Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Teapa magazin magnet.ro (nu cumparati de aici)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
bbg150

bbg150

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 09.07.2018
Buna ziua,

Am comandat un storcator Philips Viva HR1855/70 de 800w de la firma SC MAGNET ONLINE SHOP SRL.

Cand coletul a ajuns acasa, era de fapt un alt model mai vechi, un HR1855/90 de 700w. Si surprinzator, era un produs resigilat, reconditionat si folosit (prin urmare avea urme de uzura), iar cand l-am cumparat de pe site, era clasificat bineinteles ca "nou".

Am facut o cerere de retur prin mail, iar ulterior, pe data de 16-04-2022, am fost contactat de catre un domn de pe numarul firmei, 0775.624.638.

Acesta mi-a spus ca va verifica luni, pe data de 18-04-2022 camerele ca sa vada greseala lor si ca il pot expedia. Zis si facut, luni, pe 18-04-2022, am expediat prin Fan Curier coletul, iar urmatoarea zi a ajuns in posesia firmei.

Cand coletul a ajuns la ei, mi-au dat un email cat un roman in care mi-au spus ca de fapt eu l-am folosit excesiv si i-am produs "extrem de multe zgarieturi", prin urmare ei nu pot accepta returul. Mai mult, pe conversia de Whatsapp mi-au spus ca il pot trimite, iar in mail mi-au spus ca de fapt trebuia sa astept procedurile lor de verificare, eu cazand de fapt de vina pentru greseala lor.

Nici nu mai raspund la telefon, am ramas fara bani si fara storcator, iar pe site-ul magnet.ro au listat produsul drept "resigilat" si cu titlul de HR1855/70, respectiv cel de 800w (care e de fapt de culoare negru, fiind cu totul alt model).

Nici nu aveam ce sa ii fac la storcator in 2-3 zile, pozele pe care mi le-au trimis ei pe Whatsapp cu storcatorul erau haotice, era un produs extrem de uzat, bineinteles fiind altul de-al lor.

Am facut reclamatie la ANPC.

Intrucat nu m-am asteptat sa mi se intample asa ceva vreodata, imi pare rau ca nu am facut poze la storcator cand mi-a venit.

tags: scam, scammeri, tepari, neseriosi, neserios, tepe, hot, hoti

Edited by bbg150, 24 April 2022 - 13:32.


#2
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,362
  • Înscris: 06.11.2014
Nasoala treaba. Cu cat era mai ieftin la ei vs un magazin cunoscut?

#3
bbg150

bbg150

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 09.07.2018

View PostiZet, on 24 aprilie 2022 - 13:36, said:

Nasoala treaba. Cu cat era mai ieftin la ei vs un magazin cunoscut?
Era mai ieftin cu 50 lei, dar asa ne trebuie cand luam de la magazine necunoscute...

#4
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,653
  • Înscris: 05.02.2012
Daca ai facut reclamatie la cei de la ANPC, te vor contacta. De 2 ori am avut probleme si de 2 ori au fost foarte ok , pentru ca am putut dovedi cele spuse
Ca si un sfat prietenesc, atat pentru tine cat si pentru cei care au de gand sa cumpere : verificati tot timpul de unde cumparati.

Edited by Andreysc7, 24 April 2022 - 13:46.


#5
radinel

radinel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 18.09.2014

View PostAndreysc7, on 24 aprilie 2022 - 13:44, said:

Daca ai facut reclamatie la cei de la ANPC, te vor contacta. De 2 ori am avut probleme si de 2 ori au fost foarte ok , pentru ca am putut dovedi cele spuse
Ca si un sfat prietenesc, atat pentru tine cat si pentru cei care au de gand sa cumpere : verificati tot timpul de unde cumparati.
confirm, am avut probleme cu un telefon cumparat online din Orange shop, era defect, nu s-a putut repara si magazinul fizic Orange de unde am ridicat telefonul nu il putea primi inapoi. nu ca nu voiau, ci nu aveau procedura (software) pentru asa ceva. m-am adresat ANPC, peste 3 zile m-a sunat seful magazinului si m-a intrebat daca vreau banii, alt tel sau acelasi tip. am optat pentru S9 (flagshipul de anul ala).

#6
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,362
  • Înscris: 06.11.2014

View Postbbg150, on 24 aprilie 2022 - 13:43, said:

Era mai ieftin cu 50 lei, dar asa ne trebuie cand luam de la magazine necunoscute...

Avantajul magazinelor mai mari/cunoscute, cand comanzi online, e ca poti selecta sa-l ridici din showroom sau dintr-un magazin fizic. Asa observi din prima daca e vreo problema si scapi de batai de cap.

#7
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,888
  • Înscris: 24.12.2010
daca ai cumparat ceva si ti-au trimis altceva, din prima treaba asta ar trebui sa se rezolve, pentru ca nu e un produs in conformitate cu originalul. ANPC te rezolva sigur
asta e diferenta intre magazinele mari si cele mici. cei mari i.e. emag accepta returul in cele mai multe cazuri fara probleme si in termen de 30 zile (60 cu genius). cei mici se cam trag pe cur

ps. am luat de pe magnet un espresor anul trecut, au fost ok. dar nu pot sa bag mana in foc pentru ei, fiind si prima experienta

#8
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007

View PostiZet, on 24 aprilie 2022 - 13:53, said:

Avantajul magazinelor mai mari/cunoscute, cand comanzi online, e ca poti selecta sa-l ridici din showroom sau dintr-un magazin fizic. Asa observi din prima daca e vreo problema si scapi de batai de cap.
avantajul asta e stupid. cat la suta din populatie are acces la showroom, de exemplu?
restul clientilor ai impresia ca iau tepe pe banda rulata ca nu vad produsul?

conteaza magazinul, altii sunt convins ca si pe luna fac eforturi sa livreze in regula.
asta e un magazin nou, aparut in noiembrie 2021, probabil nu-si permit pierderile cu retururile asa ca fac tot posibilul sa le bage pe gat vreunui fraier.

#9
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,849
  • Înscris: 25.12.2016

View Postbbg150, on 24 aprilie 2022 - 13:28, said:

Intrucat nu m-am asteptat sa mi se intample asa ceva vreodata, imi pare rau ca nu am facut poze la storcator cand mi-a venit.
Cand trimiti ceva la garantie sau dai retur, intotdeauna e bine sa faci poze, chiar daca e vorba de un magazin cunoscut. In momentul in care ajungi sa discuti cu ei, mentionezi si ca ai facut poze produsului inainte de a-l trimite - asta ii va face sa se abtina de la magarii. Iar daca totusi se ajunge la reclamatie ANPC, pozele cu produsul cantaresc mult.

Edited by Manasu, 24 April 2022 - 15:20.


#10
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,068
  • Înscris: 01.12.2001
Daca ai făcut sesizare la ANPC, îți vei primi banii înapoi. Însă nu foarte repede.

#11
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,134
  • Înscris: 19.05.2005

View PostManasu, on 24 aprilie 2022 - 15:19, said:

Cand trimiti ceva la garantie sau dai retur, intotdeauna e bine sa faci poze, chiar daca e vorba de un magazin cunoscut. In momentul in care ajungi sa discuti cu ei, mentionezi si ca ai facut poze produsului inainte de a-l trimite - asta ii va face sa se abtina de la magarii. Iar daca totusi se ajunge la reclamatie ANPC, pozele cu produsul cantaresc mult.


Ba nu le mentionezi nimic, ii lasi sa minta, in scris, si apoi dovedesti la ANPC ce si cum, sa primeasca si amenda!

#12
thomasstar

thomasstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.06.2009
Foarte bine ai făcut că i-ai reclamat la ANPC,dar cea mai bună combinatie rămâne totusi ANPC+un Avocat bun!E mai beton decât aghiasma mare!!!

#13
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,502
  • Înscris: 20.10.2015

View Postbbg150, on 24 aprilie 2022 - 13:28, said:

Buna ziua,

Am comandat un storcator Philips Viva HR1855/70 de 800w de la firma SC MAGNET ONLINE SHOP SRL.

Cand coletul a ajuns acasa, era de fapt un alt model mai vechi, un HR1855/90 de 700w. Si surprinzator, era un produs resigilat, reconditionat si folosit (prin urmare avea urme de uzura), iar cand l-am cumparat de pe site, era clasificat bineinteles ca "nou".

Am facut o cerere de retur prin mail, iar ulterior, pe data de 16-04-2022, am fost contactat de catre un domn de pe numarul firmei, 0775.624.638.

Acesta mi-a spus ca va verifica luni, pe data de 18-04-2022 camerele ca sa vada greseala lor si ca il pot expedia. Zis si facut, luni, pe 18-04-2022, am expediat prin Fan Curier coletul, iar urmatoarea zi a ajuns in posesia firmei.

Cand coletul a ajuns la ei, mi-au dat un email cat un roman in care mi-au spus ca de fapt eu l-am folosit excesiv si i-am produs "extrem de multe zgarieturi", prin urmare ei nu pot accepta returul. Mai mult, pe conversia de Whatsapp mi-au spus ca il pot trimite, iar in mail mi-au spus ca de fapt trebuia sa astept procedurile lor de verificare, eu cazand de fapt de vina pentru greseala lor.

Nici nu mai raspund la telefon, am ramas fara bani si fara storcator, iar pe site-ul magnet.ro au listat produsul drept "resigilat" si cu titlul de HR1855/70, respectiv cel de 800w (care e de fapt de culoare negru, fiind cu totul alt model).

Nici nu aveam ce sa ii fac la storcator in 2-3 zile, pozele pe care mi le-au trimis ei pe Whatsapp cu storcatorul erau haotice, era un produs extrem de uzat, bineinteles fiind altul de-al lor.

Am facut reclamatie la ANPC.

Intrucat nu m-am asteptat sa mi se intample asa ceva vreodata, imi pare rau ca nu am facut poze la storcator cand mi-a venit.

tags: scam, scammeri, tepari, neseriosi, neserios, tepe, hot, hoti

Cand l-ai comandat?
Cand l-ai primit?
Cand l-ai returnat?
L-ai cumparat de nou sau resigilat?

Eu as fi scris mail la ei cu datele astea si sa le spui ca daca nu-ti returneaza banii, faci reclamatie la ANPC.
Cred ca ti i-ar fi returnat

#14
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,318
  • Înscris: 26.01.2019

View Postbbg150, on 24 aprilie 2022 - 13:43, said:

asa ne trebuie cand luam de la magazine necunoscute...

View PostAndreysc7, on 24 aprilie 2022 - 13:44, said:

verificati tot timpul de unde cumparati.

View Postslai, on 24 aprilie 2022 - 14:29, said:

asta e un magazin nou, aparut in noiembrie 2021, probabil nu-si permit pierderile cu retururile asa ca fac tot posibilul sa le bage pe gat vreunui fraier.

Magazinul magnet.ro pare a fi distribuitor Bosch: https://www.bosch-ho...ribuitor-online

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate