Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Honda H-RV 2022

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
179 replies to this topic

#1
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 03.02.2018
Salutare,

Am comandat acum o saptamana un H-RV in echipare Advance, culoare Alb Platinum. Motorizarea este 1.5 Hibrid cu transmisie eCVT, singura disponibila in Europa. Masina era produsa deja, se afla in tranzit spre Europa.

Masina va inlocui un Civic IX model 2015, 1.8 iVTEC, M6. Am oscilat intre multe modele si motorizari (inclusiv electrice full) dar pentru linistea mea am ales un hibrid cu autoincarcare, musai cu transmisie eCVT. Testand modelele, HRV a fost alegerea perfecta pentru ce ofera piata in acest moment. Bine antifonata, motorizare rafinata, dotari bune, sisteme de siguranta activa standard (ACC, Lane Assist, BSM, etc).

Ca si minusuri constatate: pretul (stiti si voi care este situatia cu masinile noi), portbagaj ca mic.

Attached File  22YM-HR-V-Advance-MotionFront-KG-2000x1334.jpg   221.56K   287 downloads
Attached File  22YM-HR-V-Advance-Wheel-KG-2000x1334.jpg   222K   293 downloads
Attached File  22YM-HR-V-Advance-LEDLight-KG-2000x1334.jpg   245.41K   261 downloads
Attached File  V3A8435-2000x1333.jpg   178.92K   235 downloads

Puterea de 130 nu te da pe spate dar in viata reala cuplul electric de 250 Nm disponibil pe loc este rezonabil pentru un sofer chibzuit.

#2
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,669
  • Înscris: 03.03.2007
Superba masina.Fata de vechea generatie au cam urcat preturile destul mult. Imi place maxim noul  interior adoptat de Honda, foarte simplist cu o consola centrala minimalista.

#3
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,664
  • Înscris: 30.01.2006
Vreau si eu masina asta pentru sotie, dar nu vrea sotia..... Urmaresc cu interes jurnalul asta. Cred ca e cel mai misto hybrid la momentul asta.

Sa o conduci cu placere sa te bucuri de ea!!

#4
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 03.02.2018
Da, am constatat pe bune cum a avansat Honda cu designul si rafinamentul pe masinile non-premium. Linia de design, materialele folosite pentru HRV si noul Civic, suspensia, antifonarea sunt excelenta pentru clasa masinilor.

Cred ca aici Mazda are un rol important, ei ridicand stacheta de cativa ani buni in materie de design si NVH.

Honda a constatat la vanzari ca nu poti merge la nesfarsit pe design asiatic pe piata Euro si au luat masuri. Cand m-am urcat in Civic dupa drive-test am simtit clar evolutia pozitiva a noilor modele.

#5
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,181
  • Înscris: 13.01.2011
Felicitări!
Bine că ai luat hibrid, ca să nu ai bătăi de cap.

#6
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 03.02.2018
Da, am fost la cateva minute sa semnez pentru un BZ4x dar m-am razgandit (rezervasem un BZ4x varianta Exclusive, am fost la dealer sa semnez si sa platesc avansul dar consilierul era iesit din birou). Nu imi place sa fiu la limita cu autonomia si sa ajung la o statie care pe aplicatie apare libera sau functionala pentru ca la locul faptei sa o gasesc stricata sau cu masini la incarcat cu soferi care au uitat (sau nu au considerat necesar) sa face check-in in aplicatie. Sau sa stau la concurenta cu sutele de proprietari de Spring din zona care vor pune presiune pe statiile gratis.

#7
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,075
  • Înscris: 10.07.2013
Sa o folosesti cu mare placere! Posted Image

#8
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Să o rulați sănătoși!
Care au fost finalistele?

#9
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 03.02.2018
@BadBoyBlue

Nu am avut finalistele pe o "lista scurta". Doar mi-am fixat un set de cerinte tehnice minime pe care masina trebuia sa le indeplineasca.
De asemenea, masina va inlocui a doua masina din familie (masina principala fiind Octavia 2017), asadar nu am avut mari cerinte pentru spatiu / portbagaj, doar de siguranta si confort.

1. Sa fie cat de cat "frumoasa". Stiu ca frumusetea este ceva relativ si depinde de gusturile fiecaruia dar exista cateva curente de design interior / exterior, in special din Asia, care nu sunt deloc pe gustul meu. Dau niste exemple aici: Mitsubishi Eclipse Cross, interioarele de la Toyota (nu Lexus), Honda, etc.

2. Forma de hatchback (sau Cross), asadar exclusa caroseria Sedan. Este cea mai practica forma pentru nevoile mele si beneficiezi de dimensiuni potrivite pentru parcarile din oras. Portbagaj 300 litri minim.

3. Transmisie automata. Fiabila evident, deci excludem dublu ambreiaj uscat (VAG/KIA/Hyundai/Renault)

4. Motorizare electrificata de orice forma: MHEV, HEV, PHEV, BEV

5. Toate dotarile de siguranta activa: senzori fata-spate, camera marsarier, asistenta la garare, ACC cu radar si low speed, Lane keeping.

Tot legat de siguranta, as adauga si controalele sistemul de climatizare cu butoane si rotite fizice. Nu inteleg cum este posibil ca in era testelor EuroNCAP care te penalizeaza si daca omori mustele cu grila radiatorului sa ai controalele climei pe display touch

6. Confort

Edited by DocMorelli, 25 May 2022 - 07:32.


#10
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 03.02.2018
Nu stiu ce s-a intamplat cu postul anterior, il reiau aici:

Nu am avut finalistele pe o "lista scurta" si am plecat la shoping fara prejudecati. Doar mi-am fixat un set de cerinte tehnice minime pe care masina trebuia sa le indeplineasca.
De asemenea, masina va inlocui a doua masina din familie (masina principala fiind Octavia 2017), asadar nu am avut mari cerinte pentru spatiu / portbagaj, doar de siguranta si confort.
1. Sa fie cat de cat "frumoasa". Stiu ca frumusetea este ceva relativ si depinde de gusturile fiecaruia dar exista cateva curente de design interior / exterior, in special din Asia, care nu sunt deloc pe gustul meu. Dau niste exemple aici: Mitsubishi Eclipse Cross, interioarele de la Toyota (nu Lexus), Honda, etc. Pe scurt, sa ma simt in masina ca in Europa nu ca in complexul Europa.
2. Forma de hatchback (sau Cross), asadar exclusa caroseria Sedan. Este cea mai practica forma pentru nevoile mele si beneficiezi de dimensiuni potrivite pentru parcarile din oras. Portbagaj 300 litri minim.
3. Transmisie automata. Fiabila evident, deci excludem dublu ambreiaj uscat (VAG/KIA/Hyundai/Renault)
4. Motorizare electrificata de orice forma: MHEV, HEV, PHEV, BEV cu/fara REX.
5. Toate dotarile de siguranta activa: senzori fata-spate, camera marsarier, asistenta la garare, ACC cu radar si low speed, Lane keeping, Blind Spot monitor, Faruri Full LED, etc.
Tot legat de siguranta, as adauga si controalele sistemul de climatizare cu butoane / rotite fizice. Nu inteleg cum este posibil ca in era testelor EuroNCAP care iti numara si cate muste / insecte omori cu grila masinii sa ai controalele climei pe display touch. Aceste sisteme sunt greu de manevrat si memorat si te forteaza sa iti iei privirea de la drum cu consecinte imprevizibile.
6. Confort decent: fara anvelope cu talon 40 sau mai mic, fara jante 19+, izolare fonica decenta, climatizare cu fante de ventilatie pentru locurile spate, volan si scaune fata incalzite, Keyless, Android si Car Play, etc.
7. Retea de service decenta si cu preturi decente (daca se mai poate spune asa ceva in perioada asta), adica excludem Tesla, Skywell si alte marci exotice din tara dragonului.
O sa povestesc si ce masini am testat si cum am ajuns tot la o Honda.

#11
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,181
  • Înscris: 13.01.2011
Are pornire motor de la distanță, din telecomandă/cheie?

#12
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 03.02.2018
Sincer nu stiu, in general am vazut aceasta optiune pe masinile vandute in SUA, rar pe europene.

#13
Smarty

Smarty

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 03.04.2006
Felicitari pt achizitie si multi km fara probleme!
Masina e super, ieri am ridicat-o si eu pe a mea de la dealer, Advance Style Midnight Blue.

#14
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 03.02.2018
Foarte cool combinatia pe Advance Style, interiorul este foarte apreciat de publicul feminin. Pe mine m-a dat inapoi combinatia bi-ton, caroserie alba (musai pentru mine) cu acoperis negru. Asa ca am fost nevoit sa aleg un Advance cu alb metalizat complet. Indiferent de nivelul de echipare, HRV 2022 este o masina cu design deosebit, iese din tiparele clasice si parca te scoate din banalul de zi cu zi.

Bine, mai scoate si 30k+ Euro din tine, fmm.

Edited by DocMorelli, 26 May 2022 - 14:59.


#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Sa o stapanesti sanatos! imi place interiorul (e oarecum similar cu cel de pe noul Civic).
Masina e FWD sau AWD ca la Toyota cu un motor electric mic pentru puntea spate?

Edited by MembruAnonim, 26 May 2022 - 17:52.


#16
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 03.02.2018
Mersi @wolffy (noi mai vorbeam si pe vwforum). Masina este FWD in Europa dar sistemul hibrid are 2 motoare electrica MG1 si MG2, am vazut si versiuni AWD dar cu motoare ICE prin Asia. Interiorul este similar cu noul Civic XI si este unul din motivele pentru care am ales acest model. Este curat, practic, fara artificii inutile, materiale decente, are comutatoare fizice pentru clima si un design mult mai European decat Toyota. Mazda arata forate bine dar nu are motoare hibride serioase pe seriile 3/CX30/CX5. Doar CX-60 care sare in 46k+ Euro cu dotari decente.

#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Yep, discutam pe vwforum dar am ramas fara GTI (dauna totala); CX-60 e putin in alta liga fata de competitia de la Honda si Toyota (in general non-premium) ca e pe platforma RWD cu motor longitudinal; are varianta hibrida dar mai interesant ar fi ca Mazda va veni cu un SkyActiv-X de 3l in 6 cilindri in linie.
Eu nu-s fan SUV-uri dar mi-ar fi placut o Mazda6 cu cu platforma de CX-60 si din ce se pare, Mazda nu va mai face o Mazda6 (cel putin nu in viitorul apropiat).
Am scris aici ce mi se pare mie interesant la CX-60.

Despre Honda si varianta hibrida vazusem un video cu solutia lor cu o "cutie de viteze" cu o singura treapta (cuplata la viteze mari) si in rest motorul ar fi doar pe rol de generator.
Sistemul de le HR-V-ul tau e similar cu asta sau ce are Toyota cu eCVT?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fmMb45PPrmg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MembruAnonim, 26 May 2022 - 21:29.


#18
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 857
  • Înscris: 25.09.2011
@doc 1.5 hybrid, MG1 MG2 suna a motorul Toyota de pe yaris. Ala e?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate