Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Suda, sora mai mare a Springului
Last Updated: Mar 25 2022 13:56, Started by
stdalionutpwr
, Jan 14 2022 08:29
·
0
#1
Posted 14 January 2022 - 08:29
Mi-am achizitionat un astfel de EV, care este relativ ieftin - 9900 eur cu tva si seamana cu ZOE ZE40.
Are acelasi motor si aceeasi baterie, acceasi masa proprie 1400kg. Caroseria este practic la fel construita, e o carserie normala de Suzuki S-Cross. Pentru mine este greu de condus, mai ales manevre in parcare. Nu ma descurc daca nu actionez frina cu stangul sau sa folosesc de frina de mana. Pedala are o accelerare destul de rapida si nu prea are cuplu la viteza foarte mica, e foarte greu sa faci manevre pe loc pe teren in panta sau cu denivelari. Nu stiu daca se duce pe panta la vale cu spatele daca esti in drive si opresti la intersectie? daca se duce e nasol, trebuie musai tinuta frina cu stangul. Frina de mana e normala ca la orice masina clasica. Alta problema, pentru mine e aproape imposibil sa citesc displayurile am vederea slaba si textul e mic, o conduc practic in orb, e la fel ca springul, are o sumedenie de butoane pe volan foarte mici cu ilumnare led simbolurile sunt foarte mici, pentru mine sunt useless. La capitolul costuri folosirea unui EV e costisitoare nu e cum se lauda unii, pe langa masina a trebuit sa mai cumpar o baterie tampon de 30 kwh sa o pot incarca acasa la sistemul solar, mai costa si aia 4k usd probabil voi fi nevoit sa o dublez, deci utilizarea unui EV nu e deloc ieftina, totul tine de durata de viata acelei baterii tampon, daca tine cat 2 baterii de EV ar putea fi ceva mai ieftin, daca nu e scump rau. |
#7
Posted 14 January 2022 - 09:00
#8
Posted 14 January 2022 - 09:02
Suda, scrie in titlu.
Vad ca nu are airbaguri si ESP?! Aoleo, e din aia cu 0 stele Euro NCAP. Nu e prea buna pentru RO. |
#9
Posted 14 January 2022 - 09:04
"trebuit sa mai cumpar o baterie tampon de 30 kwh"
La 200km autonomie declarata oficial care e pmpo , real 120 km trebuie generator diesel si o remorca . |
#10
Posted 14 January 2022 - 09:15
Bateria tampon e ultima ta problema.
Usile si hayounul copiate dupa sau de SX4 mk1 nu inseamna neaparat ca si trenul de rulare e de SX4 sau mai stiu eu ce alte elemente de genul asta. Posibil sa nu gasesti nicio piesa nicaieri in timp util. Ieseai mai bine cu o masina electrica sh daca voiai neaparat sa transformi soarele in lucru mecanic. |
|
#11
Posted 14 January 2022 - 09:19
nu vreau sa imi inchipui cum va arata masina aia dupa vreo 3-4 ani de utilizare. Tin minte cat de rablagite aratau geely-urile alea vandute de noi in Romania acum vreo 10 ani, ce semanau cu Mercedes c-class din fata, care dupa 2-3 ani de folosinta, semanau cu masinilea alea cubaneze , tinute in viata de prin anii 50...
|
#12
Posted 14 January 2022 - 09:19
vai de capul tau, ce ti-a trebuit mizeria aia ? Oamenii nici acum nu-si dau seama ca produsele proaste din China iti fac cea mai mare gaura in buzunar ca ramai practic fara bani, dar cu multi nervi. Sincer, Spring era de 10x mai corecta, sau cum ziceau colegii, un Logan cinstit.
Apropo, pune poze, sa vedem utilajul. Edited by bluesnake, 14 January 2022 - 09:21. |
#13
Posted 14 January 2022 - 09:23
1. Tu nu vezi nici tastatura?
Am editat ceea ce ai scris, pt ca in mod normal nu trebuia sa treci de cls a 4-a, la cum scrii. Ai greseli de sintaxa, de logica, de scriere cuvinte. 2. Ai cumparat un gunoi si acum te plangi. 3. Nu ai nevoie obligatoriu de baterie pt a incarca din PV. Exista si pe acest forum topic despre ce si cum se face, ca sa incarci pe Type 2, direct de la PV. Estimez ca costurile totale sunt sub 500 EUR. |
#14
Posted 14 January 2022 - 09:30
Cred că ăsta este mirobolantul vehicul…Suda SD01.
[ https://cdn1.wattev2buy.com/wp-content/uploads/2017/05/28201337/Henan-Suda-Lanse.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://cdn1.wattev2buy.com/wp-content/uploads/2017/05/28201337/Henan-Suda-Lanse.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#15
Posted 14 January 2022 - 09:37
Suda SA01 are un motor electric de 80 kW, amplasat în față, care acționează roțile din față. Pe suprafețe umede, modelul electric fără program electronic de stabilitate (ESP) devine greu de controlat după o viteză de 70 km/h și poate derapa ușor, spune ADAC.
Mașina electrică ieftină are probleme și la frânare. Berlina de 1,4 tone are nevoie de 41,8 metri pentru a oprit de la 100 km / h. Pentru comparație: un Opel Corsa-e are nevoie de aproximativ 32,3 metri. Altfel spus, în momentul în care Corsa electrică se oprește, Suda SA01 încă are aproape 50 km / h. Mașina chineză nu poate comunica cu toate stațiile de încărcare și uneori nu poate fi incarcată. Reîncărcarea la stațiile publice de încărcare DC este imposibilă. Cum se comportă Suda SA01 la testele de siguranță Impactul frontal la o viteză de 64 km / h ne arată că șoferul ar fi suferit răni grave într-un accident real. Sistemele de reținere și celula de pasageri sunt la nivelul de la sfârșitul anilor 1990: nu există deloc airbag-uri și nici măcar nu au fost montate cabluri pentru dispozitivele de tensionare a centurilor de siguranță față. |
|
#18
Posted 14 January 2022 - 09:52
Acum vreo 20 de ani cu 20.000 de euro iti luai o masina de lux, sau ceva premium.
Azi se pare ca iei maxim un morman de plastice care nici nu se stie daca supravietuieste perioada de garantie. Si vad ca majoritatea sunt multumiti de situatie. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users