Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
altex tine la banii clientului (de fapt tine de ei)
Last Updated: May 24 2023 06:56, Started by
altuser09
, Jan 24 2022 10:21
·
0
#1
Posted 24 January 2022 - 10:21
Iertare daca nu am reusit sa gasesc sectiunea altex.
Povestea e veche, cred ca se intampla des si nu numai la altex. Speriat de informatiile cu care eram bombardat, mi-am pierdut buna judecata si am crezut ca stocul de rezerva (50 masti de protectie de unica folosinta) nu va mai putea fi folosit pe strada, in magazine, etc. Mastile mele erau din cele ieftine,de unica folosinta, cu 3 pliuri. Am decis sa cumpar cateva ffp2, sa am de urgenta. Am gasit oferta online cea mai buna in acel moment la altex. Am comandat imediat 2 seturi x 5 buc, rezervare cu ridicare din altex Plaza, Bucuresti. Am platit online (nu se putea altfel), comanda s-a finalizat, mi s-a precizat ca mastile vor veni a 2-a zi. S-a intamplat pe 05.01.2022. Simultan, sotia a comandat 1 set identic la altex Vulcan, Bucuresti. A facut rezervare, fara sa plateasca anticipat. A primit imediat telefon de la ei, poate veni imediat sa le ia daca confirma rezervarea. A confirmat, ne-am sfatuit, am hotarat sa le luam de la altex Vulcan si sa anulam comanda facuta la altex Plaza. In interval de o ora am telefonat la nr de contact altex, 0219196, am cerut anularea comenzii si returnarea banilor. Mi s-a spus ca se rezolva, voi primi banii in cateva zile. Pe 14.01.2022, nu primisem banii in cont, am telefonat din nou l acelasi nr de telefon, mi s-a cerut sa mai astept maxim 3 zile, voi avea banii in cont. Astazi, 24.01.202, banii nu aparusera in cont, am telefonat din nou. Pe scurt, mi s-a spus ca sesizarea mea se va trimite spre rezolvare, am cerut dovada inregistrarii sesizarii, mi s-a spus ca o voi primi prin email. Am primit emailul aproape instantaneu, la cateva secunde dupa ce am inchis telefonul. Departe de mine gandul ca altex s-ar bucura la cei 30 lei platiti de mine dar comunicarea la ei e cam deficitara, e a 5-a data cand ma lovesc de aceasta problema a comunicarii. Mi s-a mai intamplat sa rezerv un produs si sa nu-l mai gasesc in magazin, etc. E un avertisment pentru cei care sunt clienti ai magazinelor online, sa nu se bazeze pe faptul ca daca ei isi fac partea lor de treaba, o vor face si ceilalti. Ceilalti uneori mai uita...si trebuie sa le amintim. |
#2
Posted 24 January 2022 - 10:31
Da.
Graba strica treaba... Nu trebuia anulata comanda platita |
#3
Posted 24 January 2022 - 10:32
De aia e bine sa nu platesti niciodata in avans daca nu esti 100% sigur ca vei onora comanda . Mai mult , daca ai achitat deja , livrarea se tergiverseaza de cele mai multe ori pt ca au deja banii in cont si scopul e sa livreze celelalte comenzi care svor fi platite la livrare ( am patit asta de cateva ori si cu Altex si cu ceilalti ).
In cazul tau particular , astepti ca n-ai de ales . |
#4
Posted 24 January 2022 - 10:33
O sa iti dea banii, dar cand faci comenzi si anulezi ti-o asumi ca aia sunt blocati o vreme.
Altfel ar fi o groaza de Trolli care s-ar juca de -a comandatul - bancile si firmele ar avea nitel probleme. |
#5
Posted 24 January 2022 - 10:36
Salut,
Nu toate magazinele țin de bani. La eMag am plătit online produsul și a doua zi am anulat comanda. În 30 de minute mi-au fost returnați banii în cont. La unii se poate ... |
#6
Posted 24 January 2022 - 10:48
Da, unii sunt mai ok decat prevede legea, foarte bine. Insa nu trebuie generalizat si dupa aia avut pretentii de la toti la fel ...
(cu Altex si eu am patit pe de alta parte, de BF am luat un produs nou online - si ei mi-au trimis resigilat si cu defect clar vizibil. Am rezolvat - dar a durat 2 luni) Edited by MembruAnonim, 24 January 2022 - 10:49. |
#7
Posted 24 January 2022 - 10:50
Esti sigur ca este ceva de returnat? Si care e modalitatea ta de a sti ca nu s-a ‘returnat’?
Intreb pentru ca daca ai platit online banuiesc ca ai facut-o cu cardul, si multi nu prea stiu cum decurge acest proces. Cand autorizezi plata, banii doar sunt blocati dar nu parasesc contul tau. Transferul efectiv, deci momentul and pleaca banii din cont, poate fi in aceeasi zi dar poate dura pana la 30 de zile (de regula 2-5 zile). Oricum banii nu pleaca pana cand marfa nu este expediata (predata curierului). Daca anulezi suficient de rapid, inainte ca decontarea sa aiba loc, banii sunt pur si simplu deblocati ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat si in lista de tranzactii de pe contul tau nu mai apare nimic: nici o ramburare, dar nici plata. Depinde si de banca ta cat de repede opereaza deblocarea, poate dura pana la 30 de zile de cand comerciantul si-a at ok-ul, si in acest timp suma ramane ca blocata. |
#8
Posted 24 January 2022 - 10:59
Deblocarea banilor se face tot de comerciant in speta Altex. Poate doar sa suni la banca in secunda doi si sa spui ca tranzactia nu este autorizata de tine. '' Contractul '' este intre doua parti client - comerciant. Nu intervine banca, doar daca se constata vre-o frauda. Iar Altex-ul se cunoaste ca la returnarea banilor si nu numai au mari intarzieri. Ei nu au fost in stare sa imi dea un voucher cu aceeasi suma sa cumpar alt produs. A trebuit sa astept bani in cont peste 14 zile. Dupa cate stiu este un maxim de 14 zile retur bani. Spune-le ca le faci reclamatie si s-ar putea sa te faci cu un voucher cadou. Iar deblocarea o face procesatorul de plati nu banca daca inca nu a fost incasata de Altex.
Edited by Epidaurus, 24 January 2022 - 11:03. |
#9
Posted 24 January 2022 - 11:33
le scoteai la vanzare pe olx la pret dublu.. prindeai niste gusteri panicati.
Edited by laffin, 24 January 2022 - 11:34. |
#10
Posted 24 January 2022 - 11:49
Mie imi cam da cu virgula
Deci ; - Ai facut comanda / rezervare la Altex si ai platit online pentru ca nu se putea altfel - Sotia a facut comanda / rezervare tot la Altex dar, fara sa plateasca anticipat |
|
#11
Posted 24 January 2022 - 11:56
#12
Posted 24 January 2022 - 11:56
Naijax, on 24 ianuarie 2022 - 11:49, said:
Mie imi cam da cu virgula Deci ; - Ai facut comanda / rezervare la Altex si ai platit online pentru ca nu se putea altfel - Sotia a facut comanda / rezervare tot la Altex dar, fara sa plateasca anticipat El a facut comanda cu ridicare din magazin, nevasta lui a facut rezervare in magazin. Practic el a vrut ca acea comanda sa ii ajunga intr-un magazin iar nevasta lui sa le cumpere din magazin, ca erau pe stoc. Multa lume nu-i atenta si comanda cu ridicare din magazin, in loc sa rezerve produsul, lucruri total diferite. Edited by iZet, 24 January 2022 - 11:57. |
#13
Posted 24 January 2022 - 12:20
O firma care-si permite tocmai prin aceste mici aspecte (legate de retur-uri, anulare comenzi, returnare bani) se diferentiaza (si isi fidelizeaza clientii) de o firma mica care nu-si permite ... Vezi amazon, emag.
Edited by MD, 24 January 2022 - 12:21. |
#14
Posted 24 January 2022 - 12:28
eu sunt curios cum s-a desfasurat efectiv procesul de "sfatuire" cu nevasta. gen v-ati pus la masa si ati zis fiecare "uite draga, m-am gandit sa" ?
|
#15
Posted 24 January 2022 - 12:49
MD, on 24 ianuarie 2022 - 12:20, said:
O firma care-si permite tocmai prin aceste mici aspecte (legate de retur-uri, anulare comenzi, returnare bani) se diferentiaza (si isi fidelizeaza clientii) de o firma mica care nu-si permite ... Vezi amazon, emag. probabil o sa-si primeasca utilizatorul banii, ”candva”. Edited by bobitad, 24 January 2022 - 12:54. |
|
#16
Posted 24 January 2022 - 13:07
#17
Posted 24 January 2022 - 13:33
Din cate stiu, legea prevede 30 de zile ptr returnarea banilor.
Mai departe tine doar de magazin. |
#18
Posted 24 January 2022 - 15:44
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users