Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Digi RDS/RCS Angajat Nesimtit
#1
Posted 06 May 2022 - 11:00
Avand in vedere ca Digi RDS/RCS Romania nu are sectiune de reviews nici pe facebook nici pe google (eu cel putin nu am gasit), am incercat sa imi scriu doleanta intr-un post direct pe pagina Digi Romania - un post care nu apare, de asemenea am scris aceasi doleanta intr-un coment la ultimul lor post care de asemena nu apare, acum incerc sa postez aici - deci:
Digi RDS/RCS Sunt o clienta cu abonament business de internet, plus telefon si TV si cred ca ar trebui sa anuntati din timp cu minim 1 saptamana inainte cand trebuie sa trimiteti un angajat sa schimbe echipamentul aflat in custodie din diverse motive, nu de pe o zi pe alta (mai ales cand este serviciu nesolicitat de client) si mai ales sa faceti training angajatilor care vin sa instaleze / schimbe echipamente in custodie sa nu mai puna intrebari tampite, nelalocul lor care nu au nici o legatura cu motivul pentru care au venit de ex: Dvs. sunteti in asteptare? In asteptarea a ce? intreb eu, neavand nici o idee la ce se refera, la care el raspunse: A unui copil. Sunteti insarcinata? M-am blocat, am raspuns "Nu" si atat. La care el nici nu si-a cerut scuze nici nimic. M-am simtit de-a dreptul penibil. Abia asteptam sa termine si sa plece. Am kg. in plus - ar fi trebuit sa-mi fi cerut eu scuze pentru asta sau ce? Angajatul respectiv a dat dovada de o nesimtire totala! |
#2
Posted 06 May 2022 - 11:10
Toatã industria telecom e în cãdere libera. E plin de nesimțiți și habarnisti. Mai mult ar fi ajutat sa faci o reclamație direct la ei, de pe site. In felul asta rãmâne scris și primești și numãr de înregistrare.
|
#4
Posted 06 May 2022 - 11:22
O fi "fumat" ăla ceva înainte. Nu aveai pe aproape o vaza sa ii trântești "din greșeală" in cap? Sau sa îi tragi scara daca era suit pe ea?
Cred că nici nu e angajatul Digi. O fi vreo firma terță ce face mentenanță pt Digi. |
#5
Posted 06 May 2022 - 11:30
Da' ce demersuri si cat timp pierdut pentru atata lucru.
Fa reclamatie direct la RCS RDS. |
#7
Posted 06 May 2022 - 12:00
pana la urma problema care e ? Ca anunta de pe zi pe alta, sau ca a incercat o gluma ?
Quote cred ca ar trebui sa anuntati din timp cu minim 1 saptamana inainte cand trebuie sa trimiteti un angajat sa schimbe echipamentul aflat in custodie din diverse motive, nu de pe o zi pe alta In contract ce scrie ? Daca nu scrie nimic legat de subiect , atunci e irelevant .. ei nu poate nu cred la fel Quote Dvs. sunteti in asteptare? In asteptarea a ce? intreb eu, neavand nici o idee la ce se refera, la care el raspunse: A unui copil. Sunteti insarcinata? ------------- Am kg. in plus - ar fi trebuit sa-mi fi cerut eu scuze pentru asta sau ce? Angajatul respectiv a dat dovada de o nesimtire totala! El sigur se referea la faptul ca asteptati pentru a avea echipamentul schimbat . Nu cred ca kg in plus au vreo legatura cu faptul ca v-a intrebat daca asteptati un copil . Asta probabil ati dedus dvs, fiind constienta de situatie ... in fine, poate o persoana care are kg mai putin ar fi gustat gluma. PS : nu iau apararea, incerc sa vad situatia din ambele parti Edited by Andreysc7, 06 May 2022 - 12:05. |
#8
Posted 06 May 2022 - 12:13
Nici eu nu am inteles care este problema
Ca s-a schimbat echipamentul fara notificare din timp sau ca a intrebat despre sarcina ? Sau e o "problema" 2 in 1 ? |
#9
Posted 06 May 2022 - 12:14
Angajatul nu a lăsat niciun proces verbal pentru înlocuirea echipamentului? Dacă a lăsat, mergeți cu el în cel mai apropiat magazin Digi și va primi probabil o mustrare. Sau faceți o sesizare online și adăugați toate detaliile. Cineva de la ei se va uita peste tichet și va spune: "Mda, următorul!". Omul a încercat probabil să destindă puțin atmosfera, nu cred că a zis-o cu răutate. Eu n-aș face mare scandal din cauza asta.
Edited by Cipry7, 06 May 2022 - 12:17. |
#10
Posted 06 May 2022 - 12:19
Sef-chenko, on 06 mai 2022 - 11:30, said:
Da' ce demersuri si cat timp pierdut pentru atata lucru. Fa reclamatie direct la RCS RDS. deja de mult timp in Romania angajatul e greu de gasit, deci mai important decat un client. si sa il trimita pe ala la mama lui sa faca din nou aia 7 ani de acasa, iar e imposibil. |
|
#11
Posted 06 May 2022 - 12:22
1. Ăia care vin să schimbe echipamentele nu sunt angajați RCS RDS
Sunt de la firme sub-contractante
Edited by althea, 06 May 2022 - 12:48.
|
#12
Posted 06 May 2022 - 12:23
O sa-i ia boii de la bicicleta
Stiu un angajat "nesimtit" de la RDS Te apuca rasu' / plansu' daca auzi ce spune Unii se plang ca nu vorbeste suficient de clar Altii se plang ca vorbeste prea mult Altii ca vorbeste prea putin Plangeri ca intra incaltat Plangeri ca s-a descaltat Ca a ajuns prea devreme Ca a ajuns prea tarziu Ca n-a ajuns la timp Ca a refuzat sa schimbe bateriile la telecomanda Ca a cerut un pahar cu apa Ca n-a vrut sa bea o cafeluta oferita "cu dragoste" Cred ca banuiti ce face seful lui cu astfel de plangeri |
#13
Posted 06 May 2022 - 12:27
Andreysc7, on 06 mai 2022 - 12:00, said:
Pana la urma problema care e ? Ca anunta de pe zi pe alta, sau ca a incercat o gluma ? Andreysc7, on 06 mai 2022 - 12:00, said:
El sigur se referea la faptul ca asteptati pentru a avea echipamentul schimbat . Nu cred ca kg in plus au vreo legatura cu faptul ca v-a intrebat daca asteptati un copil . Asta probabil ati dedus dvs, fiind constienta de situatie ... in fine, poate o persoana care are kg mai putin ar fi gustat gluma. |
#14
Posted 06 May 2022 - 12:28
Cipry7, on 06 mai 2022 - 12:14, said:
Angajatul nu a lăsat niciun proces verbal pentru înlocuirea echipamentului? Dacă a lăsat, mergeți cu el în cel mai apropiat magazin Digi și va primi probabil o mustrare. Sau faceți o sesizare online și adăugați toate detaliile. Cineva de la ei se va uita peste tichet și va spune: "Mda, următorul!". Omul a încercat probabil să destindă puțin atmosfera, nu cred că a zis-o cu răutate. Eu n-aș face mare scandal din cauza asta. |
#15
Posted 06 May 2022 - 12:29
Winc, on 06 mai 2022 - 12:27, said:
Ambele pentru ca m-au sunat de la Digi RDS/RCS dupa amiaza ca sa vina intre orele 09-11 urmatoarea zi si a trebuit sa mut lucruri de asa natura incat sa fac loc plus sa aduc un calculator in sufragerie ca sa nu imi intre in dormitor deci a fost destul de mult deranj. Dacă aveai vorbele la tine, se putea amâna. M-au sunat și pe mine, de 3 ori în perioade diferite, am amânat până mi-a convenit. Snowflakereală
Edited by althea, 06 May 2022 - 12:48.
|
|
#16
Posted 06 May 2022 - 12:30
De ce a trebuit sa ma intrebe daca sunt insarcinata / gravida cand el venise de fapt sa imi schimbe echipamentul de internet? Zau ca nu inteleg! Daca era cadru medical mai intelegeam dar asa..
Edited by Winc, 06 May 2022 - 12:31. |
#17
Posted 06 May 2022 - 12:32
Winc, on 06 mai 2022 - 12:27, said:
De ce ar fi trebuit sa destinda atmosfera? Isi facea treaba fara comentarii si gata, ce e asa de greu? De ce a trebuie să faci topic ? Îți vedeai de treabă în continuare. Ce e așa de greu? Winc, on 06 mai 2022 - 12:30, said:
De ce a trebuit sa ma intrebe daca sunt insarcinata / gravida cand el venise de fapt sa imi schimbe echipamentul de internet? Rădiățiile ălea de la echipamente e nocive pentru gravide și făt, de aia o fi zis omu să vă avertizeze.... na, altruism Dacă i-ați zis că e doar shaorma, a tăcut și el, na... Edited by waterman, 06 May 2022 - 12:33. |
#18
Posted 06 May 2022 - 12:39
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users