Mercedes va renunta la A- si B-Class din 2025
Last Updated: Jun 27 2022 21:09, Started by
business11
, Jun 27 2022 11:27
·
0
#1
Posted 27 June 2022 - 11:27
Dupa ce Ford a anuntat ca renunta la modelul FOCUS din anul 2025, se pare ca si Mercedes face restructurari si renunta la A- si B-Class din 2025.
Chiar daca A-Class-ul este un model foarte bine vandut, se pare ca din punct de vedere financiar, acest model nu este deloc profitabil. Mercedes isi restructureaza portfolio-ul complet si se va axa doar pe modelele rentabile. In acelasi timp concernul doreste sa faca un pas catre clasa lux si sa redevina o marca premium. Strategia de viitor se va focusa pe S-Class, AMG si Maybach. Asta ar fi si explicatia pentru care Mercedes nu mai ofera pachetele de taxi pe E-Class. |
#2
Posted 27 June 2022 - 11:38
business11, on 27 iunie 2022 - 11:27, said:
Dupa ce Ford a anuntat ca renunta la modelul FOCUS din anul 2025, se pare ca si Mercedes face restructurari si renunta la A- si B-Class din 2025. |
#3
Posted 27 June 2022 - 11:47
Mie mi s-a părut aiurea când au renunțat la R-klass, eram potențial client…
|
#4
Posted 27 June 2022 - 11:59
business11, on 27 iunie 2022 - 11:27, said: In articol scrie ca pe viitor se vor concentra pe cateva modele din clasa A, respectiv CLA coupe, GLA, CLA shooting brake, nu ca vor renunta la clasa A complet. Este adevarat ca profitul e mai mic decat la un S class din moment ce ala costa mai mult decat dublu dar nu e ca si cum le vand la pret de fabrica sau in pierdere, estimez minim 20% profit la fiecare masina vanduta, mai putin la modele speciale sau editii limitate. |
#5
Posted 27 June 2022 - 12:04
Renunța la A si se concentrează pe CLA, CLA Estate si GLB. Adică renunța la hatchback si face restul de caroserii, unde au marja mai mare, pentru ca altfel mașina este la fel. Cum se renunța Dacia la Logan sa se concentreze pe Sandero si Jogger.
Eu ii înțeleg, CLA îmi place, dar hatchul nu. Sunt curios ce o sa facă BMW, noul seria 1 arată ca o Kia, sper sa revină sa facă mașini care i-au consacrat. Dar, Mercedes a nimerit-o cu CLA, dar Seria 2 GC arată oribil! Cred ca doar Audi o sa continue sa vândă A3, este prea ușor pentru ei sa aibă modelul in oferta. |
#6
Posted 27 June 2022 - 12:07
Karhu, on 27 iunie 2022 - 11:47, said:
Mie mi s-a părut aiurea când au renunțat la R-klass, eram potențial client… Mie mi s-a parut aiurea cand au renuntat la X class, anul trecut si-a luat o cunostinta un exemplar din 2019, 35k la bord, 3L diesel, super masina! HEX2FUN, on 27 iunie 2022 - 12:04, said: Eu ii înțeleg, CLA îmi place, dar hatchul nu. La mine e fix invers dar eu sunt fan hatch-uri Nu prea vad totusi de ce ar avea marja mai mare la sedanuri, in afara de portbagajul cu alta forma e aceeasi tehnologie, aceleasi motoare si dotari. |
#7
Posted 27 June 2022 - 12:09
#8
Posted 27 June 2022 - 12:10
#9
Posted 27 June 2022 - 12:14
AWE, on 27 iunie 2022 - 12:10, said: ??? Glumesti, sper! Cum sa fie aceeasi masina? Mercedes, Nissan si Renault, pentru Europa, sunt fabricate pe același linie, in același fabrica, din Spania (Nissan). [ https://i0.wp.com/3.bp.blogspot.com/-knZN-w5Qsrc/WXB3M3jSzeI/AAAAAAABETA/hjE07Uq0bPoysJlkESxiz7OSmVBHsbwxgCLcBGAs/s1600/mercedes-x-nissan-navara-renault-alaskan-profile-yan%2B%25281%2529.jpg?ssl=1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i0.wp.com/2.bp.blogspot.com/-fQ9wenibLXY/WXC0amPPSpI/AAAAAAABETk/ahbYYxePKq88B0EB34H1IxMr-m7QQssPgCLcBGAs/s1600/mercedes-x-nissan-navara-renault-alaskan-profil-yan.jpg?ssl=1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by HEX2FUN, 27 June 2022 - 12:18. |
#10
Posted 27 June 2022 - 12:18
AWE, on 27 iunie 2022 - 11:59, said:
In articol scrie ca pe viitor se vor concentra pe cateva modele din clasa A, respectiv CLA coupe, GLA, CLA shooting brake, nu ca vor renunta la clasa A complet. Este adevarat ca profitul e mai mic decat la un S class din moment ce ala costa mai mult decat dublu dar nu e ca si cum le vand la pret de fabrica sau in pierdere, estimez minim 20% profit la fiecare masina vanduta, mai putin la modele speciale sau editii limitate. Nu, ei renunta la A-Class, dar produc in continuare CLA-coupe, GLA, CLA shooting brake, adica platformele de A-Class, dar nu si hatchbackul. Marja de profit in tot concernul Mercedes este undeva la 22%. Asta datorita S- si G-Class Maybach si AMG, care au marja de peste 30%. Numai in China vand 1000 de Maybachuri pe luna. La A-Class nu cred ca au mai mult de 13%. |
|
#11
Posted 27 June 2022 - 12:24
#12
Posted 27 June 2022 - 12:28
business11, on 27 iunie 2022 - 12:18, said: La A-Class nu cred ca au mai mult de 13%. Versiunea curenta de A class a fost lansata fiindca pe segmentul compact nu aveau nimic atractiv, tot ce era A class pana atunci erau urate cu spume. Din pacate ca sa faca o chestie mai de forta au fost nevoiti sa le faca similare ca tehnologie si dotari cu fratii mai mari, asta crescand costurile foarte mult in conditiile in care pretul trebuia sa fie cat de cat acceptabil pentru clientii care voiau sa intre in familia MB dar nu aveau bani sau chef sa cheltuie foarte mult. Bine, pret mai mic decat alte modele tinand cont ca un A dotat cat de cat si cu motorul care trebuie ajunge azi pe la vreo 50k deci departe de a fi o masina ieftina totusi. Din partea mea sincer pot renunta la cam toate modelele, in ultimii ani si-au pierdut identitatea dpdv design la majoritatea, ma uitam la un S nou, din spate nici n-ai zice ca e MB, nu se compara cu prestanta design-urilor anterioare. |
#13
Posted 27 June 2022 - 12:45
#14
Posted 27 June 2022 - 12:46
eu radeam in sinea mea de cei cu A class. era un fel de a zice, uite am si eu Mercedes. urata si naspa de tot, cred ca nici nu incercau astia cand concepeau masina. asta ultimul era ca o sora mai mica a lui c class si la interior era mult peste cele vechi. doar ca aveau calitate slaba, puteti sa va uitati pe net, loganele erau bine asamblate si okish fata de A-uri.
acum ridica masina cu 5 cm si o sa ceara 10.000 in plus. diferenta intre un a 200 si gla 200 e 6500 pe configurator. gla care este incadrat la suv, lol. Edited by bobitad, 27 June 2022 - 12:51. |
#15
Posted 27 June 2022 - 12:47
Același spațiu la interior, aceeași utilitate... dar ai SUV. Eu zic că merită extra 6500 euro
Cand s-a lansat CLA acum mulți ani am vrut și eu. Îmi plăcea mult design-ul. Până când m-am urcat în ea... Ca să parafrazez o amica care lucrează la Mercedes....Mercedes e de la E-Klasse in sus. Edited by george_alexandru, 27 June 2022 - 12:49. |
|
#16
Posted 27 June 2022 - 12:50
Da, noile modele sunt terne la design, iar interioarele te fac cu capul cu atatea ecrane si luminite. La BMW generatia G de berline si SUV-uri am vazut niste interioare axate pe experienta de condus, cu butoane fizice la clima, radio si alte functii, dar totodata moderne si usor de citit. Audi si Mercedes o iau pe directia gresita la capitolul HMI.
Pacat ca vor produce toate SUV-urile alea urate si vulgare, singurul mai acceptabil este G Klasse care il face mai placut din cauza aspectului aproape neschimbat, in rest si el fiind tendentios de ostentativ. Cand a aparut actuala clasa A am avut un soc la vederea pretului unui exemplar echipat cu motorul dCi 116 de la Renault, 49K, iar asta inainte de Pandemie. Edited by connectorxp, 27 June 2022 - 12:52. |
#17
Posted 27 June 2022 - 12:57
george_alexandru, on 27 iunie 2022 - 12:47, said:
Același spațiu la interior, aceeași utilitate... dar ai SUV. Eu zic că merită extra 6500 euro Cand s-a lansat CLA acum mulți ani am vrut și eu. Îmi plăcea mult design-ul. Până când m-am urcat în ea... Ca să parafrazez o amica care lucrează la Mercedes....Mercedes e de la E-Klasse in sus. Edited by bobitad, 27 June 2022 - 12:58. |
#18
Posted 27 June 2022 - 12:59
Sunt convins ca merg cu o marja mult mai mare doar pentru ca e SUV. Dar daca lumea asta vrea si e dispusa sa plateasca in plus, fraieri ar fi sa nu profite.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users