Garantie Aragaz Beko/Arctic
Last Updated: Aug 04 2022 12:26, Started by
Tesco33302
, Aug 03 2022 22:06
·
0
#1
Posted 03 August 2022 - 22:06
Salut,
Recent le-am cumparat alor mei un aragaz mixt, plita gaz, cuptor electric de la Beko. Toate bune, numai ca in momentul cand am sunat la extragarantie mi-au spus ca daca aragazul nu a fost montat de cineva autorizat, garantia e nula. Prin cineva se refera la un tehnician autorizat ANRE. Acum alta problema e ai mei stau la cucuietii din deal si n-au retea de gaz, doar butelie GPL. Iar cei autorizati pe gaze nu pot elibera factura pt. instalare la butelie. Madness. Intrebarea mea ar fi, a solicitat cineva repararea unui aragaz Beko sau Arctic fara a avea o factura de instalare? Ce au spus, l-au reparat? Multumesc! |
#2
Posted 03 August 2022 - 23:10
Eu nu cred ca e obligatorie instalarea de persoana autorizata pentru a fi valabila garantia.
Pe de alta parte, nici nu cred ca ai motive sa crezi ca ai nevoie de garantie la un aragaz. Doi ani trec repede si aragazele nu prea se strica in timpul asta. Aragazul vine cu duze pentru aragaz ( Butan) ? Edited by pasilla, 03 August 2022 - 23:23. |
#3
Posted 04 August 2022 - 00:07
La aragaze nu se face punere in functie sau dinastea ca la centrale. Cum dovedesti instalarea de catre un autorizat ? Imi pare o clauza abuziva.
Edited by andreic, 04 August 2022 - 00:07. |
#4
Posted 04 August 2022 - 00:13
pasilla, on 03 august 2022 - 23:10, said: Mail primit de la Beko: "Recomandam instalarea produsului cu o persoana autorizata. Pentru garantia produsului este necesara o factura de instalare sau un proces verbal de instalare." Sunt totusi 5 ani, probabil am sa-l returnez. E ridicol sa nu ai garantie absolut deloc. andreic, on 04 august 2022 - 00:07, said: Edited by Dany_Darke, 04 August 2022 - 08:26. |
#5
Posted 04 August 2022 - 06:32
Cautã un prieten/o firmã, sã-ți punã parafa pe un proces verbal de instalare. Nu e necesarã deplasarea.
|
#6
Posted 04 August 2022 - 06:37
Extra garanție la aragaz? Ce s-ar putea strica la el? Rezistorul de la cuptor.
Merita sa plătești extra garanția? |
#7
Posted 04 August 2022 - 07:12
Tocmai acum trei zile am avut o treaba cu garantia, la un aragaz Beko, sa spart geamul interior cuptor.
Sunat la ei explicat, b....bla au zis sa le dau seria bon achizitie, dupa verificare, madama a zice ca nu gaseste in baza lor de date, mai cauta si revine cu un apel. Tot ea spune ca posibil geamul sa fi fost atins de cineva, sau ceva si nu face obiectul garantiei. In final m-am lasat pagubas, am cumparat altul cu 141 ron. |
#8
Posted 04 August 2022 - 08:11
Tesco33302, on 03 august 2022 - 22:06, said:
cei autorizati pe gaze nu pot elibera factura pt. instalare la butelie. Intrebarea mea ar fi, a solicitat cineva repararea unui aragaz Beko sau Arctic fara a avea o factura de instalare? Ce au spus, l-au reparat? Ce are legarea la butelie cu garantia . Pentru legare la butelie : regulator gaz de calitate cu furtun omologat intre butelie si aragaz - este in smk gata confectionat cu acreditare se schimba diuzele de gn cu diuzele pentru gaz lichefiat din butelie - sunt in pachet livrate odata cu aragazul Se chema un instalator si ...stie el ce are de facut La garantie primul lucru tu esti vinovat , dupa urmeaza o epuizare telefonica de cateva saptamani/luni , la final "nu se poate" Exemplu : cumperi o motocoasa, scrie mare 2 ani garantie DAR daca intri pe site-ul vanzatorului (de renume in Romania, ieftin si mult) vei gasi fisa de garantie a componenteleor - toate sunt consumabile , nu prezinta garantie si la care au spun ca nu ai pus destul ulei amestec sau ai pus prea mult . Obisnuieste-te . |
#9
Posted 04 August 2022 - 09:51
La un Zanussi doar pe gaz si cu reostat la cuptor am avut o emotie cu butonul de reglaj al temperaturii cuptorului care din primele zile, dupa ce se incalzea cuptorul si deci se dilata ceva in robinetul ala regulator, nu trecea de un punct situat pe la gradatia 2 si ceva, circa 160 grade C, indiferent daca era sub sau peste acel punct, in rest se rotea usor. Am sunat la una din firmele autorizate sa execute reparatii, luata dupa criteriul sa fie mai aproape de mine si mi-a venit omul fara discutii despre cine a instalat aragazul, doar mi-a spus sa-i pregatesc o copie dupa factura. Pana sa vina, a doua zi, mi-am luat inima in dinti si am fortat butonul in timp ce am folosit iar cuptorul si... a mers, adica si-a dat drumul, parca inlaturandu-se partial acel obstacol. Miscand-ul inca de cateva ori, nu se mai bloca ci doar se simtea un usor prag, ca un clic. Imi era si jena ca l-am mai chemat pe om dar dupa ce i-am povestit la telefon a zis ca totusi vine ca n-a mai intalnit asa ceva si dupa ce a verificat si el, am ajuns amandoi la concluzia ca nu merita nici o operatiune de schimbare. L-am omenit pentru deplasare si a fost multumit. De atunci, mai mult de 7 ani, merge butonul ala fara probleme, abia daca mai simt acel prag, iar termostatul este perfect calibrat, fata de tabelul din manual nu are abateri mai mari de 2-3 grade, verificat cu un termometru electronic de 2% precizie.
Edited by Cousteau, 04 August 2022 - 09:53. |
#10
Posted 04 August 2022 - 12:26
Daca aragazul a fost cumparat de la MediaGalaxy/Altex nici nu ma mir de astfel de probleme...
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users