Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Libra sau Raiffeisen?
Last Updated: Jul 02 2022 13:37, Started by
irisu
, Jun 28 2022 15:50
·
0
#1
Posted 28 June 2022 - 15:50
Unde ar fi mai bine sa deschid un cont de salariu? Libra sau RAiffaisen? Am doar aceste 2 posibiltiati, angajatorul lucreaza si cu Libra si cu Raiffaisen. De Raiffaisen stiu anumite lucruri si de Libra am auzit numai de bine insa ce experiente ati avut ma intereseaza cu call centerul de la Libra cand e vreo problema, tarife, etc
|
#2
Posted 28 June 2022 - 16:01
La mine în oraș e un singur bancomat Libra.
N-am avut nevoie niciodată să sun la call center. Am Raiffeisen, Banca Transilvania, Unicredit și Libra. Mulțumit de toate. Edited by waterman, 28 June 2022 - 16:01. |
#3
Posted 28 June 2022 - 16:08
Raiff. iti permite sa schimbi zilnic ceva valuta la curs BNR, poate ajuta
|
#4
Posted 28 June 2022 - 16:49
Libra + Orange Money ( https://www.orange.r...ney/card-debit/ ) pentru retrageri fara comision de la orice ATM, daca vrei mai mult de 3 retrageri/luna de la Libra
Edited by tigerheart, 28 June 2022 - 16:50. |
#5
Posted 28 June 2022 - 16:55
Angajatorul nu te poate obliga sa-ti faci cont unde vrea el. Sa fie sanatos, tu ii dai IBAN-ul si o sa-ti vireze acolo, singura chestie e ca s-ar putea sa-ti intre a 2-a zi salariul daca e in timpul saptamanii sau luni daca fac viramentul vineri.
PS: As alege Raiffeisen, ai retrageri gratuite de la orice bancomat. Edited by marcel201, 28 June 2022 - 16:55. |
#6
Posted 28 June 2022 - 16:59
Sunt ok amândouă, depinde ce vrei tu de la o banca.
Raiffeisen e mai ok pentru operațiunile de zi cu zi. Au aplicația mai buna, au agenții toate orașele mari, retrageri gratuite și nelimitate de la orice bancomat. Serviciul de relații cu clienții e ok, doar ca timpul de așteptare e măricel. Libra e mai de nișă, mai orientata spre online. Cel mai mare dezavantaj e aplicația, o catastrofa care e în mentenanță odata la 2-3 săptămâni și tot degeaba... Altfel e o banca super ok. Comisioane 0 fără nicio condiție, 10% reducere la anumite magazine/restaurante, serviciu de relații cu clienții peste Raiffeisen - ai live chat pe site în timpul programului. Dacă vrei sa investești în acțiuni au platforma tradeville integrata în aplicație, transferurile se fac instant. |
#7
Posted 28 June 2022 - 17:01
Am deschis la ING pentru salariu si Libra pentru card cumparaturi online. Pentru ca erau singurele solutii fara comision lunar la vremea respectiva.
M.am mutat din RO de mai bine de 3 ani, dar inca folosesc Libra in online. Raspund pe chat foarte repede, mi.au actualizat datele cu nr de telefon de DE, mi.au trimis cardul la adresa din DE la reinnoire. Foarte multumit per total. Inca am si ING.ul, fara activitate, dar am fost cat pe.aci sa.l inchid, deoarece la actualizarea datelor eu nu am vrut sa declar nimic la ''surse incasari'', deoarece efectiv nu intra nimic in cont, doar leii ramasi dinainte de plecare. Am avut un schimb de mailuri, parea ca n.am cu cine sa ma inteleg. Cand le.am zis ''daca sunteti atat de autisti si nu intelegeti ca nu se aplica, trimit o procura, inchid contul si gata''. Ce sa vezi, imediat s.au putut actualiza datele. LE: aplicatia Libra e destul de intuitiva, dar nu o prea folosesc. Ma anunta pe email de fiecare data cand e mentenanta sau au o problema tehnica si iar cand s.a incheiat. M.au sunat o data sa ma intrebe daca eu fac zeci de comenzi pe Amazon si Aliexpress. Da, eu faceam. Edited by dimripper, 28 June 2022 - 17:04. |
#8
Posted 28 June 2022 - 18:34
marcel201, on 28 iunie 2022 - 16:55, said:
Angajatorul nu te poate obliga sa-ti faci cont unde vrea el. Sa fie sanatos, tu ii dai IBAN-ul si o sa-ti vireze acolo, singura chestie e ca s-ar putea sa-ti intre a 2-a zi salariul daca e in timpul saptamanii sau luni daca fac viramentul vineri. PS: As alege Raiffeisen, ai retrageri gratuite de la orice bancomat. |
#9
Posted 28 June 2022 - 18:50
in prezent incasez in raiffeisen si nu am de ce sa ma plang. am si libra care in afara de transferuri cu revolut nu prea ma ajuta.
|
#10
Posted 28 June 2022 - 18:56
Libra pentru că poți păstra contul fără nicio apăsare și după ce pleci de la acel loc de muncă. Eu am închis instant contul de RZB după ce am plecat de la ultimii, dacă nu trebuia să rețin să îmi fac singur câte un transfer de 2000+ lei doar ca să evit un comision de 25 lei lunar (cred, nu mai știu sigur suma). Pentru ce? Ah, și la Libra e o singură aplicație, nu mai trebuie să instalezi și Smart Token-ul, cum e la Raiff. Oricum nu am ținut niciodată banii acolo, făceam transfer în aceeași zi. Am Libra de nu mai știu câți ani, nu mi-au făcut niciodată vreun talent.
Edited by addryanns, 28 June 2022 - 18:57. |
|
#11
Posted 28 June 2022 - 18:58
#12
Posted 28 June 2022 - 18:59
La Raiffeisen ai retrageri gratuite la orice bancomate si poti schimba lei in euro la cursul bnr (daca te intereseaza), in schimb relatiile cu clientii sunt dezastru.
La Libra ai suport clienti excelent, doar ca nu ai bancomate de la care sa retragi fara comision (dupa cele 3 retrageri gratuite pe lunal. Se poate rezolva insa cu un card Curve (gratis). Per ansamblu, daca vrei sa fii linistit, mergi pe Libra. Edited by lg, 28 June 2022 - 19:00. |
#13
Posted 29 June 2022 - 10:10
Depinde ce venit ai. Daca te poti integra in conditia de 2000 euro /luna ( in medie pe ultimele 3 luni) pentru pacherul premium mergi la Raiffeisen. Relatiile cu clientii sunt mult mai bune, ai bancher personal si carduri gold incluse in pachet.
|
#14
Posted 29 June 2022 - 16:23
Ambele sunt în regulă.
Raiffeisen este una din cele câteva bănci care are în vedere piața de retail, având mai multe agenții decât băncile de nișă. Celelalte bănci de pe același palier suntr Transilvania, BCR, BRD, CEC și Unicredit. Libra este o bancă mai mică, dedicată antreprenorilor și are câteva produse caracteristice unei bănci online, în plus colaborează și cu câteva fintech-uri (până când acestea vor găsi o altă cale de a fi prezente în piață). Cu toate astea au și câteva produse de retail și sunt una din băncile partnere Euronet. Produse recomandate: - Libra Avanpost Free, - Raiffeisen Pachetul Cont Curent ZERO Simplu. Apropo, dacă ai deja un alt cont curent deschis la altă bancă, inclusiv pachet dedicat Studenților, ar putea fi mai avantajos să îl păstrezi pe acela. . |
#15
Posted 29 June 2022 - 16:48
unknown_35, on 29 iunie 2022 - 10:10, said:
Depinde ce venit ai. Daca te poti integra in conditia de 2000 euro /luna ( in medie pe ultimele 3 luni) pentru pacherul premium mergi la Raiffeisen. Relatiile cu clientii sunt mult mai bune, ai bancher personal si carduri gold incluse in pachet. Am avut nevoie sa scot o suma mai mare de euro, am sunt "bancherul personal" si, la telefon, totul a fost la superlativ. Când am ajuns la banca, la ora programata, nimeni nu stia de nimic, a trebuit sa revin dupa inca o zi ca sa iau banii. Bine-nteles ca "bancherul personal" a ridicat indifferent din umeri. Aceleasi lucru l-a patit si un prieten, tot la Raiffeisen. Deci, nu totul este asa cum atât de frumos se prezinta. Aceleasi experiente negative le-am avut si pe firma (multinationala). Aveam alocat un consilier dedicat, totul era perfect pe hartie. Practic, niciodata, dar chiar niciodată in cei 15 ani de Raiffeisen, nu a ajutat cu absolut nimic. Deci atentie la marketingul gol de orice continut. |
|
#16
Posted 30 June 2022 - 08:00
lg, on 29 iunie 2022 - 16:48, said:
Ai avut tu personal astfel de experiente pozitive sau vorbeste la modul general? .... Deci atentie la marketingul gol de orice continut. Eu am avut experiente bune inainte de pandemie. Bancherul personal s-a ocupat de deschidere/inchidere conturi, predare plicuri primite in sucursala cu carduri gold si pinuri. Am simtit diferenta, pt cele "clasice" am stat la ghiseu in picioare cam 10-20 de min, si in plus au pierdut si plicul cu PIN asa ca am mai facut o vizita si iar am stat la coada. Tot bancherul personal s-a ocupat de contactarea consilierului pt pensia facultativa, si m-a ajutat sa setez plata recurenta. La call center am sunat de cateva ori pt intrebari legate de niste tranzactii si pt a reinnoi cardul de credit care s-a rupt in doua. S-a rezolvat totul rapid, timpul de asteptare sub un minut. In timpul pandemiei s-a schimbat de vreo doua ori bancherul personal alocat, ultimul m-a conctactat pentru a instala Rai Connect. Nu am mai avut alte interactiuni cu ea, Acum depinde peste cine dai, probabil unii bancheri sunt mai buni si altii mai putin buni. Poti sa dai un feedback si sa ceri inlocuirea daca esti nemultumit. |
#17
Posted 30 June 2022 - 10:47
slai, on 28 iunie 2022 - 18:34, said:
nici tu nu poti sa-l obligi sa trimita unde vrei. te poate anunta insa unde e adresa casieriei. lg, on 29 iunie 2022 - 16:48, said:
Ai avut tu personal astfel de experiente pozitive sau vorbeste la modul general? Fiindca alea cu bancher personal, etc sunt doar vorbe goale. Realitatea este ca nu te ajuta nimeni cu nimic special, esti la aceleasi nivel dpdv al suportului clienti cu toti ceilalți. Am avut nevoie sa scot o suma mai mare de euro, am sunt "bancherul personal" si, la telefon, totul a fost la superlativ. Când am ajuns la banca, la ora programata, nimeni nu stia de nimic, a trebuit sa revin dupa inca o zi ca sa iau banii. Bine-nteles ca "bancherul personal" a ridicat indifferent din umeri. Aceleasi lucru l-a patit si un prieten, tot la Raiffeisen. Deci, nu totul este asa cum atât de frumos se prezinta. Aceleasi experiente negative le-am avut si pe firma (multinationala). Aveam alocat un consilier dedicat, totul era perfect pe hartie. Practic, niciodata, dar chiar niciodată in cei 15 ani de Raiffeisen, nu a ajutat cu absolut nimic. Deci atentie la marketingul gol de orice continut. - Call centerul a raspuns de fiecare data cu un timp de asteptare de sub 15 secunde. Au inregistrat solicitarile mele si s-au rezolvat dar nu instant, in vreo luna. Nu ma astept sa aiba operatorul puterea de decizie absoluta si sa poata rezolva anumite situatii pe loc. - Pana acum au respectat exact acordurile mele de Marketing si nu m-au deranjat cu vanzari de produse sau alte balarii. Daca alegerea este intre Libra si Raiffeisen, recomand a doua. |
#18
Posted 01 July 2022 - 10:42
slai, on 28 iunie 2022 - 18:34, said:
nici tu nu poti sa-l obligi sa trimita unde vrei. te poate anunta insa unde e adresa casieriei. Ca si cum mi-ar zice Orange ca ei o sa-mi furnizeze serviciile dar doar daca am Iphone 13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users