Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ANRE - Proiect statii incarcare EV
Last Updated: Aug 29 2022 15:15, Started by
Adm
, Apr 23 2022 14:48
·
0
#1
Posted 23 April 2022 - 14:48
Quote Pe data de 21.04.2022 a fost publicat ca și document de discuție ”Procedura privind racordarea la reţelele electrice de interes public a punctelor de reîncărcare pentru vehiculele electrice”, interesantă și pentru prosumatori , mulți dintre aceștia utilizând sau avand în plan vehicule electrice. Aflată în dezbatere publică până pe data de 02.05.2022 , dată până când se primesc și sugestii , comentarii etc , procedura stabilește pașii necesari pentru realizarea acestei acțiuni. - Ce este interesant ? Legătura între instalarea de stații de încărcare pentru VE și instalarea de sisteme fotovoltaice (eoliene) prin utilizarea unui formular (a se vedea anexa la procedură) comun. - Am atașat proiectul de ordin , pentru consultare. Sursa: grup facebook Pentru puncte de consum existente deja, nu cred ca o statie de incarcare este diferita de orice alt consumator, dar sunt niste chestii interesante: Quote La stabilirea soluției de racordare a locurilor de consum cu punct/puncte de reîncărcare pentru vehicule electrice, operatorul de rețea trebuie să ia în considerare posibilitatea de evacuare în rețeaua electrică de putere din bateria vehiculelor conectate la punctul/punctele de reîncărcare. Attached Files |
#2
Posted 23 April 2022 - 15:07
Am citit documentul si am o oarecare nedumerire.
La ce dracu foloseste? Daca ai deja bransament mai mare decat puterea consumata cu tot cu statia, nu se schimba nimic. Daca ai bransament, dar ai nevoie de spor de putere, deja exista metodologie... EVSE este doar un consumator. Nu cred ca e nevoie de legislatie specifica. |
#3
Posted 23 April 2022 - 15:55
Fac doar o presupunere : se pregateste terenul pentru accizarea energiei utilizate de vehiculele electrice. Am cititi ca deja in alte parti sunt discutii aprinse pe tema aceasta si se pronoseaza ca va fi implementata in sistemul masinii.
|
#4
Posted 23 April 2022 - 16:34
Discutii pot fi cate vor, dar practic e imposibil, mai ales ca sunt din ce in ce mai multe cazuri prin care proprietarii incarca direct de la soare.
Actualul act nu contine nimic de acest tip. |
#5
Posted 23 April 2022 - 16:45
Cred ca e vorba de stații de încărcare cu circuit separat - gen in cartiere, sau pe proprietăți private cum ar fi restaurante, hoteluri.
Nu e vorba de stația din garaj pentru uz propriu. |
#6
Posted 23 April 2022 - 18:59
andu2006, on 23 aprilie 2022 - 15:55, said:
Fac doar o presupunere : se pregateste terenul pentru accizarea energiei utilizate de vehiculele electrice. Am cititi ca deja in alte parti sunt discutii aprinse pe tema aceasta si se pronoseaza ca va fi implementata in sistemul masinii. Atâta timp cât circuli pe drumuri publice sunt metode mai simple pentru taxare, vignete se pot introduce peste tot. |
#7
Posted 15 May 2022 - 13:36
Adm, on 23 aprilie 2022 - 16:34, said:
Discutii pot fi cate vor, dar practic e imposibil, mai ales ca sunt din ce in ce mai multe cazuri prin care proprietarii incarca direct de la soare. Actualul act nu contine nimic de acest tip. Nu e deloc imposibil, atat timp cat esti prosumator la adresa X, ai in buletin adresa X si detii EV se poate introduce usor o taxa pe...smecherie sau mai stiu eu ce. Ce teren se pregateste e acela in care, pe langa folosirea de catre baietii destepti a panourilor (puse de cei ce viseaza la mari avantaje injectand in retea) si folosirea bateriilor acelorasi visatori pentru a injecta noaptea in retea in schimbul anumitor "avantaje", or sa gaseasca destui prosti care vor da bani sa se inscrie si la asta |
#8
Posted 15 May 2022 - 19:44
Ce noroc pe noi că unii sunt așa deștepți de nu fac nimic. De obicei ăștia sunt și cei care așteaptă ca statul să le rezolve problemele !
|
#9
Posted 17 August 2022 - 14:27
De pe grupul Tesla, cineva care are mai multe statii de incarcare EV
Quote
News update la stirile de ieri. Toti cei care avem statii publice in S5 suntem invitati la politie Sa prezentam in ce baza am montat noi statiile in sectorul 5 O sa devina totally unfunny presimt foarte rapid Adica cum am pus noi statiile doar in baza proiectelor tehnice fara autorizatii de construite? Ca evident ca nimeni nu are autorizatii in centrele comerciale pentru ca intrau in certificatele de urbanism ale locatiei zicem noi Ei zic ca nu Ca pentru fiecare statie individuala iti trebuie urbanism si AC Si ne-au luat pe toti, enel / mol / renovatio / evconnect / eu Vezi de nu ne pun sa demontam toate statiile din sector Si am inteles ca si S6 e aceeasi poveste Iau chemat pe toti operatorii sa prezinte actele Maine la 9 iar m-au chemat, macar eu am proiect tehnic altii care au pus statii type 2 nici atat nu au. O sa iasa un mega circ daca ne pun sa demontam tot E o idiotenie sincer, ba mai mult de atat trebuie sa se publice in urm 2 saptamani modificarea de la legea 50 care spune specific ca nu iti mai trebuie urbanism si AC In fine, pe scurt uite o noua piedica birocratica ptr statii noi. Ca pana se clarifica subiectul deja a aparut de la proprietarul spatiilor cerinta de obtinerea tuturor avizelor. Pentru toate locatiile din tara! Quote Articolul III - Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții se modifică și se completează, după cum urmează: După art. 111 se introduce un articol nou 112, cu următorul cuprins: Art. 112 Se pot executa fără autorizație de construire și fără elaborarea, avizarea și aprobarea, în prealabil, a unei documentații de amenajare a teritoriului și/sau a unei documentații de urbanism, lucrări de racordare la rețeaua de alimentare cu energie electrică a punctelor/stațiilor de reîncărcare pentru vehicule electrice, care nu determină congestionarea sau blocarea traficului pietonal și/sau rutier, pe baza unui aviz de amplasare emis de autoritatea administrației publice locale. Bai, nu ne mai facem bine Edited by Courage, 17 August 2022 - 14:34. |
#10
Posted 17 August 2022 - 16:17
Doar nu poti lasa legea sa stea in calea unui abuz cinstit.
|
|
#11
Posted 17 August 2022 - 20:09
mi se pare foarte eleganta solutia cu parcare X lei/ora si in parcare incarci EV "gratuit".
|
#12
Posted 17 August 2022 - 23:42
Cred ca nu ai urmarit stirile cu pretul / kW electric? Cine iti mai da curent gratuit?
Si din ce stiu eu (poate ma insel), plafonarea nu se aplica si la PJ. |
#13
Posted 18 August 2022 - 02:59
#14
Posted 18 August 2022 - 07:21
Adm, on 17 august 2022 - 23:42, said:
plafonarea nu se aplica si la PJ. https://www.anre.ro/...OUG 27_2022.pdf In plus, adaosul Furnizorului este limitat la 70 lei / MWh cand vinde la cei care nu se incadreaza la plafonare. |
#15
Posted 25 August 2022 - 20:54
Articolul III - Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții se modifică și se completează, după cum urmează:
După art. 111 se introduce un articol nou 112, cu următorul cuprins: Art. 112 Se pot executa fără autorizație de construire și fără elaborarea, avizarea și aprobarea, în prealabil, a unei documentații de amenajare a teritoriului și/sau a unei documentații de urbanism, lucrări de racordare la rețeaua de alimentare cu energie electrică a punctelor/stațiilor de reîncărcare pentru vehicule electrice, care nu determină congestionarea sau blocarea traficului pietonal și/sau rutier, pe baza unui aviz de amplasare emis de autoritatea administrației publice locale. Problema e că articolul se referă specific și explicit doar la lucrările de racordare. Stația propriu-zisă nu e menționată în articol deci trebuie verificat care prevederi ale legii i se aplică. Edited by radunic, 25 August 2022 - 20:54. |
|
#16
Posted 28 August 2022 - 07:19
"..pe baza unui aviz de amplasare emis de autoritatea administrației publice locale."
Aviz de amplasare pentru statie de incarcare, ca doar n-o fi aviz de amplasare pentru racordare, desi, sincer, avand in vedere cine sunt cei ce ne conduc, ce pretentii de exprimare clara si coerenta sa avem? |
#17
Posted 29 August 2022 - 15:15
Articolul zice doar Se pot executa fără autorizație de construire ... lucrări de racordare. Nimic altceva.
Edited by radunic, 29 August 2022 - 15:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users