Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda H-RV 2022
Last Updated: Mar 02 2024 17:13, Started by
DocMorelli
, May 24 2022 08:33
·
8
#1
Posted 24 May 2022 - 08:33
Salutare,
Am comandat acum o saptamana un H-RV in echipare Advance, culoare Alb Platinum. Motorizarea este 1.5 Hibrid cu transmisie eCVT, singura disponibila in Europa. Masina era produsa deja, se afla in tranzit spre Europa. Masina va inlocui un Civic IX model 2015, 1.8 iVTEC, M6. Am oscilat intre multe modele si motorizari (inclusiv electrice full) dar pentru linistea mea am ales un hibrid cu autoincarcare, musai cu transmisie eCVT. Testand modelele, HRV a fost alegerea perfecta pentru ce ofera piata in acest moment. Bine antifonata, motorizare rafinata, dotari bune, sisteme de siguranta activa standard (ACC, Lane Assist, BSM, etc). Ca si minusuri constatate: pretul (stiti si voi care este situatia cu masinile noi), portbagaj ca mic. 22YM-HR-V-Advance-MotionFront-KG-2000x1334.jpg 221.56K 287 downloads 22YM-HR-V-Advance-Wheel-KG-2000x1334.jpg 222K 293 downloads 22YM-HR-V-Advance-LEDLight-KG-2000x1334.jpg 245.41K 261 downloads V3A8435-2000x1333.jpg 178.92K 235 downloads Puterea de 130 nu te da pe spate dar in viata reala cuplul electric de 250 Nm disponibil pe loc este rezonabil pentru un sofer chibzuit. |
#3
Posted 24 May 2022 - 08:39
Vreau si eu masina asta pentru sotie, dar nu vrea sotia..... Urmaresc cu interes jurnalul asta. Cred ca e cel mai misto hybrid la momentul asta.
Sa o conduci cu placere sa te bucuri de ea!! |
#4
Posted 24 May 2022 - 08:44
Da, am constatat pe bune cum a avansat Honda cu designul si rafinamentul pe masinile non-premium. Linia de design, materialele folosite pentru HRV si noul Civic, suspensia, antifonarea sunt excelenta pentru clasa masinilor.
Cred ca aici Mazda are un rol important, ei ridicand stacheta de cativa ani buni in materie de design si NVH. Honda a constatat la vanzari ca nu poti merge la nesfarsit pe design asiatic pe piata Euro si au luat masuri. Cand m-am urcat in Civic dupa drive-test am simtit clar evolutia pozitiva a noilor modele. |
#5
Posted 24 May 2022 - 14:00
Felicitări!
Bine că ai luat hibrid, ca să nu ai bătăi de cap. |
#6
Posted 24 May 2022 - 14:19
Da, am fost la cateva minute sa semnez pentru un BZ4x dar m-am razgandit (rezervasem un BZ4x varianta Exclusive, am fost la dealer sa semnez si sa platesc avansul dar consilierul era iesit din birou). Nu imi place sa fiu la limita cu autonomia si sa ajung la o statie care pe aplicatie apare libera sau functionala pentru ca la locul faptei sa o gasesc stricata sau cu masini la incarcat cu soferi care au uitat (sau nu au considerat necesar) sa face check-in in aplicatie. Sau sa stau la concurenta cu sutele de proprietari de Spring din zona care vor pune presiune pe statiile gratis.
|
#9
Posted 25 May 2022 - 07:31
@BadBoyBlue
Nu am avut finalistele pe o "lista scurta". Doar mi-am fixat un set de cerinte tehnice minime pe care masina trebuia sa le indeplineasca. De asemenea, masina va inlocui a doua masina din familie (masina principala fiind Octavia 2017), asadar nu am avut mari cerinte pentru spatiu / portbagaj, doar de siguranta si confort. 1. Sa fie cat de cat "frumoasa". Stiu ca frumusetea este ceva relativ si depinde de gusturile fiecaruia dar exista cateva curente de design interior / exterior, in special din Asia, care nu sunt deloc pe gustul meu. Dau niste exemple aici: Mitsubishi Eclipse Cross, interioarele de la Toyota (nu Lexus), Honda, etc. 2. Forma de hatchback (sau Cross), asadar exclusa caroseria Sedan. Este cea mai practica forma pentru nevoile mele si beneficiezi de dimensiuni potrivite pentru parcarile din oras. Portbagaj 300 litri minim. 3. Transmisie automata. Fiabila evident, deci excludem dublu ambreiaj uscat (VAG/KIA/Hyundai/Renault) 4. Motorizare electrificata de orice forma: MHEV, HEV, PHEV, BEV 5. Toate dotarile de siguranta activa: senzori fata-spate, camera marsarier, asistenta la garare, ACC cu radar si low speed, Lane keeping. Tot legat de siguranta, as adauga si controalele sistemul de climatizare cu butoane si rotite fizice. Nu inteleg cum este posibil ca in era testelor EuroNCAP care te penalizeaza si daca omori mustele cu grila radiatorului sa ai controalele climei pe display touch 6. Confort Edited by DocMorelli, 25 May 2022 - 07:32. |
#10
Posted 25 May 2022 - 07:50
Nu stiu ce s-a intamplat cu postul anterior, il reiau aici:
Nu am avut finalistele pe o "lista scurta" si am plecat la shoping fara prejudecati. Doar mi-am fixat un set de cerinte tehnice minime pe care masina trebuia sa le indeplineasca. De asemenea, masina va inlocui a doua masina din familie (masina principala fiind Octavia 2017), asadar nu am avut mari cerinte pentru spatiu / portbagaj, doar de siguranta si confort. 1. Sa fie cat de cat "frumoasa". Stiu ca frumusetea este ceva relativ si depinde de gusturile fiecaruia dar exista cateva curente de design interior / exterior, in special din Asia, care nu sunt deloc pe gustul meu. Dau niste exemple aici: Mitsubishi Eclipse Cross, interioarele de la Toyota (nu Lexus), Honda, etc. Pe scurt, sa ma simt in masina ca in Europa nu ca in complexul Europa. 2. Forma de hatchback (sau Cross), asadar exclusa caroseria Sedan. Este cea mai practica forma pentru nevoile mele si beneficiezi de dimensiuni potrivite pentru parcarile din oras. Portbagaj 300 litri minim. 3. Transmisie automata. Fiabila evident, deci excludem dublu ambreiaj uscat (VAG/KIA/Hyundai/Renault) 4. Motorizare electrificata de orice forma: MHEV, HEV, PHEV, BEV cu/fara REX. 5. Toate dotarile de siguranta activa: senzori fata-spate, camera marsarier, asistenta la garare, ACC cu radar si low speed, Lane keeping, Blind Spot monitor, Faruri Full LED, etc. Tot legat de siguranta, as adauga si controalele sistemul de climatizare cu butoane / rotite fizice. Nu inteleg cum este posibil ca in era testelor EuroNCAP care iti numara si cate muste / insecte omori cu grila masinii sa ai controalele climei pe display touch. Aceste sisteme sunt greu de manevrat si memorat si te forteaza sa iti iei privirea de la drum cu consecinte imprevizibile. 6. Confort decent: fara anvelope cu talon 40 sau mai mic, fara jante 19+, izolare fonica decenta, climatizare cu fante de ventilatie pentru locurile spate, volan si scaune fata incalzite, Keyless, Android si Car Play, etc. 7. Retea de service decenta si cu preturi decente (daca se mai poate spune asa ceva in perioada asta), adica excludem Tesla, Skywell si alte marci exotice din tara dragonului. O sa povestesc si ce masini am testat si cum am ajuns tot la o Honda. |
|
#12
Posted 26 May 2022 - 07:36
Sincer nu stiu, in general am vazut aceasta optiune pe masinile vandute in SUA, rar pe europene.
|
#13
Posted 26 May 2022 - 13:44
Felicitari pt achizitie si multi km fara probleme!
Masina e super, ieri am ridicat-o si eu pe a mea de la dealer, Advance Style Midnight Blue. |
#14
Posted 26 May 2022 - 14:58
Foarte cool combinatia pe Advance Style, interiorul este foarte apreciat de publicul feminin. Pe mine m-a dat inapoi combinatia bi-ton, caroserie alba (musai pentru mine) cu acoperis negru. Asa ca am fost nevoit sa aleg un Advance cu alb metalizat complet. Indiferent de nivelul de echipare, HRV 2022 este o masina cu design deosebit, iese din tiparele clasice si parca te scoate din banalul de zi cu zi.
Bine, mai scoate si 30k+ Euro din tine, fmm. Edited by DocMorelli, 26 May 2022 - 14:59. |
#16
Posted 26 May 2022 - 19:45
Mersi @wolffy (noi mai vorbeam si pe vwforum). Masina este FWD in Europa dar sistemul hibrid are 2 motoare electrica MG1 si MG2, am vazut si versiuni AWD dar cu motoare ICE prin Asia. Interiorul este similar cu noul Civic XI si este unul din motivele pentru care am ales acest model. Este curat, practic, fara artificii inutile, materiale decente, are comutatoare fizice pentru clima si un design mult mai European decat Toyota. Mazda arata forate bine dar nu are motoare hibride serioase pe seriile 3/CX30/CX5. Doar CX-60 care sare in 46k+ Euro cu dotari decente.
|
#17
Posted 26 May 2022 - 21:23
Yep, discutam pe vwforum dar am ramas fara GTI (dauna totala); CX-60 e putin in alta liga fata de competitia de la Honda si Toyota (in general non-premium) ca e pe platforma RWD cu motor longitudinal; are varianta hibrida dar mai interesant ar fi ca Mazda va veni cu un SkyActiv-X de 3l in 6 cilindri in linie.
Eu nu-s fan SUV-uri dar mi-ar fi placut o Mazda6 cu cu platforma de CX-60 si din ce se pare, Mazda nu va mai face o Mazda6 (cel putin nu in viitorul apropiat). Am scris aici ce mi se pare mie interesant la CX-60. Despre Honda si varianta hibrida vazusem un video cu solutia lor cu o "cutie de viteze" cu o singura treapta (cuplata la viteze mari) si in rest motorul ar fi doar pe rol de generator. Sistemul de le HR-V-ul tau e similar cu asta sau ce are Toyota cu eCVT? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fmMb45PPrmg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MembruAnonim, 26 May 2022 - 21:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users