Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Din anul 2025, Ford renunță la modelul Ford Focus.
Last Updated: Jul 13 2022 15:34, Started by
max_01
, Jun 27 2022 10:09
·
0
#1
Posted 27 June 2022 - 10:09
Din anul 2025, probabil datorita vânzărilor slabe, Ford nu va mai fabrica modelul Ford Focus.
Ford Focus care inca se mai fabrica, nu va primi cu siguranță nicio variantă 100% electrică. Incertă este și situație uzinei din Saarlouis, acolo unde este produs în prezent Ford Focus, existând chiar informații legate de o posibilă vânzare a acesteia după 2025, Ford păstrând pentru producția sa, fabrica din Spania, unde, citeam în alt articol, se vor produce doar motorizări 100%electrice. https://www.automark...025-109363.html Edited by max_01, 27 June 2022 - 10:17. |
#2
Posted 27 June 2022 - 10:22
Incepand cu modelul 3, Focus si-a pierdut identitatea ca masina si a inceput sa semene a Peugeot sau a orice alta firma.
Nu stiu daca ati observat dar pe zi ce trece masinile seamana tot mai mult una cu alta. Iar cand o firma scoate un model diferit (sau o forma) este bataie pe ele (gen Mazda). Revenind, modelul focus a fost caracterizat de forma caracterista hatchback a spatelui si, mai ales, prin lampile spate verticale, foarte vizibile noaptea sau pe vreme rea. Incepand cu modelul 3 ambele au disparut, masina si-a perdut identitatea, iar rezultatul era previzibil. Edited by adip1962, 27 June 2022 - 10:23. |
#3
Posted 27 June 2022 - 10:23
Pai daca toata lumea doreste butoaie pe roti numite suv.. ar trebui si ei sa se reprofileze un pic, Kuga acela arata mai degraba a cutie in dunga decat butoi.
|
#4
Posted 27 June 2022 - 10:29
trist. si eu cred ca cel mai ”frumos” model a fost al 2-lea, mai ales faceliftul. plus ca am iubit masina aia, sasiul ala pe drumuri virajate era ceva foarte distractiv. dar na, crossovere si suvuri. plus ca au avut doar motorul de 1.0 in 3 cilindrii cu diferite puteri.
a-3-a varianta a fost cea mai naspa, mai ales interiorul cu sutele de butoane. dar a-4a parea ok. Edited by bobitad, 27 June 2022 - 10:29. |
#5
Posted 27 June 2022 - 10:30
Ford Focus chiar arata bine. Ford ca si ceilalti constructori auto au implementat sistemul cu leduri. Acele lampi mari verticale pe spate nu se mai integrau pe un sistem led fiind mult prea scump pentru o compacta. Posibil ca propriile minisuvuri au canibalizat marca Focus.
Edited by Leo2006, 27 June 2022 - 10:31. |
#7
Posted 27 June 2022 - 10:49
zyppster, on 27 iunie 2022 - 10:38, said:
o vor reinventa cu alt nume nou. mare scofala. nu-i mai zice focus, ii zice ficus sau cufos. ii mai modifica putin caroseria ca la Logan si aia e. Și tot probabil, Ford se va concentra pe pick-up-uri, suv-uri, limuzine.Si camioane(în America de Nord). |
#9
Posted 27 June 2022 - 11:35
Focus-ul nu s-a mai vandut bine de mult timp. Cum spune si @adip1962, la Focus s-a pierdut identitatea. Familia mea conduce numai Ford de 30 de ani pana in prezent. Eu inca am un Ford Focus MK3 ST din 2012 si pe care am vrut sa il innoiesc cu un MK4. Optic vorbind imi place, dar interiorul este o bataie de joc (din punct de vedere al calitatii). Asa ca am preferat sa raman la MK3-ul meu.
Productia masiniilor a devenit foarte scumpa. Astfel ca multe companii lucreaza in cooperatie la modele. La sfarsit multe arata foarte asemanator. Nu mai au personalitate, identitate, nimic original. |
#10
Posted 27 June 2022 - 12:06
pai au schimbat design-ul si acum seamana cu fiesta, puma, kuga de nici nu mai stii fiecare ce model e
apoi au pus motorul de 1 litru in 3 cilindri apoi au eliminat suspensia independeta spate de la modelele de serie. initial au pus suspensie independenta doar pe motorul 1.5 ecoboost, apoi doar pe versiunea ST Line iar acum cred ca nu se mai pune pe nici un model ca toate au punte pe spate |
|
#11
Posted 27 June 2022 - 12:10
Nu, nu e vina lipsei de identitate, personalitate, originalitate. Daca era asa, aveam inca coupe-uri accesibile de clasa mica si compacta (Hyundai Coupe, Astra GTC, Scirocco, Manta, Corrado, Calibra, Eclipse, Celica etc.), care erau masini foarte frumoase.
Problema e ca acum toata lumea vrea gunoaie de suv-uri, si producatorii doar asta o sa mai ofere: suv-ulet, suv-isor, suv, suv-uloi, suv-alau. Mai grav e ca se preiau niste denumiri ale unor masini celebre si frumoase (Puma, Eclipse, Mustang), ca sa le puna pe niste oribilitati de suv-uri care vad toata viata lor numai asfalt si care raman suspendate in prima piatra de pe un drum neasfaltat. |
#12
Posted 27 June 2022 - 12:27
Megane s-a "SUV-ificat", Focus dispare, Civic se reinventeaza, Octavia a sarit calul la pret, Corolla s-a scumpit si ea (macar la anu' va primi cutii de viteze noi si puteri mai mari), Golf arata si mai banal si are grila cu beculete... Si iata ca omul de rand ajunge sa-si cumpere dulapuri pe roti.
Si mai trista este piata de hot hatch-uri care este si mai subtire. |
#13
Posted 27 June 2022 - 13:15
george_alexandru, on 27 iunie 2022 - 11:34, said:
Pare ca toata lumea vre SUV-uri (pana si Ferrari lanseaza unul). |
#15
Posted 27 June 2022 - 13:23
connectorxp, on 27 iunie 2022 - 12:27, said:
Megane s-a "SUV-ificat", Focus dispare, Civic se reinventeaza, Octavia a sarit calul la pret, Corolla s-a scumpit si ea (macar la anu' va primi cutii de viteze noi si puteri mai mari), Golf arata si mai banal si are grila cu beculete... Si iata ca omul de rand ajunge sa-si cumpere dulapuri pe roti. Si mai trista este piata de hot hatch-uri care este si mai subtire. VW Golf 8 este modern ca aspect(chestie de gusturi) însă din lăcomia de profit, a făcut vizibil rabat de la calitate. Sud coreencele Hyundai si Kia vin foarte tare din urma. Edited by max_01, 27 June 2022 - 13:33. |
|
#16
Posted 27 June 2022 - 13:25
#17
Posted 27 June 2022 - 13:31
business11, on 27 iunie 2022 - 11:35, said:
Focus-ul nu s-a mai vandut bine de mult timp. Cum spune si @adip1962, la Focus s-a pierdut identitatea. Familia mea conduce numai Ford de 30 de ani pana in prezent. Eu inca am un Ford Focus MK3 ST din 2012 si pe care am vrut sa il innoiesc cu un MK4. Optic vorbind imi place, dar interiorul este o bataie de joc (din punct de vedere al calitatii). Asa ca am preferat sa raman la MK3-ul meu. Pentru unii contează și consumul motorului.Un litru sau chiar mai mult, în plus, de carburant consumat, la 100km, chiar contează pentru unii.Daca pe langa consum,puterea motorului, inclusiv cuplul motorului sunt mai mici decât omoloagele concurentei, chiar contează. business11, on 27 iunie 2022 - 11:35, said: Productia masiniilor a devenit foarte scumpa. Astfel ca multe companii lucreaza in cooperatie la modele. La sfarsit multe arata foarte asemanator. Nu mai au personalitate, identitate, nimic original. Cred ca pentru majoritatea cumpărătorilor este deranjant prețul de achiziție, nejustificat de mare, respectiv scăderea calității produsului, care influențează în sens negativ, raportul preț calitate. Edited by max_01, 27 June 2022 - 13:36. |
#18
Posted 27 June 2022 - 13:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users