Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Fiat Bravo 2 erori dintr-o data si opreste motorul

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
marius-matei

marius-matei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.08.2014
Salutare! Poate reusesc sa gasesc la voi o rezolvare.Este vorba de un Fiat Bravo din 2010 cu motor de 1.4 si 90cp cu gpl din fabrica.Totul a inceput cand intr-o seara a cazut turometul la 0.Am oprit si repornit si a mers.De atunci au inceput problemele.Aprinde esp,hill holder si dintr-o data ceasul de apa se duce pe rosu si cade in acelasi timp cu  turometrul,opreste si reporneste motorul in mers.Pe loc doar se opreste.Vazand ca aprinde esp si hill holder am crezut ca au legatura cu tot ce tine de senzori abs,dar acesta functioneaza.O sa detaliez ce am schimbat si incercat:senzor temperatura(unul nou si unul sh),senzor turatie,schimbat ecu,bcm,panou sigurante motor.Deconectat modulul de servo si abs,pe rand,tot da eroarea cu apa si o opreste.Scoasa mufa de la radiator si siguranta termica.Montat extra senzor tem si lasat in afara.Scos siguranta instalatie de gaz.Asta seara am am scos mufa senzorului de temperatura si am lasat-o scoasa,fara alt senzor extra si aprinde direct esp,hill holder si check engine,nu inteleg de ce,iar dupa o anumita perioada de timp sare de pe gaz,posibil sa functioneze pe acelasi senzor si atunci are sens,nu am apucat sa mai verific.Ce mi s-a parut total deplasat a fost faptul ca dupa ce am scos mufa senzorului de temp mi-a facut o data acelasi lucru,s-a dus ceasul de apa pe rosu si a oprit motorul,nu inteleg de unde a ajuns acel semnal la ceas.Nu stiu ce as mai putea verifica.Ar mai ramane ceasurile de bord sau ceva pe circuitul ce tine de senzorul de apa,cred.A mai patit cineva o problema de genul ?Ma poate indruma cineva cu ce as mai putea verifica ?

#2
Bogdan662

Bogdan662

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 09.04.2015
In service sau cineva care se pricepe la Fiat ai fost?

#3
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,075
  • Înscris: 10.07.2013
Vezi lipiturile de la placa electronica a ceasurilor din bord...

#4
marius-matei

marius-matei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.08.2014

View PostBogdan662, on 19 ianuarie 2022 - 20:02, said:

In service sau cineva care se pricepe la Fiat ai fost?
Nu am fost la Fiat,doar la cunoscurti ce lucreaza in service-uri,oameni ce se pricep pe electric si diagnoza.

#5
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Acul de apa se duce spre rosu deci termostat blocat pe inchis .
Totusi , se stie ca toate fiaturile pe benzina is cu probleme la modelele vechi, asa ca o vizita la un service e obligatorie.
De facut nu cred ca ti-o va face nimeni  ieftin , e momentul sa o schimbi.

Edited by BaXXXon, 19 January 2022 - 20:17.


#6
marius-matei

marius-matei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.08.2014

View Postxmanyacs77, on 19 ianuarie 2022 - 20:07, said:

Vezi lipiturile de la placa electronica a ceasurilor din bord...
Verificat lipituri si refacute,scuze ca am uitat sa scrius asta.A fost primul lucru facut.

View PostBaXXXon, on 19 ianuarie 2022 - 20:14, said:

Acul de apa se duce spre rosu deci termostat blocat pe inchis .
Totusi , se stie ca toate fiaturile pe benzina is cu probleme la modelele vechi, asa ca o vizita la un service e obligatorie.
Termostatul deschide si inchide,se simte temperatura pe furtun si radiator cand o face.Ceea ce mi se pare ciudat este ca ceasul nu indica mai mult de acea temp la care functioneaza normal,inainte sa deschida termostatul.El indica maxim acea temp dupa care pleaca pe rosu

#7
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 22.12.2006
nu fierbe apa, nu e asta problema. ai o problema pe alimentare . Cand se intampla toate cele ce ai zis, se pierde comunicarea cu ECU.

#8
marius-matei

marius-matei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.08.2014

View Postandrei_221, on 19 ianuarie 2022 - 20:26, said:

nu fierbe apa, nu e asta problema. ai o problema pe alimentare . Cand se intampla toate cele ce ai zis, se pierde comunicarea cu ECU.
Clar nu fierbe,avut grija.Asta este problema dar de unde provine.Acesta fiind motivul pentru care am schimbat ecu,dezactivat pe rand servo si abs (asta ar fi reteaua :ecu,bcm,servo si abs) dupa care schimbat bcm.Panoul de sigurante l-am schimbat deoarece cand am scos releul de la ventilator si acesta a pornit.Am incercat sa-l desfac si sa verific circuitele dar nu merge.L-am verificat pe pini si dadea semnal pe iesirea din releu pe anumite sigurante.Am banuit ca are un scurt in el,dar la fel.Banuiesc lagatura cu ce tine de temp deoarece in afara orasului nu face probleme.

#9
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Oare cand veti invata, ca orice problema ati avea la un autoturism, necesita intai si intai o diagnoza?
Faci o diagnoza la cineva cu o scula buna, vezi codurile de eroare, le interpretezi (https://www.obd-code.../trouble_codes/) si apoi umbli la masina. Preferabil sa nu te ocupi tu de toate...

#10
marius-matei

marius-matei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.08.2014

View Postadip1962, on 20 ianuarie 2022 - 06:09, said:

Oare cand veti invata, ca orice problema ati avea la un autoturism, necesita intai si intai o diagnoza?
Faci o diagnoza la cineva cu o scula buna, vezi codurile de eroare, le interpretezi (https://www.obd-code.../trouble_codes/) si apoi umbli la masina. Preferabil sa nu te ocupi tu de toate...
Am scris ca am schimbat ecu si bcm.Clonarea lor se face de cineva ce se pricepe si are scule.Bineinteles ca i s-a facut diagnoza U1601 CAN Network.

#11
Mike1alike

Mike1alike

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,991
  • Înscris: 02.08.2020
Iată un om care a descris că avea aproximativ aceeaşi problemă ca şi tine şi a descoperit şi cauza:
"Hello
The car was repaired and I owe you all to tell what was wrong,I'm not that such a man, when there is no longer a problem, he does not care.
It was a cut brown wire above transmission, the shift mechanism is scrubbed and this wire made so many mistakes..
Now the clump of wires tied with cable ties so that it is prevented from further rubbing

If this someone helps, please press thanks or rep.
Thank you all for your help"

https://mhhauto.com/...de-U1601-SOLVED

#12
marius-matei

marius-matei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.08.2014

View PostMike1alike, on 20 ianuarie 2022 - 23:33, said:

Iată un om care a descris că avea aproximativ aceeaşi problemă ca şi tine şi a descoperit şi cauza:
"Hello
The car was repaired and I owe you all to tell what was wrong,I'm not that such a man, when there is no longer a problem, he does not care.
It was a cut brown wire above transmission, the shift mechanism is scrubbed and this wire made so many mistakes..
Now the clump of wires tied with cable ties so that it is prevented from further rubbing

If this someone helps, please press thanks or rep.
Thank you all for your help"

https://mhhauto.com/...de-U1601-SOLVED
Multumesc! O sa ma uit astazi.

#13
marius-matei

marius-matei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.08.2014
Bateria este buna.M-am uitat dupa acel fir dar sunt toate bagate in copex.Am tras o masa extra si tot la fel.Am vazut pe unele forum-uri ca au avut cam aceeeasi problema de la switch-ul pedalei de frana(astazi am comandat unul si ajunge luni).I-am scos siguranta ce este pe frana(este legata si cu ceasurile de bord) si surpriza,dispare check engine,cum ating siguranta aprinde instant check engine.Ce mi se pare ciudat este faptul ca daca scot siguranta si pornesc motorul nu merge nici un ceas,ii pun siguranta si o las pana isi revin cesurile si dupa ce o scot ceasurile raman functionale.De unde isi iau tensiune??Deconectat mufa de la switch si instant aparut esp,asr si hill holder.Revin luni dupa ce il montez pe cel nou si dau o tura.

#14
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
Auzi tu,sfat..."Schimbă mașina! "
Foarte matur !

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate