Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Factura umflata Engie
#1
Posted 23 April 2022 - 20:37
E vorba despre factura la gaze, deci indexul este citit manual si fac ei (in teorie) citirea la 3 luni.
Luna trecuta au citit ei index-ul (care nu se poate corecta decit in sus) si au bagat o valoare muuult peste ce arata contorul. Probabil ca nici nu au facut citirea, pur si simplu au bagat o valoare si gata. Le-am facut reclamatie si peste citeva zile primesc raspuns ca o sa mai intirzie, ca sint multe sesizari. Cred si eu, probabil au facut asta in masa. Nu imi fac mari sperante ca vor corecta ceva, pentru ca a trecut aproape o luna de la reclamatie, deci unde as putea sa ii reclam mai departe? Contractul e facut pe persoana fizica. |
#2
Posted 23 April 2022 - 21:00
Poti sa iti faci cont pe engie si sa introduci singur indexul...de unde citire la 3 luni?
Eu n-as plati factura si as astepta sa faca corectia. Daca vezi ca expira perioada de plata a facturii faci si o reclamatie la ANRE. Edited by Maryus89, 23 April 2022 - 21:01. |
#4
Posted 23 April 2022 - 21:11
Si mie mi-au fãcut la fel…Reclamatie la ei pe site (formular de contact), specificat indexul real si dupã ce a expirat plata facturii initiale mi-au emis alta, soldul final find negativ. Asteaptã pânã expirã data plãții, specificã indexul real și în mod normal ar trebui sã se rezolve. Dacãnu, ANPC.
|
#5
Posted 23 April 2022 - 21:20
Plătești mai puțin, faci un calcul. Vor emite o factura storno.
Trimite indexul lunar (dacă au aceasta facilitate). Totusi: ce înseamnă index citit manual? |
#6
Posted 23 April 2022 - 21:32
La Engie eu nu pot trimite direct Index in sistemul lor, pt ca... Engie
Trebuie sa trimit index in sistemul Distribuitorului, in cazul meu Premier Energy, iar ei il dau mai departe. Da email catre ei si ataseaza poza in care sa se vada index si serie contor. Edited by Courage, 23 April 2022 - 21:32. |
#7
Posted 23 April 2022 - 21:41
Maryus89, on 23 aprilie 2022 - 21:00, said:
Poti sa iti faci cont pe engie si sa introduci singur indexul...de unde citire la 3 luni? Eu n-as plati factura si as astepta sa faca corectia. Daca vezi ca expira perioada de plata a facturii faci si o reclamatie la ANRE. Am cont, de-aia am zis ca indexul nu se poate introduce decit cu o valoare mai mare decit cea existenta deja. Deocamdata nu e platita factura. DrStalker, on 23 aprilie 2022 - 21:11, said:
Si mie mi-au făcut la fel…Reclamatie la ei pe site (formular de contact), specificat indexul real si după ce a expirat plata facturii initiale mi-au emis alta, soldul final find negativ. Asteaptă până expiră data plății, specifică indexul real și în mod normal ar trebui să se rezolve. Dacănu, ANPC. Si eu am facut reclamatie. Deci nu ai platit factura, inteleg? |
#8
Posted 23 April 2022 - 21:42
edit, s-a clarificat mai sus.
Edited by _Claudiu_, 23 April 2022 - 21:43. |
#9
Posted 23 April 2022 - 21:45
dorin_2k, on 23 aprilie 2022 - 21:20, said:
Trimite indexul lunar (dacă au aceasta facilitate). Totusi: ce înseamnă index citit manual? Am facut asta, in perioada cind ma notifica ei. Manual inseamna ca fiind contor de gaze, nu stie sa trimita index-ul singur (cum face contorul de curent). Courage, on 23 aprilie 2022 - 21:32, said:
La Engie eu nu pot trimite direct Index in sistemul lor, pt ca... Engie La mine se poate, dar aparent nu ajuta foarte tare. _Claudiu_, on 23 aprilie 2022 - 21:42, said:
edit, s-a clarificat mai sus. Ba apare, doar ca o data la 3 luni cica fac ei citirea si introduc ei ce valori vor. |
#10
Posted 23 April 2022 - 22:03
La mine in fiecare luna adauga inca 50% in plus fata de cat dau eu. M-am obisnuit. Imi face pe factura regularizarea si baga iar 50% in plus. Practic noi toti ii creditam cu un avans de 50% lunar sau chiar mai mult.
|
|
#11
Posted 23 April 2022 - 22:08
1- orice factura poate fi contestata, poti face asta foarte usor printr-un email (vad ca ai facut deja)
2- termenele de plata se suspenda pana la solutionarea contestatiei, nu esti obligat sa platesti pana primesti raspuns la sesizare 3- o sa iti corecteze factura, asteapta raspunsul lor. Daca nu ai rabdare, poti face o sesizare la ANRE, iti vor raspunde in fix 30zile printr-o instiintare catre engie prin care ii obliga sa iti solutioneze sesizarea in 7-14zile. Edited by ccristyan, 23 April 2022 - 22:08. |
#12
Posted 23 April 2022 - 22:40
Courage, on 23 aprilie 2022 - 21:32, said:
La Engie eu nu pot trimite direct Index in sistemul lor, pt ca... Engie engie index 2022-04-23 233808.jpg 31.88K 42 downloads undesignus, on 23 aprilie 2022 - 20:37, said:
E vorba despre factura la gaze, deci indexul este citit manual si fac ei (in teorie) citirea la 3 luni. Edited by andreic, 23 April 2022 - 22:40. |
#13
Posted 23 April 2022 - 23:55
n-am avut niciodata problema asta la engie. defapt m-am portat si cu electricitatea la ei tocmai ca au un sistem simplu care a mers.
eu trimit indexul in fiecare luna si de fiecare data e ok. intradevar la 3 luni citesc ei indexul si ghici ce, e ala real. ma gandesc ca ala care citeste contoarele nu are chef de munca sau or fi ramas fara om. iar la sesizari raspund de obicei si se rezolva. eu am avut problema la electricitate ca dupa ce mi-au schimbat contorul nu am primit factura vreo 2 luni, dar s-a rezolvat intr-o saptamana. Edited by bobitad, 23 April 2022 - 23:56. |
#14
Posted 25 April 2022 - 12:53
Leo2006, on 23 aprilie 2022 - 22:03, said:
La mine in fiecare luna adauga inca 50% in plus fata de cat dau eu. M-am obisnuit. Imi face pe factura regularizarea si baga iar 50% in plus. Practic noi toti ii creditam cu un avans de 50% lunar sau chiar mai mult. Ciudat. Eu nu am patit niciodata asa ceva. |
#15
Posted 25 April 2022 - 12:59
|
#16
Posted 25 April 2022 - 13:03
Nu m-am portat niciodata si nici nu am avut probleme de acest gen, cu umflarea facturii, sau inregistrarea unui index mai mare decat cel pe care il transmit in fiecare luna.
Sper sa nu ajung si eu sa ma plang pe aici de aceleasi lucruri. |
#17
Posted 25 April 2022 - 22:04
#18
Posted 26 April 2022 - 05:11
Sunt la Engie de 20 de ani, nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva, in fiecare luna citesc indexul si il trimit la nr. care e scris pe factura pt. transmitere index: 0800... si mai nou mi-am facut cont unde pot scrie indexul. Citirile lor au fost intotdeauna corecte.
Am scris intrucat ma surprinde ce se intampla altor persoane. Posibil sa tina de specificul local?! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users