Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

eMag retur bani card expirat ING

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#37
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,898
  • Înscris: 16.03.2007

 Dany_Darke, on 18 mai 2022 - 10:20, said:

...pt informarea ta si a celor ce inca sunt pe ideile cum ca banii sunt "pe card". nu, NU SUNT PE CARD, CI IN CONTul (acela cu RO...) deschis la x banca. cardul este doar un instrument de plata, de tranzactionare mai bine zis intre contul tau si contul celui catre care faci plata, evident si invers pt celalalt.
...
Nu vreau sa te contrazic si nici sa intru in polemica dar, dupa cum mi-a explicat un forumist pe un topic dedicat, la CEC Bank exista IBAN de cont curent si IBAN de cont de card. Nu am cont la CEC, chiar nu stiu daca e reala situatia cu doua IBAN-uri.
Explicatia mi-a dat-o dupa ce am intrebat de ce nu a ajuns instant o plata Instant din BT in CEC, din moment ce ambele banci sunt in Transfond?! Se pare ca "intarzierea" a fost de fapt ne-notificarea instant a clientului CEC ca a primit o plata. Altfel spus, destinatarului sumei are activata notificarea SMS pe telefon - e notificat printr-un mesaj cand se fac operatiuni pe cont. Eh, se pare ca e notificat doar pentru unul din cele doua IBAN-uri si, probabil, mi-a furnizat IBAN-ul de card, nu de cont (sau invers), naiba stie...

#38
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,464
  • Înscris: 01.08.2006
Si la OTP cardul are alt cont IBAN, cel putin la persoane juridice, nu stiu daca si la PF.

#39
chirea_mircea

chirea_mircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 30.12.2012
Poti avea si 10 conturi, unele cu card atasat, altele fara card atasat. Notificarile pot sa fie pentru un cont, pentru cateva, pentru toate; sau pot sa fie doar pentru tranzactiile cu cardul, fara transferuri bancare intre conturi.

#40
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017

 mosto, on 18 mai 2022 - 12:54, said:

Nu are ce discuta cu PayU. Cu PayU sa discute eMAG daca ei considera ca e o problema.
Clientul discuta cu cel caruia i-a dat banii, adica eMAG. Nu il intereseaza pe client ce furnizori are eMAG si ce probleme are eMAG cu furnizorul indiferent de numele lui.
Eu i-am dat sfatul din experienta personala. PayU ca procesator cere date de pe card pentru identificarea tranzactiei, date la care eMag nu are access.
Cel putin asa a fost in cazul meu. Tot un refund "pierdut" undeva pe drum intre eMag si mine; deci la PayU.

#41
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 23.05.2003
Cred că aveți toți dreptate. :D
Azi am avut parte de un fast retur la bani și din SMS-ul primit de la BT înțeleg că eMag a inițiat returul și PayU s-a ocupat de retur în IBAN-ul meu.
Și da, a durat cam 5 minute de la mailul că voi primi banii până mi-a venit SMS-ul de la bancă.

Attached File  Fastemag.jpg   102.86K   18 downloads

#42
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
Vezi ca nu de multe ori am returnat produsul si am primit si 37 de lei pe loc in alte dati si 7500 iar in alte zile...a durat 3-4 zile sa primesc si 50 sau 500 de lei.


tot in speta am de primti de la tazz by emag (*payU*) suma de 150 de lei de la o comanda cu probleme

nu am primti banii de 2 saptamani, tazz si payu imi tot dau RRN iar raiffeisen nu gaseste banii  sa imi vireze mie in cont....deci e cu dus si intors!

Edited by alexandrualexww2, 19 May 2022 - 22:24.


#43
mosto

mosto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 22.04.2022

 burebista, on 19 mai 2022 - 20:38, said:

Cred că aveți toți dreptate. Posted Image
Azi am avut parte de un fast retur la bani și din SMS-ul primit de la BT înțeleg că eMag a inițiat returul și PayU s-a ocupat de retur în IBAN-ul meu.
Și da, a durat cam 5 minute de la mailul că voi primi banii până mi-a venit SMS-ul de la bancă.

Fastemag.jpg
Verifica sa vezi daca nu cumva BT ti-a aplicat comisionul de 5 lei la primire bani. Daca ti-a aplicat inseamna ca au gresit procedura (adica au aplicat retur pe IBAN), pe procedura de retur "pe card" nu se aplica comisionul.

#44
chirea_mircea

chirea_mircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 30.12.2012
Zice in mesaj ca este creditare la cardul Visa. "EMAG FAST FUNDS" apare la tranzactia de creditare la un retur.

#45
marius76392

marius76392

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 18.01.2020
Update: au intrat ieri banii.
Am mai vorbit o dată cu cei de la eMag: dacă aveam cardul reînnoit salvat în cont, procedura ar fi durat mai puțin.

#46
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 23.05.2003
Scrie acolo in mesaj comision 0. :)
Si ala e IBAN-ul meu de cont curent.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate