Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Cvadricicluri electrice (AMI, Rocks-e, Topolino, etc.)

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.01.2009
Din tot ce a aparut pe piata pana la ora actuala am impresia ca Citroen AMI este singura varianta eficienta pentru deplasarea in oras pe distante de maxim 75 km. Nu am reusit sa gasesc informatii despre cat de mica este asigurarea RCA.
Imi plac materialele din care este construita si simplitatea ei, imi creeaza impresia ca se poate utiliza o perioada foarte lunga de timp cu costuri foarte mici.
  Pare destul de rezistenta https://www.automobi...te-citroen-ami/

https://www.turbo.fr...accident-179562

Edited by axxel4you, 21 April 2022 - 15:58.


#2
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
merg cu un monociclu electric de câțiva ani deja...
Practic pot ajunge si intra in orice instituție sau magazin oriunde in București cu el
monociclu cu care parcurg 130 de km cu o singură încărcare.
Vine vara testați-va curajul de a face o schimbare...si a renunța la mașină in oras.

am peste 8000 de km iar soția (drumuri mai lungi decat mine) are peste 9500 km făcuți.

#3
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

 Mihai_3, on 21 aprilie 2022 - 16:29, said:

merg cu un monociclu electric de câțiva ani deja...
Posted Image

Da' daca nu e secret ... ne spui si noua in ce localitate faci treaba asta ?

#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,123
  • Înscris: 22.05.2003
AMI e o oribila ca aspect in viata reala.
In Romania, se pare ca doar PJ vor putea da precomanda din toamna, minim 2 bucati...

In practica doar Aixam gasiti, dar o sa lesinati cand vedeti pretul.

Twizy 45 nu cred ca se mai fabica.

#5
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
adrian_r5: scrie in postarea inițială Posted Image
București man, aici traficul este infernal din păcate iar alternativele sunt puține rău.

#6
megastorm

megastorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 22.04.2013
si twizy era foarte scumpa...varianta cu portiere cred ca era mai scumpa decat spring . spring inainte de scumpire era super

#7
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.01.2009
Spring costa dublu chiar si dupa reducerea de la stat, are RCA de autoturism si nu cred ca va fi la fel de usor sa schimbi acumulatorul ca la un AMI cand se va uza, 5.5 kWh pe Ami si 26.8 kWh pe Spring.
    As fi mai linistit sa stiu ca parintii mei care au peste 70 ani merg pana la coltul strazi la piata sau magazin cu un Citroen Ami decat cu o masina normala. Nici eu nu am nici o problema sa merg cu o astfel de masinuta si probabil ca si sotia ar folosi mai des masina.

#8
megastorm

megastorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 22.04.2013
pana cand AMI va fi disponibila pentru clienti la aprox 4k euro cat zici, spring ul e o masina mult mai ok, are autonomie chiar decenta si nu o incarci cu zilele.
stiu ca nu prea merg comparate, dar pentru diferenta aia de pret eu zic ca plusurile sunt evidente
daca o luam invers, si Dacia are multe minusuri, dar pentru oras si navete de pana in 20-30 km, e mai buna

argumentul cu acumulatorul nu prea tine
70% dupa 6-8 ani din 26.8 kwh vine cam 18kwh- tot faci minim 100km fara griji

iar apropo, pretul pentru clientii persoana fizica pt ami probabil o sa fie cam 6k euro- cam atata e la francezi

Edited by megastorm, 21 April 2022 - 21:18.


#9
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

 Mihai_3, on 21 aprilie 2022 - 17:51, said:

adrian_r5: scrie in postarea inițială Posted Image
București man,
Asa e ... ai dreptate ...  habar n-am cum mi-a scapat   Posted Image

In ceea ce priveste masina in discutie ... (cel putin) doua lucruri imi sint neclare:
- la francezi zice ca "Sans permis et accessible dès 14 ans" ... cum dracu sa lasi in trafic un copil de 14 cu masina asta ?
- tot la francezi  (la CARACTÉRISTIQUES TECHNIQUES) ...  "vitesse maxi 45 km/h" ... oare care au fost criteriile care au stabilt limita asta de viteza ? Avind in vedere destinatia masinii (circulatia in mediu urban) consider ca limita ar trebui sa fie de 60 km/h.

PS - pretu' ala de "7 390 € TTC" inteleg ca e "cu toate taxele incluse" ... oare la genu' asta de masini statu' da ceva pomeni la achizitie ?

Edited by adrian_r5, 22 April 2022 - 13:34.


#10
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.01.2009
Asa sunt incadrate, 45km/h mi se par suficienti mai ales ca dimineata si seara in Bucuresti mai mult se merge in coloana in zilele lucratoare. https://koaha.org/wiki/Quadricicli

#11
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.01.2009
Uni le-au modificat sa mearga mai rapid [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/taEh2vQqG5Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#12
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Doar la vale !

#13
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Ami chiar e super, doar ca cetateanului roman, de prea multe ori extrem de limitat electronic, trebuie sa i se deseneze pentru a putea pricepe rostul acestui vehicul. Iar daca o persoana de 14 ani poate merge pe drumurile publice cu o bicicleta, de ce sa nu poata conduce un Ami? Personal m-as simti mult mai in siguranta stiindu-mi fiul in Ami la 40 km/h decat pe o bicicleta la aproximativ aceeasi viteza de deplasare. Aaa, poate pentru cei mai putin soferi si care se cred piloti pe sosele ar fi enervant sa intalneasca un Ami in trafic, dar, stimabililor, luati traficul asa cum este, fara flash-uri, depasiti si apoi goniti sanatosi pana-n primul cap de pod. Atentie insa, masina nu-si mai revine asemeni jocurilor video, succesuri!

#14
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Diferenta e ca pustiul de 14 ani cu AMI poate usor sa produca pagube sau mai rau sa mutileze sau sa ucida oameni, pe cand cu bicicleta sau cu trotineta e mult mai greu.

#15
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

 robertcb, on 25 aprilie 2022 - 09:20, said:

Personal m-as simti mult mai in siguranta stiindu-mi fiul in Ami la 40 km/h decat pe o bicicleta la aproximativ aceeasi viteza de deplasare.
Personal nu sint de acord nici cu bicicleta pe carosabil la 14 ani ... doar pe pista de biciclete.
Totusi  ...  40 km/h pe bicicleta mi se pare periculos de mult chiar si pe pista dedicata.

In Timisoara au aparut (vazut in trafic) niste masinute din categoria in discutie  - XEV YOYO ... cel putin "pe hirtie" par sa ofere mai multe decit Ciroen AMI si fratii:
- "range up 150 km"
- "top speed + 80 km/h"
- "Once the 10.3 kWh modular battery pack is exhausted, it can be easily removed and replaced with a fully charged one, in a simple, fast and completely safe way."
- "AIR CONDITIONING"

Attached Files


Edited by adrian_r5, 05 May 2022 - 08:39.


#16
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008

 adrian_r5, on 05 mai 2022 - 08:37, said:

Personal nu sint de acord nici cu bicicleta pe carosabil la 14 ani ... doar pe pista de biciclete.
Totusi  ...  40 km/h pe bicicleta mi se pare periculos de mult chiar si pe pista dedicata.

In Timisoara au aparut (vazut in trafic) niste masinute din categoria in discutie  - XEV YOYO ... cel putin "pe hirtie" par sa ofere mai multe decit Ciroen AMI si fratii:
- "range up 150 km"
- "top speed + 80 km/h"
- "Once the 10.3 kWh modular battery pack is exhausted, it can be easily removed and replaced with a fully charged one, in a simple, fast and completely safe way."
- "AIR CONDITIONING"

Ami se conduce cu permis de 'motocvadriciclu' (cel putin in unele tari). Pentru Yoyo iti trebuie permis full de autoturism. Alti bani, alta dixtractie.

#17
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 06.08.2006
Dar despre Twizy de la Renault de ce nu ziceți?
Mie ăla mi se pare cel mai tare …

#18
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

 Fujitsu, on 15 mai 2022 - 11:36, said:

Twizy de la Renault
ăla mi se pare cel mai tare …
Tare la ce ?

Cu ceva ani in urma am facut un (micro) drive test prin parcarea de la mall  (nu mai stiu din ce motive nu s-a putut iesi cu el pe drum public ... cu aceeasi ocazie cu ZOE am mers vreo 5 km prin oras).
Pe linga faptu' ca l-am condus foarte putin a mai trecut si ceva vreme de atunci asa ca impresiile despre Twizy sint ca si inexistente.

Pentru circulat prin oras o singura persoana varianta TWIZY 80 (aia cu Viteză maximă (km/h  80) pare destul de ok ... da' avind in vedere pretul de la 12.600,00 EUR raportat la ce ofera mi se pare scump comparat cu Dacia Spring.

In 01.03.2021 l-am avut partener de trafic vreo 23 de km ... cind mi-a aparut din stinga in intersectie primu' gind a fost "asta de ce dracu nu poarta un fanion rosu sa fie mai vizibil in trafic ?" ... asa mic mi s-a parut.

Attached Files


Edited by adrian_r5, 15 May 2022 - 15:35.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate