Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Atestat ARR- Manager transport marfa
Last Updated: Nov 16 2022 23:27, Started by
Hypocrisy
, May 19 2022 20:05
·
0
#1
Posted 19 May 2022 - 20:05
Dupa ziua, doresc sa fac atestatul mentionat. E chiar asa greu examenul? Problema e partea a2a, cea cu studiile de caz. Sunt intrebari cu raspunsuri kilometrice, chiar si de jumatate de pagina, mi se pare foarte greu sa inveti atata material, pana la urma suntem soferi pe dubă, nu doctoranzi la drept.
|
#2
Posted 19 May 2022 - 20:36
#3
Posted 19 May 2022 - 20:42
tioopedi, on 19 mai 2022 - 20:36, said: Sunt chestii diferite. Managerul de transporteste deasupra soferului de duba, are raspunderi diferite. Probabil, dar din 20 mai e nevoie ca soferii cu firma proprie(chiar daca sunt doar eu cu duba mea) sa aibe acest atestat. Ce sa mai zic ca sunt intrebari legate de timpi de condus, tahografe si alte nebunii, care nu exista pe dube de 3.5t |
#4
Posted 19 May 2022 - 21:25
Hypocrisy, on 19 mai 2022 - 20:42, said:
e nevoie ca Daca "patronul" e on man show, atunci el patroneste, el volaneste, el incarca, el descarca, el are atestat de manager transport. Nevoia si obligatia sunt chestii diferite. Inveti daca nu ai de ales.\ Si zici de 3 ori slava ca poti sa ai acces la acest atestat. Pana acum un an sau doi, fara studii superioare NU puteai sa sustii examenul. Edited by tioopedi, 19 May 2022 - 21:27. |
#5
Posted 19 May 2022 - 21:28
Câți îți închipui ca pot sa trăiască de pe o amărâtă de duba? Și tu ești din aia de cred ca nu exista patron fără BMW?
|
#6
Posted 19 May 2022 - 21:52
slai, on 19 mai 2022 - 21:28, said:
Câți îți închipui ca pot sa trăiască de pe o amărâtă de duba? Și tu ești din aia de cred ca nu exista patron fără BMW? Edited by Hypocrisy, 19 May 2022 - 21:53. |
#8
Posted 19 May 2022 - 21:55
tioopedi, on 19 mai 2022 - 21:25, said: Sa angajeze. Daca "patronul" e on man show, atunci el patroneste, el volaneste, el incarca, el descarca, el are atestat de manager transport. Nevoia si obligatia sunt chestii diferite. Inveti daca nu ai de ales.\ Si zici de 3 ori slava ca poti sa ai acces la acest atestat. Pana acum un an sau doi, fara studii superioare NU puteai sa sustii examenul. Si ti se pare normal sa înveți chestii inutile (pe langa atâta amar de volum de invatat) ca sa conduci o duba? Repet, nu is mare patron de firma, is un amarat de dubițar cu un kkt de srl Edited by Hypocrisy, 19 May 2022 - 21:57. |
#9
Posted 19 May 2022 - 23:41
Hypocrisy, on 19 mai 2022 - 20:42, said:
... Ce sa mai zic ca sunt intrebari legate de timpi de condus, tahografe si alte nebunii, care nu exista pe dube de 3.5t Deocamdata nu la toate... daca te informai, vedeai ca sunt dube ce au OBLIGATIA sa aibe tahograf... in plus, din 2024 tot transportul de marfa va trebui sa aibe tahograf, indiferent de tonaj (legislatia europeana). |
#10
Posted 20 May 2022 - 01:58
Testare se da la A.R.R, deci merge cu șpagă. Vorbeste si tu cu aia de la centrul care îți face actele sa-ti spună câti bani. Parca nu mai știți să vă descurcați.
|
|
#11
Posted 20 May 2022 - 07:31
Hypocrisy, on 19 mai 2022 - 21:55, said:
Si ti se pare normal sa înveți chestii inutile (pe langa atâta amar de volum de invatat) ca sa conduci o duba? Repet, nu is mare patron de firma, is un amarat de dubițar cu un kkt de srl Nimic nu-i normal. Dar, legea nu stie si nu face diferenta dintre un dubar si un proprietar de flota de camioane. Pana la urma care-i rostul acestui topic? Ai impresia ca daca toti utilizatorii acestui forum sunt de acord cu tine nu mai ai nevoie de aceste atestat? Problema-i foarte simpla, Daca iti trebuie atestatul, dai examen pentru el asa cum e, daca nu-ti trebuie atestat angajezi pe cineva (pe firma ta) ta care il detine sau este dispus sa il obtina neconditionat. Si apropo, meseria de sofer NU exsita in nomenclatorul meseriilor din Romania. Ii zice conducator auto, chiar si celui de pe duba. Fara suparare |
#12
Posted 20 May 2022 - 08:27
Salut.
Eu am acel atestat și sunt angajat ca și ”Conducător activitate de transport” în propria firmă. Dă-mi voie să-ți spun de ce este normal să înveți ”chestii inutile” (cum le numești tu)... 1. Pentru că afacerea ta presupune manipularea bunurilor altora, ceea ce voi, dubițarii, înțelegeți foarte greu. 2. Practici neconcurențiale! Adică oferitul de exclusivitate către beneficiar/intermediar, iar în realitate încărcare/încărcări suplimentare. Sau transbordări pe marginea drumului/în parcări. Ca să nu mai zic că nu respectați nici legile care au fost până acum în vigoare (Codul Muncii, Directiva 15/2002, Codul rutier etc). Și faceți toate astea pentru că nu exista până acum un cadru legal în care să vă asumați și să deveniți responsabili pentru aceste aspecte... acum va fi licența la bătaie. 3. Până mai ieri toți erați cu gura mare că și voi sunteți transportatori. Nah... welcome to the family! Condiția de bună reputație (adică fără istoric de abateri în domeniu), condiția de capacitate profesională (adică cel puțin o persoană știe joaca cu freight forwarding-ul), condiția de capacitate financiară (adică nu pleci la drum cu riscul de a obliga pe alții să plătească pentru tine) și condiția de sediu operațional (adică gata cu firma în casa mătușii și tu o arzi cu păru'n ochi în celălalt cap de țară). 4 condiții mari și late, identice pentru toată lumea... le-ai îndeplinit, ai luat licența. Ai încălcat una, ți-au luat licența. Foarte simplu. 4. Ceea ce înveți acum pentru examen, o să-ți fie util pe viitor, crede-mă. Dinamica transporturilor e mult mai complexă decât ”dispecerul” plătit cu 5% din încasări... |
#13
Posted 20 May 2022 - 09:23
Eu as introduce licente pentru fiecare tip de marfa transportat, autorizare speciala pentru fiecare transport, inclusiv cand duba merge goala.
Orice duba nespalata controlata la sange, ridicare licenta pentru cea mai mica neconformitate. Dispar astfel din trafic mii de cazane ruginite care tirie te miri ce. |
#14
Posted 20 May 2022 - 10:00
#15
Posted 20 May 2022 - 10:50
FC72, on 20 mai 2022 - 09:23, said:
Eu as introduce licente pentru fiecare tip de marfa transportat, autorizare speciala pentru fiecare transport, inclusiv cand duba merge goala. [...] ridicare licenta pentru cea mai mica neconformitate. [...] Iar un vehicul destinat transportului de mărfuri, aflat sub drept de operare al unui operator de transport, nu se poate deplasa gol fără cel puțin un ordin de deplasare/foaie de parcurs. Bașca reglementările privind timpii de conducere și odihnă, ce nu fac diferențe între prezența sau absența încărcăturii. Nu reglementările sunt problema aici, slavă domnului sunt destule. Faptul că unora nu li se aplică, sau mai grav, le încalcă, aia e problema... |
|
#16
Posted 16 November 2022 - 23:27
Salut , am o intrebare . Pot obtine licenta de transport , daca am o condamnare cu suspendare pentru delapidare ? Iar in caz ca nu se poate , dar după expirarea perioadei de suspendare ? Multumesc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users