Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Scadere RPM la semafor
Last Updated: Jun 15 2022 07:28, Started by
Jemapel_cenzuratul
, May 21 2022 15:45
·
0
#1
Posted 21 May 2022 - 15:45
Va salut,
Am o masina Renault Symbol - 2008, benzina 1.4 + GPL. Toate bune si frumoase, masina merge ok insa merg non-stop cu check engine aprins. Un taximetrist ( vecin ) mi-a spus ca e normal la masinile cu GPL sa ai CE aprins, altii pe internet spun ca nu este normal. Nu stiu, nu ma pricep. Alta este problema. Cand stau la semafor, se intampla de foarte multe ori sa imi scada turatiile cu vreo 200-300 RPM, motorul nu se opreste dar incepe sa vibreze destul de tare volanul. Bujiile sunt noi, originale Renault, am schimbat si fisele ( originale Renault ). Ce ar putea cauza acesta scadere brusca a turatiilor cand masina este in neutru ? |
#2
Posted 21 May 2022 - 15:56
Hmmm ...
Poate fi vorba de arderi incomplete ale combustibilului sau (foarte posibil) senzorul de turatie are nevoie de ceva atentie Se rezolva in service |
#3
Posted 21 May 2022 - 16:07
In service mi-au spus ca pot fi multe. Este adevarat ca am o eroare pe Lambda. Poate lambda cauza aceste scaderi ?
Mentionez ca este prima masina pe care o am ( de 2 luni ), nu prea sunt bun la mecanica dar usor usor sunt fortat sa invat. Asta pt. a intelege de ce uneori poate parea ca pun intrebari stupide |
#4
Posted 21 May 2022 - 16:10
DA - este foarte posibil
Simptomele unei sonde lambada bulite sunt vibratiile si turatiile instabile Oricum, nu se poate rezolva pe forum deci ... fuga la service |
#5
Posted 21 May 2022 - 16:10
Ah, pe de alta parte, ala de la service mi-a spus ca nu crede ca este Lambda fiindca masina daca este pe GPL, lambda automat va declansa "Check engine". Turatiile scad doar in neutru, la semafor. El mi-a spus ca bujiile sunt noi ( asta stiam oricum ), si ca ar trebui sa schimb fisele. Ok, le-am schimbat, fara nici-un efect.
Apelez la voi intrucat, mi-as dori sa stiu dinainte la ce sa fiu atent, sa nu ma duc ca gusterul la mecanic si sa imi spuna ala ca trebuie sa schimb motorul ) Stiti ce zic. |
#6
Posted 21 May 2022 - 16:14
Motorul nu il schimbi
Doar 50% din el Glumesc mai ... Edited by Naijax, 21 May 2022 - 16:15. |
#7
Posted 21 May 2022 - 17:01
Lambda, pentru că ai martorul aprins.
Altfel, putea să fie senzorul care citește temperatura din vaporizatorul de gaz. Ori, ghinion maxim, și și. Vezi prima dată sonda lambda. Jemapel_cenzuratul, on 21 mai 2022 - 16:10, said:
... lambda automat va declansa "Check engine". Ceeee aaaa făăăcut?! 😳 Schimbă mecanicul/ garajul. |
#8
Posted 21 May 2022 - 17:07
Mergi 1zi fara gpl, mai face simptomele descrise?
Nu este normal sa stea aprims, ala spune ca ceva cu combustia este incorect., sau analizeaza incorect. |
#9
Posted 21 May 2022 - 17:19
Prima data stergi erorile, comuti pe benzina si mergi o zi asa. Daca se reaprinde check engine repari ce ai de reparat si apoi treci inapoi la mers pe gpl si vezi ce probleme mai ai.
In principiu, orice e produs mai recent de ultimii cam 15 ani are pe langa becurile alea si posibilitatea sa toarne pe OBD anumite coduri de eroare standardizate. Dupa ce le citesti stii cu ce sa incepi. |
#10
Posted 21 May 2022 - 17:22
|
#11
Posted 21 May 2022 - 17:51
Vibratiile alea la subturatie sunt periculoase motorului.
|
#12
Posted 21 May 2022 - 18:08
Încearcă să apeși cutia filtrului de aer bine în jos. Dacă nu verifica garnitura dintre corpul clapeta si filtrul de aer.
|
#13
Posted 21 May 2022 - 19:18
Martorul se aprinde la aproape toate masinile cu gpl, intradevar este eroare de sonda lambda. Mi s.a zis sa mai merg pe benzina, am mai mers, dar dupa cateva sute de km se aprinde iar si in 100.000 km nu a crapat inca, vedem ce va mai fi, oricum nu e de luat in seama. Pana crapa sonda . Vibratii si turatie instabila am avut si eu, dar doar in perioada rece. Am suspectat o calitate proasta a gazului sau reglajele instalatiei, pe benzina nu mai facea si am ramas cu impresia ca face figuri atunci cand se apropie revizia instalatie de gaz. Simptomele dispareau dupa revizie.
Asta as face eu de inceput...o revizie a instalatiei. In rest am bagat gaz de peste tot, nici o diferenta. |
#14
Posted 21 May 2022 - 20:08
Gazul difera .
Faptul ca se aprinde un martor inseamna pe o logica simpla ca sunt ceva probleme. Ca se aprinde doar pe gpl, tot logica simpla spune ca de la gpl este buba. Ca nu a crapat nimic nu este argument de a merge asa in continu are.Poate ca ai consumat mai mult gaz decit necesar, ai afumat/noxe mai multe, functionare incorecta.Ca principiu, daca nu era important, fabricantul nu mai punea acel martor sa se aprinda, sa creeze probleme unora . |
#15
Posted 21 May 2022 - 20:21
Nu e vorba doar de asta. Uneori motivul pentru care se aprinde e pentru ca sesizeaza ca bucla de control a amestecului nu are efect in masuratoarea lambda. E firesc, pentru ca ECU motor nu mai e singurul care decide furnizarea de carburant, dar ECU motor nu stie asta. La instalatiile mai noi cu ECU separat si care intercepteaza/citesc sonda lambda si pentru folosul lor nu mai e cazul sa aprinda martori cand functioneaza corect.
burlacu_marian08, on 21 mai 2022 - 18:08, said:
Încearcă să apeși cutia filtrului de aer bine în jos. N-are treaba. Abia dupa debitmetru conteaza aerul necontorizat. |
|
#16
Posted 21 May 2022 - 21:57
XTH...este, daca este, o buba asumata atunci cand montezi GPL, fiind o buba insignifianta un martor aprins pe langa alte asa zise riscuri. Eu de exemplu mi.am asumat pierderea garantiei. Preiau o expresie de la un coleg, se numeste "cost of doing business".
Despre treaba cu afumatul si noxele la instalatiile GPL ii las pe alti colegi sa iti explice. Per total, sunt f multumit de GPL si la urmatoarea masina onsa caut tot un motor pretabil pt gaz, evident asteptand sa se aprinda martorul sondei lambda. |
#17
Posted 21 May 2022 - 22:03
Cam multe bube pentru o mașină care merge ok.
Oprește motorul la stop și îl pornești când e cazul. |
#18
Posted 21 May 2022 - 23:42
crisstonne, on 21 mai 2022 - 17:01, said:
Lambda, pentru că ai martorul aprins. Altfel, putea să fie senzorul care citește temperatura din vaporizatorul de gaz. Ori, ghinion maxim, și și. Vezi prima dată sonda lambda. Ceeee aaaa făăăcut?! 😳 Schimbă mecanicul/ garajul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users