Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 

Impozitarea curentului pt EV si controlul puterii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
https://www.abd.org....is-unjustified/

Quote

On 30th June 2022 The Electric Vehicles (Smart Charge Points) Regulations come into force (1).

All home installed electric vehicle chargers will be required to be separately metered and send this information to the Smart meter data communications network.

Potentially this legislation allows the electricity used for charging EVs to be charged and taxed at a higher rate than domestic electricity.

The technology enacted also enables the rationing of electricity for EV charging because the government can decide when and if an EV can be charged, plus it also allows the EV battery to be drained into the grid if required.

This legislation does not apply to public or rapid charge points, but there is no reason why electricity consumed via these charge points can’t be taxed.

Pe masura ce EV devine din ce in ce mai popular si exista o mare presiune pe electrificare, apar probleme la distributia curentului electric, pt ca reteaua electrica nu face fata.

Pe langa asta, statele sug bani buni din taxele de pe combustibilul fosil, iar statului nu ii place concurenta la hotie, deci prin UK deja se iau masuri pt viitor.

Din ce am citit eu, deja statiile de incarcare rezidentiale, sponsorizate de stat, trebuie sa aiba si suport pt controlul OCCP, dar in practica foarte putine statii au asta si sunt scumpe.

Teoretic, curentul folosit la statia de incarcare Type 2 va trebui sa fie trecut printr-un contor smart, apoi poate fi impozitat de stat sau vandut cu alt pret de catre furnizor.
In caz de probleme, distribuitorul poate scadea remote puterea de incarcare a statiei.

Desigur, poti oricand incarca pe 230V/10-16A si evita eforturile de taxare, de aceea cred ca solutia nu are sorti de izbanda.

Attached Files



#2
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Credeati ca scapati neaccizati?
Cireasa de pe tort e totusi asta:

Quote

the government can decide when and if an EV can be charged

View PostAdm, on 13 ianuarie 2022 - 23:01, said:

Desigur, poti oricand incarca pe 230V/10-16A si evita eforturile de taxare
Desigur, dar nu va veti putea indeparta de casa, ceea ce va limita EV la o jucarie de agrement.

Edited by Friskey, 13 January 2022 - 23:15.


#3
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Care e logica acestei afirmatii?

Quote

Desigur, dar nu va veti putea indeparta de casa, ceea ce va limita EV la o jucarie de agrement.
Ai fi uimit sa stii cate lume isi incarca EV cu granny charger, adica 2.3 - 3.7 kwh

In mod normal, poti avea minim 10 ore de incarcat, deci poti adauga 23-37 kw, destul pentru majoritatea bateriilor existente.
In acest timp te vei gandi de doua ori daca pornesti ICE cu 2+ EUR/litru de combustibil.

Combustibil fosil nu poti fabrica acasa, curent da (PV/Eolian etc).
Din ce in ce mai multa lume studiaza montajul unor sisteme PV.

#4
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 24.09.2017
cred ca pentru romani asta e mai interesant:

Quote

The technology enacted also enables the rationing of electricity for EV charging because the government can decide when and if an EV can be charged, plus it also allows the EV battery to be drained into the grid if required
iei curent la ratie pe cartela, daca nu e si coada degeaba.

cred ca daca apare legea in SUA deja dau aia statul in judecata ca au vrut sa plece la servici si nu au avut cu ce si si-ai pierdut locul de munca si au cazut in depresie si vor nu stiu cate milioane de dolari.

Edited by bobitad, 13 January 2022 - 23:26.


#5
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,305
  • Înscris: 10.10.2019
@Friskey, sper ca-ti dai seama ca:

Quote

the government can decide when and if an EV can be charged
se poate aplica si in cazul alimentarii cu petrol. Numere pare - numere impare iti aduce aminte de ceva? Atat din Romania cat si din SUA.

Edited by unu999, 13 January 2022 - 23:24.


#6
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

View PostFriskey, on 13 ianuarie 2022 - 23:10, said:

ceea ce va limita EV la o jucarie de agrement.
In masura in care naveta de acasa la locu' de munca si retur se poate numi agrement Posted Image

View Postunu999, on 13 ianuarie 2022 - 23:23, said:

Numere pare - numere impare iti aduce aminte de ceva? Atat din Romania cat si din SUA.
Din Romania imi aduce aminte ... da' ce a fost in SUA pe tema asta ?

#7
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,305
  • Înscris: 10.10.2019
https://en.wikipedia...oline_rationing

#8
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Probabil ca reteaua de incarcare nu va avea probleme daca nu se sare calul, asa cum zice Adm, bateriile masinilor populare sunt de 40-50 kWh, cele scumpe au 80-100kWh.

Daa nu apare ceva revolutionar care va duce la o explozie a densitatii de energie, cam asta e treaba,

In timpul noptii vei putea incarca fara probleme cu putere redusa bateria, fara sa pui stres pe retea, pt ca alti consumatori sunt opriti.

Problema taxarii in Romania probabil ca va veni peste minim 10-15 ani si nu va fi aplicabila ca in UK, pt ca orice roman stie sa traga 2 fire din TG Posted Image

Edited by Courage, 13 January 2022 - 23:43.


#9
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View PostAdm, on 13 ianuarie 2022 - 23:21, said:

Din ce in ce mai multa lume studiaza montajul unor sisteme PV.
Ca sunt ieftine. Alti bani, alta distractie. Deci cam sigur iesiti mai scump ca aia cu 2 euro litrul. ca de GPL inca nu s-a auzit.
Distractie maxima cand nu e soare si stai si te uiti ca curca in PV-uri asteptand ziua de maine.
Terminati-o cu harneala, investiti in niste biciclete clasice cu pedale pana nu se scumpesc. Cumparati acum, peste 5 ani le puteti vinde la pret de 10 ori mai mare.

Edited by Friskey, 13 January 2022 - 23:41.


#10
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Se numeste investitie, dar unii isi permit, altii nu.
Mai multi, toti fac calcule ca se amortizeaza in 20 de ani, dar la cum merg preturile, se amortizeaza mult mai repede, iar cu compensarea cantitativa, poti folosi iarna curentul generat vara.

In rest, cred ca iesi mai bine cu o bicicleta cu reactie.

Edited by Courage, 13 January 2022 - 23:39.


#11
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Daca isi permit de ce se sperie de accizele care se baga acum la electrice?

#12
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Cine sunt astia speriati si care-s accizele alea care se baga "acum" ?

#13
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Confunzi un topic informativ cu ce? Ce accize se baga ACUM la EV? Tu intelegi articolul sau te arunci orbeste in discutie?

Unii sunt asa de porniti impotriva EV, incat pur si simplu nu pot sa inteleaga ca e evolutia fireasca a lucrurilor.

E clar ca si modelul de taxare trebuie sa evolueze, pe masura ce veniturile din tva si accize pe combustibilul fosil vor scadea.

Nici impozitele nu vor mai fi 0 la EV, statul are nevoie de bani, dar orice ban pe care nu il dau, e un ban castigat, de aceea personal investesc in PV si EV.

Ce va fi peste 15 ani in Romania, ramane de vazut.

#14
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,569
  • Înscris: 31.12.2006

View PostAdm, on 13 ianuarie 2022 - 23:01, said:

Desigur, poti oricand incarca pe 230V/10-16A si evita eforturile de taxare, de aceea cred ca solutia nu are sorti de izbanda.
Se poate interzice ca masina sa aiba posibilitatea asta.

Se vorbea ca asta se va intampla de peste 20 de ani, de cand se discuta despre posibilitatea de a avea masini electrice.
Toate statele europene se bazeaza fundamental pe taxele pe carburanti, e evident ca nu se poate renunta la banii respectivi.

#15
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Si cum faci asta?
Incarcarea Type 2 e incarcare clasica/principala pe AC.
Statiile de incarcare Type 2 sunt doar un contactor si un controller, diferenta sta doar in puterea absorbita din retea.

Orice EV vine cu un granny charger inclus, adica un incarcator Type 2 de 10A si stecher Shuko, care intra in orice priza, normala.

Cine iti intra tie in garaj ca sa vada de unde incarci EV?

Probabil vei avea taxe gen impozitul de proprietate actual.

Se poate taxa si la Km, avand in vedere ca majoritatea EV-urilor au comunicare online cu serverele.

Sa nu le dam idei.
Ideile vor veni de afara, solutii standardizate.

#16
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Începe să se deștepte lumea.

#17
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View PostAdm, on 13 ianuarie 2022 - 23:01, said:


Desigur, poti oricand incarca pe 230V/10-16A si evita eforturile de taxare, de aceea cred ca solutia nu are sorti de izbanda.
Poti incarca si monofazic cu 7,4kwh pe 32A. Eu asa incarc masina

#18
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Da, ideea era sa nu ai un bransament special, care sa bata la ochi.
Priza 230V si 10A gasesti in orice casa.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate