Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...
 Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 

Recomandare Tester/Diagnoza Auto Multimarca

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
IloveHp

IloveHp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 24.08.2012
Salutare! Exact cum scrie si in titlul topicului sunt in cautarea unui tester/diagnoza auto multimarca la un buget de 500-600 euro.

Tot ce ma intereseaza de la testerul respectiv ar fi sa pot vedea date in timp real, normal, sa citesc erorile care sunt, bine ar fi sa apara si numarul de km cand au fost inregistrate, si sa vad anumite date despre incarcarea DPF, injectoare, etc. Nu ma intereseaza functii avansate sau sa programez eu debit injectoare, etc.

Va spun sincer, in ultima perioada am tot cautat diagnoze auto peste tot dar sunt foarte multe, nici nu mai stiu care sunt originale si care sunt copii chinezesti.

Indiferent despre ce tester vorbim, chiar si cele care costa 1500-2000 euro tot au review-uri negative iar unii se plang ca pe anumite modele nu functioneaza corect sau chiar deloc.. La fel si la cele chinezesti dar macar este justificat pretul.

Repet, bugetul meu este de 500-600 euro, cu posibilitatea de marire doar in cazul in care chiar merita diferenta de pret.

Ma intereseaza ca testerul sa fie cat se poate de portabil, adica daca s-ar putea sa nu aibe cabluri, sa fie cu bluetooth, este ok chiar si o varianta cu aplicatie pe care sa o instalez pe tableta si ce m-ar mai interesa, mai mult pentru client decat pentru mine, sa fie in limba romana, asta doar in cazul in care functioneaza corect, nu da erori, etc.


Pana acum am folosit Texa si ocazional un G Scan doar ca ambele imi depasesc semnificativ bugetul si na, vreau sa o iau si eu pe cont propriu...

Orice parere si recomandare este bine venita!

Edited by IloveHp, 17 January 2022 - 13:57.


#2
[mc]xtrem

[mc]xtrem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,571
  • Înscris: 22.07.2004
De ce nu iei cateva clone de buna calitate de pe aliexpress. Eu am luat pentru Renault cu 900 lei si un delphi multimarca cu 300 lei.

#3
cristobob

cristobob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 06.01.2014
Eu as zice sa te indrepti spre un "grup" de masini, gen vag . Am inteles ca "reno" cu gasca lor pot fi diagnosticate cu tester "original". La fel si Mercedes.

#4
IloveHp

IloveHp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 24.08.2012

View Post[mc]xtrem, on 17 ianuarie 2022 - 14:07, said:

De ce nu iei cateva clone de buna calitate de pe aliexpress. Eu am luat pentru Renault cu 900 lei si un delphi multimarca cu 300 lei.

M-am gandit si la varianta asta, doar ca nu stiu care ar fi mai ok, sunt o multime de variante si la 200$ dar si la 500$..

Chiar in urma cu cateva luni am vazut la cineva tot un tester chinezesc care isi facea treaba neasteptat de bine, mai ales pe citire erori si date in timp real, doar ca atunci nu am intrebat ce tester este pentru ca nu am fost interesat..

Pentru Deplhi din cate stiu si din pacate cred ca iti trebuie laptop, doar ca eu am nevoie de ceva mult mai practic si usor de carat. Stiu ca este super ok, dar asta ar fi cam singurul dezavantaj, daca ar fi fost si o varianta pe mobil/tableta era top.

View Postcristobob, on 17 ianuarie 2022 - 14:08, said:

Eu as zice sa te indrepti spre un "grup" de masini, gen vag . Am inteles ca "reno" cu gasca lor pot fi diagnosticate cu tester "original". La fel si Mercedes.

Pentru gama VAG as putea spune ca am deja un tester, este un OBDEleven care spre suprinderea multora dar si a mea isi face foarte bine treaba si este foarte simplu de folosit.

#5
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Launch ai incercat?

#6
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,195
  • Înscris: 08.01.2021
Pentru vag o clona de vcds merge de n-are aer (eu am una vers 1212).
Și ar trebui sa coste 50 e or so.

Pentru citire de coduri de eroare și parametri în timp real n-ai nevoie de ceva atât de scump, o interfața de 100e își face treaba. Eu de ex folosesc un obdlink mx+ și la nivel de amator face tot ce trebuie să facă. Dacă te interesează un parametru mai imbarligat anume, zi-mi și încerc sa vad dacă e accesibil.


#7
IloveHp

IloveHp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 24.08.2012

View Postalexa32, on 17 ianuarie 2022 - 17:06, said:

Launch ai incercat?

Pana acum nu am avut ocazia sa lucrez cu acest tester. Este ceva mai original sa spun asa sau este tot o copie?

View PostKiloW, on 17 ianuarie 2022 - 17:13, said:

Pentru vag o clona de vcds merge de n-are aer (eu am una vers 1212).
Și ar trebui sa coste 50 e or so.

Pentru citire de coduri de eroare și parametri în timp real n-ai nevoie de ceva atât de scump, o interfața de 100e își face treaba. Eu de ex folosesc un obdlink mx+ și la nivel de amator face tot ce trebuie să facă. Dacă te interesează un parametru mai imbarligat anume, zi-mi și încerc sa vad dacă e accesibil.

Cum am scris si mai sus, m-ar interesa sa citesc spre  ex. diferite date de la senzorii Abs, cand am vrut sa cumpar o masina pentru un client am depistat km reali inregistrati pe un senzor de abs, iar in bord, normal, erau mai putini..

Si daca pot sa vad spre ex. data in timp real la modele diesel despre DPF, incarcarea si cand si-a facut regenerarea si sa citesc parametrii despre injectoare. Cu Eleven-ul pot sa fac asta doar la gama Vag.

#8
the_renegade

the_renegade

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 24.06.2021
Autel MK800 intra in bugetul tau si e destul de ok la pretul pe care il are. Actualizarile sunt (sau cel putin erau pana anul asta) gratuite. Citeste cam toti parametri posibili (erori, presiune pe rampa, unghiuri senzori pedale, caudal injectoare doar in unele masini etc). Poti face inclusiv regenerari fortate DPF.

Depinde si de ce au vrut producatorii de masini sa lase la vedere, la unele marci citesti chestii pe care nu le citesti la altele. Si nu e chestie de aparat, nu le vezi nici macar cu un Bosch KTS (ajunge pe la 4-5000 de euro).

Oricum, pentru majoritatea masinilor care se fabrica acum nu prea va mai fi nimic ce se va citi cu softul unui aparat multi marca. Va trebui sa cumperi niste credite de pe site-urile producatorilor si iti vor da acces la o interfata pentru a putea accesa centralita masinii. Pentru fiecare accesare vei plati in credite. Vezi exemplu pe https://www.etis.ford.com/

#9
IloveHp

IloveHp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 24.08.2012

 the_renegade, on 17 ianuarie 2022 - 20:19, said:

Autel MK800 intra in bugetul tau si e destul de ok la pretul pe care il are. Actualizarile sunt (sau cel putin erau pana anul asta) gratuite. Citeste cam toti parametri posibili (erori, presiune pe rampa, unghiuri senzori pedale, caudal injectoare doar in unele masini etc). Poti face inclusiv regenerari fortate DPF.

Depinde si de ce au vrut producatorii de masini sa lase la vedere, la unele marci citesti chestii pe care nu le citesti la altele. Si nu e chestie de aparat, nu le vezi nici macar cu un Bosch KTS (ajunge pe la 4-5000 de euro).

Oricum, pentru majoritatea masinilor care se fabrica acum nu prea va mai fi nimic ce se va citi cu softul unui aparat multi marca. Va trebui sa cumperi niste credite de pe site-urile producatorilor si iti vor da acces la o interfata pentru a putea accesa centralita masinii. Pentru fiecare accesare vei plati in credite. Vezi exemplu pe https://www.etis.ford.com/


M-am gandit si eu la Autel MK800, costa in jur de 500 euro, deci este super ok, se incadreaza in buget. Practic este tot un fel de copie chinezeasca nu este ceva "licentiat' , nu?

Am mai gasit astazi un Ancel X6 cu doar 220$, un pret dubios de mic dar din cate am vazut in review-uri majoritatea sunt multumimiti. Dar totusi, doar 220$? Chiar pare un pret dubios de mic..

Am mai gasit si LAUNCH CRE202, la 160$, imi place ca este mic chiar daca are cablu, macar este usor de transportat. Din nou, m-am uitat la cateva review-uri si unul dintre ei a spus ca nu s-a asteptat sa citeasca si sa stearga erorile, chiar l-a comparat cu un tester de peste 1000 euro.

Inca sunt in dubii si nu stiu exact ce sa cumpar.

#10
the_renegade

the_renegade

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 24.06.2021
O chinezarie ceva mai rasarita. Au subsidiare prin toata lumea, pentru Europa in Germania. Am avut o problema cu un license key de la ei si dupa un email si 24 de ore era rezolvata.
Am auzit lucruri bune si despre Launch insa nu am lucrat cu vreunul. Personal folosesc Bosch KTS 560 (pentru chestii mai avansate) si Autel MK808 pentru chestii simple.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate