Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica a lansat platforma pentru contractarea online
Last Updated: Jun 27 2023 17:45, Started by
utopium
, Jan 17 2022 23:13
·
24
#181
Posted 04 March 2022 - 22:26
mai, am si eu o intrebare... am trimis astora actele pe mail pe la inceputul lui noiembrie, niciun raspuns pana in ziua de azi...
am facut contract pe noua platforma... aia cu contractare.hidroelectrica si nu mai stiu cum, la fel ca si voi am primit contractul in cateva ore,, dar cam atat... mai e putin si se fac 2 luni de atunci si mie imi tot vin facturi de la restart. Iar restartul m-a anuntat ca de la 1 aprilie imi face tariful de 1 leu si ceva pe kw,, zau ca nu e pacaleala.. Am incercat sa sun la hidroelectrica, dupa 50 de minute de asteptat m-am lasat pagubas. Mai gasisem niste adrese de mail puse pe aici pe forum de catre un coleg. Am trimis mail-uri si acolo, niciun raspuns. Acum serios, a reusit cineva sa primeasca energie de la ei? |
#182
Posted 05 March 2022 - 03:27
Nu stiam daca Hidroelectrica trimite cererea sau trebuie sa o fac eu. Multumesc.
|
#183
Posted 05 March 2022 - 06:53
subss, on 10 februarie 2022 - 14:55, said: Nici nu trebuie să facă față în orice condiții, ideea este să produci cât mai mult în perioadele favorabile astfel încât să compensezi lipsa producției din perioadele nefavorabile... Mda, tu vinzi în rețea energie cu 0,10 lei/kWh și pe urma, când ai nevoie o cumperi la prețul poeții. Ar fi rentabil, dacă vara produci foarte mult și introduci în rețea și apoi extragi din rețea iarna, același nr de kWh produși fără niciun cost suplimentar. dhaneey, on 04 martie 2022 - 22:26, said:
mai, am si eu o intrebare... am trimis astora actele pe mail pe la inceputul lui noiembrie, niciun raspuns pana in ziua de azi... am facut contract pe noua platforma... aia cu contractare.hidroelectrica si nu mai stiu cum, la fel ca si voi am primit contractul in cateva ore,, dar cam atat... mai e putin si se fac 2 luni de atunci si mie imi tot vin facturi de la restart. Iar restartul m-a anuntat ca de la 1 aprilie imi face tariful de 1 leu si ceva pe kw,, zau ca nu e pacaleala.. Am incercat sa sun la hidroelectrica, dupa 50 de minute de asteptat m-am lasat pagubas. Mai gasisem niste adrese de mail puse pe aici pe forum de catre un coleg. Am trimis mail-uri si acolo, niciun raspuns. Acum serios, a reusit cineva sa primeasca energie de la ei? Sa îți faci cont pe distribuitorul zonal și vezi dacă te-au trecut la hidro. Sau mai reia încă o dată procesul de contractare. |
#184
Posted 07 March 2022 - 10:35
#186
Posted 09 March 2022 - 12:15
Inainte de 20-21 ianuarie. Pe 21 am primit contract si alte acte pe email. In jur de 13 feb am trecut efectiv la ei, aia fiind data ultimei facturi cez.
|
#187
Posted 25 March 2022 - 01:59
Eu am completat ieri, 24.03.2022, on-line cererea și în 2 ore am primit pe mail toate documentele semnate.
Problema mea este că la Enel am reînnoirea contractului nou în 10.12.2021, în care nu scrie nimic de taxa de reziliere. Contractul este semnat în 2019, iar oferta pentru următorul an 10.12.2021-10.12.2022 a fost trimisă în 23.09.2021. Din câte am înțeles nu-mi pot solicita „comisionul de încetare a furnizării” cum este numită taxa de reziliere în OUG. Sper să nu am surprize. |
#188
Posted 25 March 2022 - 08:49
Nu va mai tot speriati cu taxa aia de reziliere bla bla, legea aia e facuta sa protejeze, sumele imputabile sa fie specificate clar in contracte sa nu se abuzeze... dar nimeni nu spune ca orice contract nou trebuie sa aibe acele clauze... ele sunt la alegerea furnizorului si cine e avid dupa clienti macar pe perioade scurte oricum nu pune asa ceva in contract ca-si indeparteaza potentialii clienti care citesc contractele si se gandesc si daca vreau sa ma mut ?
E un soi de sperietoare. Edited by andreic, 25 March 2022 - 08:53. |
#189
Posted 25 March 2022 - 23:45
Am sunat azi la enel și mi-au spus că în contractele lor nu este specificat așa ceva.
|
#190
Posted 29 April 2022 - 16:36
care sunteti la hidroelectrica, cand se elibereaza factura?
siteul lor merge ok dar cand vreau sa vizualizez facturile, linkul de autentificare primit pe email se genereaza extrem de greu, undeva la 1 ora si el este valabil 30 min. procedura se repeta pana cand imi trimit linkul in timp ca sa pot accesa datele. si la voi merge asa greu? Edited by mikaell, 29 April 2022 - 16:37. |
|
#191
Posted 29 April 2022 - 17:58
Acum am probat,vine mailul in 20 sec deci merge teava acum la ora asta.
Pe ab digi. |
#192
Posted 30 April 2022 - 06:59
A mers foarte greu saptmana asta mecanismul lor de trimitere email in timpul zilei (intre 24 si 28 e perioada de autocitire)... e cam cretin sistemul (mai ales ca e valabil linkul doar 30 de minute, pot sa-l puna si ei cateva ore). M-am chinuit sa pot sa dau autocitirea, dar pana la urma m-am prins ca daca solicitai linkul seara mai tarziu sau dimineata foarte devreme mergea ... sper sa-si rezolve problema, se pare ca serverul lor web nu face fata numarului mare de clienti.
Eu sunt inca la inceput, desi eu am pornit topicul, acea prima inscriere pe care am facut-o la ei nu a functionat, a trebuit sa o fac din nou. Asa ca sunt abia la prima auto-citire, iar factura inca nu am (am testat acum, mi-a venit emailul pe loc). |
#193
Posted 30 April 2022 - 15:19
merge si la mine bine acum, email primit in mai putin de 1 minut (ora 16:20)
pe semne ca lumea petrece de 1 mai, nu au treaba facturilor deocamdata ) totusi, aveti idee cand vin facturile la ei? la electrica furnizare imi venea la sfarsitul lunii si indexul il trimiteam intre 15-25 Edited by mikaell, 30 April 2022 - 15:20. |
#195
Posted 12 June 2022 - 09:19
babaetz mie tot nu mi-a venit factura de la hidro
de transmis indexul l-am facut in fiecare luna in data de 25 din aprilie sunt la ei si pana azi nu mi-a venit nici o factura nu e problema, stiu cat trebuie sa vina dar mi-e frica sa nu ma deconecteze am sunat de 2 ori, ultima oara mi-au spus ca daca nu-mi convine sa fac o reclamatie si in 30 de zile imi vor elibera factura. atunci am zis eh n-are rost, peste 30 zile sigur o sa-mi emita facturiile, de ce sa ma stresez. uite ca a trecut si luna si n-am rezolvat nimic ) aris86, on 01 mai 2022 - 08:29, said:
După data de 7 luna curenta. mie mi-au spus dupa data de 15 Edited by mikaell, 12 June 2022 - 09:22. |
|
#196
Posted 12 June 2022 - 09:41
Am citit pe fb pe grupul clientilor HE ca pt aprilie vor trimite facturi incepand cu 15 iunie. Daca toate actele sunt semnate nu poate fi vorba de deconectare atata vreme cat nu ai primit factura.
|
#197
Posted 12 June 2022 - 09:48
toate actele sunt in regula, de fiecare data cand am sunat, m-au verificat si au zis ca e totul ok
acum ce sa zic.. eu vin de la electrica si acolo s-a mai intamplat sa intarzie factura 1 luna dar aici deja sunt 2 luni si continua ms de info! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users