Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare parbriz la reprezentanta

Interogare baza de date

Probleme Hyundai/bobina inductie ?

Problema centrala IsoTwin Condens...
 telecomanda universala/Naim uniti...

Upgrade 3060 Ti vs 4070 ?

Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !
 Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...
 casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 

Suda, sora mai mare a Springului

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,719
  • Înscris: 12.01.2018
ai o mașină  unicat că alta-n țară nu mai văd cine să o cumpere

de ce n-ai luat springul totuși?

#56
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,391
  • Înscris: 08.04.2020
Adevarul ca e o tzapa m-am convins dupa ce am circulat un pic cu ea, in 40km bateria a ajuns de la 40% la 20% si nu ma simt in siguranta cand o conduc, pedala e ciudata rau, daca patineaza turatia motorului oscileaza, softul e de tot rahatul, retur, mai pierd ceva bani, dar mi-am luat gandul de la EV fie sunt prea scumpe fie prea proaste.

Poate gasesc  un SAAB sh, alea sunt din alta rasa.

#57
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 stdalionutpwr, on 14 ianuarie 2022 - 08:29, said:

Mi-am achizitionat un astfel de EV, care este relativ ieftin -  9900 eur cu tva si seamana cu ZOE ZE40.

 stdalionutpwr, on 15 ianuarie 2022 - 19:33, said:

Adevarul ca e o tzapa m-am convins dupa ce am circulat un pic cu ea, in 40km bateria a ajuns de la 40% la 20% si nu ma simt in siguranta cand o conduc, pedala e ciudata rau, daca patineaza turatia motorului oscileaza, softul e de tot rahatul, retur, mai pierd ceva bani, dar mi-am luat gandul de la EV fie sunt prea scumpe fie prea proaste.

Poate gasesc  un SAAB sh, alea sunt din alta rasa.

Cum adica ai luat sau nu?  Zici ca da acuma vad ca vrei retur. Pai nu stiam ca se poate la dealer auto retur - marfa vanduta nu se schimba Posted Image !  E vre-o lege noua sau ?
Si cand iti iei EV  prima data investesti in statie de alimentare in casa/garaj. Sau nu am dreptate? Odata investit, (dai retur) as lua altceva tot electric. (Nu Saab sh!)
Deci dau inapoi  masina noua EV sa iau second? Parca nu prea imi vine sa cred!
Sau ai prea multi bani si ai luat la plesneala un EV  si nu ai statie de incarcare inca?

Altceva: inainte sa cumperi masina,  NU faci test drive?  
(De exemplu acu 2 ani am mers cu un coleg si am facut amandoi testdrive  cu Ford Kuga, Opel Grandland, Kia Sportage, Nissan Qashqai   si totusi  nu am luat nimic.
Ford-ul era cel mai aproape de un condus decent, dar stiu ca e praf la electronica - in fine -, ideea ca FACI TESTDRIVE ,  dupa dai banul  - daca o dai !

Edited by MembruAnonim, 15 January 2022 - 20:36.


#58
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,391
  • Înscris: 08.04.2020
Din pacate suda sunt neconforme, dar pana nu incerci nu te convingi,  in instanta sigur castig.

Cat despre EV sunt departe de ce ar trebui sa fie, am 12 panouri de 400 wp pe garaj cu 410v MPP as putea incarca direct daca ar avea un charger MPPT onboard, dar nici una n-are, sa dau banii la ciumeti sa incarca EV ul, mai bine pierd banii.

El a fost vandut ca vehicul folosit desi nu a fost inscris niciodata in circulatie si n-are carte de identitate.

De aci inainte voi lua rable cu GPL inscrise, daca nu-mi porneste direct pe gaz o casez direct fara sa o transcriu si iau alta, instalatiile tomasetto porneau, lovato nu.
cat espre ESP am vazut pe masini din 2000, nu stiu de ce alea din 2020 nu au, desi personal nu merg niciodata sa am nevoie de ESP e un lucru care da bine la o masina, si e un element de conformitate.

#59
valceanuraoul

valceanuraoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,562
  • Înscris: 19.12.2009

 murdar, on 15 ianuarie 2022 - 07:54, said:




In articol zice ca e masina fara airbaguri si fara esp disponibila pe piata din germania. Exclus asa ceva. Nu poti vinde masini noi in UE fara doua airbaguri si fara ESP.
Masina este adusa in Germania de un dealer. Are o omologare speciala, pentru serii mici.
Domnul de la Hunedoara spune ca a vandut mai multe bucati si ca la RAR nu sunt probleme, masina avand COC European obtinut in Germania. Chaos sunt curios daca vreun cumparator si-a înmatriculată masina.
Eu am condu-o. Masina este mare si portbagaj foarte incapator. Dar se aude tot in ea, nu are nici un sistem de siguranță si la statie in Deva, la CCS trage maxim 17.6 kwh. Pe AC 3.6 kwh. Tableta Android este prea jos, ai acces greoi la ea. Interesant mi s-a parut ca afiseaza si temperatura inteeioara, pe langa cea exterioara. Inca ceva: la statia din Deva am vrut sa deconectam masina. Statia nu are aplicatie, iar pentru deconectare, vanzatorul a trebuit sa sune un Germania. Masina nu are un buton in interiorul masinii, a trebuit deschisa capota și deblocat manual portul de incarcare.

Edited by valceanuraoul, 16 January 2022 - 09:56.


#60
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Indiferent de cine unde e adus,  tot ma depaseste faptul  ca unii iau masini noi fara test-drive.
Si mai ales daca treci  pe EV  - inca sunt putine EV,  te pui si le testezi pe toate, si pe cele care sigur nu le cumperi (eg. Dacia Spring, zoe)  pana unde iti permite buget-ul.  (nu ziceam sa faci test-drive cu Tesla - desi de ce nu) !

Si reflectezi , cand te-ai hotarat inainte sa iei, te duci la dealer sa recomade electrician de la ei care stie sa faca statia de incarcare
indiferent de cati nus ce panouri ai tu acolo, trebuie  Volti + Amperaj, mufa de conectare ... cat specifica constructorul masinii !
(sincer asta nu stiu cum vine cu statia - dar sunt sigur ca NU te duci acasa si bagi in prelungitor masina )   deci faci infrastructura,   apoi dai banul !

Ok poate ai  infrastructura necesara  ... totusi dai banul  fara  Test-Drive ?!?   Apoi incepi discutia de second-uri pe motorina !?!

#61
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Si de ce zic de infrastructura? Adica priza adecvata (exact cum specifica producatorul) !
Ca altfel ai probleme de genul:  nu tine bateria cat zice producatorul, te refuza la garantie, etc.

Edited by MembruAnonim, 16 January 2022 - 13:48.


#62
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,391
  • Înscris: 08.04.2020

 valceanuraoul, on 16 ianuarie 2022 - 09:49, said:

Masina este adusa in Germania de un dealer. Are o omologare speciala, pentru serii mici.
Domnul de la Hunedoara spune ca a vandut mai multe bucati si ca la RAR nu sunt probleme, masina avand COC European obtinut in Germania. Chaos sunt curios daca vreun cumparator si-a înmatriculată masina.
Eu am condu-o. Masina este mare si portbagaj foarte incapator. Dar se aude tot in ea, nu are nici un sistem de siguranță si la statie in Deva, la CCS trage maxim 17.6 kwh. Pe AC 3.6 kwh. Tableta Android este prea jos, ai acces greoi la ea. Interesant mi s-a parut ca afiseaza si temperatura inteeioara, pe langa cea exterioara. Inca ceva: la statia din Deva am vrut sa deconectam masina. Statia nu are aplicatie, iar pentru deconectare, vanzatorul a trebuit sa sune un Germania. Masina nu are un buton in interiorul masinii, a trebuit deschisa capota și deblocat manual portul de incarcare.

Cupla de incarcare se poate debloca manual, mi- a aratat cum se face are o clema mica rosie lang clema capotei.

EV ul ar fi fost bun daca se putea incarca direct de la panourile de pe garaj, fara a  avea nevoie de retea sau de altceva, dar nu au charger solar onboard daca vrei sa pui unul pierzi garantia, asa ca nu ma mai intereseaza.

Tehnic vorbind s-ar putea sa existe probleme cu softul daca incarci bateria fara stirea lui.

Sunt interesat sa o vand daca nu ma inteleg cu dealerul, desi sunt dispus sa las chiar 3 keur,  echivalentul bateriei ei in baterii LFP.

Problema este ca nu ma descurc sa o conduc mi-e frica sa nu fac accident cu ea cele cu cutie manuala le conduc destul de bine, practic nu mi aduce nici un beneficiu in comparatie cu una cu gaz, unde pot lua rable la pret de nimic mai sigure ca asta.

Edited by stdalionutpwr, 16 January 2022 - 19:07.


#63
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

 stdalionutpwr, on 16 ianuarie 2022 - 19:02, said:

Problema este ca nu ma descurc sa o conduc mi-e frica sa nu fac accident cu ea cele cu cutie manuala le conduc destul de bine, practic nu mi aduce nici un beneficiu in comparatie cu una cu gaz, unde pot lua rable la pret de nimic mai sigure ca asta.

Man, dar tu unde erai cand ai cumparat-o? e clar ca masina e un cotetz...nu ai sesizat inainte sa dai banii?

#64
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
"Sunt interesat sa o vand daca nu ma inteleg cu dealerul, desi sunt dispus sa las chiar 3 keur,  echivalentul bateriei ei in baterii LFP."

Realist vorbind si nu vreau sa fiu eu ala care da vestile proaste dar probabil va fi invers.
Vei da masina bonus la cine cumpara bateria LFP, nu invers.

Dar probabil ca vei aprofunda conducerea ei cand vei vedea ca nu o vei putea da decat aproape degeaba...

Edited by underb, 16 January 2022 - 21:53.


#65
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,391
  • Înscris: 08.04.2020
Bateria as putea-o folosi personal, mai am 10 kwh LTO si 24 kwh LFP, as putea renunta la garantie sa fac acesta masina utila pentru mine, asta inseamna sa arunc chargerul onboard si sa construiesc in cutia aia un simplu charger solar cu care sa incarc cu cat poate, dupa ce bateriile stationare sunt incarcate, vara sunt caa 2 kw in plus, in 2-3 zile se incarca full de la 10% si pot face naveta la oras.

Doar ca mai trebuie si cauciucuri ca alea chinezesti numai cauciucuri nu sunt, si eventual indesat niste fagure de aluminiu sub capota, caci nu prezinta nici un fel de incredere.

Nu am nici un chef sa umblu pe la RAR cu ea, si a la inmatriculari si asigurare si e.t.c. probabil o voi vinde cu cat m-i se  ofera.

Edited by stdalionutpwr, 17 January 2022 - 20:12.


#66
valceanuraoul

valceanuraoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,562
  • Înscris: 19.12.2009

 stdalionutpwr, on 16 ianuarie 2022 - 19:02, said:



Cupla de incarcare se poate debloca manual, mi- a aratat cum se face are o clema mica rosie lang clema capotei.

EV ul ar fi fost bun daca se putea incarca direct de la panourile de pe garaj, fara a  avea nevoie de retea sau de altceva, dar nu au charger solar onboard daca vrei sa pui unul pierzi garantia, asa ca nu ma mai intereseaza.

Tehnic vorbind s-ar putea sa existe probleme cu softul daca incarci bateria fara stirea lui.

Sunt interesat sa o vand daca nu ma inteleg cu dealerul, desi sunt dispus sa las chiar 3 keur,  echivalentul bateriei ei in baterii LFP.

Problema este ca nu ma descurc sa o conduc mi-e frica sa nu fac accident cu ea cele cu cutie manuala le conduc destul de bine, practic nu mi aduce nici un beneficiu in comparatie cu una cu gaz, unde pot lua rable la pret de nimic mai sigure ca asta.
Toate masinile electrice au un buton pentru decuplare in masina. La Suda trebuie deschisa capota ca sa ajungi la clema rosie.

 stdalionutpwr, on 17 ianuarie 2022 - 20:09, said:

Bateria as putea-o folosi personal, mai am 10 kwh LTO si 24 kwh LFP, as putea renunta la garantie sa fac acesta masina utila pentru mine, asta inseamna sa arunc chargerul onboard si sa construiesc in cutia aia un simplu charger solar cu care sa incarc cu cat poate, dupa ce bateriile stationare sunt incarcate, vara sunt caa 2 kw in plus, in 2-3 zile se incarca full de la 10% si pot face naveta la oras.

Doar ca mai trebuie si cauciucuri ca alea chinezesti numai cauciucuri nu sunt, si eventual indesat niste fagure de aluminiu sub capota, caci nu prezinta nici un fel de incredere.

Nu am nici un chef sa umblu pe la RAR cu ea, si a la inmatriculari si asigurare si e.t.c. probabil o voi vinde cu cat m-i se  ofera.
Ati inmatriculat-o intre timp? Sau deja ati vandut-o?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate