Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

Renuntare la abonament DIGI MOBIL OPTIM

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
palr1234

palr1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 20.04.2015
Nu reusesc sa gasesc nici o informatie pe site-ul DIGI in legatura cu renutarea la un abonament DIGI MOBIL OPTIM. Termenul minim pe site este de 12 luni. Daca, spre exemplu, dupa o perioada nu mai am folosinta de abonament, pot renunta la el? Cum se procedeaza? Exista vreun cost?

Multumesc.

#2
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Teoretic, vei plăti taxa de activare și taxa de utilizare internet (sumele sunt diferite, in functie de abonamentul ales).
De exemplu, pentru un Optim 2 taxa de activare este de 50 lei iar taxa de utilizare internet este 25 lei = 75 lei în total.
Practic, nu plătești taxe de reziliere dacă nu ai beneficiat de un telefon subvenționat /reduceri la abonament.

Rezilierea o poți face într-un magazin Digi sau prin email la [email protected]
Ea intra in vigoare cu data de 1 a lunii următoare.

Edited by Nimcid25, 29 April 2022 - 10:46.


#3
palr1234

palr1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 20.04.2015
Multumesc Nimcid25. Deci pentru un abonament de 9.90ron pe luna rezilerea costa 75ron (8 luni de abonament)? Exista vreo alta modalitate?

#4
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Termenele si conditiile de reziliere sunt stipulate in contract
De obicei, la abonament se plateste taxa de reziliere care este cam jumatate din din valoarea rămasă de plătit din cadrul abonamentului ales până când acesta va expira.

Pentru reziliere trebuie sa trimiti cerere la RDS ori sa mergi personal la un sediu

[email protected].

Attached Files



#5
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 palr1234, on 29 aprilie 2022 - 10:54, said:

Multumesc Nimcid25. Deci pentru un abonament de 9.90ron pe luna rezilerea costa 75ron (8 luni de abonament)? Exista vreo alta modalitate?
Nu, teoretic. Dar eu am reziliat niște abonamente Optim în perioada contractuala fără taxe.. deci depinde de noroc. Asa, te poți complica cu o reclamație la ANPC când vrei sa reziliezi... șanse mari sa nu mai fii obligat sa plătești.

 Naijax, on 29 aprilie 2022 - 10:56, said:

Mailul asta exista? Ca nu-l găsesc..

#6
palr1234

palr1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 20.04.2015

 Naijax, on 29 aprilie 2022 - 10:56, said:

Termenele si conditiile de reziliere sunt stipulate in contract
Nu am un contract inca. Exista posibilitatea de a renunta la serviciu daca nu esti multumit de calitate, in primele 30 de zile?

#7
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
In 14 zile poți renunța (dacă faci contractul online).

#8
palr1234

palr1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 20.04.2015

 Nimcid25, on 29 aprilie 2022 - 11:03, said:

In 14 zile poți renunța (dacă faci contractul online).
Exista vreun cost in cazul acesta, in afara celor doua saptamani de abonament?

#9
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Nu, evident. Scrie și în contract ca poți renunța în 14 zile dacă l-ai încheiat online.

Edited by Nimcid25, 29 April 2022 - 11:13.


#10
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,394
  • Înscris: 25.10.2008
si poti face de la inceput contractul fara perioada contractuala, platind taxa de activare si taxa de utilizare retea si poti rezilia oricand vrei tu.
dar nu mai simplu nu iti faci abonament si iti iei cartela reincarcabila?

#11
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,866
  • Înscris: 16.04.2007
De ce vrei complicat cand se poate mai simplu ?
Ia o cartela prepaid de 2 Euro pentru o luna si vezi dacă e Ok pentru tine.
Daca e OK o faci abonament, daca nu, o arunci la gunoi.

https://www.digi.ro/...la/cartela-digi

#12
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 03.04.2007
Poți solicita rezilierea din cont secțiunea asistenta-contact sau via e-mail
[email protected]

#13
giuseppe07

giuseppe07

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 152
  • Înscris: 19.10.2006
Anularea contractului in 14 ziele este posibila dar se pare ca tot solicita despagubiri pt zilele in care ai fost in contract.

dupa 5 zile am anulat contractul de portare si dupa reclamatii au recalculat .


data de 24.08.2022, dorim sa va comunicam faptul ca situatia semnalata a fost verificata, astfel va informam urmatoarele:
- la data de 20.07.2022, conform solicitarii dumneavoastra, contractul de telefonie mobila a fost reziliat, astfel incepand cu aceasta data serviciile de telefonie mobila nu mai sunt active, iar situatia financiara a fost reglata prin stornarea sumei de 30,48 Lei, reprezentand contravaloarea acestora pentru perioada 20-31.07.2022;
Specificam faptul ca rezilierea a fost operata conform clauzelor si conditiilor contractuale, articolul 5.8. "Prin exceptie, in situatia in care Beneficiarul a achizitionat serviciul prin incheierea contractului la distanta sau in afara spatiilor comerciale. Beneficiarul poate denunta unilateral serviciul intr-un termen de 14 zile de la incheierea contractului sau de la data la care Beneficiarul a intrat in posesia echipamentului achizitionat impreuna cu serviciul contractat, fara plata vreunor penalitati sau despagubiri. Beneficiarul va achita contravaloarea serviciilor utilizate pentru perioada dintre data activarii si data renuntarii si acolo unde este cazul, returnarea echipamentelor primite in custodie/chirie."
Va aducem la cunostinta faptul ca in prezent figurati cu un debit restant in valoare de 17,84 Lei (reprezentand contravaloarea serviciilor de telefonie mobila pentru perioada 13-19.07.2022), care este necesar sa fie achitat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate