Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ET janta
Last Updated: Aug 09 2022 08:24, Started by
Edward1337
, Aug 06 2022 20:42
·
0
#1
Posted 06 August 2022 - 20:42
Salutare,
Nu prea le am cu jantele, practic ET-ul la janta mea este de 50, am gasit niste jante aftermarket si nu stiu ce ET sa aleg. ET54 sau ET46. Stiu ca, cu cat e mai mare ET-ul cu atat iese mai mult janta in exterior si invers. Mersi. |
#2
Posted 06 August 2022 - 21:11
Daca e mai mic, poate atinge in aripa, daca e mai mare poate atinge in sistemul de directie/amortizare.
Trebuie sa vezi ce ET-uri sunt compatiblie cu masina ta. Edited by pasilla, 06 August 2022 - 21:20. |
#3
Posted 06 August 2022 - 21:16
#4
Posted 06 August 2022 - 21:25
Ce ar fi dacă ai alege fix et-ul indicat de producător?
|
#5
Posted 06 August 2022 - 21:29
#6
Posted 06 August 2022 - 22:00
Un et mai mic uzează suplimentar suspensiile iar un et mai mare diminuează stabilitatea. Merită asumat riscul doar pentru design-ul spițelor?
|
#7
Posted 06 August 2022 - 22:09
Poti avea in vedere eventual si o latime mai mica a jantei si cauciucului, care sa compenseze cat scoate in exterior un ET mai mic.
Cred ca nu sunt probleme la 4 mm, e o marja p-acolo.. Dar recomandabil e sa folosesti ce zice producatorul . |
#8
Posted 06 August 2022 - 22:17
#9
Posted 07 August 2022 - 03:13
Iar topicul era doar așa, pentru confirmare? Se pare că nu vine.
|
#10
Posted 07 August 2022 - 06:11
jakota, on 06 august 2022 - 22:09, said:
Cred ca nu sunt probleme la 4 mm, e o marja p-acolo.. Edward1337, on 06 august 2022 - 22:17, said:
Pentru mine merita, nu stiu cat de mult le uzeaza la o marja asa mica, eu zic ca merita. Edited by EMPP, 07 August 2022 - 06:12. |
|
#11
Posted 07 August 2022 - 06:51
exqusit_drunk, on 06 august 2022 - 21:25, said:
Ce ar fi dacă ai alege fix et-ul indicat de producător? Rotile sunt cu atat mai inguste cu cat puterea e mai mica (nu e chiar ET, dar pe-acolo). Nu o sa puna roti de 4k setul pe o masina de 8k. Luati aceeasi masina (sa zicem un Audi A4) cu motorizari diferite si o sa vedeti opinci diferite. De ce oare? Pai unu' e 40k, ălălalt e 80k. Același șasiu. Deci stimate coleg, eu iti recomand: 1. inainte de orice, mai documenteaza-te. E o caracteristica foarte importanta a masinii, e foarte legata de siguranta, e bine sa alegi in cunostinta de cauza. Cred ca e elementul cu cea mai mare importanta legat de optiunile proprietarului - nimic altceva la masina nu poti gresi asa mult ca aici. E informatie potop pe net, gârlă, eu zic sa mai citesti. Mai vezi pe forumuril auto dedicate, intreaba prin service-uri... 2. recomand roti mai late si et mai mic, atat cat o poti face in siguranta. Daca placerea de a conduce e importanta pentru tine, o sa simti diferenta. Normal, va fi ceva uzura mai rapida, dar comparat cu ce face traficul si starea drumurilor de la noi, diferenta e nesemnificativa. Depinde totusi uuun piiic de buget. Una e sa dai 200 de lei pe o anvelopa, alta 600, alta 1200. Sa-ti zic ca am luat Pirelli speciale din Metro, scumpe rau la vremea aia (1999), si ca dupa 2000 de km una mi-a facut bolfa? La 20000 iesea aerul prin cauciuc, in lateral... 3. ai grija la aspectele legale. Daca diferenta e vizibila e posibil ca la ITP sa fii respins. Pe sosea - sa nu-ti ia certificatul. Edward1337, on 06 august 2022 - 22:17, said: Pentru mine merita, nu stiu cat de mult le uzeaza la o marja asa mica, eu zic ca merita. |
#13
Posted 07 August 2022 - 16:33
Edward1337, on 06 august 2022 - 20:42, said:
Salutare, Nu prea le am cu jantele, practic ET-ul la janta mea este de 50, am gasit niste jante aftermarket si nu stiu ce ET sa aleg. ET54 sau ET46. Stiu ca, cu cat e mai mare ET-ul cu atat iese mai mult janta in exterior si invers. Mersi. Daca ai 50 standard, poti pune fara stres jante cu ET46. Cu ET54 le baga mai in interior, nu sunt probleme pt ca e mica diferenta, dar ii dai aspect de caruta si posibil sa afectezi o idee stabilitatea pe viraje (ii miscorezi ecartamentul) As lua et46 fara sa stau pe ganduri exqusit_drunk, on 06 august 2022 - 22:00, said:
Un et mai mic uzează suplimentar suspensiile iar un et mai mare diminuează stabilitatea. Merită asumat riscul doar pentru design-ul spițelor? La 15-20 mm mai discutam, dar la 4-5 mm nu e stres |
#14
Posted 09 August 2022 - 08:24
viotl, on 07 august 2022 - 06:51, said:
Sa-ti zic ca am luat Pirelli speciale din Metro, scumpe rau la vremea aia (1999), si ca dupa 2000 de km una mi-a facut bolfa? La 20000 iesea aerul prin cauciuc, in lateral... vezi dacă p-atunci nu vorbeai cu mine? io consider anvelopele pireli, de pe piața românească, o mare batjocură! și io am luat 4 buc pt o vectra, iar după 2 ani erau opinci (cam 40.000 km) următorul set fu continental și le-am aruncat după 4 ani... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users