Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

2 Dungi mici pe monitor

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postmodoran, on 26 ianuarie 2022 - 10:57, said:


Ce naiba sa repare la el ? Eu intotdeauna ce am dus la depanero am primit banii inapoi, niciodata nu au reparat nimic.

dar trebuie trimis, ca sa iti dea NUP ul   (adica cum se cheama  negatia). Numai dupa aia vireaza comerciantul banii in cont, sau alt produs la fel daca are.

#20
Ravenscar17

Ravenscar17

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 16.09.2013
nu mai am ambalajul original nici cablul hdmi/vga ce a avut, il trimit fara cablu doar monitorul/suportul si alimentarea lui...S-a mai dus un monitor acum 3 luni de la Emag si l-am trimis la Depanero mi'au dat banii inapoi, nu au avut ce sa repare la el, dar ala era grav nu ca asta,acum nu stiu ce sa zic eu il ambalez bine si o sa filmez (tura trecuta nu am filmat/pozat si a fost OK), a venit curierul acasa si l'a luat. Sper sa fie ok si tura asta,tot asa fac sa imi vina curierul acasa. o sa va tin la curent cum a mers treaba cu el pentru cei interesati:D

Edited by Ravenscar17, 26 January 2022 - 12:17.


#21
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu trebuie ambalaj,  vine curierul cu cutie, daca specifici asta ca nu ai.
Cablul era bine sa il ai (toate accessoriile se pastreaza pe timpul garantiei) dar poate trec aia cu vederea peste !

Edited by MembruAnonim, 26 January 2022 - 20:38.


#22
Ravenscar17

Ravenscar17

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 16.09.2013
E posibil sa imi refuze garantia pentru ca nu am cablul ala HDMI care a venit cu monitorul? l-am cautat nu il gasesc:(

#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Trimite-l asa,  adica  ce mai ai inapoi in garantie!   Sau suna la ei inainte si intreaba asta.

Edited by MembruAnonim, 27 January 2022 - 07:10.


#24
Ravenscar17

Ravenscar17

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 16.09.2013
31.01.2022 -----------> 1. nu au zis nimic de cablu HDMI ca nu l-am pus.
                                    2. am primit mesaj ''Piesele necesare reparatiei produsul Dvs. au fost comandate.

Pentru cunoscatori daca il repara imi da extra garantie ceva? sau merge inainte cu termenul de garantie de la emag?Nu am patit niciodata sa imi repare ceva,primeam banii inapoi sau alt produs nou.

#25
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,318
  • Înscris: 01.12.2001
Ți se prelungește garanția cu cele câteva zile cât sta produsul la ei. 10-15 zile.

#26
Ravenscar17

Ravenscar17

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 16.09.2013
GATA a venit reparat. se vede bine mi'au schimbat display'ul asa scrie in fisa, din cate vad pare nou.Au fost seriosi baietii de la Depanero eu pana acum nu am avut probleme cu ei.

#27
lost_in_a_dream

lost_in_a_dream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,688
  • Înscris: 03.07.2019
Confirm si eu. Depanero fac o treaba okay.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate