. 1.Golf IV cu motor 1.4 75 cai, 2003, manual, 220.000 km, cu instalatie gpl, ac manual. Masina asta este putin sub 2000euro, iar estetic nu isi arata varsta. 2.Mini Cooper cu motor de 1.6 de 116 cai, 2004, Cutia Automata, Climatizare Automata si doar 125.000km verificati si reali, masina este putin peste 2500 euro, iar estetic se prezinta excelent. Nu am nevoie de cine stie ce spatiu, de aceea ma gandeam si la Mini, dar am vazut si acest golf si am inceput sa ma gandesc si la economiile pe care le-as putea face. Astept parerile si sfaturile voastre, multumesc! |
#3
Posted 07 August 2022 - 21:21
Ai bani de intretinere?
Da - Mini, generatia aia se conduce ca un go-kart, dar cu un pret. Nu - Golf. Orice „nea“ stie s-o repare si intretinerea e mai decenta decat la Mini. |
#4
Posted 07 August 2022 - 21:33
Lowrider, on 07 august 2022 - 21:21, said:
Ai bani de intretinere? Da - Mini, generatia aia se conduce ca un go-kart, dar cu un pret. Nu - Golf. Orice „nea“ stie s-o repare si intretinerea e mai decenta decat la Mini. Bani de intretinere as avea. Atat timp cat nu voi fi nevoit sa arunc cu mii de euro, sa mai bag bani din cand in cand intr-o masina, este in regula. Am uitat sa precizez. Eu in momentul de fata fac cu masina undeva la 9-10 mii km anual dintre care 90% urban, iar pe viitor se va reduce undeva la 6-7 mii km deoarece obtin si categoria A si ma voi folosi si de motocicleta. |
#5
Posted 07 August 2022 - 21:45
Strict intre cele 2 ia Golf-ul ! Cere mai putini bani la intretinere !
|
#6
Posted 07 August 2022 - 21:53
Eu n-as lua niciuna. Estetic toate arata bine cand sunt la vanzare, dar tehnic?
Golful e lesinat. Mini-ul are pret de intretinere de masina premium. |
#7
Posted 07 August 2022 - 21:55
GOLF e usor si ieftin de reparat.Mecanici gasesti usor ptr el.
|
#8
Posted 07 August 2022 - 23:43
Golf
Grija cu valabilitatea instalatiei gpl (10 ani) si cu parcarile subterane. |
#9
Posted 08 August 2022 - 07:26
Pionul22, on 07 august 2022 - 21:33, said:
Bani de intretinere as avea. Atat timp cat nu voi fi nevoit sa arunc cu mii de euro, sa mai bag bani din cand in cand intr-o masina, este in regula. Golf-ul a fost la vremea lui "masina poporului", asa ca nu te astepta la fiabilitate gen Audi/BMW/Merc. In schimb, piesele sunt in general ieftine si le gasesti pe toate gardurile. Mini-ul va avea costuri de intretinere mult mai mari, si multe piese sunt de fapt de BMW. Daca nu gresesc, generatia aia de Mini are si probleme grave cu immobilizer-ul, daca se duce vei ajunge usor sa dai pe el cat jumatate din valoarea masinii. Si nu sunt singurele probleme imprumutate de la BMW-urile din aceiasi ani. |
#10
Posted 08 August 2022 - 07:30
Strict intre astea doua, mini-ul e o gloaba care are multe defecte de fabricatie (faruri care bat aiurea, senzori, ariculatii, etc). Nici golful 4 n-o fi vreo performanta, dar cel putin nu te va lasa in drum...
|
|
#11
Posted 08 August 2022 - 08:05
Asa ajunge Bucurestiul cu Dacca.
Solutia este un impozit astfel incat sa scoata fiarele vechi de pe strazi inainte sa ne sufocam. |
#12
Posted 08 August 2022 - 08:32
paco rabanne, on 08 august 2022 - 08:05, said:
Asa ajunge Bucurestiul cu Dacca. Solutia este un impozit astfel incat sa scoata fiarele vechi de pe strazi inainte sa ne sufocam. Sa inteleg ca pana acum ai casat toate masinile pe care le-ai avut. Sau a fost mai tentant sa le vinzi? Iar acum militezi, la fel ca multi alti ipocriti, sa fie taxati aia care v-au scapat de rable. Absolut "normal". Problema ta e de fapt cu felul in care se da ITPul. Daca simti ca vrei sa faci ceva, indreapta-ti energia in directia corecta. Daca e prea greu, suporta. Nu-i da in cap aluia de sub tine. Ca nu de la ala ai tu probleme. |
#13
Posted 08 August 2022 - 08:35
Militez pentru un trafic aerisit, cum au facut danezii.
Daca nu imi permit o masina care sa corespunda normelor sunt dispus sa schimb masina cu bicicleta sau cu mijloacele de transport in comun. *Nu normelor actuale, normelor viitoare Euro 6 sau electric in orase si/sau impozit >1500 euro/an pe autovehicul detinut. Edited by paco rabanne, 08 August 2022 - 08:38. |
#14
Posted 08 August 2022 - 08:37
Ontopic, Golf 4.
Semiofftopic, Pejo 307 din ultimii ani de fabricatie. Ca n-are probleme cu rugina iar motoarele pe benzina sunt f ok. |
#16
Posted 08 August 2022 - 08:43
paco rabanne, on 08 august 2022 - 08:35, said:
Militez pentru un trafic aerisit, cum au facut danezii. Daca nu imi permit o masina care sa corespunda normelor sunt dispus sa schimb masina cu bicicleta sau cu mijloacele de transport in comun. Povesti cu pesti. Daca vrei trafic aerisit, ar trebui sa fii primul care renunta la masina. E misto sa ceri trafic aerisit de la volan Nici asta "nu" e ipocrizie. Dupa cum spuneam, ce ti se cuvine de drept, la fel ca tuturor, e un trafic fara masini cu ITP dat la misto. Restul sunt doar elitisme de prost gust de genul buhnici vs saracii care mananca praz. |
#17
Posted 08 August 2022 - 08:51
paco rabanne, on 08 august 2022 - 08:35, said:
Militez pentru un trafic aerisit, cum au facut danezii. Daca nu imi permit o masina care sa corespunda normelor sunt dispus sa schimb masina cu bicicleta sau cu mijloacele de transport in comun. Efectiv, ce măsuri ai luat tu și ce faci tu ACUM pentru problemele astea? Edited by cosmin147, 08 August 2022 - 08:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users