Cutie automata Hyundai 7DCT - cu start stop activ se trece in N la semafor?
Last Updated: Sep 09 2022 07:24, Started by
vasi2004h
, Jun 30 2022 17:06
·
0
#91
Posted 27 July 2022 - 22:37
Naijax, on 30 iunie 2022 - 18:04, said:
Aia e cutie automata cu dublu ambreiaj In cazul asta - DA - are dreptate dealerul N la semafor La cutiile robotizate se recomandă trecerea pe N sau P la semafor La alea CVT se recomandă trecerea in P @Naijax Eu as zice ca la semafor se recomanda trecerea in R si parcarea masinii pe dreapta dupa care un somn intens. Realist vorbind, nu pui pe N la semafor orice-ar fi. Esti in D mereu. |
#92
Posted 28 July 2022 - 19:35
Pai R nu vine de la rocket? Pierzi senzatia culcandu-te...
|
#93
Posted 04 August 2022 - 16:28
Am eu o Kia Sportage cu 7DCT, anul trecut am schimbat volanta si kitul de ambreiaj din cauza ca patina groaznic la plecarea de pe loc. Acum, dupa vreo 35k km, am programare din nou la service sa le schimbam, tot pe garantie. Am discutat si eu cu mecanicii de la MIT Motors, nu pot spune cu exactitate daca ajuta treaba cu N la stationare, dar ziceau sa incerc, ca de stricat, nu strica... Sfatul unui specialist, cica...
|
#94
Posted 05 August 2022 - 09:55
#95
Posted 10 August 2022 - 22:16
stalker2142, on 05 august 2022 - 09:55, said: Nu incerci sa o vinzi sa scapi de ea? e clar ca are o problema cutia asta si nu pare ca o remediaza Ba da, mă pregăteam să fac o comanda la BZ4X pana au început să-i cadă rotile și am renunțat. Săptămâna asta m-am dat cu tucsonul nou, cutia 6AT, apoi cu Enyaq-ul de 80. Ambele dezamăgitoare. |
#96
Posted 10 August 2022 - 22:23
Astia cu pusul pe N la semafor ce credeti ca se intampla daca nu faceti asta? Sta acolo si scrasneste din ambreiaje 1-2-3 minute? Nu. Face exact acelasi lucru, dar singura.
|
#97
Posted 11 August 2022 - 07:12
lexman, on 10 august 2022 - 22:16, said:
Ba da, mă pregăteam să fac o comanda la BZ4X pana au început să-i cadă rotile și am renunțat. Săptămâna asta m-am dat cu tucsonul nou, cutia 6AT, apoi cu Enyaq-ul de 80. Ambele dezamăgitoare. Tare asta, nu ma gandeam ca un producator ca Toyota sa aiba astfel de probleme Toyota announced a recall for the bZ4X electric vehicle in June, acknowledging that wheels might detach from the car because of malfunctioning hub bolts and asking customers to stop driving the vehicle. Ce nu ti-a placut la ele? Cum erau fata de sportage-ul actual? |
#98
Posted 12 August 2022 - 15:27
stalker2142, on 11 august 2022 - 07:12, said: Tare asta, nu ma gandeam ca un producator ca Toyota sa aiba astfel de probleme Toyota announced a recall for the bZ4X electric vehicle in June, acknowledging that wheels might detach from the car because of malfunctioning hub bolts and asking customers to stop driving the vehicle. Ce nu ti-a placut la ele? Cum erau fata de sportage-ul actual? Tucsonul nou, hybrid, e foarte ok, dar la banii aia îmi iau electrică și reduc bugetul pentru consumul de combustibil (aprox 2500 lei lunar). Enyaq-ul este excelentă ca și mașină dar sistemul de infotainment este incredibil de prost. Se opreste, nu pornește, se decontează de la telefon, sunetul câteodată nu răspunde la comenzi, etc. Plus volumul și calitatea sistemului audio care mult sub nivelul oricărei mașini peste 20k euro. Tind spre Mach-e la momentul asta, e cam peste tot ce se găsește. Edited by lexman, 12 August 2022 - 15:28. |
#100
Posted 12 August 2022 - 21:31
Peerless, on 12 august 2022 - 21:07, said:
Da ma man. Tucsonul hibrid e scump dar Mach-e ti se potriveste manusa... |
|
#101
Posted 12 August 2022 - 21:46
Eu ziceam ca e o mare diferenta de stil in primul rand. Apoi de socoteala...
|
#102
Posted 04 September 2022 - 11:45
sebulbus, on 10 august 2022 - 22:23, said:
Astia cu pusul pe N la semafor ce credeti ca se intampla daca nu faceti asta? Sta acolo si scrasneste din ambreiaje 1-2-3 minute? Nu. Face exact acelasi lucru, dar singura. Am un Insignia. Cu motorul încălzit și maneta în P, consumul instant este 0,7l/h, cu frâna apăsată sau nu. Cu maneta în N, la fel, 0,7l/h. Cu maneta în D, cu frâna apăsată, consumul instant este 1,2l/h, deci ceva lucrează, ceva se opune motorului de trebuie să își mărească instantul ca să-și mențină relantiul. Pe scurt, ceva se uzează. La semafor, eu întotdeauna trec maneta în N. În 5 ani n-am avut nici o problemă. |
#103
Posted 04 September 2022 - 12:07
@Smedmscss inseamna ca ai o cutie cu convertizor de cuplu care mentine motorul conectat la roti in D si atunci cand stai pe loc si apesi frana, forta de franare fiind folosita sa tina masina in loc.
Un dual-clutch deconecteaza motorul de la roata cand sta pe loc in D cu frana apasata. In cazul asta e inca un motiv in plus sa o scoti pe N la semafor sau alta stationare, iar in ambele cazuri intervin si celelalte motive cum ar fi faptul ca e incomod sa stai cu piciorul pe frana, posibilitatea ca masina sa scape si sa inainteze daca nu aplici destula franare, uzura franelor care trebuie sa stea actionate pe tot parcursul semaforului Practic toate argumentele logice duc mai mult spre scoaterea pe N, decat mentinerea in D cu frana apasata |
#104
Posted 04 September 2022 - 19:41
stalker2142, on 04 septembrie 2022 - 12:07, said:
@Smedmscss inseamna ca ai o cutie cu convertizor de cuplu care mentine motorul conectat la roti in D si atunci cand stai pe loc si apesi frana, forta de franare fiind folosita sa tina masina in loc. Un dual-clutch deconecteaza motorul de la roata cand sta pe loc in D cu frana apasata. la mine la DSG se intampla exact cum a descris colegul @Smedmscss. Deci nu stiu daca asta e diferenta: dublu ambreaj vs convertizor |
#105
Posted 05 September 2022 - 07:07
zippo123, on 04 septembrie 2022 - 19:41, said:
la mine la DSG se intampla exact cum a descris colegul @Smedmscss. Deci nu stiu daca asta e diferenta: dublu ambreaj vs convertizor Trebuie sa rectific, probabil cand am testat eu se facea o regenerare. Dimineata nu era nicio diferenta intre consumul in N/P sau D. scuze |
|
#106
Posted 05 September 2022 - 12:13
Sa repetam.
O masina cu convertizor de cuplu are doar ulei intre motor si cutie. Sunt ceva forte irosite cand sta pe loc in D, dar nu se uzeaza nimic. Una cu ambreiaje are un material abraziv. Credeti ca, atunci cand sta pe loc in D, motorul freaca acolo la discurile alea in gol? |
#107
Posted 05 September 2022 - 23:34
Cei mai amuzanți astia care și-au luat automată ca sa nu mai mestece in schimbator si la semafor tot schimba din d in n sau chiar in p. Totusi cei mai amuzanți sunt aia care schimbă manual si treptele. La VW am tot vazut. Asta era rețeta minune ca sa nu se strice mechatronicul.
Edited by NikoroB, 05 September 2022 - 23:34. |
#108
Posted 06 September 2022 - 07:05
Smedmscss, on 04 septembrie 2022 - 11:45, said:
Am un Insignia. Cu motorul încălzit și maneta în P, consumul instant este 0,7l/h, cu frâna apăsată sau nu. Cu maneta în N, la fel, 0,7l/h. Cu maneta în D, cu frâna apăsată, consumul instant este 1,2l/h, deci ceva lucrează, ceva se opune motorului de trebuie să își mărească instantul ca să-și mențină relantiul. Pe scurt, ceva se uzează. La semafor, eu întotdeauna trec maneta în N. În 5 ani n-am avut nici o problemă. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users