Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Ce tip de patine sa cumpar?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Florin201

Florin201

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 15.03.2020
Salut, sunt incepator, am fost de 8 ori la patinoar si ma descurc binisor. Am decis sa mi cumpar propriile patine si sa nu mai inchiriez, problema e ca nu stiu de care tip. Pe un site scrie una, pe altul alta. Ce imi doresc eu e sa prind viteza decenta, relativ mare si sa am echilibru, nu doresc neaparat sa fac trickuri. Buget mare nu am, maxim 400 de lei. Tot ce am inteles eu e ca alea de tip ,,speed" sunt pentru competitii, iar patinele neaparat trebuie sa iti vina bine, si sa fie cu siret, nu cu clapar. Alta intrebare: ce inseamna sa-ti vina bine? trebuie sa te stranga putin de tot?

#2
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018
Exact ca la chiloti.stii singuri cand iti vin bine.

#3
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Vrei patine de viteza pentru patinoar, care e cat o galeata, doar Cismigiul fiind nitel mai mare? Mai rapide si stabile sunt cele de patinaj artistic insa cam ajungi sa dai cu dintii de gheata din cauza toe-pick, dintisorii aceia din fata lamei.