Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 

Aplicatia Smart Market

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
nica.mihai

nica.mihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 01.11.2006
Am incercat sa utilizez (Raiffeisen) aplicatia "Smart Market" (iOS).

Instalarea din magazin a functionat bine, aplicatia exista acum pe telefon.
La prima lansare solicita adresa de email cu care sunt inregistrat la banca dupa care, la pasul 2, solicita ultimele trei cifre ale numaru;ui de telefon pe care l-am comunicat bancii.
Completez la ambii pasi informatiie solicitate ( informatii corecte, verificate inca o data in contul meu la Raiffeisen )... si, minune, priesc mesajul: "Nu am reusit sa te identificam folosind aceste detalii" !

Gresesc EU ceva sau este LA EI o problema ?

Multumesc

Edited by nica.mihai, 27 June 2022 - 10:14.


#2
GaBogdan

GaBogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 02.09.2020
Daca ai introdus datele corect, e ceva de la ei.
Suna-i, poate trebuie sa schimbi parola etc etc.

#3
5had3

5had3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,198
  • Înscris: 07.10.2006
E de la ei. M-am chinuit în Mai să înrolez un cont ceva de speriat...
Inclusiv cei dintr-o agenție precum și cei din call center au fost complet rupți de situație. Ba chiar în agenție nici nu știau că oferă un astfel de serviciu/aplicație.

După o perioadă de timp am reîncercat și a luat-o. Nu ai ceva anume tu de făcut.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate