Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motorul nu trage
Last Updated: Aug 11 2022 07:27, Started by
flavius_ionut888
, Aug 05 2022 21:35
·
0
#19
Posted 06 August 2022 - 14:42
#20
Posted 06 August 2022 - 14:45
#21
Posted 06 August 2022 - 14:56
#22
Posted 06 August 2022 - 16:47
#23
Posted 06 August 2022 - 18:05
Point taken. Greseala mea. Daca masina era pe benzina putea avea GPF [Gasoline Particulate Filters (GPF)] dar m-am gandit ca e mai probabil sa aiba DPF decat GPF. Logica elementara imi spune ca se aduc mult mai multe masini diesel cu filtrul deja obosit in Ro. Daca ai alta parere.... esti liber sa o expui.
|
#24
Posted 06 August 2022 - 19:28
#25
Posted 06 August 2022 - 20:52
#26
Posted 06 August 2022 - 21:17
#27
Posted 06 August 2022 - 21:27
#28
Posted 08 August 2022 - 06:29
|
#29
Posted 09 August 2022 - 07:58
EGR-ul fraților, EGR-ul n-a mai deschis (pt că diesel de 16 ȘAISPREZECE ani)
recircularea gazelor nu s-a mai efectuat => „canci” putere cât despre dpf, oare în 2006 se montau astfel de chestii ecologiste? |
#30
Posted 10 August 2022 - 06:50
epic
- in primul rand, problema cu egr-ul e ca nu se mai inchide, nu ca nu se mai deschide - in al doilea rand, valva egr (cand e deschisa) permite amestecul aerului cu gazele de esapament, pentru a le mai arde o data (pe ultimele), rezultand astfel emisii mai scazute. intrucat gazele astea nu mai au nici mult oxigen si nici nici combustibil (pt ca au fost deja arse), recircularea lor nu creste puterea (cum pari tu sa crezi), ci o scade. - in al treilea rand, da, sistemul dpf se monteaza pe masini "normale" (genul de masini accesibile tuturor) de o gramada de timp. cred ca de pe la euro3->euro4 au devenit comune. am avut masina din 2004 cu asa ceva. |
#31
Posted 10 August 2022 - 08:56
_Smiley_, on 10 august 2022 - 06:50, said: - in al treilea rand, da, sistemul dpf se monteaza pe masini "normale" (genul de masini accesibile tuturor) de o gramada de timp. cred ca de pe la euro3->euro4 au devenit comune. am avut masina din 2004 cu asa ceva. Da, si erau unii mai sus care trolau aiurea. Exista DPF pe Diesel , Exista GPF pe benzina. Daca nu stiti, macar nu vorbiti. Normal ca fara o minima diagnoza nu poti spune pe forum fix care e problema. Eu am un modul de diagnostic insa e cel mai mic si cel mai slab. Imi transmite informatile pe telefon prin BlueTooth. Tocmai de aia recomand un aparat dedicat. O diagnoza corecta probabil costa 100 de lei insa macar afli care e problema. |
#32
Posted 10 August 2022 - 09:40
_Smiley_, on 10 august 2022 - 06:50, said:
- in primul rand, problema cu egr-ul e ca nu se mai inchide, nu ca nu se mai deschide bine, bine - adică nu mai reglează! - in al doilea rand, valva egr (cand e deschisa) permite amestecul aerului cu gazele de esapament, pentru a le mai arde o data (pe ultimele), rezultand astfel emisii mai scazute. intrucat gazele astea nu mai au nici mult oxigen si nici nici combustibil (pt ca au fost deja arse), de fapt nu pt a le mai arde odată, ci pt că prin conținutul scăzut de O2 scade și cantitatea de NO2 emisă recircularea lor nu creste puterea (cum pari tu sa crezi), ci o scade. zi asta tuturor celor care prin blocarea EGR-ului au mers ca melcul, iar după îndepărtarea calaminei de pe axul de reglare au recăpătat motorul pe care-l știau ei! |
#33
Posted 10 August 2022 - 10:46
O combustie cu exces de oxigen produce oxizi de azot NOx in cantitate mai mare, prea saraca in oxigen baga CO2 si cenusa. Motorul regleaza din mers aportul de aer corect dar la turatii foarte mici aerul e in exces. Recircularea gazelor de eșapament se are loc doar la turatii foarte mici. In niciun caz nu creste puterea. Cand accelerezi si ai nevoie de oxigen mai mult recircularea gazelor de eșapament inceteaza. Cand se blocheaza EGR ul si baga gaze de eșapament si la acceleratii masina scoate fum negru.
|
|
#34
Posted 10 August 2022 - 12:10
„Cand se blocheaza EGR ul si baga gaze de eșapament si la acceleratii masina scoate fum negru.”
păi ia să vedem gazele de eșapament recirculate conțin puțin oxigen deci multe gaze recirculate = > și mai puțin oxigen pt putere avem nevoie de arderea combustibilului arderea se face cu oxigen dacă nu-i oxigen atunci canci ardere, canci putere deci io aș zice că blocarea EGR-ului are efect invers afirmației tale vehemente: „In niciun caz nu creste puterea” - O SCADE!!! |
#35
Posted 10 August 2022 - 12:22
Citeste te rog inca o data ce am scris, vad ca ma citezi, spui ca e tocmai invers fata de cum am spus eu dar concluzia ta e fix ce am scris si eu.
|
#36
Posted 10 August 2022 - 14:14
ai dreptate.
io făceam gargară la faptul că nu-știu-cine mă corectase (egr închis/deschis - detalii neconcludente, asta reparatorul tre s-o știe bine), dar nefuncționarea egr-ului influențează puterea motorului. io zic încă odat': dacă EGR-ul nu funcționează, motorul pierde putere și mașina merge ca o balegă... Edited by gushpi, 10 August 2022 - 14:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users