Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nou branding și nouă campanie pentru marca proprie a Kaufland "Vreau din România"
Last Updated: May 23 2022 11:29, Started by
IceCoolExtreme
, Jan 18 2022 14:06
·
0
#1
Posted 18 January 2022 - 14:06
Nou branding și nouă campanie pentru marca proprie a Kaufland "Vreau din România" Gama Vreau din România a magazinelor Kaufland, ce înglobează peste 150 de produse de la producători și furnizori autohtoni, trece printr-un amplu proces de schimbare a identității vizuale. Noua transformare va fi comunicate și printre companie de promovare desfășurată pe toate canalele de comunicare. Astfel, Kaufland renunță la designul dominat de culoarea roșie, cu motive tradiționale, și merge pe un design mai colorat, mai dinamic, toate adunate sub motivul „Floarea vieții”. Designul este creat în parteneriat cu pictoriția Monica Ghițescu. FOTO. Designul „Vreau din România” înainte vreau-din-romania.jpg 86.77K 112 downloads după transformare kaufland-vreau-din-romania-1000x300px.jpg 32.53K 121 downloads Reprezentanții Kaufland despre noua identitate vizuală: „Noua identitate pune accent pe întregul limbaj vizual, având drept inspirație tradiția și gustul autentic românesc, de acasă, emoția copilăriei și reconectarea cu originile. Toate aceste elemente au fost cuprinse de pictorița Monica Ghițescu în motivul Floarea vieții – o metaforă a energiei, vitalității și a nemuririi, pe un fundal din acuarele, care surprinde complexitatea culturii autohtone.” Design nou, campanie nouă O nouă campanie integrată vine să susțină noua identitate a brandului, anunță Kaufland. Campania, care va rula începând cu luna ianuarie, explorează această discuție prin spoturi TV, expunere în emisiuni cu specific culinar, spot radio, conținut video digital, pe platformele proprii de pe rețelele sociale, precum și prin componenta out-of-home și în magazinele Kaufland din toată țara. Conceptul rebrandingului s-a realizat în parteneriat cu agenția Pumpkin Studio. Alina Golopența, Director de Marketing Kaufland România și Republica Moldova „Kaufland face demersuri continue pentru a rămâne partenerul de încredere al producătorilor români. Încă de la lansare, gama Vreau din România a fost primită foarte bine de clienții Kaufland, care au avut astfel acces la produse locale, autentice, de cea mai bună calitate. Noua identitate de brand integrează cu succes unicitatea și autenticitatea tradițiilor, amintirilor și valorilor care ne leagă pe fiecare dintre noi de România.” Lansată inițial în 2017, „Vreau din România” are o varietate de produse, de la alimente de bază, precum făină, mălai, arpacaș, până la lactate și brânzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspătă și mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificație și răcoritoare (apă, sucuri și siropuri de fructe). Sortimentul numără în prezent un total de aproximativ 150 de produse. Sursa: https://www.paginade...design-20558356 |
#3
Posted 18 January 2022 - 14:35
Mie design-ul mi se pare (atat cel vechi, cat si cel nou) pur si simplu ieftin. Are un aspect de produs ieftin si nu reprezinta un produs de calitate, traditional, local, etc. Imi aduce aminte de marca "1" de la Carrefour.
Personal imi place foarte mult design-ul ales de companiile start-up care ofera produse noi pe piata (gen organic, bio, healthy, etc.), care pur si simplu are personalitate si iti aduci aminte de el. Ca si idee: link. |
#4
Posted 18 January 2022 - 14:50
Anunt important! Produsele "Vreau din Romania" nu sunt neaparat din Romania. E doar un brand care doreste sa va fraiereasca.
De exemplu pe cutia de lapte X scrie Produs din UE sau ceva de genul. Poate sa fie si lapte din Luxemburg! Interesant, nu? |
#5
Posted 18 January 2022 - 14:58
Daca pe branzeturi vedeti "zona industriala Sofronea" - e venita din afara si ambalata aici. Ii un ambalator la Arad, ca sa nu fie departe de granita.
adica vreau din Romania NU se aplica E doar un exemplu... Multe de la Delaco sunt asa. Delaco e un ambalator, ca si Dephne, Atifco si care dracu mai sunt asa, ca e plin de importatori din astia de produse vrac. Napolact e tot asa la din ce in ce mai multe produse. Edited by cattavencu, 18 January 2022 - 15:08. |
#6
Posted 18 January 2022 - 15:14
De unde vin produsele de baza atunci? In general calitatea produselor alimentare din Romania oricum este slaba si mult sub nivelul european. Le aduc din Albania, Turcia sau de unde?
|
#7
Posted 18 January 2022 - 15:21
De unde vor ei. Ar trebui sa clarifice lucrul asta. Faptul ca scrie ca e produs in UE nu-mi garanteaza ca produsele sunt din Romania.
|
#8
Posted 18 January 2022 - 15:30
Clar ca nu provin doar din Romania din moment ce scrie UE. Atunci cand un produs este made in UE, inseamna ca produsele folosite pentru produsul final provin din diferite tari. Unele fabrici de lactate folosesc lapte din mai multe tari, ba din motive economice, ba din motive de gust, ba de calitate si asa mai departe si au la final made in UE.
Dar daca o marca se vinde sub pretextul "Vreau din Romania" si atunci produsele sunt de peste tot, acest lucru este o hotie totala. |
#9
Posted 18 January 2022 - 15:49
business11, on 18 ianuarie 2022 - 14:35, said:
Mie design-ul mi se pare (atat cel vechi, cat si cel nou) pur si simplu ieftin. Are un aspect de produs ieftin si nu reprezinta un produs de calitate, traditional, local, etc. Imi aduce aminte de marca "1" de la Carrefour. Personal imi place foarte mult design-ul ales de companiile start-up care ofera produse noi pe piata (gen organic, bio, healthy, etc.), care pur si simplu are personalitate si iti aduci aminte de el. Ca si idee: link. Doar ca sa fie preturi mai mari, iar lumea sa ocoleasca aceste produse si sa cumpere altele mai ieftine, cel mai probabil din import ? Bursul, on 18 ianuarie 2022 - 14:50, said:
Anunt important! Produsele "Vreau din Romania" nu sunt neaparat din Romania. E doar un brand care doreste sa va fraiereasca. De exemplu pe cutia de lapte X scrie Produs din UE sau ceva de genul. Poate sa fie si lapte din Luxemburg! Interesant, nu? Ca materia prima (exemplu: pentru dulceata zahar din import sau srotul din Argentina pentru hrana vacilor care dau lapte) e din import, chiar nu are nici o importanta. |
#10
Posted 18 January 2022 - 15:53
Eu am observat in urma cu 2 ani ca sub marca "Vreau din Romania", kaufland mi-a vandut ceva produs in Rep Moldova.
Stiu ca ei au intrat si pe acolo, probabil daca au stocuri prea mari,le mai varsa si pe la noi. Nu ma deranjeaza decat ca apare "Vreau din Romania", consider ca nu e corect. |
|
#11
Posted 18 January 2022 - 16:05
#12
Posted 18 January 2022 - 16:14
A fi sau nu dintr-o tara (in special UE) e cu dus si cu intors. Sunt destule produse "fabricat in UE" la care originea nu este UE. Se considera produs european (UE) produsul care are plus de valoare (asamblat, produs, etc) daca valoarea mai mare este din UE.
Exemplu: cumpar grau din R. Moldova cu 0.10E/300g. Produc paine in Romania si mai adaug 0.11E valoare produsului final (painea). Practic, produsul paine are cheltuieli de 0.22E (0.10E/300g grau import si 0.11E procesarea). Painea va fi considerata produs UE (adica romanesc). Nu cred ca deranjeaza pe nimeni daca produsele moldovenesti sunt considerate romanesti, dar exemplul poate fi extrapolat pentru orice alta tara. Revenind la subiect: Vreau din Romania se vrea un brand (o reclama). Nu stiu daca se vrea si o crestere a productiei (sau un consum al productiei) din Romania. |
#13
Posted 18 January 2022 - 16:20
#14
Posted 18 January 2022 - 16:26
Ideea e buna,populista,nationalista.
Dar implementarea va avea de suferit.Se va transforma intr-un kitsch,asemanator produselor din pietele agroalimentare.Si acolo absolut toate produsele sunt din Romania iar toti vanzatorii sunt producatorii acestor produse. Au incercat asa ceva la grupul geaman Lidl.Dar produsele alea,made in Romania,n-au nici o treaba cu realitatea,sunt o mare bataie de joc in ceea ce priveste calitatea si mai ales gustul. ps. Cum ramane cu profitul,chintesenta capitalismului? |
#15
Posted 18 January 2022 - 16:55
business11, on 18 ianuarie 2022 - 14:35, said:
Mie design-ul mi se pare (atat cel vechi, cat si cel nou) pur si simplu ieftin. Are un aspect de produs ieftin si nu reprezinta un produs de calitate, traditional, local, etc. Imi aduce aminte de marca "1" de la Carrefour. business11, on 18 ianuarie 2022 - 15:30, said:
Clar ca nu provin doar din Romania din moment ce scrie UE. |
|
#16
Posted 18 January 2022 - 18:27
foreverbanned, on 18 ianuarie 2022 - 15:49, said:
Pentru ce sa bage bani aiurea in design ? Doar ca sa fie preturi mai mari, iar lumea sa ocoleasca aceste produse si sa cumpere altele mai ieftine, cel mai probabil din import ? Design-ul a fost creat in cooperatie cu pictorita Monica Ghitescu, crezi ca a fost pe gratis? Un freelancer iti face pentru 2-3000eur niste design-uri de cazi din pat. utopium, on 18 ianuarie 2022 - 16:55, said:
Pai asta este, un produs ieftin. Posibil sa aiba proveniente multiple ... de exemplu la Lidl laptele Pilos de 3.5% (care e concurenta astuia de la Kaufland "Vreau din Romania") care se vinde in Cluj e facut ba de Napolact, ba de Albalact, in functie de cum prinzi. Dar in alte zone am inteles ca sunt alti producatori. Iar alte tipuri de lapte Pilos (de exemplu fara lactoza) sunt facute in Ungaria. Deci e posibil sa difere in functie de zona, stocuri, etc. Marcia proprie a unui magazin este produsa in general tot de un producator mare, doar ca foloseste alt ambalaj. Asa este peste tot in lume si e o chestie cunoscuta. Dar idea este ca atunci cand folosesti o denumire Vrea din Romania, atunci asteptariile sunt ca acest produs sa fie din Romania si nu din 100 de tari diferite. |
#17
Posted 19 January 2022 - 10:35
Doamne, ce mai denumire au gasit. Alt nume nu ar fi gasit?
|
#18
Posted 04 February 2022 - 22:01
business11, on 18 ianuarie 2022 - 18:27, said:
Dar idea este ca atunci cand folosesti o denumire Vrea din Romania, atunci asteptariile sunt ca acest produs sa fie din Romania si nu din 100 de tari diferite. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users