Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aplicatia Smart Market
Last Updated: Jun 27 2022 13:23, Started by
nica.mihai
, Jun 27 2022 10:13
·
0
#1
Posted 27 June 2022 - 10:13
Am incercat sa utilizez (Raiffeisen) aplicatia "Smart Market" (iOS).
Instalarea din magazin a functionat bine, aplicatia exista acum pe telefon. La prima lansare solicita adresa de email cu care sunt inregistrat la banca dupa care, la pasul 2, solicita ultimele trei cifre ale numaru;ui de telefon pe care l-am comunicat bancii. Completez la ambii pasi informatiie solicitate ( informatii corecte, verificate inca o data in contul meu la Raiffeisen )... si, minune, priesc mesajul: "Nu am reusit sa te identificam folosind aceste detalii" ! Gresesc EU ceva sau este LA EI o problema ? Multumesc Edited by nica.mihai, 27 June 2022 - 10:14. |
#2
Posted 27 June 2022 - 10:17
Daca ai introdus datele corect, e ceva de la ei.
Suna-i, poate trebuie sa schimbi parola etc etc. |
#3
Posted 27 June 2022 - 13:23
E de la ei. M-am chinuit în Mai să înrolez un cont ceva de speriat...
Inclusiv cei dintr-o agenție precum și cei din call center au fost complet rupți de situație. Ba chiar în agenție nici nu știau că oferă un astfel de serviciu/aplicație. După o perioadă de timp am reîncercat și a luat-o. Nu ai ceva anume tu de făcut. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users