Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Ford mk3 vs VW Golf 6 disel

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
DanMihai1802

DanMihai1802

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.01.2021
Salut,
Am luat hotararea sa schimbam masinile si vrand sa le pun la vanzare, am vazut ca sunt foarte multe anunturi cu Focus mk3 si Golf 6, ceea ce inseamna ca sunt si masini cautate.
In acest topic o sa va descriu parerea mea despre aceste masini.
Noi le avem pe amandoua! Ambele disel, motor 1,6, 105 CP, break, 2012 an de fabricatie. Cam acelasi dotari cu plusuri si minusuri. Au fost luate cam la acelasi pret si au fost conduse de mine si sotie, prin rotatie, adica le schimbam o data pe sapt tocmai pt a evita" tu ai stricat". Ambele masini au trecut de 250.000 km. Golf-ul 254.000, Focus-ul 263.000 km.
Si acum sa va spun concluziile dupa 10 ani de utilizare!
Aspect exterior: Mie unul imi place mai mult Ford-ul. Parca are linii mai frumoase, pare o masina mai moderna careia inca nu i-a trecut vremea. Cel putin spatele arata mult mai bine. Admit ideea ca brek-ul este o masina urata, dar parca VW e mai urat decat Ford. Strict prere personala. Ambele sunt variantele "full", pt generatia lor, adica au ornamente cromate geamuri ionizate, bari pe plafon. La nici una dintre ele nu am avut probleme cu lacul sau vopseaua! Nu a aparut rugină nici exterior nici pe dedesubt. Plasticele si carenajele se prezinta in conditii bune,nu au crapat. Un minus la Focus, care are de suferit la oala rotii din spate din cauza pietricelelor aruncate de roata fata. La VW nu ajung pietricele acolo.
Aspect interior: Aici Ford-ul este iar peste VW din anumite puncte de vedere. Bordul arata mult mai bine, pare mult mai nou din punct de vedere al look-ului. Butoanele sunt mult mai frumos luminate si parca totul este mai prietenos in Focus. La fel, ambele modele sunt aproape "full" . Interfata de la Focus este mult mai prietenoasa decat la Golf. Informatiile sunt afisate prin animatie la Ford fata de Golf unde gasesti doar scris. Ambele au navigatie, comenzi pe volan, ecran intre ceasuri. Doar ca la Ford arata mult mai bine, iti ofera mai multe informatii in acelasi timp. La Golf trebuie sa dai de buton pentru a afala ce te intereseaza. In rest ca si informatie totala, ambele afiseaza cam aceleași  lucruri. Butoanele sunt mai accesibile la Focus, inclusiv cele de pe usa soferului cu reglaje ale oglinzilor si geamuri. Luminile ambientale la Ford sunt mai atractive decat la Golf. Ai in plafon, picioare, manere usi, suport pahare. La Golf doar picioare.
Materialele din interior sunt insa net favorabile VW-ului. Mult mai moi, mult mai rezistente. Nu vei auzi la VW, scartait, sau trosnit de plastice! Totul este bine legat! La Ford mai scartie un plastic, mai zdrangane ceva, mai un chitait...pielea de la VW iarasi este peste cea de la Ford, unde au inceput sa apara uzura pe volan si schimbator. Scaunele Fordu-ului au inceput sa prezinte uzura, mai ales cel de la sofer pe oarte unde te urci. La Golf arata foarte bine. Mocheta de le Ford este un adevarat chin la aspirat. Inca nu am reusit sa scot tot nisipul acumulat vara trecuta. Sare in sus ca puricele si tot nu se aspira. La Golf se intretine foarte foarte usor. Plasticele de la praguri sunt mult mi zgariate la Ford decat la VW. Acelasi copil se urca in spate si pune piciorul pe prag. Gemurile ionizate de la Golf sunt peste cele de la Focus, unde am fost nevoit sa aplic si folie pt a proteja copilul vara.
Sistemul audio este iar superior la Golf. La Ford nu am Sony( am inteles ca este mai ok). Comparativ, se aude mult mai bine VW fata de Ford. Fidelitate, claritate, indiferent de volum. Bluetooth se aude mult mai bine si mai clar la Golf. Cand vb la telefon, la celalat capat al firului se aude si ce spune pasagerul din spate. La Ford cam trebuie sa ridice vocea
Motor: ambele masini au motorul de 1,6 si 105 CP. Nu am avut cu nici una probleme. Fordu-ul pare ca are mai vioi cei 105 CP. Pleaca mai bine de pe loc, urca mai bine la munte. La Golf raportele sunt mai lungi, trebuie turata mai mult ca sa obtii o performanta mai sportiva. Ford imi ofera cuplu si pot urca linistit o panta de la 2500 rot/min. Golf-ul trebuie dus pana in 3000. Altfel la schimbarea vitezei parca da putin in nas. Nici unul dintre motoare nu imi consuma ulei intre schimburi. Motorul de Golf este mai silentios la relanti si viteze pana in 130 km/h. Insa la viteze mai mari devine zgomotos din cauza celor 5 trepte, fata de 6 ale Ford-ului. Totusi, per total VW este mult mai silentioasa la viteze mari fata de Ford. Se aude motorul, dar atat. La Ford se aude si aerul care trece pe langa masina
DPF si Turbina: la nici una nu am avut probleme. Ambele isi fac corect regenerarile afara sau in oras. Ambele au tevile de esapament albe fara pic de funingine. Nici una nu anunta camd face regenerare, trebuie sa iti dai seama dupa consumul instant si turatia motorului. Turbinele OK la ambele, fara probleme, suierat sau mancat de ulei.
Confort: chiar daca este mai uratel, la condus VW  este mai confortabil. Scaunele te tin mult mai bine si indiferent de distanta nu vei avea dureri de spate. La Ford au aparut ceva dureri dupa 1000 km de condus. Locul destinat soferului este mult mai ok la Golf. La Focus, din cauza bord-ului foarte mare ai senzatia ca stai inghesuit, iar daca ai picioare mai lungi chiar devine problematic pt ca spatiul dintre volan, consola si genunchi este foarte redus. La Golf ai loc sa iti mai misti piciorul cand amorteste.
Ambele au senzori parcare fata spate, parcheaza singure. Cu specificatia ca la Golf senzorii nu recunosc carligul atasat si nu il iau in considerare cand dai cu spatele. Adica atunci cand spune STOP, e stop, nu mai dai nici 1 cm in spate ca il atingi pe "coleg" cu carligul. Ford recunoaste acel carlig si calculeaza distanta de la el nu de la bara. Ambele carlige sunt de origine, montate in reprezentante
Clima este iar mai buna la Golf. Stie cum sa iti regleze temperatura. Merge la turatie mare la inceput, dupa care mentine un suflu de aer constant cu o temperatura constanta. La Ford, cand este foarte cald te trezesti ca a ramas in urma cu răcirea si o data iti porneste iar la turatie maxima ventilatorul. Apoi face prea frig si incepe sa bage cald. E cam dubiaosa in zilele toride, dar te obisnuiesti. Golf-ul are avntajul gurilor de ventilatie si pt pasagerii din spate.
Vizibilitatea este mai OK la VW, atat in fata cat si pe luneta. Ford arata bine in spate, dar are luneta prea mica, iar stalpii din fata te solicita unori sa te misti inainte pe scaunul soferului pt o vizibilitate mi buna. Oglinzile retrovizoare mai OK la Ford, mai mari si cu senzori de unghi mort.
Oglinda din interior, ambele au sistem antiorbire. Cel de la Golf reactioneaza mai bine la "faza lunga" din spate. La Ford are un pic de intarziere.
Sistemul de schimbare automta faza scurta faza lunga este mult mai bun la Golf. De fapt la Ford nici nu il prea poti folosi. "Citeste" tarziu pe cel din fata si il cam orbeste, se schimba cand se reflecta lumina din indicatoarele pe care le intalnesti in fata si te trezesti din senin in "bezna" fara sa ști de ce.
Stergatoarele automate, mai ok la Ford. Chiar citstec bine picaturile de ploaie si nu te lasa niciodata "orbete". La Golf am patit sa il mai ajut cate o data pe "cel automat".
Farurile mult mai ok la Golf. Faza lunga e lunga iar cea scurta "bate" destul de bine.
Ford-ul are in plus detector semne circulatie, franare in caz de urgenta si line asist! Nu prea le folosesti in "Romania".
Consum: In Bucuresti si pe drumuri nationale mai bun la Golf. 6,2 cu 3,8, fata de 6,7 cu 4,5 la Ford. Peste 140km/h se schimba situatia, 5,6 la Ford fata de 6,4 la Golf ( a 6-a treapta)
Intretinere: sunt cam la fel din punct de vedere al pieselor uzuale: ulei, filtre, distributie, placute, discuri, amortizoare. Probleme grave nu  am avut  la ambele deci nu stiu la alte piese
Ford are pornire la buton, mai frumos si mai modern, dar nu ai posibilitatea, daca ramai fara baterie sa incerci sa ii dai "cheie mai lunga". Apesi, daca nu o ia repede, cam asta e. Deasemeni probleme daca vrei sa o pornesti "impinsa". Nu e recomandat, dar daca ramai pe undeva unde nu sunt masini nu ai ce face. Ford-ul la buton nu il pornesti impins. Golf-ul pornire cu chei tip briceag, mai urat, dar sanatos. Avantajul la Ford este ca nu vei solicita niciodata mai mult decat trebuie electromotorul. Tu apesi scurt pe buton si ea stie cat sa dea la automat, cat sa incalzeasca bujiile. Nu iti bati capul. Repet, apesi si dupa astepti. Dar si daca nu porneste....
Cutie viteze: ambele schimba foarte bine, fara sa agate, fara probleme la frig sau la timonerie. Golf are rapoartele mai lungi, pleca mai greu de pe loc. In schimb la Golf, daca abia te misti si "bagi a-ntaia", te lasa. Ford nu prea si te si zgaltaie putin cand pleci cu a 2-a.
Tinuta de drum: mai OK la Golf. Mai stabila in curbe. Ford are tendinta sa ii fuga fundul. In gropi si guri de canale, Golf este mai ok. Amortizeaza mai bine. Ford este mai rigida, simti mai rau gropile si denivelarile, mai ales in spate( ambele au aceiasi dimensiune la jante si anvelope)
Garda la sol: Ford este mai joasa pe fata decat Golf. Trebuie sa ai grija cand cobori de pe bordura. Dar are si un "aer mai sportiv"
Spatiu interior: desi este mai lung si mai lat, Ford are mai putin spatiu in interior. Cei din spate stau mai inghesuiti si nu prea pot sta cu spatele drept daca sunt mai inalti. La Golf ai loc ok. Totul se schimba pt al 3-lea pasager din spate. In Golf este un chin pt cel din mijloc spate. Nu are loc din cauza cotierei si  gurilor de ventilatie. Sta cam ca la ginecolog.
Probleme in cei 10 ani. La Golf nu am avut nimic. La Ford un furtun de la intercooler, injectorul care da motorin cand incepe regenerarea, apa in masina din cauza imbinarilor plafonului cu aripa, in spate si dezlipire chedere la usi. Iar la Ford apar uneori erori pe senzori ( lumina, semne, franare asistata), dar se sting la oprirea si repornirea motorului, fara a persista sau a da ceva pe tester.
Concluzie: Eu recomand Golf 6 daca nu va intereseaza cum arata masina si daca nu vreti putina sportivitate. Daca insa va intereseaza cele 2 aspecte de mai sus, atunci mergeti pe Ford. Nu veti regreta nici una dintre ele. Eu le consider la fel de bune pe ambele
Masinile din descriere, sunt luate de noi, intretinute periodic conform planului services ( inclusiv schimb de fluide), conduse in regim de Bucuresti 70%, exterior 30%, cu schimb de viteze conform cerintelor lor din bord ( nu turate pt ca asa zice mecanicul ca sa se curete). Viteza pe drumurile nationale cea legala iar pe autostrazi nu pot spune. Ambele au tractat rulota din dotare ( este si motivul pt care am optat pt disel)
Cubtoate acestea, masinile noi achizitionate nu vor face parte din aceste doua marci.
Am ootat pt Mazda si Toyota. Vedem si japonezii ce fac
Acest topic este scris strict din prisma masinilor pe care le am. Nu comentez si nu imi dau cu parerea despre alte motoare pt ca nu stiu si nici despre alte variante( respectiv hatchbak sau limuzina)

#2
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,506
  • Înscris: 30.07.2007
N-am citit tot anuntul, ca e prea lung....
Sa le vinzi sanatos! Pune si pretul, sa fie complet :)

#3
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007
@DanMihai1802 multumim ptr acest versus. Cum ti se pare zgomotul de rulaj pe autostrada?

#4
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
NIci eu nu am reusit sa citesc tot, dar sunt destule greseli. De ex. "Ford are pornire la buton, mai frumos si mai modern, dar nu ai posibilitatea, daca ramai fara baterie sa incerci sa ii dai "cheie mai lunga". Apesi, daca nu o ia repede, cam asta e. Deasemeni probleme daca vrei sa o pornesti "impinsa". Nu e recomandat, dar daca ramai pe undeva unde nu sunt masini nu ai ce face. Ford-ul la buton nu il pornesti impins."
Cine ti-a spus asta?
Altceva... nu-mi aduc aminte de vreun motor Ford, pe break, 1,6 tdci cu 105 cp. Cred ca-i minim 109 cp.
Ma rog, sunt opiniile initiatorului.

#5
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Cu ce ajută pe cineva această comparație dintre două mașini destul de vechi, disel  ?
O apărea vreodată cineva care să vrea să cumpere fix aceste modele, același an, același nivel de echipare ?


Si mai e si scris de parcă te alerga cineva ...

Edited by waterman, 14 January 2022 - 16:55.


#6
DanMihai1802

DanMihai1802

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.01.2021
Chiar crezi ca o masina luata de noua si intretinuta in limita bunului simt, fara a deveni sclavul ei, are nevoie de anunturi pe net ca sa fie vanduta? Iti spun eu ca nu! Este suficient sa dai zvon printre vecini, prieteni si se va vinde si in max o sapt.
Pe "net" intrii sa vezi prtul ei ( daca nu esti in domeniu si nu le schimbi des nu prea ai habar de piata), mai pui 500 de euro pe principiul " e cunoscuta" si toata lumea e fericita!
Daca esti posesor al unuia dintre cele 2 modele, spune parerea si ajuta pe careva care este indecis!


#7
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021
Dacă te uiți pe anunturi, modelele astea 2 sh sunt destul de tranzacționate, iar un review comparativ, in cunoștință de cauză, de la un proprietar, poate fi folositor multora.
In orice caz, de stricat nu are cum să strice, nu te interesează, nu l citești...
E vreo problema că sunt diesel ? Daca erau pe benzină, era binevenita comparația ?

#8
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,725
  • Înscris: 12.09.2015
O comparatie interesanta a unor modele des intalnite la noi in Romania si care sunt "vanate" de destule persoane,mai ales ca aceasi persoana le detine pe ambele.Multumesc de info,este foarte interesanta descrierea celor 2 masini.Ca o simpla curiozitate dar si din invidie personala Posted Image Posted Image ce model de Mazda si Toyota ai cumparat?Banuiesc ca este vorba de modele noi sau aproape noi. Recunosc sincer ,apreciez motoarele pe benzina de la Toyota si Mazda  pentru care am mare respect.Pur parerea mea personala ,japonezii cu mici exceptii fac masini urate,aici au o problema si la acest capitol europenii ii bat rau de tot,in schimb Mazda a creat masini cu aspect exterior cat si interior foarte frumos si cu bun gust,ei sunt exceptia de la regula.La acest capitol astia au niste designeri foarte buni.Slabiciunea mea este Mazda 6 Skyactiv,

Edited by PiticVerde, 14 January 2022 - 17:09.


#9
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,902
  • Înscris: 02.02.2007
la Ford e motorul de la psa?
daca da, ala mai merge inca pe atat!
pe cand cel de VW.... :(

#10
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,908
  • Înscris: 07.11.2006

View PostDanMihai1802, on 14 ianuarie 2022 - 15:28, said:

am vazut ca sunt foarte multe anunturi cu Focus mk3 si Golf 6, ceea ce inseamna ca sunt si masini cautate.

Exact opusul.

#11
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 24.07.2019
Mergeau puse si poze cu ambele masini,plus pretul de vanzare.

Edited by Dany_Darke, 14 January 2022 - 18:56.


#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Deci da!  Japonezele si eu zic ca sunt mai bune!  Dar BMW e cel mai bun!  Fara ironie,  numai ca ne fac de rusine unii care au BMW -uri si se cred Zmei!

Edited by MembruAnonim, 14 January 2022 - 18:19.


#13
DanMihai1802

DanMihai1802

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.01.2021
Recunosc, sunt greseli de redactare. Imi este putin mai greu cu tastatura telefonului.
Atupi, eu unul preferam VW pe autostrada. Consum mai mare, dar per total mai silentioasa. Se aude motorul turat, dar cam atat! La Ford parca bate vantul tot timpul, cam asa sesizez eu. Cat a fost copilul mic si sotia statea in spate nu prea ne intelegeam daca vb normal. Dar raman la parerea ca 1,6 nu este chiar un motor de autostrada. Cam tragi de el. Asta este parerea mea. Nu e vb de viteza, merge, dar cand vrei sa intrii de pe o banda pe alta cam trebuie sa fie departe masina din spate.
Adip1962: Ford a avut Econetic-ul de 1,6 si 105 CP. A fost si varianta de 110 CP cea de 115 , 125 CP si cea de 95 CP. Despre pornirea prin impingere cu "buton" eu nu am reusit, ramas fara baterie prin Muntii Dobrogei. Daca sti cum se face, ne poti spune. Nu e o rusine sa aflu ca am fost fraier! Nu compara cu pornirea la buton a modelelor anterioare sau cu cea de la Mondeo. Acolo trebuie sa apesi butonul pana porneste. Daca doar apesi scurt, modele anterioare nu pornesc. La acesta este suficient o apasare scurta, dupa aceea este inutil sa ti apasat, nu se intampla nimic. Si iarna, apesi scurt si astepti, iar ea porneste in 10-15 sec in functie de temperatura de afara
PiticVerde. Si eu sunt topit in privinta Mazda 6, dar nu am buget pt asa ceva. Asa ca am ales Mazda 3, 2.0, 122 CP, benzina, automata. Arata foarte bine, dar este prea devreme sa imi dau cu parerea. E adrenalina de moment care o face "perfecta"!
Richi_e: dap, din cate stiu este motorul de la PSA, foarte reusit din punctul meu de vedere. Motor care trage si Citroen C5 fara prea mari probleme( am ales C5 pt exemplu pt ca acea masina este cu adevarat un tanc si este foarte grea fata de fratele 508)
Despre cel de la VW am tot citit si eu depre probleme. Eu unul nu am avut.
Dar masinile pe care le-am luat niciodata nu le-am comandat de pe stocurile pt Romania. Am preferat sa vad ce este pe stoc prin afara si am așteptat sa mi le aduca de acolo. Spre ex Ford-ul era in Olanda, iar VW in Germania

Asa este! Sunt deacord cu tine in privinta BMW-ului. Dar pretul depaseste cu mult bugetul meu! Si in plus hai sa iti povestesc intamplare cu BMW si conceptia romanilor. Sotia are masina de firma BMW X3. La semafor, se opreste unul langa ea si ii spune " cate p... ai s... ca sa ai masina asta?".

Edited by Dany_Darke, 14 January 2022 - 18:56.


#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostDanMihai1802, on 14 ianuarie 2022 - 18:49, said:

1)  Recunosc, sunt greseli de redactare. Imi este putin mai greu cu tastatura telefonului.

2)  Asa este! Sunt deacord cu tine in privinta BMW-ului. Dar pretul depaseste cu mult bugetul meu! Si in plus hai sa iti povestesc intamplare cu BMW si conceptia romanilor. Sotia are masina de firma BMW X3. La semafor, se opreste unul langa ea si ii spune " cate p... ai s... ca sa ai masina asta?".

1)  Ai de ...  tu  tastezi atat cu telefonul?  Ar trebui  sa iti dea premiu cineva +200  la numarul de Post-uri numai pentru asta !  Sa ajungi mai repede la 240 :)
2.1)  Mersi ca esti deacord,  da pretul depaseste insa poti lua si second (ok totusi sa fie sub 10 ani masina).
2.2)  Sotia trebuie sa stie sa raspunda similar intrebarii, sau mai bine sa nu il bage in seama pe nesimtit !   Oameni rai gasesti si daca mergi cu Dacia!

#15
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,506
  • Înscris: 30.07.2007

View PostDanMihai1802, on 14 ianuarie 2022 - 16:53, said:

Chiar crezi ca o masina luata de noua si intretinuta in limita bunului simt, fara a deveni sclavul ei, are nevoie de anunturi pe net ca sa fie vanduta? Iti spun eu ca nu! Este suficient sa dai zvon printre vecini, prieteni si se va vinde si in max o sapt.
Pe "net" intrii sa vezi prtul ei ( daca nu esti in domeniu si nu le schimbi des nu prea ai habar de piata), mai pui 500 de euro pe principiul " e cunoscuta" si toata lumea e fericita!
Daca esti posesor al unuia dintre cele 2 modele, spune parerea si ajuta pe careva care este indecis!
Orice masina cu motor diesel, care a rulat doua sute cincizeci de mii de kilometri are nevoie de anunuturi ca sa se vanda, in 2022.
Daca pe paginile de internet dedicate vanzarilor sunt prea multe astfel de anunturi ar fi o idee sa cauti alte pagini de internet, ceea ce nu e rau.
Inca o data, spor la vanzare!

#16
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,877
  • Înscris: 12.03.2009
Sunt si eu in cautare de masina. Astea 2 s-au calificat in finala de 3. Am ales Megane 3.
PS: pe 4 a fost Astra J. Cate probleme poate avea masina aia...

#17
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 27.03.2006
Buna comparatia, recunosc si unele "probleme" de la Ford, le-am avut si eu :) Sa stii totusi ca, chiar si keyless fiind, poate fi pornita impinsa, iti spun din experienta. Am ramas fara electromotor si a trebuit sa o imping pentru a o duce la service.
Mai zicea cineva ca nu exista 1.6 de 105 cai, exista, am fix acel motor, este versiunea econetic. Dar eu am hatchback ce-i drept. Cel de 109 cai era euro 4, am avut si un d-ala, bune masini.
Ce nu cred ca are Golf-ul din aceeasi generatie este parbrizul incalzit. Eu cel putin nu am vazut.
Mult succes cu vanzarea, si eu am incercat sa il vand dar a stat 3 luni pe olx degeaba. Sa ne spui si pretul cu care il dai, eu cel putin sunt tare curios.

#18
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,121
  • Înscris: 26.06.2009

View PostDanMihai1802, on 14 ianuarie 2022 - 15:28, said:

vrand sa le pun la vanzare
...si totusi care e pretul celor doua masini? :-)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate