Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mazda cx3
Last Updated: Jul 14 2022 11:49, Started by
ldpe
, Jul 07 2022 13:49
·
0
#1
Posted 07 July 2022 - 13:49
Un amic doreste sa cumpere aceasta masina . In domeniul japan car nu ma bag , nu cunosc, de putine ori am avut ocazia sa lucrez pe ele .
Am citit 3 zile cam tot ce se poate citi si imi da cu virgula , adica reiese ca este cam cea mai tare masina din Lume : motorul indestructibil, 0 probleme electrice, consum de 7% indiferent ca esti in oras sau pe afara , usoare veleitati off-road ... Minusuri : sistem franare prost gandit , volan ce se strica rapid, loc pasageri spate foarte mic, portbagaj mic , probleme cu bujiile . Cine cunoaste masina il rog sa-mi dea cateva repere de fiabilitate , probleme SAU alta masina asemanatoare pe benzina pana in 2000cmc. Edited by ldpe, 07 July 2022 - 13:51. |
#2
Posted 07 July 2022 - 13:52
ldpe, on 07 iulie 2022 - 13:49, said:
Salut! Cine cunoaste masina il rog sa-mi dea cateva repere de fiabilitate , probleme SAU alta masina asemanatoare pe benzina pana in 2000cmc. Despre CX-3 nu am deloc detalii, doar ca motoarele pe benzina sunt ok. Cand postezi aici ar trebui sa respecti niste reguli si sa raspunzi la niste intrebari care sa-i ajute pe participanti: 1. Buget de achizitie 2. Noua sau SH 3. Nevoi (familie, spatiu necesar, nr km lunar / anual) 4. Preferinte pentru Diesel / Benzina / hibride / electrice 5. Cutie Manuala / Automata 6. Modele si dotari preferate Edited by A_Stere, 07 July 2022 - 13:53. |
#3
Posted 07 July 2022 - 17:57
Buget 17000Eu
Sh 1 copil, soție, 15k km/an, Benzina, manuala Cx3 roșu-visiniu, 120cp,cat mai dotat. Nu am dat detalii din simplul motiv ca pa aceasta mașina i s-a pus pata, altceva nu vede momentan... Edited by ldpe, 07 July 2022 - 17:59. |
#4
Posted 07 July 2022 - 23:10
Am un coleg care are o CX3 de cativa ani. E foarte multumit de ea. Am mers si eu, dar numai in dreapta (si o data in spate), deci pot sa dau impresiile de pasager:
Motorul e foarte vioi. Prietenul are "talpa grea" si masina se misca bine, inclusiv in depasiri. (E motorul de 2000 cc). Franarea e foarte buna, poate chiar un pic cam agresiva (dar depinde de stilul de condus). oricum am mers de multe ori cu prietenul si n-a avut probnleme, inclusiv pe ploaie. Suspensiile putin cam ferme dupa gustul meu. Interiorul fain comenzile asezate logic, materiale de calitate, scaune destul de confortabile. Loc suficient inclusiv in spate (si eu sunt destul de corpolent). Nu stiu cat e portbagajul de mare. Si n-a avut decat o problema cu un senzor de presiune la o roata, care a fost destul de scump. In rest doar consumabile. Sper ca am fost de ajutor. Daca aveam permis, il rugam sa mi-o dea pentru o tura, dar asa trebuie sa te multumesti cu impresiile de pe locul mortului |
#5
Posted 08 July 2022 - 06:52
A luat-o ieri .
Am fost Cj-Oradea in test , impresii: motorul trage foarte bine chiar in ture joase - cursa scurta la piston specific motoare Mazda, capacitate mare la motorul de 120 cp cutia putin cam lunga dar isi face treaba se aude putin motorul in in terior dar pe mine unul ma incanta navigatia destul de precisa, trebuie actualizata scaune foarte confortabile in fata raportat la alte masini de acelasi pret Roti pe 16 inch , posibil la alt diametru suspensia sa fie mai putin ferma si sa nu simti asa tare gropile sau ceva cauciucuri cu balon mai mare Portbagajul intradevar mic pentru familie de 3-4 persoane Masina de la unic proprietar , cumparata de la Mazda Cluj in 2016 , 16500Eu pret final , 32000Km la bord verificat in reprezentanta , carte service, fara intermediari in tranzactie , masina arata si se comporta superb , la test totul a fost perfect . Da, foarte putine pareri la aceasta masina am gasitcred ca din motivul ca romanul e invatat cu "numai namtasca" Piesele si service -ul am inteles ca sunt scumpe, ceva in gama Toyota s.a. japoneze , putine service-utri particulare care se angajeaza la lucrari mai complexe la aceasta masina . Ce sa spun , sa aiba noroc de ea . |
#7
Posted 08 July 2022 - 07:31
Da, mi-am imaginat ca este fals dat 7 l/100km indiferent ca e oras sau afara - asa reiese de peste tot unde an citit dar eu NU cred , ceva in jur de 10l/100km este o medie credibila la astfel de masina cu motor de 2000cmc
Portbagajul este intradevar o gluma . Loganist fiind i-am recomandat Duster 1,5 dci E6 injectie Bosch, 4x4 , clar a spus ca nu vrea Dacie . Nu e mai fiabila dar se repara rapid cu un cost intretinere mult sub japoneze plus ca se tine bine in teren accidentat , munte, vai, dealuri . |
#8
Posted 08 July 2022 - 07:47
Motorul de 120cp se poate tuna (sa mai bine spus de-restrictiona). Urca la +160cp, sunt câțiva in Ro care se pricep.
|
#9
Posted 08 July 2022 - 08:31
ldpe, on 08 iulie 2022 - 07:31, said:
Da, mi-am imaginat ca este fals dat 7 l/100km indiferent ca e oras sau afara - asa reiese de peste tot unde an citit dar eu NU cred , ceva in jur de 10l/100km este o medie credibila la astfel de masina cu motor de 2000cmc Portbagajul este intradevar o gluma . Loganist fiind i-am recomandat Duster 1,5 dci E6 injectie Bosch, 4x4 , clar a spus ca nu vrea Dacie . Nu e mai fiabila dar se repara rapid cu un cost intretinere mult sub japoneze plus ca se tine bine in teren accidentat , munte, vai, dealuri . Sa o stapaneasca sanatos. |
#10
Posted 08 July 2022 - 09:40
"Motorul de 120cp se poate tuna"
Am gasit pe forumul monomarca in Brasov pe cineva care stie ce face , am luat numarul sa vedem ce se poate face fara a afecta fiabilitatea . Am inteles undeva la 20-30 cp in plus ar fi fara probleme . "se poate regla cu un extra portbagaj deasupra" Si-a luat in cal;calcul, i-am dat firma ce se ocupa autorizat de Thule - bare evo clamp aproximativ 1500 lei iar "coparseul" vreo 2000 lei + , depinde de material, marime , siguranta inchidere , are pus pentru asa ceva 1000Eu , va gasi ceva adevarat in acesti bani . Edited by ldpe, 08 July 2022 - 09:41. |
|
#12
Posted 08 July 2022 - 10:15
la asta nu m-am uitat, am fost luat pe post de motor tester dar ma uit si revin.
E ceva indiciu bun/rau acest lucru ? Edited by ldpe, 08 July 2022 - 10:16. |
#13
Posted 08 July 2022 - 10:21
ldpe, on 08 iulie 2022 - 09:40, said:
"Motorul de 120cp se poate tuna" Am gasit pe forumul monomarca in Brasov pe cineva care stie ce face , am luat numarul sa vedem ce se poate face fara a afecta fiabilitatea . Am inteles undeva la 20-30 cp in plus ar fi fara probleme . "se poate regla cu un extra portbagaj deasupra" Si-a luat in cal;calcul, i-am dat firma ce se ocupa autorizat de Thule - bare evo clamp aproximativ 1500 lei iar "coparseul" vreo 2000 lei + , depinde de material, marime , siguranta inchidere , are pus pentru asa ceva 1000Eu , va gasi ceva adevarat in acesti bani . Depinde cat costa operatiunea si daca iti sunt de folos caii in plus la peste 4000rpm (cu o diferenta sesizabile spre 5000 si mai sus). Ca sub 4000-4500 treburile vor ramane neschimbate. Daca nu obisnuieste sa treaca des de 4500rpm nu va simti nicio diferenta. Sau va lucra autosugestia Probabil ca la maxim 200euro ar merge oricum. La mai mult de 200euro doar daca ii place sa o tina tot in ture si sa stoarca tot ce poate motorul (cu consumul de rigoare). |
#14
Posted 08 July 2022 - 10:22
Da, interesant - clar nu are rost sa dea aproximativ 500Eu pentru asa ceva , spun eu.
Peste 4-5000 rpm rar spre deloc se va folosi acel motor prin Tara pe la noi din simplul motiv ca nu ai unde si nici motor sport nu e . Cand am resoftat motorul ma intreaba daca doresc sa scot limitarea si sa o duc la 7000rpm , il intreb " pe ce , pe Logan 7k rpm ? " am lasat stock , eu aveam nevoie de reprize mai rapide fata de cele de broasca testoasa in depasiri . Cand era stock softul transpiram mai ceva ca pe camion , macar la ala sti ca nu sunt probleme prea grave la impact dar la a mea esti ca pestele in conserva . Edited by ldpe, 08 July 2022 - 10:26. |
#16
Posted 08 July 2022 - 10:28
#17
Posted 08 July 2022 - 10:36
Ps. Vad ca ai editat.
Ce zici tu e altceva. In cazul asta e acelasi motor in 2 versiuni de putere - 120 si 150. Ambele merg la fel pana la 4000 cand ambele au 120cp. Unul ramane la 120cp pana spre 6000rpm, celalalt urca incet pana la 150cp la 6000. Celui de 120cp i se scoate limitare de putere dupa 4000 si cam atat. Adica va fi la fel ca versiunea de 150. stalker2142, on 08 iulie 2022 - 10:28, said: sa vedem ce echipare e; e challenge daca e cu halogen, attraction daca e cu led Daca e versiunea cea mai ieftina, vanzatorul a prins valul vietii lui. Ca a dat-o aproape cu cat a cumparat-o. Nu ca asta ar avea vreo relevanta pt altcineva in afara de el. |
#18
Posted 08 July 2022 - 12:14
Are scaune incalzite, atentionare parasire carosabil , senzor ploaie , asistare mers cu spatele navigatie, nu e versiunea "cheala "
Acestea din cate am discutat cu el la drum , eu eram axat pe cum se descurca motorul si cutia . Lumina e alba la faruri dar nu m-am uitat daca e led sau xenon . Edited by ldpe, 08 July 2022 - 12:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users