Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Ce recomandati intre Renault Talisman / Captur 2 / Kadjar (SH)

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
Marcous

Marcous

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 207
  • Înscris: 17.12.2016
Salutare tuturor.

Vreau sa imi schimb masina si m-am oprit la cele trei modele Renault: Talisman / Captur 2 / Kadjar , desigur SH, nu noi.

Nu vreau sa dau mai mult de 15 mii euro pe masina, as da mai mult doar daca gasesc noua si nu depaseste cu mult.

In primul rand, nu stiu ce varianta de motorizare ar fi mai fiabila.

Cam asta ar fi criteriul principal, in rest, sa fie in stare cat mai buna, cat mai noua, cat mai multe dotari... na, ca orice om care vrea sa isi ia cea mai buna varianta a unui lucru pe care il cumpara.

In ceea ce ma priveste, in oras circul destul de rar, maxim 1-2 ori pe sapt, cel putin in prezent, ca stau aproape de munca, si ies de 1-2 ori pe luna cateva sute de km din oras.

Voi ce ati alege dintre cele 3 si ce motorizare?

Si daca se poate, sa imi spuneti si de ce, ca sa inteleg mai bine, ar fi perfect.

Mersi.

Edited by Marcous, 13 January 2022 - 23:42.


#2
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Is clase diferite deci depinde pt ce ai nevoie , daca esti solo sau cu familie , daca circuli preponderent oras ( care oras ) cum te descurci la parcare , cat iti place sa ai putere sub capota etc .
Stabileste necesitatile si o sa stii singur ce ti se potriveste .

Edited by BaXXXon, 14 January 2022 - 01:06.


#3
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,562
  • Înscris: 31.01.2010
Orice dar sa fie in 4 cilindri.

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Talisman clar, 1.6 bi-dci :)

#5
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Sunt clase diferite, cât timp nu alegi motorul cel mai slab o sa fie ok. Kadjar doar dacă vrei diesel in rest poți alege 1.3 tce.

#6
rayden26

rayden26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 20.07.2009
Mai pui 2-3k si deja poti sa te uiti la masini noi. Vezi Hyundai, Dacia, Kia poate...

#7
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,562
  • Înscris: 31.01.2010
Megane este cam pe acolo daca prinzi programul rabla, bineinteles "cheala", fara tablete si alte minuni.

#8
Marcous

Marcous

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 207
  • Înscris: 17.12.2016
Stiu ca sunt clase diferite, dar nu am nici preferinta in mod special pt vreuna, nici nevoie doar de un anumit model, in prezent sunt doar eu si iubita.

Din cauza asta imi e greu sa ma decid la un model anume, ca si aspect mi se par ok toate.

Ca si dotari, as vrea si chestii relativ mai noi, gen franare singura, senzori si camera de parcare (nu stiu cat de reusita e auto-parcarea, dar daca ar fi si dotarea asta inclusa, de ce nu).

Ma intereseaza si chestiile gen confort, insonorizare, etc.

La intretinere ma gandesc ca sunt tot pe acolo, probabil diferenta o face motorizarea. De-asta am si pus motorizarea cam pe primul plan, gandindu-ma la consum, costuri intretinere, durata de viata, etc.

Si mi-am mai adus aminte de cutia de viteze, nu tin neaparat sa fie automata, dar am vazut ca la vanzare majoritatea au automata. Si nu stiu cata incredere pot sa am intr-o automata de prin 2017-2018, ma refer la durata de functionare a cutiei.

#9
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,409
  • Înscris: 24.02.2017
Captur e Clio inaltat un pic. Deci ai spatiu mic la interior. E o risipa de bani. Despre Kadjar nu stiu prea multe.

Dintre cele trei optiuni as alege Talisman, asta pentru ca tot vad ca esti chitit pe gama Renault :)   Nu indraznesc sa fac alte propuneri din moment ce iti plac fratuzoaicele :)  Macar Talismanul arata a limuzina si e clar mai confortabil decat restul.

#10
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 672
  • Înscris: 21.06.2012
Salut.Ca fost detinator de Talisman iti spun asa:Motorizarea de 1.6L dCi cu 130 cp iti recomand.
Am avut versiunea Break deoarece sedanul are gura de incarcare a portbagajului cam mica.
Cele bi-turbo de 160 cp sunt cam problematice,egr,racitor gaze,scurgeri capac distributie,etc.
Din ce stiu cele de 1.5dCi sunt o idee mai economice dar si mai puturoase.
Cutia de viteze la 1.5 dCi NU are intretinere la schimbul de ulei,cele de 1.6 dCi au intretinere la fiecare 90.000 km.
Ca probleme in 30.000 km cat am rulat-o (1 an) au fost asa:schimbat baterie (este buba lor din cauza ca au multe luminite in interior,consumatori), pe la 170 si ceva de mii am schimbat clapeta control emisii dupa toba de evacuare (am mers tot timpul cu stop-start dezactivat si s-a blocat clapeta)Cost cu manopera 970 lei.
In rest apa,paie si bataie.
Intra pe facebook pe club Talisman si vezi acolo tot ce vrei sa afli.
Acum despre Captur si Kadjar:
Captur-ul este mic si inghesuit.Nu mi-as lua.
Kadjar este ok dar cu versiunea 1.6 dCi 130 Cp,este tot un Captur dar mai mare.

Edited by C63AMG, 15 January 2022 - 11:53.


#11
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,323
  • Înscris: 29.01.2008
Talismanul e de clasă medie, spațios, portbagaj mare (cu toate că la două persoane nu ai nevoie de așa ceva), e confortabil la drum lung și stabil pe autostradă, dar e puțin cam mare pentru "frecat" prin oraș și are suspensie cam joasă și rigidă pentru gropi, borduri și linii de tramvai. Când vei dori să mergi în vacanță, vei evita ieșirile pe drumurile neasfaltate.
Captur și Kadjar sunt crossovere, Captur e un Clio mai înalt (și portbagaj puțin mai mare), iar Kadjar e compact (spațiu interior ca la Megane). Ambele se descurcă bine și în spații mai reduse în oraș, borduri, linii de tramvai și alte denivelări, iar la ieșiri pe drumuri neasfaltate nu vei avea emoții (nu sunt bune totuși pentru off-road, dar nu cred că te interesează asta). Cu toate că sunt mai înalte, au stabilitate bună în viraje (de exemplu Captur 1 a trecut testul elanului cu 77 km/h, conform km77.com; poți verifica și pentru Captur 2 sau Kadjar). Te poți uita după un Kadjar 1.3TCe, e un bun compromis între confort, stabilitate, spațiu interior și versatilitate, iar motorul e destul de potent și până acum nu are probleme deosebite depistate.

#12
titacodita

titacodita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 07.01.2009
Kadjar pentru ca e SUV, are o pozitie de condus inalta, e sigura, portbagaj destul de mare, e OK si daca o sa vina 1-2 copii.
Carburant - motorina.

#13
Marcous

Marcous

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 207
  • Înscris: 17.12.2016
Multumesc tuturor pt raspunsuri.

Deci cel mai recomandat motor este pe motorina.

Legat de cutiile de viteze, imi puteti recomanda ceva? Majoritatea celor puse la vanzare cam au cutii automate, dar asa cum am mai spus, nu stiu cata garantie pot avea intr-o cutie de viteze automata din 2017-2018 (cand spun nu stiu, adica nu ma pricep).

#14
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,176
  • Înscris: 08.01.2021
Eu as lua Talisman, in special dacă faci drumuri lungi.
Captur e un Clio mai nașpa. Prefer oricând Clio un loc de Captur. Și fiind mai ieftin la origine poate găsești unul mai nou si/sau mai bine dotat.
Kadjar dunno n-am încercat.

La motoare dacă mergi pe benzina evita 1.2 tce.

#15
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022
Talisman: am mers ca pasager. Era topul echiparii. Virau si rotile spate cateva grade. Ce sa zic, clasa executive. Daaar... bara spate cu senzori, camera etc.: 20.000Lei  reparatia. Il lovise cineva in spate.

Capture: am condus cateva inchiriate prin Italia si Spania. Una era chiar noua (avea 12Km). Foarte buna de oras, bancheta spate culiseaza si obtii un loc rezonabil pentru pasagerii din spate. Motorul de 0.9TCE (90CP) este un dezastru la drum lung sau in rampa. Cotierele fata sun ca la trenuri. Mai bine lipsa...

Kadjar: am fost la un pas sa cumpar unul anul trecut. Este adevarat ca este pe sasiu de Megane, dar spatiul interior este mult mai generos!

Concluzie: la ce ai insiruit tu si facand media, rezulta un Megane Break! Ai spatiu, ai portbagaj, masina arata bine, confort la drum lung.

#16
LeonBlanco

LeonBlanco

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 144
  • Înscris: 30.05.2019
Dacă vrei și un motor sa miște Talismanul, recomand 1.6 TCE 200 CP, cuplat cu cutia EDC 7. La acest tip de masina nu se pretează un motor diesel mic și în niciun caz cutie manuala. Spui ca vrei dotari, tehnologie și alegi tocmai dotarea cea mai anti tehnologie dintre toate (cutia manuala). Dacă te orientezi la combinația asta de motor+cutie, sa verifici temeinic cutia de viteze și ce mentenanță a avut pt ca la Megane GT au mai fost probleme cu aceeasi cutie. Verifici dacă schimba bine și/sau smuceste sau nu; sa nu patineze ambreiajele; sa nu dea bâlbâieli când o accelerezi.

#17
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,409
  • Înscris: 24.02.2017

View PostMarcous, on 25 ianuarie 2022 - 00:33, said:

Legat de cutiile de viteze, imi puteti recomanda ceva? Majoritatea celor puse la vanzare cam au cutii automate, dar asa cum am mai spus, nu stiu cata garantie pot avea intr-o cutie de viteze automata din 2017-2018 (cand spun nu stiu, adica nu ma pricep).


Aici e o mica loterie. Uleiul din grupul cutiei de viteze trebuie schimbat la intervale clare, scrise in cartea masinii. Proprietarii anteriori il vor fi schimbat sau nu, din motive economice.  Ideal e sa ceri tot istoricul de service sau sa o poti verifica in reprezentanta.

Si Talisman da, e considerata o masina care se preteaza cel mai bine unei cutii automate.

#18
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 24.05.2020

View PostMarcous, on 13 ianuarie 2022 - 23:41, said:

Salutare tuturor.

Vreau sa imi schimb masina si m-am oprit la cele trei modele Renault: Talisman / Captur 2 / Kadjar , desigur SH, nu noi.

Nu vreau sa dau mai mult de 15 mii euro pe masina, as da mai mult doar daca gasesc noua si nu depaseste cu mult.

In primul rand, nu stiu ce varianta de motorizare ar fi mai fiabila.

Cam asta ar fi criteriul principal, in rest, sa fie in stare cat mai buna, cat mai noua, cat mai multe dotari... na, ca orice om care vrea sa isi ia cea mai buna varianta a unui lucru pe care il cumpara.

In ceea ce ma priveste, in oras circul destul de rar, maxim 1-2 ori pe sapt, cel putin in prezent, ca stau aproape de munca, si ies de 1-2 ori pe luna cateva sute de km din oras.

Voi ce ati alege dintre cele 3 si ce motorizare?

Si daca se poate, sa imi spuneti si de ce, ca sa inteleg mai bine, ar fi perfect.

Mersi.


Inchiriezi un Passat cu 15 euro pe zi cand faci iesirile alea bilunare.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate