dodge challenger hellcat 2018, M6, 6.2 supercharged, 707 cp
Last Updated: Nov 07 2023 21:24, Started by
bogzie
, Jul 04 2022 12:09
·
0
#19
Posted 04 July 2022 - 20:27
Inevitabil te uiti si la consum, dar in mod cert nu ar trebui sa fie un factor decizional in alegerea unei masini de genul (ceva care sa aiba 3-400 cp+)
Legat de cuplu, 900 nm e destul de mult. Un prieten mi-a zis ca trebuie sa-i chem pe cei de la drumuri si poduri, sa asfalteze in urma mea, atunci cand plec de pe loc tare. o chestie pe care n-am mai vazut-o pana acum la alte masini (inafara de daciile 1310 si celelalte masini de aceeasi varsta), vibratia motorului chiar e vizibila in maneta schimbatorului, care are o cursa destul de scurta. Aceeasi cutie (tremec) e montata pe mai multe muscle/pony cars. |
#20
Posted 04 July 2022 - 21:08
bogzie, on 04 iulie 2022 - 20:27, said:
o chestie pe care n-am mai vazut-o pana acum la alte masini (inafara de daciile 1310 si celelalte masini de aceeasi varsta), vibratia motorului chiar e vizibila in maneta schimbatorului, care are o cursa destul de scurta. Aceeasi cutie (tremec) e montata pe mai multe muscle/pony cars. E ce-am putut eu sa proiectez mai bine... La iarna o sa fie mai nasol, sa te astepti, E vorba de torque restrictor si au fost multe discutii pe tema asta inca de la inceput Chrysler vroiau si mai "tzapan" cauciucul, oricum obisnuieste-te Cel mai chinuit este cand treci de la a 2-a la a 3-a |
#21
Posted 04 July 2022 - 21:46
Charger-ul din 1970 e o bruta, la fel si GTO-ul '69. Astea-s preferatele mele, dar Challanger-ul e si el foarte aproape.
Foarte buna alegere! |
#22
Posted 04 July 2022 - 22:18
Fenomenala mașina! Sa o conduci fără evenimente! Apreciez jurnalul de bord...chiar eram curios ce ai luat.
|
#23
Posted 04 July 2022 - 22:26
#24
Posted 05 July 2022 - 06:48
Bruta in sensul de raw muscle, fara ABS, ESP, etc imi imaginez ca un charger restaurat si lasat asa cum a iesit de pe portile fabricii e mult mai greu de condus. Oare are servo?
Tsunnnami, on 04 iulie 2022 - 21:08, said:
E ce-am putut eu sa proiectez mai bine... La iarna o sa fie mai nasol, sa te astepti, E vorba de torque restrictor si au fost multe discutii pe tema asta inca de la inceput Chrysler vroiau si mai "tzapan" cauciucul, oricum obisnuieste-te Cel mai chinuit este cand treci de la a 2-a la a 3-a Stiu ca vor zice multi 'pai ba nene, ai luat masina sa mergi cu ea, nu s-o tii de bibelou' si au dreptate, dar eu unul nu pot conduce masina asta iarna. Nu am incredere in abilitatile mele de sofer sa pot s-o redresez atunci cand ii va pleca spatele pe o pojghita de polei. Asa am patit-o cu mustangul, care avea jumatate din putere si cutie automata, deci partial era mai usor de condus si era si mai.. 'imblanzita'. Legat de cutie, 2->3 e foarte ok. Cea mai anevoioasa mi se pare trecerea din 1 in 2, dar treapta 1 fiind atat de lunga, plec de pe loc si ma trezesc ca la 3000 rpm am 50 km/h si schimb direct in 3 Cert e ca imi place cursa schimbatorului, care, dupa cum ziceam, e foarte scurta. Merge din incheietura, sa zic asa. Ce nu imi place e forma.. spatiul pe care l-au lasat cei de la dodge in jurul schimbatorului. https://media.carsan...?t=160945102489 Mi-ar fi placut sa fie ceva de genul asta.. https://cdn.shopify....pg?v=1599009949 |
#25
Posted 05 July 2022 - 08:02
Ce servo in USA multe masini nici prin anii 2000-2005 nu ieseau cu servo din fabrica.
|
#26
Posted 05 July 2022 - 09:19
bogzie, on 05 iulie 2022 - 06:48, said:
Bruta in sensul de raw muscle, fara ABS, ESP, etc imi imaginez ca un charger restaurat si lasat asa cum a iesit de pe portile fabricii e mult mai greu de condus. Oare are servo? La iarna o sa merg cu golful sau, poate imi fac intr-un final curaj si pun mana pe o Tesla. Stiu ca vor zice multi 'pai ba nene, ai luat masina sa mergi cu ea, nu s-o tii de bibelou' si au dreptate, dar eu unul nu pot conduce masina asta iarna. Nu am incredere in abilitatile mele de sofer sa pot s-o redresez atunci cand ii va pleca spatele pe o pojghita de polei. Asa am patit-o cu mustangul, care avea jumatate din putere si cutie automata, deci partial era mai usor de condus si era si mai.. 'imblanzita'. Legat de cutie, 2->3 e foarte ok. Cea mai anevoioasa mi se pare trecerea din 1 in 2, dar treapta 1 fiind atat de lunga, plec de pe loc si ma trezesc ca la 3000 rpm am 50 km/h si schimb direct in 3 Cert e ca imi place cursa schimbatorului, care, dupa cum ziceam, e foarte scurta. Merge din incheietura, sa zic asa. Ce nu imi place e forma.. spatiul pe care l-au lasat cei de la dodge in jurul schimbatorului. https://media.carsan...?t=160945102489 Mi-ar fi placut sa fie ceva de genul asta.. https://cdn.shopify....pg?v=1599009949 Eu n-am zis ca nu e okay, am zis ca acolo e solicitata piesa "mea" la maxim, nu ca n-ar fi okay pentru sofer. La fel pentru "condusul iarna" m-am referit doar la faptul ca transmisia vibratiilor la schimbator o sa se simta mai dur, nu ca n-ar fi okay. Au si schimbatoare mai lungi, dar in State, tendinta la astea sport de fitze e cu schimbatorul scurt, o sa te obisnuiesti. Si nu inteleg de ce sa nu mergi cu ea iarna. Am observat totusi in clipurile tale ca ai masini mai tari decat pentru ce ai fost tu invatat. Partea proasta, nici n-au unde sa "te dai" cu ele sa deprinzi calitatile. In State de ex daca cumparai masini d-astea tari ti se dadea o saptamana gratis sa mergi cu ei pe circuit (in fapt erau doar 3 zile). Ti se dadea masina de circuit, sa n-o lovesti p-a ta si, ultima zi te dadeai daca vroiai si cu a ta. Pentru Ford era undeva in Arizona parca. Asta era etapa 1. Etapa 2, dadeai banu' pentru chestii mai tari, etapa3 si mai multi bani. La etapa a 4-a te plateau ei daca aveai calitati sa te prezinte sponsorilor pentru racing. Intereseaza-te si aici poate poti merge pe circuitul de la Adancata, ar fi o incercare buna pentru tine |
#28
Posted 05 July 2022 - 09:25
#29
Posted 05 July 2022 - 09:39
cu honda
nu știu dacă mă țin după el pe linia dreaptă, dar în curbe e altă poveste Attached Files |
#30
Posted 05 July 2022 - 09:46
Vrei sa zici ca mizeria asta de 300 de cai e a ta?
M-ai inebunit daca e asa In linie dreapta nu ai fatza sa te tii dupa el, dar, d-aia si americanii au pus o gramada de cai si pounds, pentru liniute. Pe curbe... el nici cel putin kit-ul de racing nu-l are. Caruta ta e nebunie pe curbe Uite vezi, poate daca stiam imi aduceam fordul cu mine sa ma dau cu tine pe circuit Asa n-am decat vaca mea pe 2 roti pentru Adancata |
#31
Posted 05 July 2022 - 10:18
Eu am ramas la rezervor plin si range de vreo 250 km. Urmatoarea e electrica nu? Uite asa te obisnuiesti cu range-ul. Timpul de incarcare mai trebuie ajustat!
|
#32
Posted 05 July 2022 - 12:30
Tsunnnami, on 05 iulie 2022 - 09:19, said:
Si nu inteleg de ce sa nu mergi cu ea iarna. Am observat totusi in clipurile tale ca ai masini mai tari decat pentru ce ai fost tu invatat. Uneori pentru ca ma oprea politia alteori pentru ca preferam eu sa merg mai incet, sa ma 'bucur' de drum, cu un grand touring car, alteori pentru ca erau multe curbe si n-aveam incredere sa intru in ele cu aceeasi viteza. Sau poate era o combinatie dintre toti factorii. iarna.. am mers O singura data cu mustangul, imi aduc aminte si acum, era 7 februarie 2019, nu mai ninsese de vreo 2 saptamani, se facuse frumos afara, erau 10 grade pe zi.. am plecat dimineata cu masina la birou, urmand ca seara sa fac un drum pana in Craiova. pe autostrada m-a prins o ninsoare oribila, eu avand cauciucuri de vara, destul de tocate si am facut apoi 7 ore pe drum. not kidding. 7 ore. caut imediat o poza de atunci am zis ca nu mai vreau masina puternica, cu tractiune spate, iarna. LE: hai ca gasii poza received_402076797286469.jpeg 117.69K 118 downloads Flat, on 05 iulie 2022 - 09:21, said:
hai bogzie la adancata ne dam la track day in schimb, daca vrei sa mergem la amckart, sa ne dam cu buruienile alea mici, anytime! Flat, on 05 iulie 2022 - 09:39, said:
cu honda nu știu dacă mă țin după el pe linia dreaptă, dar în curbe e altă poveste Tsunnnami, on 05 iulie 2022 - 09:46, said:
Asa n-am decat vaca mea pe 2 roti pentru Adancata zamaraii, on 05 iulie 2022 - 10:18, said:
Eu am ramas la rezervor plin si range de vreo 250 km. Urmatoarea e electrica nu? Uite asa te obisnuiesti cu range-ul. Timpul de incarcare mai trebuie ajustat! urmatoarea.. mi-as dori sa fie electrica, dar momentan inafara de Tesla, nu prea sunt EV-uri care sa-mi faca cu ochiul am citit jurnalele de bord ale colegilor cu model 3 / model y, am ramas uimit de cate probleme sunt la o masina de 50k Euro, motiv pentru care mai astept.... plus ca, stau la bloc, deci nu e ca si cum as putea sa-mi incarc masina aruncand un prelungitor de la balcon Edited by bogzie, 05 July 2022 - 12:32. |
#33
Posted 05 July 2022 - 12:38
bogzie, on 05 iulie 2022 - 12:30, said:
vaca pe 2 roti? harley? am avut si eu un v-rod de care am scapat in 2020 ma bate gandul sa-mi iau un cbr 600 rr acum de fun. neah, eu vorbesc de motociclete Harley nu e motocicleta Asta e motocicleta: 2120838.jpg 214.96K 89 downloads Acolo sunt pe "Tail of the Dragon" Daca n-ai auzit sa un search sa vezi ce-ti da... Ca motor iti recomand un fazer de 800. bate 600-le la ce vrei tu si ai si pozitie misto [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K16YnmJN0fc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#34
Posted 05 July 2022 - 13:19
Tsunnnami, on 05 iulie 2022 - 12:38, said:
.. Asta e motocicleta: .. Acolo sunt pe "Tail of the Dragon" .. legat de aspect, vreau neaparat ceva cu evacuarea sub sa. iar aici intra doar cbr 600 rr, r1 si ducati 858. toate, generatii vechi. cbr-ul pare 'best bang for buck' pentru mine, si anume drumuri acasa - birou, atunci cand e extrem de aglomerat si nu vreau sa fac o ora cu masina. am avut norocul sa merg pe tail of the dragon. am stat destul de mult timp prin US, cu munca, iar angajatorul actual are HQ-ul in Atlanta, asa ca am petrecut ceva timp prin imprejurimi. De vis drumul, mai ales daca il prinzi toamna, cand totul e auriu |
#35
Posted 05 July 2022 - 13:53
bogzie, on 05 iulie 2022 - 13:19, said:
... legat de aspect, vreau neaparat ceva cu evacuarea sub sa. iar aici intra doar cbr 600 rr, r1 si ducati 858. toate, generatii vechi. .... Ducati 1098, 848, Yamaha R1, MV Augusta F4, Honda CBR1000RR, Honda CBR600RR, Kawasaki Ninja 04-07, Triumph Daytona 650, Yamaha Fz-6n, Suzuki Bandit, KTM 990 Super Duke, KTM 640 Duke, Suzuki GSR. Modele care imi trec prin minte, mai vechi, cu underseat. |
#36
Posted 05 July 2022 - 14:02
whoa! multam!
1098-ul arata minunat, insa e foarte scump. eu caut un beater, ceva pe care sa dau 4-5k E de 848 scrisesem mai sus. typo, pusesem '5' in loc de '4'. e pe lista! r1 - e mult prea agresiva, desi mi-ar fi placut un big bang agusta f4 - n-arata rau, dar sunt destul de rare. vad ca nu sunt deloc la vanzare. cbr 1000 rr - din cate stiu eu, are evacuarea normala, pe partea dreapta. cbr 600 rr - e pe lista! ninja - majoritatea sunt verzi, as vrea ceva rosu daytona 650 - la fel ca si agusta, sunt incredibil de rare; si din cate vad, au tot side exhaust, ca cbr 1000 rr-ul restul sunt naked, si vreau neaparat o carenata |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users