Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Atentie la mail fantoma ENEL/E-DISTRIBUTIE !
Last Updated: Mar 04 2022 12:05, Started by
gry2000
, Dec 31 2021 19:08
·
0
#217
Posted 16 January 2022 - 19:02
Azi si-a facut si tata cont pe E-Distributie. Am ramas surprins de puterea instalata la proprietate: 2kw fratilor!!! Casa in oras, peste 95 mp suprafata, centrala pe gaze, si atata aparatura. Basca contor electronic inteligent… Cum naiba sa nu sari de 2 kw concomitent, in situatia cand merge centrala termica, bagi un prajitor de paine sau un mixer, 2 frigidere, 2 televizoare… Nu a primit deocamdata notificare de crestere a puterii din partea operatorului E-Distributie Dobrogea, dar m-am uitat pe curba de sarcina de pe portal la POD-ul lui taica-meu, observand clar ca in perioada 1-10 ianuarie (atat s a masurat pana la data de azi), sunt cocoase care sar de 4kw in unele zile…
Cocoașe pe grafic, ca si cresteri ma refer - intelegeti voi, in fine. |
#218
Posted 17 January 2022 - 18:07
Ce furnizor si ce tarife are in prezent ?
Pe Dobrogea nu am auzit de notificari. |
#219
Posted 17 January 2022 - 20:46
Enel Energie SA (Dobrogea), nu s-au trimis notificari deocamdata. Cu toate ca, puterea aia instalata cred ca e ramasa din 1983 asa mica, iar reteaua de transport si distributie a fost modernizata la finele anilor ‘90 in zona aceea a strazilor…
Tariful de anul trecut de 0.329 lei per kwh fara taxe and Shit, contractul expira in 23 februarie, iar oferta de pe 24.02 incolo e de 0.886 lei/kwh fara taxe & sh… |
#220
Posted 17 January 2022 - 21:03
dincadan78, on 16 ianuarie 2022 - 19:02, said:
Azi si-a facut si tata cont pe E-Distributie. Am ramas surprins de puterea instalata la proprietate: 2kw fratilor!!! Edited by andreic, 17 January 2022 - 21:04. |
#221
Posted 18 January 2022 - 11:46
dincadan78, on 17 ianuarie 2022 - 20:46, said:
Tariful de anul trecut de 0.329 lei per kwh fara taxe and Shit, contractul expira in 23 februarie, iar oferta de pe 24.02 incolo e de 0.886 lei/kwh fara taxe & sh… Iesi la 1,5 lei/kwh, mda..... Cu pretul asta poti trage fara numar din retea pana iau cablurile foc si tot nu o sa primesti notificare |
#222
Posted 28 January 2022 - 12:38
A venit si raspunsul la ultima sesizare in legatura cu email-ul legat de depasirea puterii:
Buna ziua, Vă transmitem anexat răspunsul E-DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A. la reclamația dumneavoastră nr. / adresată prin e-mail, înregistrată la E-DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A. cu nr. 093xxxxx / 06.01.2022 Cum am spus si in raspunsul dat pentru sesizarea anterioara notificarea primita a fost informativa, nu a-ti depasit puterea avizata. In cazul in care aceasta putere este depasita contorul va intrerupe alimentarea cu energie electrica. ------------------------ Cu stimă, E-DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A In contextul in care notificarea initiala continea fraza asta: Dragă client, Vă transmitem această notificare pentru că, în ultima perioadă, au fost ocazii în care consumul dvs. instantaneu a depășit puterea aprobată prin certificatul de racordare / avizul tehnic de racordare, generând astfel o supraîncărcare a rețelei de distribuție energie electrică. În aceste situații , operatorul de distribuție poate limita puterea absorbită la un loc de consum. , Si raspunsul la prima sesizare a fost evaziv si nu mentiona cu claritate ca eu personal nu am avut nici o depasire. Deci se pare ca eu am gresit si gry2000 a avut dreptate. In plus am marcat cu rosu felul in care functionarul respectiv a scris "ati" intr-un raspuns oficial. Acum nu imi mai dau seama pe cine ar fi trebuit sa injur: pe enel ca mi-a trimis notificarea sau pe e-distributie ca de la ei a venit? Pe enel nu mai am de ce sa il injur ca oricum am trecut la Digi, dar de e-distributie nu prea am cum sa scap. |
#223
Posted 28 January 2022 - 13:15
Scurthea211: Multumesc de apreciere si ca ai recunoscut ADEVARUL pe care il stiam de la inceput.
Sa fie o lectie si pentru altii precum @andreic. Acum inainteaza demersul tau mai departe la ANPC&ANRE cu raspunsul lor si cu notificarea demonstrata acum ca fiind abuziva, PENTRU SANCTIONAREA FAPTUITORILOR !!! |
#224
Posted 29 January 2022 - 20:23
Dragă client,
Vă transmitem această notificare pentru că, în ultima perioadă, au fost ocazii în care consumul dvs. instantaneu a depășit puterea aprobată prin certificatul de racordare / avizul tehnic de racordare, generând astfel o supraîncărcare a rețelei de distribuție energie electrică. În aceste situații , operatorul de distribuție poate limita puterea absorbită la un loc de consum. Deci s-a depasit... mai departe toate notificarile sunt informative. Scurthea211, on 28 ianuarie 2022 - 12:38, said:
Cum am spus si in raspunsul dat pentru sesizarea anterioara notificarea primita a fost informativa, nu a-ti depasit puterea avizata. In cazul in care aceasta putere este depasita contorul va intrerupe alimentarea cu energie electrica. Edited by andreic, 29 January 2022 - 20:24. |
#225
Posted 30 January 2022 - 09:57
Eu am fost foarte calm. Cu calm am întrebat la ce data și cu ce valoare am depășit. Răspunsul lor este că nu am depășit.
Tu acum zici că am făcut-o? Te bazezi pe aceeași idee pe care am avut-o și eu la început că nu și-ar permite sa trimită mesaje neverificate? Sau ai informații suplimentare. E-distributie mi-a scris de 2 ori(se pare) că nu am depășit, deși primul mesaj era o frază evazivă care nu trata subiectul asta. |
#226
Posted 30 January 2022 - 11:51
Ignora mesajele lui @andreic si mergi cu reclamatiile mai departe la ANRE si ANPC.
Ticalosia asta de mesaj sperietoare FACATURA FALSA trebuie sanctionata. Si speram ca sa isi faca jobul indivizii aceia. |
|
#227
Posted 31 January 2022 - 11:03
andreic, on 29 ianuarie 2022 - 20:23, said:
Dragă client, Vă transmitem această notificare pentru că, în ultima perioadă, au fost ocazii în care consumul dvs. instantaneu a depășit puterea aprobată prin certificatul de racordare / avizul tehnic de racordare, generând astfel o supraîncărcare a rețelei de distribuție energie electrică. În aceste situații , operatorul de distribuție poate limita puterea absorbită la un loc de consum. Deci s-a depasit... mai departe toate notificarile sunt informative. Am primit si de la enel raspuns la a doua sesizare: Stimate Client, Referitor la solicitarea dumneavoastra cu numarul D-1xxxxxxx/07.01.2022 va informez ca imi face placere sa va prezint rezultatul analizei efectuate: Va comunicam faptul ca notificarea automata transmisa reprezinta o informare pentru evitarea situatiilor de acest fel. Va multumim ca folositi serviciile companiei noastre si va asiguram de deplina noastra disponibilitate pentru a raspunde si altor solicitari sau informatii de care mai aveti nevoie. Deci se pare ca au trimis un text foarte pros formulat, pentru ca deja am 4 raspunsuri in care imi spun ca nu am depasit (2 enel, 2 e-distributie), desi notificarea pe care si tu au atasat-o, imi spunea ca am depasit in repetate randuri. |
#228
Posted 31 January 2022 - 12:44
Am primit și eu răspuns de la Enel zilele trecute, într-o arhivă parolată, un singur fișier PDF:
Quote Stimate client, Va scriem ca urmare a solicitarii dumneavoastra inregistrata la compania Enel Energie Muntenia S.A cu nr. XXXXXXXX privind puterea absorbita. Dorim sa va informam faptul ca aceasta este o notificare. In cazul in care intampinati astfel de situatii sunt descrisi pasii necesari pe care trebuie sa ii faceti. Le-am cerut să îmi zică dacă notificare pe care o primisem era o notificare generală de informare sau era o notificare specifică pentru locul meu de consum, și în al doilea caz să îmi dea mai multe detali. Răspunsul lasă de dorit, dar să zicem că dacă nu au inclus detaliile suplimentare pe care le-am cerut în cazul în care depășisem puterea aprobată, eu înțeleg că nu am depășit puterea aprobată... |
#229
Posted 31 January 2022 - 13:02
In raspunsul de la e-distributie, ca practic ei primesc datele de la contoar, mie mi-au scris ca nu a fost nici o depasire. Vezi mai sus un pic.
Deci probabil au trimis o notificare generala scrisa foarte prost si in unele cazuri s-a intamplat sa se potriveasca si in altele nu. Eu am bransament trifazit de 15 KWh si nu as fi putut sa il depasesc decat daca am limitare de 5KWh pe faza, si desi regula asta ar fi logica nu e specificata nicaieri in ATR. |
#230
Posted 02 February 2022 - 15:33
S-a confirmat faptul ca aceasta notificare este una abuziva in primul rand si trebuie sa luam atitudine in fata acestei golanii, altfel ii incurajam sa o practice si pe viitor.
A trimis cineva reclamatia mai departe la ANRE si ANPC ? |
#231
Posted 02 February 2022 - 15:42
cine a confirmat ca e abuziva? userul X de pe softpedia?
|
|
#232
Posted 02 February 2022 - 16:30
Nu stiu daca notificarea poate fi considerata abuziva. In cazul de fata ei au transmis si informatia pe care nu o aveam pana la momentul ala ca daca depasesti ti se opreste local alimentarea si cum se face realimentarea in acest caz. Asta este o informatie utila.
In schimb e clar ca textul trimis e foarte prost scris si a indus impresia ca toti cei care au primit notificarea au depasit deja. De aici si sesizarile pe care le-am trimis ca sa ma lamuresc cum si cand am depasit ca sa pot sa iau masuri pe viitor. Raspunsurile primite mi-au dat de inteles ca de fapt toti cei care au primit notificarea au contuare capabile sa intrerupa alimentarea in caz de depasire, dar nu insemana ca au si depasit pana la acel moment desi textul asta spunea. Din punctul meu de vedere, notificarea a fost scrisa prost de cineva nu foarte instruit dar mie personal nu mi-a creat nici un prejudiciu. (Faptul ca am fost nevoit sa cer clarificari nu cred ca se considera prejudiciu. ) Asa ca nu vad ce as putea sa reclam mai departe la ANPC si ANRE. Ce o sa poate ANRE sa le faca? Sa ii oblige s anu mai trimita notificari pe email? Poti sa debifezi optiunea asta si singur si atunci o sa ii coste sa iti trimita prin posta. Macar le faci paguba daca consideri ca te notifica abuziv. In plus faptul ca eu personal am trimis 4 solicitari de clarificare si poate ca mine au fost mai multe sute de clienti care au facut asta, cred ca a generat suficient deranj astfel incat sa verifice mai atent notificarile pe care le trimit. Edited by Scurthea211, 02 February 2022 - 16:32. |
#233
Posted 03 February 2022 - 15:17
kopilu_198, on 02 februarie 2022 - 15:42, said:
cine a confirmat ca e abuziva? userul X de pe softpedia? Confirm si eu ca este abuziva. La solicitarea mea scrisa de a dovedi acele acuzatii la adresa mea facute NENOMINAL, ei nu mi-au raspuns la obiect, ci in MOD RAU-INTENTIONAT nu au raspuns la obiectul solicitarii mele stiind faptul ca indiferent cum raspund, se incrimineaza singuri. Abuzul este confirmat insasi de refuzul tacit de a pune la dispozitia clientilor macar o singura dovada in sprijinul acestor acuzatii trimise la zeci de mii de abonati. A primit cineva vreo dovada scrisa de la ENEL/E-DISTRIBUTIE care sa confirme aceste acuzatii? Dragă client, Vă transmitem această notificare pentru că, în ultima perioadă, au fost ocazii în care consumul dvs. instantaneu a depășit puterea aprobată prin certificatul de racordare / avizul tehnic de racordare, generând astfel o supraîncărcare a rețelei de distribuție energie electrică. Edited by gry2000, 03 February 2022 - 15:21. |
#234
Posted 03 February 2022 - 16:09
Eu am primit scuze telefonic. Nr de inregistrare de la Enel si ANRE. Raspuns scris inca nu. Zic sa depasim momentul dar sa fim vigilenti. Necazul e ca dupa episodul asta nu va mai lua in serios nimeni notificari reale. Sa-si asume si asta ca o consecinta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users