Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Atentie la mail fantoma ENEL/E-DISTRIBUTIE !
Last Updated: Mar 04 2022 12:05, Started by
gry2000
, Dec 31 2021 19:08
·
0
#199
Posted 09 January 2022 - 17:56
Postul de transformare unde sunt legat eu este marcat cu roșu:stare alte. Nu știu ce înseamnă asta, dar in contul e-distributie am media de consum și indexul e citit automat lunar de cel puțin 1 an.
|
#200
Posted 09 January 2022 - 18:16
Punct rosu inseamna ‘o sa’. Candva in viitorii ani, nu se stie cand. Daca dai clic pe punct asa zice. Deci daca la tine functioneaza, inseamna ca harta nu e actualizata. (Sau poate esti de fapt conectat/a la alt trafo decat crezi tu…)
|
#201
Posted 09 January 2022 - 18:34
aris86, on 09 ianuarie 2022 - 16:43, said:
Instituția la care lucrez a primit înștiințare de la Enel că s-a depășit puterea instalată, și cred că se depășește în mod curent. Am mai explicat ca peste 80% din consumatori depasesc INSTANTANEU si FRECVENT adica cel putin saptamanal puterea maxima din ATR cand au in priza pe aceasi faza masina de spalat si un simplu frigider. Deci acum vine Enel cu o amenintare din putul gandirii ca sa le spuna romanilor: Atentie bai fraieri de romani care aveti in priza masina de spalat cu rufe, in timp ce spalati rufele, trageti cablul frigiderului din priza ca sa nu cumva sa depasiti INSTANTANEU pentru O FRACTIUNE DE SECUNDA puterea maxima aprobata in ATR. ESTE ABERANT!!!!!! Eu spun sa ramanem rationali dincolo de orice aberatii scrise pe forum de useri pro-Enel. sags, on 09 ianuarie 2022 - 17:30, said:
@gry2000: Daca ce te intereseaza este daca harta este la zi: dupa mine nu prea este. La postul trafo la care [cred ca] sunt conectat apar ca instalate 14 contoare inteligente dintr-un total de peste 600 (se afiseaza daca dai clic pe guguloiul respectiv). Nu cred ca aceasta informatie este la zi, fiindca in primavara trecuta cand au venit sa monteze contoare CERM sigur nu s-au oprit dupa doar 14. La acel loc de consum comunicare exista, sau macar a existat. Pentru luni de zile dupa montare am putut vizualiza consumurile orare, si nu cred ca le stocheaza in concentrator pentru ca la cateva zile sa vina cineva sa le care cu sacosa in baza de date centrala. Au existat si citiri la fiecare 1 ale lunii, luate in calcul la facturare drept valori reale (nu estimate sau autocitiri), fara sa fi venit cineva sa vada contorul si fara ca eu sa fi dat vreun index. Nu stiu ce s-a intamplat insa pe la mijlocul lui octombrie ca de atunci nu mai exista nici date pentru curba de incarcare si nici citiri, iar facturile au venit cu estimare. Poate si-au luat catrafusele sa le monteze in alta parte sau poate s-a stricat ceva de la o avarie urata care a fost si nu au remediat inca totul - poate s-a stricat concentratorul si nu au avut inca unul de schimb. Mai am un loc de consum unde e contor CERM montat de mai multa vreme, dar acolo nu pot vedea daca exista sau nu date fiindca titularul de contract nu reuseste sa isi adauge POD-ul. In zona respectiva nu apar decat posturi trafo cu rosu. Mesajul respectiv nu l-am primit. Dupa mine are si o parte informativa despre motivul declansarii releului intern contorului si despre procedura de rearmare. (E scrisa si in manual, dar ei nu iti dau manualul si oricum cine mai citeste asa ceva?) Pe de alta parte sunt de acord ca, cel putin textul atasat la mesajul #5, incepe cu o amenintare si e formulat ca ei ar sti precis ca ai depasit. Si da, cred ca e folosit si ca sperietoare in conditiile in care unii colegi de aici spun ca l-au primit ei avand contor clasic (situatie in care nu se poate cunoste puterea absorbita la nivelul fiecarui bransament ci doar cea totala la nivel de trafo). Fie hartile nu sunt actualizate, fie nu sunteti monitorizati decat ocazional cand aduc ei cele cateva modemuri de comunicatie si le instaleaza cateva saptamani pe zona voastra. Si la noi a fost adus unul fizic asta vara dar l-au mutat in alt PT. De fapt adevarul este ca acestea costa bani multi, bani pe care ei nu au fost dispusi sa-i investeasca. Le muta doar la posturile trafo medie-joasa unde exista probleme ca sa identifice sursa acelor probleme, iar asta daca au contoare CERM instalate la toti conectati pe acel PT. Consider ca si-au dovedit singuri reaua-vointa. Chiar daca sunt bazate dpdv tehnic aceste notificari, trebuie ca sa mergeti pana la capat cu reclamatiile si nu intrati in jocul lor de tragere de timp pana se uita problema. Odata ce au raspuns evaziv si nu v-au prezentat dovezile, aveti tot dreptul sa va adresati catre ANPC si ANRE cu raspunsul lor dovada. Voi ca si consumatori nu ati primit dovada la acea notificare din 31 dec 2021. Pe cale de consecinta actionati pe caile legale pentru a fi sanctionati pentru acest abuz de pozitie dominanta. Trebuie sa stopam din fasa aceste practici tupeiste iar asta se face numai cu documente scrise trimise unde trebuie. |
#202
Posted 09 January 2022 - 19:10
Orice motor electric depaseste puterea lui nominala la pornire, pentru o foarte scurta durata (fractiuni de secunda), cu un factor foarte mare (5x? 10x? nu stiu sigur). Asa ca da, oricine depaseste puterea instantanee - pornesti un aspirator de 1800W si gata. In acea monitorizare, sau cand se pune problema deconectarii, nu de aceste depasiri e vorba - ele 101% sunt ignorate. CERM pare a nici nu actualiza puterea de la 1.6.0 decat dupa un consum mai de durata. Putin mai devreme am facut un experiment conectand 2-3 minute un consumator de aproape 3kW (confirmat de un wattmetru de priza), iar CERM-ul NU a crescut valoarea de la 1.6.0 ci a ramas la cat era (2,17).
Pentru deconectare la depasire nu cred ca e nevoie de comunicare online. Odata ce CERM o masoara si are releu de deconectare, cred ca poate declansa releul si ‘cu de la sine putere’. Dealtfel in manualul lui scrie: In manualul CERM-ului, e-Distributie said: Contorul inteligent include un releu care permite deconectarea comandata local sau de la distanta a alimentarii locului de consum Edited by sags, 09 January 2022 - 19:12. |
#203
Posted 09 January 2022 - 21:46
gry2000, on 09 ianuarie 2022 - 18:34, said:
Fie hartile nu sunt actualizate, |
#204
Posted 09 January 2022 - 22:21
Scurthea211, on 07 ianuarie 2022 - 18:17, said: Nu sunt fanul teoriilor conspiratiiei. Imi e greu sa cred ca enel vrea sa ne faca. Pur si simplu sunt prea mari ca sa isi permita sa faca magarii din astea fara nici o acoperire. Ma indoiesc ca o companie de marimea asta face lucruri atat de golanesti voit. Pot sa imi imaginez in schimb ca cineva a gresit la o baza de date, sau ca au implementat cine stie ce iltre gresit la nvel de software.E clar ca au niste probleme software: factura pentru decembrie mie mi-a venit de 5 ori si rapsunsul pentru ultima cerere a venit de 2 ori. La fel de usor imi e sa cred ca poate chiar am depasit vreo limitare per faza de care nu stiam ca exista. Legat de raspunsul evaziv si eu il anticipam in conditiile in care am mai comunicat cu enel si in alte situatii tehnice si la fel au decurs lucrurile. Asa ca am depus o noua solicitare si o sa tot depun pana cand o sa primesc un raspuns la subiect. Ei mi0au inregistrat din nou cererea si mi-au dat un termen de raspuns de 7-25 de zile in functie de complexitatea raspunsului. Aha, gura ta adevar graieste; ei sunt mari, dar nu atat de mari incat sa faca asa ceva de capul lor (ca deh, au si ei sefii lor, Olimpienii). Probabil ca asta face parte din planul Olimpienilor in legatura cu treaba cu incalzirea globala, pandemii si alte facaturi mai vechi sau mai noi. Parca au aparut si unele 'amenintari' prin presa despre nu stiu ce probabile interuperi de energie pe timpul iernii. |
#205
Posted 10 January 2022 - 08:27
sags, on 09 ianuarie 2022 - 19:10, said:
Orice motor electric depaseste puterea lui nominala la pornire, pentru o foarte scurta durata (fractiuni de secunda), cu un factor foarte mare (5x? 10x? nu stiu sigur). Asa ca da, oricine depaseste puterea instantanee - pornesti un aspirator de 1800W si gata. In acea monitorizare, sau cand se pune problema deconectarii, nu de aceste depasiri e vorba - ele 101% sunt ignorate. CERM pare a nici nu actualiza puterea de la 1.6.0 decat dupa un consum mai de durata. Putin mai devreme am facut un experiment conectand 2-3 minute un consumator de aproape 3kW (confirmat de un wattmetru de priza), iar CERM-ul NU a crescut valoarea de la 1.6.0 ci a ramas la cat era (2,17). Bravo. In sfarsit e cineva care intelege cum merge treaba. Si da, precum a spus colegul @sorance2000, este un plan al acestor olimpieni la nivel continental de a face oamenii sa consume mai putin. Puteti sa-i spuneti si conspiratie, dar in practica e bazat tehnic pe lipsa de resurse daca rusii inchid robinetul de gaz catre UE. Si din pacate asa va fi daca azi esueaza negocierile la Geneva. |
#206
Posted 10 January 2022 - 10:03
Cred ca de fapt colegul vorbea de reptilieni prieteni ai olimpienilor, care sunt mai mult pe partea asta de energie verde. Dar deja aia e alta discutie )
|
#207
Posted 10 January 2022 - 10:37
sags, on 09 ianuarie 2022 - 19:10, said:
Putin mai devreme am facut un experiment conectand 2-3 minute un consumator de aproape 3kW (confirmat de un wattmetru de priza), iar CERM-ul NU a crescut valoarea de la 1.6.0 ci a ramas la cat era (2,17). Edited by andreic, 10 January 2022 - 10:38. |
#208
Posted 10 January 2022 - 10:54
Evident nu ma asteptam sa ia in considerare un varf de doar cateva fractiuni de secunda, dar deja la cateva minute ma gandeam ca va ‘nota’. Se vede ca face o medie, dar nu imi dau seama cat de mare e intervalul pe care face media.
|
|
#209
Posted 10 January 2022 - 11:20
andreic, on 10 ianuarie 2022 - 10:37, said:
Pai si nu e normal... ce te asteptai ? Puterea se masoara pe intervale de timp si se face medie cu varfurile. Asta afiseaza contorul... e gresit sa crezi ca distribuitorul e interesant de varfurile scurte instantanee, chiar au spus la interviu ca n-au treaba cu alea, ii intereseaza puterea depasita pe interval mai mare de timp si de mai multe ori, cand se tot repeta atunci intra alarma si notifica sau intrerupe dupa caz. De intrerupt de catre contor nu poate fi vorba, in primul rand daca ai suprasarcina asa de mare si constanta iti cade siguranta din BMPT/M. Deci teoria ta pica la practica. Depasiri de xx ms exista si sunt multe la toate gospodariile, deci pentru treaba asta au trimis notificarile. Orice agregat frigorific non-inverter precum sunt combinele frigorifice, frigiderele, climatizarile, pompe, hidrofoare, etc, pe care le avem toti in dotare, genereaza aceste suprasarcini scurte si dese de zeci de ori pe zi, each day. E vorba de fractiuni de secunda si atat. Daca este sa privim la mod national ele nu se simt in retea caci sunt zeci de mii/sec si formeaza un platou de putere continua trasa din liniile de medie si inalta tensiune. Tehnic sunt bazate acele notificari pentru absolut toti, dar tupeul notificarii deranjeaza, caci ele sunt prezente in Romania de zeci de ani si nu e nimic nou sub soare. |
#210
Posted 10 January 2022 - 11:32
Eu le-am facut plangere scrisa, cu ANRE in cc si am demonstrat scurt ca nu aveam cum sa depasesc nici macar pt o secunda puterea aprobata. I
Le-am scris ca daca nu demonstreaza cu inregistrari ca am depasit, voi considera ca aparatul de masura este defect, masoara mai mult decat consum si voi cere compensatii pt asta. Azi ma suna o duduie care mi-a recunoscut ca mesajul a fost conceput de un idiot si alti idioti au aprobat trimiterea lui la gramada. Subiect inchis din punctul meu de vedere. |
#211
Posted 10 January 2022 - 13:34
Asa se raspunde standard unui client nemultumit... altcineva era de vina, ne cerem scuze (si evident se poate spune orice pentru ca oricum nu e verificabil sau demonstrabil)
Edited by andreic, 10 January 2022 - 13:35. |
#212
Posted 10 January 2022 - 13:47
Corect.
Eu totusi le astept raspunsul scris si apoi vad ce demersuri o sa fac. Verbal e una, in scris e cu totul altceva. camsonat, on 10 ianuarie 2022 - 11:32, said:
Eu le-am facut plangere scrisa, cu ANRE in cc. Plangerile la ANRE se inregistreaza numai in platforma lor. Ai primit vreun numar de inregistrare la e-mail trimis catre ANRE? |
#214
Posted 11 January 2022 - 15:45
Ok, dar imi retrag like-ul la actiunea ta. Drept sa-ti spun aia de la telefon te-a prostit pe fata ca sa te lasi pagubas si sa nu continui actiunea.
Daca ea sustine ca a fost o greseala, trebuia ca idiotii aia de au aprobat si au trimis notificarea tupeista la mii, poate zeci de mii de consumatori, sa fi trimis o erata la toti prin care sa isi ceara SCUZE pentru greseala comisa. Atata timp cat nu avem acest mesaj IN SCRIS pe e-mail din partea lor trebuiesc continuate toate actiunile si demersurile in scris pana la sanctionarea responsabililor. |
#215
Posted 11 January 2022 - 16:41
Gresit. Atata vreme cat am nr de inregistrare din ambele parti si raspuns scris de nicaieri, pot escalada oricand problema. In prezent ma ocup de niste lucruri mai grele, las pe altii sa-si verse supararea pe astia.
Mai am 1.500 de like-uri, le pot dona daca sunt utile cuiva. |
#216
Posted 11 January 2022 - 19:03
Ramanem vigilenti.
Cu like-urile numai 500 si ceva, dar nu asta e scopul.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users