Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 

Flota UBER/BOLT

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
CptPix

CptPix

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 12.06.2019
Am observat conceptul de a crea o flota si de a lua comisioane de 8-10% din profitul celui care conduce.Pe langa asta,am mai observat si faptul ca se cauta masini hibride de catre cei care fac uber astfel,m-am gandit sa imi fac o flota,sa iau 5-6 masini hibride din 2013-2014 incoace si sa le dau la inchiriat.Randamentul calculat ar fi undeva la
40-50% pe an neluand in calcul si eventualele reparatii la acele masini.Ce spuneti,s-ar merita o astfel de afacere?
Randamentul de 50% e format doar din inchirierea masinilor si nu si din comisioanele aferente.

#2
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 15.04.2019
Cum ați calculat randamentul? Va fi sensibil coborât de reparațiile necesare unor mașini din 2014 care vor fi utilizate într-un astfel de regim. Șoferii pot face doar jumătate din curse la operatorul pe care îl declară, restul altfel și nu vă plătesc comisionul pentru ele. Îi urmăriți toată ziua cu GPS-ul, le reziliați contractele și angajați alții la fel? Pare o afacere greu de gestionat în România.

#3
-ARA-

-ARA-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 01.08.2021
Sa cumperi 5-6 masini hibride care sa fie fara defecte ascunse si sa nu fie o groapa de buna de astupat cu bani.
Si apoi discutia cu angajat atatia soferi cinstiti, soferi care sa nu strice masinile.

Am comandat bolt si au venit alte masini, era era masina in service.
Si nu am patit treaba asta o singura data, sa zic ca de vreo 2 ori am comandat o masina si apare soferul cu o alta masina.
Eram intr-o masina de bolt si s-a stricat masina, masina scumpa, m-am coborat, tipul a ramas sa se descurce cu masina stricata.

Avantaje/Dezavantaje.

#4
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,222
  • Înscris: 02.06.2021
Este un business in declin, au crescut cheltuielile f mult si trebuie sa fii norocos sa gasesti soferii care stau in masina 14 ore pe zi, 7/7, ca altfel un om sanatos la cap nu o sa.ti plateasca tie 600 lei pe saptamana, 10% comision, cand poate cumpara o masina cu maxim 3000 euro si o pune la treaba.
Masinile inchiriate se conduc in general cu nepasare, le.am vazut "zburand” peste gropi, limitatoare de viteza si nu numai. Dupa ai de plata casco, asigurari, cheltuieli pe care le ai chiar daca ai inchiriat masina sau nu, dupa pierzi iar la revanzare, daca mai ai ce vinde. As zice sa te bazezi in mare parte pe gasirea celor care vor doar sa colaboreze pt cei 10% comision, cumpara 1-2 loganuri pe gpl si vezi cum te dezvolti mai departe.

Edited by Namidee, 06 June 2022 - 09:06.


#5
-ARA-

-ARA-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 01.08.2021
In primul rand ca sunt destui care nu doresc logan. Cred ca de cand folosesc uber sau bolt? Cred ca un singur logan am vazut, nici de ala nu sunt singur.
https://www.olx.ro/d...ogan-uber-bolt/

Era o moda cu taximetristi foloseau masinile personale pe bolt/uber, apoi au revenit la loc pe taxi.

Asta cu bolt/uber se adreseaza mai mult persoanelor care doresc sa isi rotunjeasca veniturile, nu cred ca o sa gasesti tu asa de multi soferi care sa doreasca sa lucreze pentru tine.

Am vrut sa fac un subiect pe o alta idee de discutie, afacerile facute pe urma strainilor sau persoanelor care au bani.
Sunt afaceri in care persoane cu bani finanteaza indirect alte afaceri si ei dau faliment.
Ex. Cum zici tu, firma uber, cumperi cateva masini, inchiriezi spatiu pentru firma, contabilitate, platesti toate cele.
Capsunarie, ajungi sa cumperi capsuni dalea cat marul si faci vanzare tot firmelor din domeniu.
Palomia, faci vanzare celor care vand puieti si toate cele, carti, ghiduri.
Struti, tot asa faci vanzare celor care vand pui de strut, tot felul de accesori si suplimente.
Miere, stupina, tot asa faci vanzare celor care vand rame etc...

Si lista continua. Imobiliare, apare un "dezvoltator" care doreste sa faca un bloc in vreun sat de langa oras si te orbeste si nu realizezi ca cine naiba ar cumpara apartament pe la tara, de unde ar face ala legal acel bloc? Si nu in ultimul rand de unde atatia fraieri sa cumpere sa iti poti recupera tu 50 de mii de euro.

Astea sunt afaceri facute pe spatele celor cu bani si fara experienta. Iti zic ca la asta m-am gandit cand am citit primul mesaj de pe subiect. Ma gandeam la  "cumparat 5-6 masini hibride", deja vechi, le iei la un pret, le faci revizie, corectezi ce defepte ascunse gasesti, platesti asigurare, itp, taxe. La urma trebuie sa gasesti 5-7 soferi, ca la 5-6 masini iti trebuie mult mai multi soferi ca nu o sa gasesti tu soferi sa lucreze toata ziua, trebuie sa iei dublaj.
Si dupa cativa ani nici nu apuci sa te pui pe picioare ca deja masinile alea se uzeaza si mai mult.
Nu stiu daca la masinile electrice este cu ITP in fiecare an dupa ce trec de 10 ani?

Edited by -ARA-, 06 June 2022 - 09:50.


#6
MrLTN

MrLTN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 29.01.2020
@CptPix
Inainte de a incepe un bussiness in domeniul ride hailling, angajeaza-te tu ca sofer sa experimentezi fenomenul pe pielea ta
In felul asta vezi care sunt procedurile de urmat pentru autorizare, interactionezi cu clientii, vezi care sunt costurile si incasarile reale
Pasi de urmat:
Obtinere atestat transport rutier in regim de inchiriere (dupa ce infiintezi un SRL vei avea nevoie de atestat pentru MANAGER de transport rutier in regim de inchiriere)
Pentru asta te inscrii la o scoala de soferi, ai nevoie de vizita medicala si examen psihologic si dupa dai un examen la ARR. Durata: apx. o luna
Odata obtinut atestatul faci ITP pe 6 luni si asigurare pentru calatori si bagaje masinii cu care intentionezi sa conduci si iei legatura cu o firma care are autorizatie de transport in vederea obtinerii copiei conforme si a ecusoanelor  pentru masina ta
Dupa obtinerea acestora vei avea cont de sofer si vei putea efectua curse
Din incasari vei avea de platit 10% comisionul firmei, 15% comision Bolt (20% Uber), si apx. 25-35% combustibil. Daca iei curse cash ai nevoie de casa de marcat cu costurile aferente
Poti sa-ti infiintezi un PFA daca nu vrei sa colaborezi cu o firma. La PFA nu ai nevoie de manager de transport si nici de contabil, dar vei avea nevoie sa obtii autorizatia de transport pe PFA-ul tau
Dupa dupa o luna de condus faci bilantul si vezi daca merita sau nu sa-ti deschizi propria firma

#7
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,769
  • Înscris: 06.09.2004
eu zic sa te apuci sa cauti clienti inainte sa cumperi masinile si sa vezi ce se intampla. cu cat reusesti sa le inchiriezi, pe ce perioada, detalii de-astea. chiar crezi ca o sa gasesti la fiecare colt oameni disperati sa inchirieze o flota de masini de 7-8 ani?

idei de afaceri are multa lume, dar cand se pune problema si de gasit clienti destui…

Edited by born2lose, 06 June 2022 - 13:30.


#8
florin1008

florin1008

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 723
  • Înscris: 17.11.2013
De ce sa dai cuiva 10% din cat faci cand de banii aia poti sa platesti rata/leasing la o masina noua? Sau credit de nevoi personale la o masina la mana a doua. Sau imprumut la rude/prieteni daca nu esti acceptat de banci. La final ramai si cu masina.

E a ta si esti 100% seful tau. Nu trebuie sa justifici nimic nimanui legat modul in care exploatezi masina.

#9
marin70

marin70

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 12.04.2011
Salut. Pot lucra part time la un pfa? Am deja un job full time, activez part time la o flota si as vrea sa-mi fac un pfa. multumesc.

#10
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,228
  • Înscris: 01.12.2007
Da-i drumul la aacere, ca merge. Am vrut sa fac si eu acum cativa ani, dar m.am lsat pagubas. Am muuulte cunostinte care lucreaza pe Logan1 inchiriat cu 3-500lei pe saptamana.

#11
milovme

milovme

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 01.11.2012
Trebuie sa plătești salarii șoferilor. Așa e legea. Eu in 2019 așa am făcut, am angajat cu carte de munca un șofer. Așa mi-a zis contabila ca trebuie, ca așa e legal.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate