Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Renault intenționează sa vândă 60% din acțiunile afacerii cu motorizări termice

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Renault vrea sa vândă 60% din pachetul de acțiuni al diviziei sale care produce autoturisme cu motorizări termice și dorește sa se axeze pe motorizări electrice.
Un posibil cumparator al pachetului majoritar la motorizări termice ar putea fi marca Nissan.

Entitatea dedicată mașinilor electrice ar urma să fie centrată în Franța, în timp ce activitățile cu combustie internă ar urma să se desfășoare în locații din afara țării, unde Renault construiește deja majoritatea vehiculelor sale neelectrice. Această entitate pentru motoare cu combustie va include așadar fabrici care vor produce motoare și cutii de viteze pentru mașini pe benzină și hibride în Spania, Portugalia, Turcia, România și America Latină.
https://economedia.r...ml#.Yo_dAWlDOk8

Edited by max_01, 26 May 2022 - 22:11.


#2
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,867
  • Înscris: 28.11.2006
Adica vinde VW si cumpara Skoda :P

Astea sunt vrajelile eco ale lui Macron & co. Nu cred ca se va schimba ceva la uzina din Mioveni.

#3
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
1. Romania rateaza in serie orice investitie pe partea de EV.
2. producatorii se optimizeaza dpdv fiscal/organizational, astfel incat sa primeasca pt partea de EV tot felul de beneficii, de aceea separa povestile, vezi si Ford.

#4
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,494
  • Înscris: 13.06.2004
Mda, beneficii... asta e ideea. Nu despre piaţă, nu despre oameni, ci despre nişte pixeli. La ce nebunie a ajuns piaţa auto, bang, o mică greşeală şi mai toţi ajung la fier vechi.

#5
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
O decizie gresita. Renault era stiut ca un brand care face masini fiabile cu aceste motorizari termice. Pe partea de electric si-au cam dat cu stangul in dreptul cu stelele de la euroncap. Pacat

#6
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003

 pufonel, on 26 mai 2022 - 22:20, said:

Astea sunt vrajelile eco ale lui Macron & co. Nu cred ca se va schimba ceva la uzina din Mioveni.
Urmeaza sa se schimbe, o sa fie preluati de altii. Poate Nissan ? :)

Edited by andreic, 26 May 2022 - 22:41.


#7
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,285
  • Înscris: 13.01.2011
Încă nu a priceput multă lume ce se întîmplă.
Răzbelul pare mic, dar nu este, o să conteze pe zeci de ani.
Electrificarea o să mai întîrzie, poate chiar cu 10 ani, peste ce se preconiza înainte de balamuc.
Dacă nu cumva cădem toți cu totul, în ghenă.
Ținem legătura  😉

 andreic, on 26 mai 2022 - 22:41, said:

Poate Nissan ? :)

He he he   😂

#8
in_the_soup

in_the_soup

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 594
  • Înscris: 19.08.2021

 horhescu, on 26 mai 2022 - 22:36, said:

O decizie gresita. Renault era stiut ca un brand care face masini fiabile cu aceste motorizari termice. Pe partea de electric si-au cam dat cu stangul in dreptul cu stelele de la euroncap. Pacat

Ce platesti aia primesti.
Daca ai bani, exista Renault Megane E-Tech - 5 stele la euro ncap

https://www.euroncap...ne-e-tech/45241

#9
vladut01

vladut01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,427
  • Înscris: 23.12.2015
Cred ca gresesc asa cum au gresit, peste ocean, Ford, GM, Fiat-Chrysler care in mare parte au abandonat piata sedan-urilor si s-au axat pe SUV-uri care multe din ele erau bazate chiar pe sedan-uri. Citeam de exemplu ca Ford cerea cu vreo $3K mai mult pe Ford Ecosport care e bazat pe Ford Fiesta. Acum cand litrul de benzina e in jur de $2 un plin te costa aproape $100, iar pe la un SUV mai mare sau truck (care sunt foarte populare in America de Nord) te duce spre $200. Daca mai iei in considerare inflatia si marirea dobanzilor viitorul nu suna roz de loc. Singura raza e ca oferta de job-uri e buna (inca).

#10
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 vladut01, on 27 mai 2022 - 00:15, said:

Citeam de exemplu ca Ford cerea cu vreo $3K mai mult pe Ford Ecosport care e bazat pe Ford Fiesta.
Și unde-i greșeala în cazul ăsta?

#11
vladut01

vladut01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,427
  • Înscris: 23.12.2015
un SUV consuma (mult) mai mult ca o masina, iar in 2008 firmele americane in special (vezi si https://en.wikipedia..._of_2008–2010 ) au fost serios afectate. La sfarsitul perioadei de lease (echivalentul lease-ului operational din Romania) mai toata lumea a dat inapoi SUV-urile si truck-urile ce consuma excesiv si au cumparat masini mai mici. Ca urmare firmele americane s-au trezit cu stocuri excesive de masini si au trebuit sa dea discounturi substantiale la masinile vechi si noi ca sa supravietuiasca. Pentru o perioada buna de timp lease-ul a disparut si puteai cumpara numai in rate masinile. Ca sa scada pretul  la rate (unul din avantajele lease-ului e ca ai rate mai mici, dar sunt tot timpul) au marit perioada la rate de la 5 ani la 8 sau chiar 9 ani si puteai lua masina cu 0% dobanda sau cu discounturi de mii de dolari, dar niciodata amandoua. Acum nu mai sunt discounturi si dobanzile au ajuns la 4-5%. Daca socoti ca un plin la o masina obisnuita sa cam dublat ajungand la $100 sau spre dublu la un SUV sau truck si faci plinul saptamanal, iar majoritatea familiilor au 2 masini si folosirea transportului in comun e, in general, nepractica in America de Nord plus celelalte scumpiri iti cam poti da seama la ce stres e supus bugetul unei familii.

#12
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Eu cred ca aceasta separare va fi un lucru bun pentru Romania. Cererea de masini va continua sa scada in Europa deoarece se va prioritiza productia de masini electrice, care deocamdata sunt scumpe. In aceste conditii mentinerea productiei mari macar la fabrica de motoare care va fi preluata de partenerii din alianta, Nissan sau Mitsubishi care au piete mari de export in zone care nu au un plan de trecere rapida la masini electrice, va mentine industria auto din Romania pe linia de plutire.
Eventual fabrica de autoturisme ar putea prelua productia de Spring-uri macar pe una din liniile care sigur va deveni redundanta datorita scaderii productiei de ICE-uri. Dar despre asta vom afla mai tarziu dupa ce Renault isi va face calculul cat ar costa retehnologizarea acelei linii. Sigur isi vor face si aceste calcule dupa succesul Spring in Europa.

#13
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,328
  • Înscris: 28.10.2018
Eu cred ca Rusii ar fi foarte fericiti sa poata ei sa cumpere actiunile si sa produca doar masini cu motorare termice. Ei nu (mai) fac parte din nicio conventie de mediu. Pot sa polueze in draci.

#14
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022
Da' cu 40% ce-mi facea?
Banu' gros ei lua!


#15
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 vladut01, on 27 mai 2022 - 08:30, said:

un SUV consuma (mult) mai mult ca o masina...
Aha... Posted Image

#16
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,210
  • Înscris: 04.11.2016

 Ford4, on 27 mai 2022 - 09:04, said:

............................................................................
Eventual fabrica de autoturisme ar putea prelua productia de Spring-uri macar pe una din liniile care sigur va deveni redundanta datorita scaderii productiei de ICE-uri. Dar despre asta vom afla mai tarziu dupa ce Renault isi va face calculul cat ar costa retehnologizarea acelei linii. Sigur isi vor face si aceste calcule dupa succesul Spring in Europa.
La Colibasi nu exista decat o singura linie de productie de pe care ies toate modelele. In Tanger/Casablanca da, sunt doua linii.

Edited by gabrieln2016, 27 May 2022 - 10:12.


#17
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

 ericmario, on 27 mai 2022 - 09:29, said:

Aha... Posted Image

Probabil se refera la camionete, nu la...Peugeot 2008 (SUV wannabe).

#18
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,179
  • Înscris: 08.01.2021
Întreaga industrie auto europeana face tranziția către electric, și re-muta producția lor către "nucleul imperiului" cum ar spune un mare filozof contemporan de pe sp.
Europa centrala (Slovacia, Cehia, Polonia, Ungaria, România) ar putea ieși șifonate din chestia asta. Cehia are ceva litiu și ar putea avea de câștigat însă dacă astilalti nu reușesc sa atragă repede investii pe partea de electrificare s-ar putea să rămână cu buza umflata. Iar pentru unii gen Slovacia unde industria auto e o componenta zdravănă de PIB e nasol.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate