Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Din anul 2025, Ford renunțã la modelul Ford Focus.

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#19
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Revin ca am uitat ceva...
Am focus 2, fabricat 20 august 2010, break, motor de 1,6, duratorq, aproape 109 cp (80kw), echipare titanium, putin peste 250k km reali, DPF original, euro 5. Masina incepe incet, incet, sa-si arate varsta. Ma duc in service din ce in ce mai des, desi cu chestii minore (un simering, arcuri, amortizoare... nimic important).
Dar, consumul meu este inca de 4,5 pe CB, 4,8 in realitate (la pompa).
Daca o vand imi mai iau o masina similara, dar mai noua, la un pret rezonabil? Sigur nu. Asa ca o sa trag de ea pana cand nu se mai poate si apoi rabla o sa scrie pe ea.
Modelul FF3 a fost un fiasco acceptat chiar si de Ford. Modelul FF4 a incercat sa recastige piata, a fost ceva mai uman, dar... prea tarziu.
Inplus, sunt multe lucruri la care Ford a crezut ca este inca in USA si nu in Europa/Romania. Unul este gps-ul TomTom (Blaupunckt) la care trebuie cumparat cardul anual fara a se putea face update online. Turbinele Garett nu se gasesc noi, ci numai refurbisate... Sunt lucruri care nu prea se vad, dar conteaza...

#20
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,373
  • Înscris: 24.09.2017

View Postadip1962, on 27 iunie 2022 - 14:12, said:

Revin ca am uitat ceva...
Am focus 2, fabricat 20 august 2010, break, motor de 1,6, duratorq, aproape 109 cp (80kw), echipare titanium, putin peste 250k km reali, DPF original, euro 5. Masina incepe incet, incet, sa-si arate varsta. Ma duc in service din ce in ce mai des, desi cu chestii minore (un simering, arcuri, amortizoare... nimic important).
Dar, consumul meu este inca de 4,5 pe CB, 4,8 in realitate (la pompa).
Daca o vand imi mai iau o masina similara, dar mai noua, la un pret rezonabil? Sigur nu. Asa ca o sa trag de ea pana cand nu se mai poate si apoi rabla o sa scrie pe ea.
Modelul FF3 a fost un fiasco acceptat chiar si de Ford. Modelul FF4 a incercat sa recastige piata, a fost ceva mai uman, dar... prea tarziu.
Inplus, sunt multe lucruri la care Ford a crezut ca este inca in USA si nu in Europa/Romania. Unul este gps-ul TomTom (Blaupunckt) la care trebuie cumparat cardul anual fara a se putea face update online. Turbinele Garett nu se gasesc noi, ci numai refurbisate... Sunt lucruri care nu prea se vad, dar conteaza...
e bine ca n-ai avut problema faimoasa cu turbina. stiu ca a fost si unul de la mine in cartier sa se uite pe la a mea, doar ca eu aveam motorul de 90cp cu turbina cu geometrie fixa. mie mi-a placut masina. acum am un Megane 4, totusi cred ca este peste ford si la pret mai mic. si ai si motorul in 4 de 1.3 140cp. daca te uiti la vanzari ford a cam decazut mult. dupa parera mea ford facea 2 lucruri foarte bine. sasiuri si cutii de viteza manuale. astea erau de departe cele mai misto.

Edited by bobitad, 27 June 2022 - 14:21.


#21
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postadip1962, on 27 iunie 2022 - 14:12, said:

Revin ca am uitat ceva...
Am focus 2, fabricat 20 august 2010, break, motor de 1,6, duratorq, aproape 109 cp (80kw), echipare titanium, putin peste 250k km reali, DPF original, euro 5. Masina incepe incet, incet, sa-si arate varsta. Ma duc in service din ce in ce mai des, desi cu chestii minore (un simering, arcuri, amortizoare... nimic important).
Dar, consumul meu este inca de 4,5 pe CB, 4,8 in realitate (la pompa).
Daca o vand imi mai iau o masina similara, dar mai noua, la un pret rezonabil? Sigur nu. Asa ca o sa trag de ea pana cand nu se mai poate si apoi rabla o sa scrie pe ea.
Modelul FF3 a fost un fiasco acceptat chiar si de Ford. Modelul FF4 a incercat sa recastige piata, a fost ceva mai uman, dar... prea tarziu.
Inplus, sunt multe lucruri la care Ford a crezut ca este inca in USA si nu in Europa/Romania. Unul este gps-ul TomTom (Blaupunckt) la care trebuie cumparat cardul anual fara a se putea face update online. Turbinele Garett nu se gasesc noi, ci numai refurbisate... Sunt lucruri care nu prea se vad, dar conteaza...
Un coleg de forum zice pe prima pagina a acestui topic, ca FF4 este ok ca și aspect însã a fãcut rabat de la calitate.Eu mai adaug ca Ford are cele mai mancacioase motorizãri. Toate astea au dus Ford la vale.
Dacã ii dai masinii tale piese și consumabile de calitate, mai tragi pe ea, inca atâția ani, cu condiția sa fie afectata tare, caroseria de coroziune și sa nu fii implicat într-un accident rutier cu dauna totala.

Edited by max_01, 27 June 2022 - 14:59.


#22
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Nu poti compara Ford cu Renault, asa cum nu poti compara mere cu pere.
Renault este o firma care mai mereu este proprietatea statului francez care o nationalizeaza ca sa o scoata din faliment. Pentru cine nu stie, Renault a fost in faliment de 3 ori. De la infiintare... De fiecare data statul francez a nationalizat-o, a pus-o pe picioare (statul i-a cumparat masinile), apoi a vandut-o... Asta s-a intamplat pentru ca Franta nu a fost o democratie capitalista precum Germania, ori UK sau SUA.
"Problema faimoasa" cu turbina este o legenda. In realitate, niste baieti tare "destepti" au scris ei un program pentru stage 1, 2... Numai ca turbina de la motorul de 90 cp nu rezista mai mult de 1 an. Din acest motiv stage-urile se fac pe motoarele cu 110 cp. a caror turbina rezista. Si are geometrie variabila... ca toate turbinele ce se fabrica de ani buni.
Despre motorizarile pe benzina nu-mi dau cu parerea ca nu stiu. Pe motorina insa... Ca-i spui duratorq (de la Ford), hdi (de la Peugeot) este exact acelasi motor, pentru ca a fost proiectat impreuna de cele 2 firme. Apoi fiecare si-a pus subansamblurile pe ele (de ex. Peugeot are turbina Bosch, Ford are Garett). DIn causa subansamblurilor s-a ajuns la vascozitati diferite la uleiul de motor... Dar motorul este similar ca si conceptie si inca este unul dintre cele mai bune motoare diesel de pe piata. De aproape 18 ani... Bate VAG in toate pozitiiile! Apropo VW a incercat sa fure motorul de la ford. A fost un mare proces castigat bineinteles de ford. 15 ani, VW a platit daune... apoi a incercat mizeria cu noxele!
Istoria nu e mereu asa cum o stim majoritatea...

#23
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015
In America nu se mai fabrica din 2018
Eu am cumparat unul dintre ultimele modele. Cand l-am ales din Detroit erau numai 4.
L-am ales pe cel alb, un ST, o fiara!.

Inainte am avut Titanium si eu si sotia
Foarte misto masini
La al meu am schimbat placutele de frana la 200,000km

Imi pare rau dupa un RS. Ala se facea exclusiv in Germania, dar era cu $20k mai scump decat ST-ul. As fi luat dar nu m-a lasat inima sa dau atat desi aveam banii

#24
Shcherbina

Shcherbina

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,883
  • Înscris: 27.01.2020
focus a pierdut competia in segment demult. golf e number one.

focus nu a avut nimic aparte ca si design si nu a fost cel mai fiabil.

mai mult , pana la ultimul model de acum , toate focus au fost execrabile la interior. extrem de ieftin si cu plastice demne de Logan.

#25
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,800
  • Înscris: 13.07.2011

View PostShcherbina, on 08 iulie 2022 - 00:49, said:

focus a pierdut competia in segment demult. golf e number one.

focus nu a avut nimic aparte ca si design si nu a fost cel mai fiabil.

mai mult , pana la ultimul model de acum , toate focus au fost execrabile la interior. extrem de ieftin si cu plastice demne de Logan.

Asta nu este corect. Focusul mereu a fost locul 2 in segment in spatele Golf-ului care profita de traditie. Ca si calitate/pret a fost in trecut peste Golf. Interiorul este ca peste tot, ai diferite pachete. Titanium spre exemplu arata chiar foarte bine. Golful entry-level este la fel plastic ca pe Logan.
Fiabilitatea la Focus era foarte foarte buna chiar. Si masina sta pe asfalt ca pe circuit.

Nu poti generaliza. A fost o masina buna si bine vanduta, dar au pierdut mult teren.

View PostTsunnnami, on 27 iunie 2022 - 16:43, said:

In America nu se mai fabrica din 2018
Eu am cumparat unul dintre ultimele modele. Cand l-am ales din Detroit erau numai 4.
L-am ales pe cel alb, un ST, o fiara!.

Inainte am avut Titanium si eu si sotia
Foarte misto masini
La al meu am schimbat placutele de frana la 200,000km

Imi pare rau dupa un RS. Ala se facea exclusiv in Germania, dar era cu $20k mai scump decat ST-ul. As fi luat dar nu m-a lasat inima sa dau atat desi aveam banii

Eu am avut primul model din 2011 tot Titanium cu toate optiuniile posibile. Parca singura, recunostea semnele de circulatie, incalzire in scaune, clima automata, trapa, piele, absolut orice. Dupa care am trecut si eu la un ST din 2014. La fel senzationala masina.

#26
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View Postbusiness11, on 08 iulie 2022 - 09:41, said:


Asta nu este corect. Focusul mereu a fost locul 2 in segment in spatele Golf-ului care profita de traditie. Ca si calitate/pret a fost in trecut peste Golf. Interiorul este ca peste tot, ai diferite pachete. Titanium spre exemplu arata chiar foarte bine. Golful entry-level este la fel plastic ca pe Logan.
Fiabilitatea la Focus era foarte foarte buna chiar. Si masina sta pe asfalt ca pe circuit.

Nu poti generaliza. A fost o masina buna si bine vanduta, dar au pierdut mult teren.

Tonul l-au dat americanii care din 2018 au incetat s-o mai fabrice
Am avut 2 titanice, 2L 160CP, una a mea si una a sotiei
Eu am schimbat prima data placuitele de frana la 200,000km, am batut cu ea toata America din Detroit in Boston, New York, Florida, chiar si pe insula Vancouver
Mi se pare mai confortabila decat Golful, dar... asta e piata

Ai vazut Ford contra Ferrari?
Acolo ai multe dintre raspunsuri la intrebarea "de ce a renuntat Ford" nu numai la Focus ci si la Fusion (Mondeo in Europa)
F-150 e cea mai vanduta masina in lume. Well i-a facut loc inchizand un segment care nu se mai cere.
La mine in parcare in State, din 12 masini, 9 erau trucks-uri, SUV-uri...

View Postbusiness11, on 08 iulie 2022 - 09:53, said:

incalzire in scaune, clima automata, trapa, piele, absolut orice. Dupa care am trecut si eu la un ST din 2014. La fel senzationala masina.
Cam mare diferenta de confort, :lol:

Eu am avut titanium 2014 si 2015
Si ST-ul 2018, una din ultimele 3 masini produse in Detroit

A nevestimii, piele alba... ca de cucuoana, masina aurie...

#27
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018

View PostShcherbina, on 08 iulie 2022 - 00:49, said:

focus a pierdut competia in segment demult. golf e number one.

focus nu a avut nimic aparte ca si design si nu a fost cel mai fiabil.

mai mult , pana la ultimul model de acum , toate focus au fost execrabile la interior. extrem de ieftin si cu plastice demne de Logan.

Mie mi se pare că Focus stă mai bine pe viraje ca Golf...

#28
Shcherbina

Shcherbina

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,883
  • Înscris: 27.01.2020

View Postbusiness11, on 08 iulie 2022 - 09:53, said:


Asta nu este corect. Focusul mereu a fost locul 2 in segment in spatele Golf-ului care profita de traditie. Ca si calitate/pret a fost in trecut peste Golf. Interiorul este ca peste tot, ai diferite pachete. Titanium spre exemplu arata chiar foarte bine. Golful entry-level este la fel plastic ca pe Logan.
Fiabilitatea la Focus era foarte foarte buna chiar. Si masina sta pe asfalt ca pe circuit.

Nu poti generaliza. A fost o masina buna si bine vanduta, dar au pierdut mult teren.



Eu am avut primul model din 2011 tot Titanium cu toate optiuniile posibile. Parca singura, recunostea semnele de circulatie, incalzire in scaune, clima automata, trapa, piele, absolut orice. Dupa care am trecut si eu la un ST din 2014. La fel senzationala masina.

nu is de acord. calitatea la interior a fost execrabila pana in 2014 2016. acum e mai ok , insa nu e ceva cu care sa te lauzi

View Post_R_A_D_U, on 08 iulie 2022 - 10:57, said:

Mie mi se pare că Focus stă mai bine pe viraje ca Golf...

poate ti se pare , poate e adevarat... daca se vindea asa de bine nu renuntau la el.

tin minte si acum , un prieten a avut focus 2007... probabil una din cele mai proste masini la interior care am vazut o vreodata. aia nu s a comparat niciodata cu un interior de golf din acelasi an. pana si Renault mi se pare ca avea interior mai de calitate in anul ala...

#29
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View PostShcherbina, on 08 iulie 2022 - 16:02, said:

... daca se vindea asa de bine nu renuntau la el.

Exact, acolo sta secretul, la cat scoate fordul

In state locul i-a fost luat de F-150

#30
Shcherbina

Shcherbina

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,883
  • Înscris: 27.01.2020

View PostTsunnnami, on 08 iulie 2022 - 18:57, said:


Exact, acolo sta secretul, la cat scoate fordul

In state locul i-a fost luat de F-150

f 150 e cel mai bine vandut autoturism in sua de peste 10 15 ani.

in acelasi timp , gusturile americanilor dau dovada de nivelul lor de educatie.

mai mult , sua e tara care a pornit trendul cu suv urile. o masina 99% inutila.

#31
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View PostShcherbina, on 10 iulie 2022 - 02:09, said:

f 150 e cel mai bine vandut autoturism in sua de peste 10 15 ani.

in acelasi timp , gusturile americanilor dau dovada de nivelul lor de educatie.

mai mult , sua e tara care a pornit trendul cu suv urile. o masina 99% inutila.

Educatie zici?
Ar vrea si romanul, dar n-are bani, :lol:

#32
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostShcherbina, on 08 iulie 2022 - 16:02, said:







poate ti se pare , poate e adevarat... daca se vindea asa de bine nu renuntau la el.
Subscriu.Categoric Ford nu ar fi renunțat la modelul Focus, cel puțin pentru piața europeanã dacã acesta s-ar fi vândut cel puțin la un nivel care sa facã profitabila fabricarea și comercializarea lui.

View PostTsunnnami, on 08 iulie 2022 - 18:57, said:



Exact, acolo sta secretul, la cat scoate fordul

In state locul i-a fost luat de F-150
Dar în Europa, ce a pus Ford, în locul Focusului?

#33
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Asisderea. N-ar fi renuntat daca s-ar fi vandut. E ca aia: daca e, e, daca nu e, nu e! Asta nu e!

#34
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostShcherbina, on 10 iulie 2022 - 02:09, said:



f 150 e cel mai bine vandut autoturism in sua de peste 10 15 ani.

in acelasi timp , gusturile americanilor dau dovada de nivelul lor de educatie.

mai mult , sua e tara care a pornit trendul cu suv urile. o masina 99% inutila.
Dacã ai locui într-un orãșel sau oraș de mãrime medie  din SUA sau Canada și ai avea un venit care sa îți permitã sa îți cumperi un F150,ti-ai dori, din pragmatism, o asa masina.Americanii sunt pragmatici iar F150 pentru cei care locuiesc în  genul de localitãți mrntionate de mine, foarte practica și utila, inclusiv iarna, în zonele cu zãpadã, în condiții normale de iarna pentru acele zone.
Dacã locuiești într-un mare oraș având transportul public în comun foarte bine pus la punct, in genul NYC, de exemplu,nu se justifica sa deții un autoturism.

#35
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,801
  • Înscris: 20.10.2015

View Postmax_01, on 10 iulie 2022 - 21:39, said:

Dar în Europa, ce a pus Ford, în locul Focusului?
Trebuie sa-i intrebi, se pare ca in Europa inca il produc

#36
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Ahaaa. Am inteles! La noi nu se aplica. Se discuta.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate