Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

dodge challenger hellcat 2018, M6, 6.2 supercharged, 707 cp

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#19
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018
Inevitabil te uiti si la consum, dar in mod cert nu ar trebui sa fie un factor decizional in alegerea unei masini de genul (ceva care sa aiba 3-400 cp+)

Legat de cuplu, 900 nm e destul de mult. Un prieten mi-a zis ca trebuie sa-i chem pe cei de la drumuri si poduri, sa asfalteze in urma mea, atunci cand plec de pe loc tare.

o chestie pe care n-am mai vazut-o pana acum la alte masini (inafara de daciile 1310 si celelalte masini de aceeasi varsta), vibratia motorului chiar e vizibila in maneta schimbatorului, care are o cursa destul de scurta. Aceeasi cutie (tremec) e montata pe mai multe muscle/pony cars.

#20
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,796
  • Înscris: 20.10.2015

 bogzie, on 04 iulie 2022 - 20:27, said:

o chestie pe care n-am mai vazut-o pana acum la alte masini (inafara de daciile 1310 si celelalte masini de aceeasi varsta), vibratia motorului chiar e vizibila in maneta schimbatorului, care are o cursa destul de scurta. Aceeasi cutie (tremec) e montata pe mai multe muscle/pony cars.

E ce-am putut eu sa proiectez mai bine...
La iarna o sa fie mai nasol, sa te astepti, :lol:

E vorba de torque restrictor si au fost multe discutii pe tema asta inca de la inceput
Chrysler vroiau si mai "tzapan" cauciucul, oricum obisnuieste-te
Cel mai chinuit este cand treci de la a 2-a la a 3-a

#21
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.01.2010
Charger-ul din 1970 e o bruta, la fel si GTO-ul '69. Astea-s preferatele mele, dar Challanger-ul e si el foarte aproape.
Foarte buna alegere!

#22
Friend310

Friend310

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 18.03.2018
Fenomenala mașina! Sa o conduci fără evenimente! Apreciez jurnalul de bord...chiar eram curios ce ai luat.

#23
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,796
  • Înscris: 20.10.2015

 Cumulus, on 04 iulie 2022 - 21:46, said:

Charger-ul din 1970 e o bruta, la fel si GTO-ul '69.

Ala e nimic pe langa ce are Bogzie

#24
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018
Bruta in sensul de raw muscle, fara ABS, ESP, etc :)  imi imaginez ca un charger restaurat si lasat asa cum a iesit de pe portile fabricii e mult mai greu de condus. Oare are servo? :)


 Tsunnnami, on 04 iulie 2022 - 21:08, said:

E ce-am putut eu sa proiectez mai bine...
La iarna o sa fie mai nasol, sa te astepti, :lol:

E vorba de torque restrictor si au fost multe discutii pe tema asta inca de la inceput
Chrysler vroiau si mai "tzapan" cauciucul, oricum obisnuieste-te
Cel mai chinuit este cand treci de la a 2-a la a 3-a
La iarna o sa merg cu golful sau, poate imi fac intr-un final curaj si pun mana pe o Tesla.
Stiu ca vor zice multi 'pai ba nene, ai luat masina sa mergi cu ea, nu s-o tii de bibelou' si au dreptate, dar eu unul nu pot conduce masina asta iarna. Nu am incredere in abilitatile mele de sofer sa pot s-o redresez atunci cand ii va pleca spatele pe o pojghita de polei. Asa am patit-o cu mustangul, care avea jumatate din putere si cutie automata, deci partial era mai usor de condus si era si mai.. 'imblanzita'.

Legat de cutie, 2->3 e foarte ok. Cea mai anevoioasa mi se pare trecerea din 1 in 2, dar treapta 1 fiind atat de lunga, plec de pe loc si ma trezesc ca la 3000 rpm am 50 km/h si schimb direct in 3 :)

Cert e ca imi place cursa schimbatorului, care, dupa cum ziceam, e foarte scurta. Merge din incheietura, sa zic asa.
Ce nu imi place e forma.. spatiul pe care l-au lasat cei de la dodge in jurul schimbatorului.
https://media.carsan...?t=160945102489
Mi-ar fi placut sa fie ceva de genul asta..
https://cdn.shopify....pg?v=1599009949

#25
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,800
  • Înscris: 13.07.2011
Ce servo Posted Image in USA multe masini nici prin anii 2000-2005 nu ieseau cu servo din fabrica.

#26
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,796
  • Înscris: 20.10.2015

 bogzie, on 05 iulie 2022 - 06:48, said:

Bruta in sensul de raw muscle, fara ABS, ESP, etc Posted Image  imi imaginez ca un charger restaurat si lasat asa cum a iesit de pe portile fabricii e mult mai greu de condus. Oare are servo? Posted Image



La iarna o sa merg cu golful sau, poate imi fac intr-un final curaj si pun mana pe o Tesla.
Stiu ca vor zice multi 'pai ba nene, ai luat masina sa mergi cu ea, nu s-o tii de bibelou' si au dreptate, dar eu unul nu pot conduce masina asta iarna. Nu am incredere in abilitatile mele de sofer sa pot s-o redresez atunci cand ii va pleca spatele pe o pojghita de polei. Asa am patit-o cu mustangul, care avea jumatate din putere si cutie automata, deci partial era mai usor de condus si era si mai.. 'imblanzita'.

Legat de cutie, 2->3 e foarte ok. Cea mai anevoioasa mi se pare trecerea din 1 in 2, dar treapta 1 fiind atat de lunga, plec de pe loc si ma trezesc ca la 3000 rpm am 50 km/h si schimb direct in 3 Posted Image

Cert e ca imi place cursa schimbatorului, care, dupa cum ziceam, e foarte scurta. Merge din incheietura, sa zic asa.
Ce nu imi place e forma.. spatiul pe care l-au lasat cei de la dodge in jurul schimbatorului.
https://media.carsan...?t=160945102489
Mi-ar fi placut sa fie ceva de genul asta..
https://cdn.shopify....pg?v=1599009949

Eu n-am zis ca nu e okay, am zis ca acolo e solicitata piesa "mea" la maxim, nu ca n-ar fi okay pentru sofer.
La fel pentru "condusul iarna" m-am referit doar la faptul ca transmisia vibratiilor la schimbator o sa se simta mai dur, nu ca n-ar fi okay.

Au si schimbatoare mai lungi, dar in State, tendinta la astea sport de fitze e cu schimbatorul scurt, o sa te obisnuiesti.

Si nu inteleg de ce sa nu mergi cu ea iarna. Am observat totusi in clipurile tale ca ai masini mai tari decat pentru ce ai fost tu invatat.
Partea proasta, nici n-au unde sa "te dai" cu ele sa deprinzi calitatile.

In State de ex daca cumparai masini d-astea tari ti se dadea o saptamana gratis sa mergi cu ei pe circuit (in fapt erau doar 3 zile).
Ti se dadea masina de circuit, sa n-o lovesti p-a ta si, ultima zi te dadeai daca vroiai si cu a ta.
Pentru Ford era undeva in Arizona parca.

Asta era etapa 1. Etapa 2, dadeai banu' pentru chestii mai tari, etapa3 si mai multi bani.
La etapa a 4-a te plateau ei daca aveai calitati sa te prezinte sponsorilor pentru racing.

Intereseaza-te si aici poate poti merge pe circuitul de la Adancata, ar fi o incercare buna pentru tine

#27
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
hai bogzie la adancata
ne dam la track day

#28
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,796
  • Înscris: 20.10.2015

 Flat, on 05 iulie 2022 - 09:21, said:

hai bogzie la adancata
ne dam la track day

Tu cu ce vi?

#29
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
cu honda
nu știu dacă mă țin după el pe linia dreaptă, dar în curbe e altă poveste  Posted Image

Attached Files



#30
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,796
  • Înscris: 20.10.2015
Vrei sa zici ca mizeria asta de 300 de cai e a ta?
M-ai inebunit daca e asa

In linie dreapta nu ai fatza sa te tii dupa el, dar, d-aia si americanii au pus o gramada de cai si pounds, pentru liniute.
Pe curbe... el nici cel putin kit-ul de racing nu-l are. Caruta ta e nebunie pe curbe

Uite vezi, poate daca stiam imi aduceam fordul cu mine sa ma dau cu tine pe circuit

Asa n-am decat vaca mea pe 2 roti pentru Adancata

#31
zamaraii

zamaraii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 11.12.2006
Eu am ramas la rezervor plin si range de vreo 250 km. Urmatoarea e electrica nu? Uite asa te obisnuiesti cu range-ul. Timpul de incarcare mai trebuie ajustat! Posted Image

#32
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018

 Tsunnnami, on 05 iulie 2022 - 09:19, said:

Si nu inteleg de ce sa nu mergi cu ea iarna. Am observat totusi in clipurile tale ca ai masini mai tari decat pentru ce ai fost tu invatat.
pai, don't get me wrong, imi place sa merg tare, dar am o zona de confort si cu greu ies din ea. Spre exemplu, cand aveam mustangul si golful, drumul pe care il faceam cu golful in 90 de minute, cu mustangul il faceam in 120.
Uneori pentru ca ma oprea politia :) alteori pentru ca preferam eu sa merg mai incet, sa ma 'bucur' de drum, cu un grand touring car, alteori pentru ca erau multe curbe si n-aveam incredere sa intru in ele cu aceeasi viteza. Sau poate era o combinatie dintre toti factorii.
iarna.. am mers O singura data cu mustangul, imi aduc aminte si acum, era 7 februarie 2019, nu mai ninsese de vreo 2 saptamani, se facuse frumos afara, erau 10 grade pe zi.. am plecat dimineata cu masina la birou, urmand ca seara sa fac un drum pana in Craiova. pe autostrada m-a prins o ninsoare oribila, eu avand cauciucuri de vara, destul de tocate si am facut apoi 7 ore pe drum. not kidding. 7 ore. caut imediat o poza de atunci :) am zis ca nu mai vreau masina puternica, cu tractiune spate, iarna.
LE: hai ca gasii poza :)
Attached File  received_402076797286469.jpeg   117.69K   118 downloads

 Flat, on 05 iulie 2022 - 09:21, said:

hai bogzie la adancata
ne dam la track day
am fost la Prejmer, m-am dat, dupa 2 ture m-am dat jos din masina si mi s-a invartit capul ca un titirez. Circuitul nu-i pentru mine. Ia-l pe figo la circuit :P
in schimb, daca vrei sa mergem la amckart, sa ne dam cu buruienile alea mici, anytime!

 Flat, on 05 iulie 2022 - 09:39, said:

cu honda
nu știu dacă mă țin după el pe linia dreaptă, dar în curbe e altă poveste  Posted Image
nu stiu exact care-s vitezele pe care le poti prinde pe adancata, dar mi-e teama ca nici pe liniile drepte n-as putea sa ma tin dupa tine, strict pentru ca challengeru' meu, cu cauciucurile pe care le are, nu are cum sa puna puterea jos. N-o sa i le schimb momentan, vreau sa ma 'obisnuiesc' cu ea si sa imi bat joc de un set de gume inainte de a trece la altele noi.

 Tsunnnami, on 05 iulie 2022 - 09:46, said:

Asa n-am decat vaca mea pe 2 roti pentru Adancata
vaca pe 2 roti? harley? am avut si eu un v-rod de care am scapat in 2020 :) ma bate gandul sa-mi iau un cbr 600 rr acum de fun.

 zamaraii, on 05 iulie 2022 - 10:18, said:

Eu am ramas la rezervor plin si range de vreo 250 km. Urmatoarea e electrica nu? Uite asa te obisnuiesti cu range-ul. Timpul de incarcare mai trebuie ajustat! Posted Image
yes sir! rezervor de 70 de litri chiar!
urmatoarea.. mi-as dori sa fie electrica, dar momentan inafara de Tesla, nu prea sunt EV-uri care sa-mi faca cu ochiul :)
am citit jurnalele de bord ale colegilor cu model 3 / model y, am ramas uimit de cate probleme sunt la o masina de 50k Euro, motiv pentru care mai astept....
plus ca, stau la bloc, deci nu e ca si cum as putea sa-mi incarc masina aruncand un prelungitor de la balcon :P

Edited by bogzie, 05 July 2022 - 12:32.


#33
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,796
  • Înscris: 20.10.2015

 bogzie, on 05 iulie 2022 - 12:30, said:

vaca pe 2 roti? harley? am avut si eu un v-rod de care am scapat in 2020 Posted Image ma bate gandul sa-mi iau un cbr 600 rr acum de fun.

neah, eu vorbesc de motociclete
Harley nu e motocicleta

Asta e motocicleta:
Attached File  2120838.jpg   214.96K   89 downloads


Acolo sunt pe "Tail of the Dragon"
Daca n-ai auzit sa un search sa vezi ce-ti da...


Ca motor iti recomand un fazer de 800.
bate 600-le la ce vrei tu si ai si pozitie misto

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K16YnmJN0fc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#34
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018

 Tsunnnami, on 05 iulie 2022 - 12:38, said:

..
Asta e motocicleta:
..
Acolo sunt pe "Tail of the Dragon"
..
e foarte tare, s-o stapanesti sanatos!  eu vreau o vitezana. cand eram tanar fecior, ma mai dadeam cu un R1, dar e overkill pentru ce am eu 'nevoie'.
legat de aspect, vreau neaparat ceva cu evacuarea sub sa. iar aici intra doar cbr 600 rr, r1 si ducati 858. toate, generatii vechi. cbr-ul pare 'best bang for buck' pentru mine, si anume drumuri acasa - birou, atunci cand e extrem de aglomerat si nu vreau sa fac o ora cu masina.
am avut norocul sa merg pe tail of the dragon. am stat destul de mult timp prin US, cu munca, iar angajatorul actual are HQ-ul in Atlanta, asa ca am petrecut ceva timp prin imprejurimi. De vis drumul, mai ales daca il prinzi toamna, cand totul e auriu :)

#35
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,800
  • Înscris: 13.07.2011

 bogzie, on 05 iulie 2022 - 13:19, said:

...
legat de aspect, vreau neaparat ceva cu evacuarea sub sa. iar aici intra doar cbr 600 rr, r1 si ducati 858. toate, generatii vechi. ....


Ducati 1098, 848, Yamaha R1, MV Augusta F4, Honda CBR1000RR, Honda CBR600RR, Kawasaki Ninja 04-07, Triumph Daytona 650, Yamaha Fz-6n, Suzuki Bandit, KTM 990 Super Duke, KTM 640 Duke, Suzuki GSR.

Modele care imi trec prin minte, mai vechi, cu underseat.

#36
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018
whoa! multam! :)
1098-ul arata minunat, insa e foarte scump. eu caut un beater, ceva pe care sa dau 4-5k E
de 848 scrisesem mai sus. typo, pusesem '5' in loc de '4'. e pe lista! :P
r1 - e mult prea agresiva, desi mi-ar fi placut un big bang :)
agusta f4 - n-arata rau, dar sunt destul de rare. vad ca nu sunt deloc la vanzare.
cbr 1000 rr - din cate stiu eu, are evacuarea normala, pe partea dreapta.
cbr 600 rr - e pe lista! :P
ninja - majoritatea sunt verzi, as vrea ceva rosu
daytona 650 - la fel ca si agusta, sunt incredibil de rare; si din cate vad, au tot side exhaust, ca cbr 1000 rr-ul

restul sunt naked, si vreau neaparat o carenata :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate