Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Teren Intravilan - Amenajarea unui drum privat in panta

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,024
  • Înscris: 07.11.2006
Io asa vad ca acel stalp de curent este stalp pentru MT,nu pentru JT.Pe acolo ai linie aeriana de medie tensiune.
Ca sa ai joasa tensiune pe proprietate ai nevoie 100000% de transformator.Platit de tine.


 MarinsiGeorgiana, on 17 martie 2022 - 15:09, said:

De asemenea transportul materialelor de constructie, cifelor de beton samd o sa fie influetat din acest drum. Numai vorbim accesul la teren pentru restul vietii, aprovizionarea cu lemne.
Sau ar mai fi o solutie sa se faca la baza o zona de parcare, si accesarea celor 50m pe jos.

Si cum vei cara pe jos cifele de beton sau drugii de lemn?

#20
MarinsiGeorgiana

MarinsiGeorgiana

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 20.04.2018

 adisz, on 17 martie 2022 - 19:03, said:

Io asa vad ca acel stalp de curent este stalp pentru MT,nu pentru JT.Pe acolo ai linie aeriana de medie tensiune.
Ca sa ai joasa tensiune pe proprietate ai nevoie 100000% de transformator.Platit de tine.




Si cum vei cara pe jos cifele de beton sau drugii de lemn?

Daca nu se poate realiza drumul, betonul se poate transporta prin un furtun cu cifa, pana la o anumita lungime.

In legatura cu transformatorul, ma gandesc ca se complica lucrurile.

#21
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

 adisz, on 17 martie 2022 - 19:03, said:


Si cum vei cara pe jos cifele de beton ?
Exista pompe care pot pompa si la 300 metri , nu-ti fa griji
Lemnele le duce lejer cu o camioneta.

 MarinsiGeorgiana, on 17 martie 2022 - 19:12, said:

Daca nu se poate realiza drumul,
Drumul cel mai bine e sa-l donati primariei sa se ocupe ei de modernizare insa latimea va fi impusa la 6m parca .

#22
razvan-softpedia

razvan-softpedia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 06.10.2019

 MarinsiGeorgiana, on 17 martie 2022 - 15:09, said:

Doresc amenajarea unui drum de acces privat cu panta considerabila din drumul satesc spre teren. Lungimea drumului este de 50m, latime 7m, diferenta de nivel aprox. 6-7m

De curiozitate, de ce vrei sa te complici cu terenul ala ? Din spusele tale inteleg ca vrei sa-l cumperi, deci nu este vreo mostenire de familie de care sa fi legat(a) sentimental !

Mie unul mi se pare foarte greu ( scump si riscant ), sa ai o astfel de proprietate, la care sa te duci zilnic ( cu alte cuvinte, sa fie CASA TA ).

#23
DIY

DIY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,751
  • Înscris: 29.11.2007
Seamana cu drumul pe care l-am amenajat noi. Doar ca la noi a fost mult mai complicat. Deci, se poate! Nu te lua dupa cei care scriu ... fara sa fie prea siguri pe ceea ce scriu.

Ca sa ma refer numai la fazele care se aplica si la tine: am taiat drumul astfel incat sa aiba o panta mai normala; am luat dintr-o cocoasa. Am sapat. cu buldo-ul. mai adanc cu vreo 20 de cm. decat ce ne trebuia. Am pus geotextil iar peste geotextil am pus un amestec de piatra sparta cu ... piatra de rau. Aceasta, din urma, a reprezentat "aportul" constructorului cu care, ulterior, nu am mai colaborat. Singura faza la care nu am putut fi acolo si ne-a ... taxat. Deci piatra sparta!!

Am lasat drumul asa, pietruit, pana cand am terminat de urcat toate cele grele: betoane (cu cifa sau nu - dupa caz), lemne, etc. In felul acesta, drumul s-a tasat bine de tot.

Intr-un final, am betonat, in "dale" de 2m lungime si latime de 1/2 din latimea drumului (nu, de la faza asta nu cred ca am poze, pe jurnal). Betonul a fost turnat in cofraje care au urmarit si panta terenului si scurgerea apelor pluviale. Betonul a fost adus cu cifa si s-a turnat de sus, in jos. Elementele longitudinale ale cofrajelor s-au mentinut, pe pozitie. Pentru a rezolva accesul cifei, am scos numai elementele transversale. In felul asta, cofrajele s-au refacut imediat si au fost gata de turnare.

Asa, pe scurt ...

Drumul era (si este) drum de acees; nu face parte, decat partial, din proprietatea noastra; ne apartine, cu acte, sub 10% din el. Cine isi inchipuie ca poti dona primariei, un drum, pentru ca aceasta da-l amenajeze ...viseaza. Asta chiar era al primariei si nici ca putea sa le pese mai putin. Noi am cerut acceptul primariei sa reparam drumul. Desigur ca s-au grabit sa ni-l dea. Da, in cerere am prezentat si ce anume ce doream sa facem, acolo.

https://forum.softpe...0#entry21050806
https://forum.softpe...6#entry26392150

Spor!

#24
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,024
  • Înscris: 07.11.2006

 BaXXXon, on 17 martie 2022 - 19:39, said:

Drumul cel mai bine e sa-l donati primariei sa se ocupe ei de modernizare insa latimea va fi impusa la 6m parca .

Conditia unica si esentiala este ca primaria sa accepte donatia.Nu-i obligata Posted Image

#25
MarinsiGeorgiana

MarinsiGeorgiana

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 20.04.2018

 DIY, on 18 martie 2022 - 08:56, said:

Seamana cu drumul pe care l-am amenajat noi. Doar ca la noi a fost mult mai complicat. Deci, se poate! Nu te lua dupa cei care scriu ... fara sa fie prea siguri pe ceea ce scriu.

Ca sa ma refer numai la fazele care se aplica si la tine: am taiat drumul astfel incat sa aiba o panta mai normala; am luat dintr-o cocoasa. Am sapat. cu buldo-ul. mai adanc cu vreo 20 de cm. decat ce ne trebuia. Am pus geotextil iar peste geotextil am pus un amestec de piatra sparta cu ... piatra de rau. Aceasta, din urma, a reprezentat "aportul" constructorului cu care, ulterior, nu am mai colaborat. Singura faza la care nu am putut fi acolo si ne-a ... taxat. Deci piatra sparta!!

Am lasat drumul asa, pietruit, pana cand am terminat de urcat toate cele grele: betoane (cu cifa sau nu - dupa caz), lemne, etc. In felul acesta, drumul s-a tasat bine de tot.

Intr-un final, am betonat, in "dale" de 2m lungime si latime de 1/2 din latimea drumului (nu, de la faza asta nu cred ca am poze, pe jurnal). Betonul a fost turnat in cofraje care au urmarit si panta terenului si scurgerea apelor pluviale. Betonul a fost adus cu cifa si s-a turnat de sus, in jos. Elementele longitudinale ale cofrajelor s-au mentinut, pe pozitie. Pentru a rezolva accesul cifei, am scos numai elementele transversale. In felul asta, cofrajele s-au refacut imediat si au fost gata de turnare.

Asa, pe scurt ...

Drumul era (si este) drum de acees; nu face parte, decat partial, din proprietatea noastra; ne apartine, cu acte, sub 10% din el. Cine isi inchipuie ca poti dona primariei, un drum, pentru ca aceasta da-l amenajeze ...viseaza. Asta chiar era al primariei si nici ca putea sa le pese mai putin. Noi am cerut acceptul primariei sa reparam drumul. Desigur ca s-au grabit sa ni-l dea. Da, in cerere am prezentat si ce anume ce doream sa facem, acolo.

https://forum.softpe...0#entry21050806
https://forum.softpe...6#entry26392150

Spor!
Multumesc frumos de raspuns.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate