Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

diferenta pret

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
ioni68939

ioni68939

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 06.05.2019
Buna ziua, am cumparat vineri un laptop la 3000 lei de la emag
pe weekend l-au bagat la oferta 10%

e corect sa primesc diferenta inapoi?
Sau sa le trimit inapoi laptopul.

Mai mult as vrea diferenta ca au vreut 2 lei in plus cica la transport cu toate ca scria transport gratuit.

Adica sa dau retur la laptop si sa iau altun nou mai ieftin cu 300 lei

#2
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,285
  • Înscris: 29.04.2008
Io zic sa mai astepti pana la iminenta celor 30 de zile de retur legal, poate intre timp scad si mai mult pretul.

#3
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,310
  • Înscris: 08.02.2011
Da-i retur urgent, daca scade si mai mult pretul intre timp mai dai retur a doua oara, simplu.

#4
ioni68939

ioni68939

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 06.05.2019
nu e frumos ce au facut, mie mi-au cerut 2 lei la transport si a 2 zi a fost cu 300 lei mai ieftin

scria mare transport gratuit, numai pt minciuna asta l-as da retur

#5
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,304
  • Înscris: 14.06.2006

 ioni68939, on 23 mai 2022 - 06:26, said:

e corect sa primesc diferenta inapoi?
Nu stiu cum e la noi corect dar eu am cumparat de la Jack Wolfskin o pereche de pantofi care costau 119 euro. Dupa vreo 4-5 zile au fost la reducere 50%. Le-am trimis email si mi-au returnat diferenta.

#6
ioni68939

ioni68939

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 06.05.2019

 December, on 23 mai 2022 - 06:44, said:

Nu stiu cum e la noi corect dar eu am cumparat de la Jack Wolfskin o pereche de pantofi care costau 119 euro. Dupa vreo 4-5 zile au fost la reducere 50%. Le-am trimis email si mi-au returnat diferenta.
ai primit bani sau voucher?

#7
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,304
  • Înscris: 14.06.2006
Banii inapoi pe card.
Ma rog.. pana la urma tot la ei au ajuns banii mei ca am mai luat o haina Posted Image

Hai ca am gasit si emailul...
"Since you already received a 10% discount on your purchase and the shoe is on sale today for €69.95, we would refund you €48.00. If you agree, the money will be refunded to your credit card account as you used this payment method to pay for this order."

Edited by December, 23 May 2022 - 06:52.


#8
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,418
  • Înscris: 17.04.2006
Ai ridicat produsul de la easybox cu plata la dulap?

#9
AstroNoot

AstroNoot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 799
  • Înscris: 11.01.2018
aia 2 lei e costul de procesare a platii la easybox, ca ti-a fost frica sa platesti cu cardul direct la ei pe site.

#10
dtd234

dtd234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,062
  • Înscris: 29.03.2021
Hai lasa vrajala cu 2 lei transport ca aia oricum iti apare inainte sa platesti.
Recunoaste ca iti pare rau de aia 300 si asta e.
Si eu am avut aceeasi dilema tot cu emag. Luat produs de 3300 resigilat si dupa 1 zi ala nou a fost redus la 2900.
Am facut alta comanda la unu nou si am refuzat comanda veche.
Dar daca ma sunau eram pregatit sa le zic ca am fost bulangiu si imi ceream scuze, nu veneam cu tot felul de motivari penale.
Si daca primeam deja primul sigur nu faceam retur ca nu merita bataia de cap

Edited by dtd234, 23 May 2022 - 07:40.


#11
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 15.04.2019
Eu credeam ca tampitul ca e valabil pretul la momentul achizitiei. Deci se considera cel mai mic pret de pe perioada returului gratuit; e valabil si la alte produse? Daca fac plinul cu benzina si-n weekend se ieftineste, ma duc inapoi la Petrom si cer diferenta?
P.S. Daca as avea astfel de clienti (si ANPC-ul - prin absurd - le-ar da dreptate), n-as mai reduce nici un pret ever. Romanu' - pus pe invarteli mereu.

Edited by __Dan__, 23 May 2022 - 07:45.


#12
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,820
  • Înscris: 18.12.2007
Returul se face la pretul de pe factura, nu la ce preturi sunt atunci valabile.

 ioni68939, on 23 mai 2022 - 06:26, said:

Buna ziua, am cumparat vineri un laptop la 3000 lei de la emag
pe weekend l-au bagat la oferta 10%

e corect sa primesc diferenta inapoi?


Si daca se scumpea cu 10% era corect sa le dai tu diferenta?
Frate, de unde le scoateti?

#13
dem3ntor

dem3ntor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,121
  • Înscris: 16.04.2007
Am facut de cel putin 5 ori faza cu retur produs, daca in termen de 14 zile il bagau la reducere.
de 3 ori la mag si 2 la altex, cel putin de astea imi amintesc.
Sunam la call center si le spuneam ca ma incadrez in cele 14 zile si daca nu imi dau diferenta il dau retur si comand altul...
De fiecare data am primit fie diferenta fie voucer.
Daca nu au trecut 14 zile de la achizitie nu-i iertati ca nici ei nu iarta!
La Ultimul retur la altex a fost comic:
Multifunctional Brother, cumparat cu 900, redus la 800, cumparat din magazin.
Ma duc la dom'soara de la 'bar': Buna ziua. am cumparat un MF Brother la pretul de 900 si vreau sa il returnez si sa cumpar altul la 800?! Posted Image
AM vazut-o cum i-a picat fata ... Il cheama pe seful de magazin, ii explica, iar sefu': ce mai stai fa formular de retur, da-i omului suta si gata...Posted Image

Edited by dem3ntor, 23 May 2022 - 08:05.


#14
dtd234

dtd234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,062
  • Înscris: 29.03.2021
Corect. Legal ai dreptul sa profiti de aceste ocazii.
Moral e discutabil, dar comerciantii oricum nu functioneaza pe principii morale, asa ca nu trebuie sa te justifici.
Is companii gen Vodafone care si-au facut business din practica de pacali pers in varsta, totul legal. Sau astea din energie, Enel si altii.
Pai daca comparam cu astia atunci initiatorul e maica tereza.

#15
stearom

stearom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 01.02.2017
Fa-i retur linistit, dar sa te asigur ca iti comanzi unul din nou sa nu ramai si fara produs si cu banii blocati vreo cateva saptamani.

Si eu am patit asa ceva. Am cumparat un roborock s5 max de la altex si dupa 2 zile s-a bagat reducere de 10% adica 200 de lei. L-am bagat frumusel in cutie si m-am dus la magazin ca vreau retur. M-a intrebat tipu de acolo ca de ce ii fac retur si i-am zis ca vreau sa il cumpar din nou ca e mai ieftin cu 200 de lei. M-a pus sa schimb carpa de spalat ca era folosita deja si am luat noul aparat si 200 de lei si am plecat acasa.

#16
AstroNoot

AstroNoot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 799
  • Înscris: 11.01.2018

 __Dan__, on 23 mai 2022 - 07:41, said:

Daca as avea astfel de clienti (si ANPC-ul - prin absurd - le-ar da dreptate), n-as mai reduce nici un pret ever. Romanu' - pus pe invarteli mereu.
De ce ai avea vreo remuscare sa faci invarteli unei companii care invarte asa multi bani?
La fel cum americanii profita de "bunavointa" amazon, care e cea mai naspa corporatie din punct de vedere moral, asa putem profita si noi de emag.

Eu am eMAG genius ca sa-mi "inchiriez" pentru 59 de zile ce vreau eu. Doar de la eMAG, nu reselleri prin marketplace :)
Si ghici ce. Tot ei ies pe plus.

Cateodata ma duc la showroom sa fac returul, nu la easybox, si ma stie domnu' Marius deja. "Retur? La motive ce bagam?"

#17
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

 stearom, on 23 mai 2022 - 08:46, said:

Fa-i retur linistit, dar sa te asigur ca iti comanzi unul din nou sa nu ramai si fara produs si cu banii blocati vreo cateva saptamani.

Si eu am patit asa ceva. Am cumparat un roborock s5 max de la altex si dupa 2 zile s-a bagat reducere de 10% adica 200 de lei. L-am bagat frumusel in cutie si m-am dus la magazin ca vreau retur. M-a intrebat tipu de acolo ca de ce ii fac retur si i-am zis ca vreau sa il cumpar din nou ca e mai ieftin cu 200 de lei. M-a pus sa schimb carpa de spalat ca era folosita deja si am luat noul aparat si 200 de lei si am plecat acasa.

Daca returnai online, nu mai aveai nici un fel de texte cu ei. Iar banii au inceput sa ii bage in 3 zile, adica repede.
Eviti sa se uite aia cu greata si neincredere, eviti intrebari de genul "da de ce..?"
Uite de-aia, l-am luat 14 zile sa vad cum e.

Edited by cattavencu, 23 May 2022 - 09:28.


#18
penelope26

penelope26

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.12.2020
Mi s-a intamplat ceva similar cu un laptop, insa produsul cu o reducere semnificativa aparuse pe un alt site. Nu am facut retur, pentru ca este imoral din punctul meu de vedere, iar ca unii comercianti fac tot felul de invarteli nu este un argument pentru mine.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate