Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Atentie la mail fantoma ENEL/E-DISTRIBUTIE !

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
248 replies to this topic

#181
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010

View Postarg, on 07 ianuarie 2022 - 21:44, said:

pai ce are cladriea cu sporul tau de putere?


niste sute wh/h... se aduna ceva banuti.

Clădirea este închiriată unei instituții, normal ca ei sunt cei care au contract cu Enel.

#182
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
intrebarea ramane, pot cere eu un anumit spor de putere?

#183
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,546
  • Înscris: 07.02.2003
Cred ca poti cere fara probleme totul e ca ei sa aibe dimensionarea distributiei incat sa ti-l si aprobe.

#184
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010

View Postarg, on 08 ianuarie 2022 - 11:49, said:

intrebarea ramane, pot cere eu un anumit spor de putere?
Faci o cerere, o depui online în contul E-Distribuție Muntenia, aștepți răspunsul lor și funcție de solicitarea ta, plătești tariful aferent.

#185
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 16.02.2008

View PostScurthea211, on 07 ianuarie 2022 - 18:17, said:

Nu sunt fanul teoriilor conspiratiiei. Imi e greu sa cred ca enel vrea sa ne faca.

Hm, inseamna ca tu nu traiesti pe lumea asta, a noastra, a oamenilor din Romania care suntem facuti de 32 de ani de toti japcarii care ne-au cumparat tara pe un pumn de dolari.

Iti dau si dovada, poate deschizi ochii.
Avem azi o "superoferta" Enel cu numai 1283 lei/Mwh, in loc de 244 de lei/Mwh cat era acum cateva luni. O explozie de peste 500%.
De curiozitate, venitul tau a crescut cu 500% din vara si pana acum ?

Al nostru, al romanilor astora care suntem cu picioarele pe pamant, NU.

Attached Files



#186
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,393
  • Înscris: 25.10.2008
Doar la noi s-au marit preturile, in schimb la rwstul au scazut de 2-3 ori
Tu mănânci curent electric, te imbraci in curent elwctric, de iti trebuia salariul sa creasca tor de 5 ori sa acopere marirea de 5 ori a pretului energiei?
Daca nu iti permiți pretul de pe piata de la un produs, te apuci si ti-l creezi tu. Solutia este sa devii prosumator

Edited by kopilu_198, 08 January 2022 - 14:54.


#187
Scurthea211

Scurthea211

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 11.05.2018

View Postgry2000, on 08 ianuarie 2022 - 14:01, said:



Hm, inseamna ca tu nu traiesti pe lumea asta, a noastra, a oamenilor din Romania care suntem facuti de 32 de ani de toti japcarii care ne-au cumparat tara pe un pumn de dolari.

Iti dau si dovada, poate deschizi ochii.
Avem azi o "superoferta" Enel cu numai 1283 lei/Mwh, in loc de 244 de lei/Mwh cat era acum cateva luni. O explozie de peste 500%.
De curiozitate, venitul tau a crescut cu 500% din vara si pana acum ?

Al nostru, al romanilor astora care suntem cu picioarele pe pamant, NU.

Ce legătură are creșterea prețurilor cu presupunerea că au trimis notificarea in scopuri rău intenționate?
Preturile au crescut pentru toată lumea nu doar pt cei care au primit notificarea.
In plus teoria ta nu are nici o susținere în cazul meu pentru că eu acum sunt client Digi, Enel nu are nimic de câștigat dacă mă sperie sa cer supliment de putere.
E-distributie in schimb are tot dreptul să mă notifice daca depășesc puterea aprobată. Eu cer doar sa o facă Intr un mod profesionist că sa pot și eu să fac ceva cu informația respectivă. Chiar mi se pare că este și în interesul meu sa trimită respectivele notificări pentru că buna funcționare a rețelei e și în interesul meu. Nu mă ajută cu nimic dacă toată lumea depășește și ardem punctul de transformare.
Problema mea este doar că au trimis o mizerie de notificare cu 0 informație utilă. Poate in cazul meu am depășit 1 data 10ms când suda un Gigel poarta culisanta și atunci aș știi că nu e cazul sa fac nimic mai departe. Sau poate depășesc zilnic in cine știe ce condiții ciudate și atunci ar fi bine si pt mine sa remediez problema.

Nu înțeleg de ce tii cu dinții de Enel daca din punctul tau de vedere sunt străinii care vor sa ne fure aurul țării. Cu o cerere și minim efort te muti lejer la hidroelectrica pe care nu poți să îi acuzi de treabă asta.

#188
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 16.02.2008
Omule, tu nu intelegi ceva esential si anume: Enel detine si reteaua de distributie acum pe Muntenia, deci orice furnizor ai avea, tot Enel te notifica de faptul ca ai depasit 10ms puterea maxim aprobata in ATR.

Iar depasirea asta de xx ms o fac EACH WEEK toti consumatorii cand au in priza masina de spalat si frigiderul pe aceasi faza. Am explicat dar nu intelegi si basta.

Cresterea preturilor are legatura directa cu acest mail de amenintare deoarece asa cum ai observat, ei nu au vreo dovada ca tu ai depasit puterea in ziua de, la ora de si cu suprasarcina de.....

Ca tu spui ca ai migrat la RDS e altceva, ei oricum au trimis mesajul la mii de oameni care au fost clienti Enel, ca sa iasa o sperietoare in presa cu intentia de a convinge fraierii de papagali sa nu mai consume energie electrica la tarifele vechi de 244 lei/Mwh, ci sa se stranga din fund pana or semna la 1283 de lei/Mwh.

Partea cea mai proasta este ca acum noi ripostam la aceste golanii, dar ma tem ca la vara ei o sa "ne-o dea" la fel de bine prin faptul ca nu o sa aiba competitie, iar cea care o sa fie va fi cu preturi la fel de mari ca acum. Va fi o intelegere tacita.

Tu te-ai mutat acum la RDS caci ti-a expirat contractul la Enel si ai gasit un pret mai mic la ei, dar pe termen lung o sa ai o pierdere majora.
Cat despre partea cu productia proprie, eu mi-am asigurat viitorul, dar ce fac cei care nu pot sa faca asta?\

#189
Scurthea211

Scurthea211

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 11.05.2018
Dar de unde știi că nu au nici o dovadă? Te folosești de niste presupuneri că și cum ar fi certitudini.

Mi se pare foarte probabil să aibă date destul de exacte: au contoar digital cu conexiune directa. Mi se pare super ușor să trimită ce date vrea el când vrea el. Daca in contul tau ai acces la media puterii pe orice interval orar, ce te face sa crezi că nu înregistrează și depășirile?

Văd că și tu refuzi sa crezi că există angajați nepregătiți sau super aglomerati care trimit răspunsuri standard la orice întrebare că sa răspundă la cat mai multe tichete deschise.

Ai mai comunicat cu Enel până acum? Eu da, și la orice mizerie de întrebare simplă le lua de la 10 zile in sus sa răspunda. Și de multe ori răspundeau la fel că acum total pe langa subiect. Dar după insistente se ajungea și la subiect și rezolvau ce aveau de rezolvat. Acum am fost total surprins când au răspuns de pe o zi pe alta. Nu mă așteptam să primesc ceva mai devreme de termenul ăla de 20 ce zile pe care îl anunță ei.

Daca era așa o mare conspirație, de ce crezi că au primit doar o mica parte dintre consumatori? Chiar și eu am primit doar pt unul dintre locurile de consum.

In plus nu vad logica teoriei tale. Cu ce te sperie notificarea respectiva? Că în a mea scria clar că îți cade curentul daca depășești și după se reconecteaza automat. Cu ce te convinge asta sa consumi mai puțin? Pe mine nu m-au amenințat nici cu debranșarea sau cu vreo amenda. Scrie clar: consumi mai mult decât ai voie ți se oprește curentul și revine automat în x secunde. De ce m-aș simții nevoit sa fac economie de energie pt treabă asta?




#190
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 16.02.2008
Tu ai multe probleme printre care cea mai importanta este ca nu stii ce vrei.

Singur ai adus niste dovezi aici si personal nu te cred la ce spui. Cum se face ca dintre toti cei care am depus reclamatii, doar tu esti cel care a primit imediat raspuns?
De ani de zile am comunicat cu Enel si niciodata nu am primit raspuns asa rapid, desigur ca nici acum nu am primit pana in ziua de azi.

Tu ai afisat public un raspuns care dovedeste faptul ca nu ti-au raspuns la subiect, nu au confirmat si nici infirmat ce i-ai intrebat. Tu nu stii ca aceste raspunsuri sunt date de toate institutiile atunci cand NU VOR sa-ti dea un raspuns clar la subiect ?

Te-ai nascut ieri si nu stii cum merge treaba in tara asta, ori special incerci sa ne convingi ca de fapt ei stiu de tine si de consumul tau ?
De unde stii tu asa de bine consumul tau monitorizat de E-Distributie?
Noi restul nu avem acces la aceste date, iar de aici tragem niste concluzii.


Daca stiu asa de bine consumul tau monitorizat zi de zi precum afirmi, de ce nu ti-au dat si dovezile scrise cu ziua, ora si suprasarcina ?
Incerci sa ne prostesti pe noi restul cum ca Enel ar unii foarte onorabili, de parca nu stim cu cine am avut de a face de-a lungul anilor ?

Eu unul cred ca esti doar unul din oamenii lor care e pus sa dezinformeze aici pe forum.

Daca vrei sa-ti dovedesti onestitatea spune clar ce demersuri ai facut dupa ce ai primit asa-zisul raspuns evaziv.

Edited by gry2000, 09 January 2022 - 11:13.


#191
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 30.07.2007
De la inceputul discutiei ai demascat doi angajati Enel si vreo doua conspiratii
Nu-mi expun parerea ca poate ma deconspir si eu :)

Doar atat as vrea sa spun, ca s-a vehiculat pe aici ca in contul e-Distributie poti sa vezi ce putere ai "tras" din retea. Eu nu am gasit in cont decat grafice de consum, ceea ce e altceva. Poate gresesc, poate nu am gasit eu sectiunea corecta (caz in care va rog sa ma indrumati, multumesc)

#192
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,940
  • Înscris: 24.04.2013
Nici eu nu am gasit decat acele curbe de sarcina si energia consumata pe intervale de 1 ora. Dar din aceste valori deja cunosti puterea medie pe acele intervale. Evident nu e acelasi lucru cu puterea maxima utilizata, dar nu cred ca problema deconectarii se pune pentru depasire de scurta/foarte scurta durata a puterii aprobate prin ATR/CR ci pentru depasiri de durata cat de cat semnificativa.

Mai vad ca exista un patratel ‘Smart meter’ dar care nu duce nicaieri. Clic pe el ma duce la prima pagina.

#193
Scurthea211

Scurthea211

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 11.05.2018

View Postgry2000, on 09 ianuarie 2022 - 11:11, said:

Tu ai multe probleme printre care cea mai importanta este ca nu stii ce vrei.

Singur ai adus niste dovezi aici si personal nu te cred la ce spui. Cum se face ca dintre toti cei care am depus reclamatii, doar tu esti cel care a primit imediat raspuns?
De ani de zile am comunicat cu Enel si niciodata nu am primit raspuns asa rapid, desigur ca nici acum nu am primit pana in ziua de azi.

Tu ai afisat public un raspuns care dovedeste faptul ca nu ti-au raspuns la subiect, nu au confirmat si nici infirmat ce i-ai intrebat. Tu nu stii ca aceste raspunsuri sunt date de toate institutiile atunci cand NU VOR sa-ti dea un raspuns clar la subiect ?

Te-ai nascut ieri si nu stii cum merge treaba in tara asta, ori special incerci sa ne convingi ca de fapt ei stiu de tine si de consumul tau ?
De unde stii tu asa de bine consumul tau monitorizat de E-Distributie?
Noi restul nu avem acces la aceste date, iar de aici tragem niste concluzii.


Daca stiu asa de bine consumul tau monitorizat zi de zi precum afirmi, de ce nu ti-au dat si dovezile scrise cu ziua, ora si suprasarcina ?
Incerci sa ne prostesti pe noi restul cum ca Enel ar unii foarte onorabili, de parca nu stim cu cine am avut de a face de-a lungul anilor ?

Eu unul cred ca esti doar unul din oamenii lor care e pus sa dezinformeze aici pe forum.

Daca vrei sa-ti dovedesti onestitatea spune clar ce demersuri ai facut dupa ce ai primit asa-zisul raspuns evaziv.

Pfuu. Acum ca te-ai prins ca sunt angajat enel sub acoperire, contractul meu ma obliga sa renunt la aceasta discutie si sa ma mut pe alta arie unde sa continui operatia de dezinformare "Vultur". Acest mesaj se va autodistruge in 3,2,2...


Acum serios, stiam ca asta cu teoria conspiratie e boala grea, dar pana acuma nu m-a mai acuzat nimeni ca lucrez la enel Posted Image) Nu imi dau seama daca e de bine sau e rau. Prind lucrurile care te-au deranjat pe tine eu zic sa le luam pe rand:

- daca iti faci cont la e-distributie ( ai nevoie doar de datele din factura de electricitate) poti sa vezi graficul de consum: o media a puterii consumate pe intervale orare. De asta am si zis ca nu ai cum sa vezi depasirile din contul e-distributie. Clar o medie pe o ora o sa ascunda orice depasire

- solicitarile:  in momentul in care am primit notificarea pe email am intrat in contul meu myenel si la sectiunea contact am completat o sesizare folosind formularul standard . Am primit in cateva minute numar de inregistrare pe email. Am facut acelasi lucru din contul e-distributie. Nu cred ca a durat mai mult de 5 minute toata operatiunea: practic am scris o fraza de 2 randuri, nu e marea solicitare. Nici macar nu a fost nevoie sa completez vreo data de indentificare pentru ca le aveau deja pe toate fiind logat in contul meu.

- raspuns: a doua zi sau in maxim 2 zile am primit un raspuns standard fara nici o clarificarea atat de la enel cat si de la e-distributie. Asta e ciudat si am zis si eu asta pentru ca deobicei raspund foar te greu. Cum raspunsul nu m-a multumit am repetat operatiunea si am mai completat 2 sesizari. Am primit din nou nr de inregistrare, dar de data asta nu am mai primit raspuns. Nu stiu ce as fi putut face mai mult in situatia data. Cum zici ca stii si tu cam asta e relatia cu institutiile statului sau firmele care au monopol (e-distributie in cazul asta).

Iti repet, din punctul meu de vedere e-distributie are mai multe date decat vedem noi in cont, dar eu nu stiu exact ce. Poate au si depasirile sau poate nu. Din raspunsul pe care l-am primit nu poti sa deduci ca nu au datele. Din punct de vedere logic un non-raspuns nu este acelasi lucru cu un raspuns negativ. Eu inca nu stiu daca am depasit sau nu. Ei mi-au zis ca am depasit. Mie imi e greu sa cred asa ca am cerut lamuriri. Inca nu mi-au raspuns la intrebare asa ca nu am ce sa fac mai mult decat sa o repet.

Din punctul tau de vedere care ar fi fost de fapt demersul logic si normal, altul in afara sesizarilor?

Si in plus, in afara de faptul ca acuzi pe toata lumea ca lucreaza la enel, nu ai explicat fractura logica din teoria ta. Atat timp cat notificarea are doar rol de informare privind modalitatea de recuplare automata sau manuala si nu prezinta nici un scenariu in care o sa fii pedepsit daca depasesti, de ce ar fi cineva speriat de aceasta? Sunt de acord ca e o notificare foarte proasta, dar la urma urmei iti spune ca daca depasesti ( din vina ta) o sa fii deconectat si o sa revine curentul de la sine. Atat. Nu tu amenda, nu tu debransare. De unde pana unde ar trebui sa te faca asta pe tine consumator sa consumi mai putin. Din contra mi se pare ca te poate impinge sa fortezi bransamentul chiar mai mult: pe principiul daca nu m-a deconectat inca inseama ca mai tine.

Edited by Scurthea211, 09 January 2022 - 12:19.


#194
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 16.02.2008

View Postsags, on 09 ianuarie 2022 - 12:10, said:

Evident nu e acelasi lucru cu puterea maxima utilizata, dar nu cred ca problema deconectarii se pune pentru depasire de scurta/foarte scurta durata a puterii aprobate prin ATR/CR ci pentru depasiri de durata cat de cat semnificativa.

1. Nu se pune absolut deloc problema deconectarii, Eu am spus acest lucru dar nu l-ai citit. Notificarea este doar o sperietoare.
2. Ai verificat la punctul tau trafo daca figureaza cu modem de comunicatie 3G/4G pe harta? Figureaza cu el, sau nu?
3. Daca tot ai cont la ei ai facut reclamatie in cazul in care ai primit notificarea asta tupeista si ce raspuns ai primit?


View PostScurthea211, on 09 ianuarie 2022 - 12:16, said:

Acum serios, stiam ca asta cu teoria conspiratie e boala grea, dar pana acuma nu m-a mai acuzat nimeni ca lucrez la enel Posted Image) Nu imi dau seama daca e de bine sau e rau. Prind lucrurile care te-au deranjat pe tine eu zic sa le luam pe rand:

- daca iti faci cont la e-distributie ( ai nevoie doar de datele din factura de electricitate) poti sa vezi graficul de consum: o media a puterii consumate pe intervale orare. De asta am si zis ca nu ai cum sa vezi depasirile din contul e-distributie. Clar o medie pe o ora o sa ascunda orice depasire

- solicitarile:  in momentul in care am primit notificarea pe email am intrat in contul meu myenel si la sectiunea contact am completat o sesizare folosind formularul standard . Am primit in cateva minute numar de inregistrare pe email. Am facut acelasi lucru din contul e-distributie. Nu cred ca a durat mai mult de 5 minute toata operatiunea: practic am scris o fraza de 2 randuri, nu e marea solicitare. Nici macar nu a fost nevoie sa completez vreo data de indentificare pentru ca le aveau deja pe toate fiind logat in contul meu.

- raspuns: a doua zi sau in maxim 2 zile am primit un raspuns standard fara nici o clarificarea atat de la enel cat si de la e-distributie. Asta e ciudat si am zis si eu asta pentru ca deobicei raspund foar te greu. Cum raspunsul nu m-a multumit am repetat operatiunea si am mai completat 2 sesizari. Am primit din nou nr de inregistrare, dar de data asta nu am mai primit raspuns. Nu stiu ce as fi putut face mai mult in situatia data. Cum zici ca stii si tu cam asta e relatia cu institutiile statului sau firmele care au monopol (e-distributie in cazul asta).

Iti repet, din punctul meu de vedere e-distributie are mai multe date decat vedem noi in cont, dar eu nu stiu exact ce. Poate au si depasirile sau poate nu. Din raspunsul pe care l-am primit nu poti sa deduci ca nu au datele. Din punct de vedere logic un non-raspuns nu este acelasi lucru cu un raspuns negativ. Eu inca nu stiu daca am depasit sau nu. Ei mi-au zis ca am depasit. Mie imi e greu sa cred asa ca am cerut lamuriri. Inca nu mi-au raspuns la intrebare asa ca nu am ce sa fac mai mult decat sa o repet.

Din punctul tau de vedere care ar fi fost de fapt demersul logic si normal, altul in afara sesizarilor?

Si in plus, in afara de faptul ca acuzi pe toata lumea ca lucreaza la enel, nu ai explicat fractura logica din teoria ta. Atat timp cat notificarea are doar rol de informare privind modalitatea de recuplare automata sau manuala si nu prezinta nici un scenariu in care o sa fii pedepsit daca depasesti, de ce ar fi cineva speriat de aceasta? Sunt de acord ca e o notificare foarte proasta, dar la urma urmei iti spune ca daca depasesti ( din vina ta) o sa fii deconectat si o sa revine curentul de la sine. Atat. Nu tu amenda, nu tu debransare. De unde pana unde ar trebui sa te faca asta pe tine consumator sa consumi mai putin. Din contra mi se pare ca te poate impinge sa fortezi bransamentul chiar mai mult: pe principiul daca nu m-a deconectat inca inseama ca mai tine.

Dincolo de faptul ca nu raspunzi la o serie de intrebari lamuritoare, o sa-ti raspund la subiecte.

- Nu e vorba de teorii SF dar eu unul nu cred in coincidente. Si sunt cateva care imi confirma ideile. Imediat dupa ce am postat subiectul pe forum, s-au activat haterii si dezinformatorii care au incercat sa deturneze discutiile de la subiect.

- Revin cu aceasi intrebare la tine ca si la colegul de mai sus: Ai verificat la punctul tau trafo daca figureaza cu modem de comunicatie 3G/4G pe harta? Figureaza cu el, sau nu?
Vreau sa determin din raspunsurile voastre daca harta existenta pe site la ei este actualizata, sau nu.

Despre actiunile tale in raport cu ei iti spun ca gresesti si mergi pe o logica gresita. Ei o sa te duca mai departe cu zaharelul si mai mult nu iti spun ca o sa te prinzi tu singur la un moment dat. Eu am spus in topic cum trebuie procedat si nu mai repet. Trebuie doar sa citesti.

View PostScurthea211, on 08 ianuarie 2022 - 15:42, said:

Ce legătură are creșterea prețurilor cu presupunerea că au trimis notificarea in scopuri rău intenționate?

Si la final dovada care trebuie sa o vada toti, desi toti stim cata golanie exista la acest furnizor in raport cu consumatorii. Cititi doar una din tepele date de acestia unui consumator.
Aici: https://forum.softpe...4#entry28673050

Pot sa pun pariu pe o lada de bere ca niciun consumator cu pret umflat in contract (cum sunt cele din prezent) nu a primit acea notificare tupeista la 31.12.2021.
Daca e vreunul chiar il rog sa ne spuna pretul din contractul lui cu Enel la 30 dec 2021 si cand a primit notificarea.

Edited by gry2000, 09 January 2022 - 16:00.


#195
Scurthea211

Scurthea211

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 11.05.2018

View Postgry2000, on 09 ianuarie 2022 - 15:55, said:

1. Nu se pune absolut deloc problema deconectarii, Eu am spus acest lucru dar nu l-ai citit. Notificarea este doar o sperietoare.

Sperietoare in ce sens? Cu ce te sperie notificarea? Ce se intampla daca depasesti puterea aprobata? Pai se intrerupe curentul si revine automat in 10 secunde daca revii in puterea aprobata. De ce ar trebui sa te sperie asa ceva daca tu sustii ca nu depasesti puterea. Mi se pare ca  nu ai de ce sa te sperii. Daca tu ai dreptate si nu ai depasit nu se intampla nimic, daca au ei dreptate si depasesti ti se ia curentul si revine singur. Pfuuu dezastros. O sa moara lumea de frica...

2. Ai verificat la punctul tau trafo daca figureaza cu modem de comunicatie 3G/4G pe harta? Figureaza cu el, sau nu?

Ai mai zis , da.. dar nu am gasit unde sa verific. In plus contoarul meu triimite indexul singur lunar, as zice ca e clar ca are comunicatie 3G.

3. Daca tot ai cont la ei ai facut reclamatie in cazul in care ai primit notificarea asta tupeista si ce raspuns ai primit?

Am scris mai sus ca dupa rapsunsurile evazive am facut din nou sesizare. Am specificat ca raspunsul celei anterioare nu este confirm cu intrebarea.Am primit numar de inregistrare si un termen de raspuns de 7-25 zile.


Dincolo de faptul ca nu raspunzi la o serie de intrebari lamuritoare, o sa-ti raspund la subiecte.

Ce intrebari?

- Nu e vorba de teorii SF dar eu unul nu cred in coincidente. Si sunt cateva care imi confirma ideile. Imediat dupa ce am postat subiectul pe forum, s-au activat haterii si dezinformatorii care au incercat sa deturneze discutiile de la subiect.

Daca inteleg eu cum trebuie, ce imi spui este ca tu ai o teorie, au aparut cativa care te contrazic sau posteaza offtopic si asta inseamna ca automat teoria ta e valida. Posted Image) Hai sa fim seriosi. Sau e valida pentru ca tu nu crezi in coincidente.

- Revin cu aceasi intrebare la tine ca si la colegul de mai sus: Ai verificat la punctul tau trafo daca figureaza cu modem de comunicatie 3G/4G pe harta? Figureaza cu el, sau nu?
Vreau sa determin din raspunsurile voastre daca harta existenta pe site la ei este actualizata, sau nu.

Da un link cu harta aia ca nu cred ca a cautat-o nimeni mai mult de 2 minute. Eu m-am plictisit inainte sa o gasesc.

Despre actiunile tale in raport cu ei iti spun ca gresesti si mergi pe o logica gresita. Ei o sa te duca mai departe cu zaharelul si mai mult nu iti spun ca o sa te prinzi tu singur la un moment dat. Eu am spus in topic cum trebuie procedat si nu mai repet. Trebuie doar sa citesti.

Asta ai spus tu:

View Postgry2000, on 07 ianuarie 2022 - 08:29, said:

Acum pe ei, pe mama lor @Scurthea211. Trimite reclamatia pentru abuz de pozitie dominanta fara dovezi, catre ANRE si ANPC. Anexezi documentele print screen. (notificarea abuziva si raspunsul lor fara dovezi la punctul tau de consum)
Solicita sanctionarea Enel pentru aceasta practica abuziva de intimidare a consumatorilor.

Cu ce m-a abuzat enel in vreun fel? Am primit o notificare care spune: Gigel, daca consumi mai mult decat ai voie iti taien curentul asa ca daca vezi ca se opreste, trage din priza aparatele si revine singur inapoi in 10 secunde. Unde e abuzul? Intr-adevar mi-au creat o mare curiozitate: mi-au zis a am depsit si nu stiu daca am depasit sau nu. Dar de aici pana ai putea acuza de ceva e cale lunga. Orice sesizare are un termen de raspuns. Dupa trecerea termenului legal se pot face diverse, dar tu acuma dupa 2 zile si un raspuns aiurea vrei sa ii reclami  de parca ti-au creat un mare prejudiciu.Ce s-a intamplat de fapt. Cu ce te prejudiciaza notificarea? Daca intra in spam pierdeai ceva? Acum ca ai citit-o ai pierdut ceva?

Inainte de reclamatie la ANPC trebuie sa incerci sa rezolvi pe cale amiabila. Nu se uita nimeni la tine daca nu ai incercat sa mediezi problema. Si un singur schimb de mesaje nu cred ca se considera incercare de rezolvare amiabila.

Mie mi se pare ca exageriezi grav. Pana la urma ce a fost asa grav la notificarea asta? Ca dupa ce am tot vorbit cu tine mi-am dat seama ca practic nu mi-au creat nici un prejudiciu ( curiozitatea nu cred ca se poate imputa cuiva). Nu cred ca o notificare fara o somatie creaza vreun stres.



Si la final dovada care trebuie sa o vada toti, desi toti stim cata golanie exista la acest furnizor in raport cu consumatorii. Cititi doar una din tepele date de acestia unui consumator.
Aici: https://forum.softpe...4#entry28673050

Da ce legatura are baba cu mitraliera? Nu cred ca incearca nimeni sa ii spele pe enel sau orice alt furnizor. Dar de la o greseala a unui angajat sau 2 sau 1 angajat si un utilizator pana la o conspiratie nationala mi se pare o cale foarte lunga.

Pot sa pun pariu pe o lada de bere ca niciun consumator cu pret umflat in contract (cum sunt cele din prezent) nu a primit acea notificare tupeista la 31.12.2021.
Daca e vreunul chiar il rog sa ne spuna pretul din contractul lui cu Enel la 30 dec 2021 si cand a primit notificarea.


#196
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010
Instituția la care lucrez a primit înștiințare de la Enel că s-a depășit puterea instalată, și cred că se depășește în mod curent.

#197
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,864
  • Înscris: 15.12.2009

View Postcrocko.dilul, on 09 ianuarie 2022 - 11:51, said:

Doar atat as vrea sa spun, ca s-a vehiculat pe aici ca in contul e-Distributie poti sa vezi ce putere ai "tras" din retea. Eu nu am gasit in cont decat grafice de consum, ceea ce e altceva. Poate gresesc, poate nu am gasit eu sectiunea corecta (caz in care va rog sa ma indrumati, multumesc)
Deschizi asta și găsești informațiile

Attached Files



#198
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,940
  • Înscris: 24.04.2013
@gry2000:
Daca ce te intereseaza este daca harta este la zi: dupa mine nu prea este. La postul trafo la care [cred ca] sunt conectat apar ca instalate 14 contoare inteligente dintr-un total de peste 600 (se afiseaza daca dai clic pe guguloiul respectiv). Nu cred ca aceasta informatie este la zi, fiindca in primavara trecuta cand au venit sa monteze contoare CERM sigur nu s-au oprit dupa doar 14.

La acel loc de consum comunicare exista, sau macar a existat. Pentru luni de zile dupa montare am putut vizualiza consumurile orare, si nu cred ca le stocheaza in concentrator pentru ca la cateva zile sa vina cineva sa le care cu sacosa in baza de date centrala. Au existat si citiri la fiecare 1 ale lunii, luate in calcul la facturare drept valori reale (nu estimate sau autocitiri), fara sa fi venit cineva sa vada contorul si fara ca eu sa fi dat vreun index. Nu stiu ce s-a intamplat insa pe la mijlocul lui octombrie ca de atunci nu mai exista nici date pentru curba de incarcare si nici citiri, iar facturile au venit cu estimare. Poate si-au luat catrafusele sa le monteze in alta parte sau poate s-a stricat ceva de la o avarie urata care a fost si nu au remediat inca totul - poate s-a stricat concentratorul si nu au avut inca unul de schimb.

Mai am un loc de consum unde e contor CERM montat de mai multa vreme, dar acolo nu pot vedea daca exista sau nu date fiindca titularul de contract nu reuseste sa isi adauge POD-ul. In zona respectiva nu apar decat posturi trafo cu rosu.

Mesajul respectiv nu l-am primit. Dupa mine are si o parte informativa despre motivul declansarii releului intern contorului si despre procedura de rearmare. (E scrisa si in manual, dar ei nu iti dau manualul si oricum cine mai citeste asa ceva?) Pe de alta parte sunt de acord ca, cel putin textul atasat la mesajul #5, incepe cu o amenintare si e formulat ca ei ar sti precis ca ai depasit. Si da, cred ca e folosit si ca sperietoare in conditiile in care unii colegi de aici spun ca l-au primit ei avand contor clasic (situatie in care nu se poate cunoste puterea absorbita la nivelul fiecarui bransament ci doar cea totala la nivel de trafo).

@Naoto: Acolo nu ai puterea maxima absorbita. Ai cosumul pe intervale de o ora, ceea ce e altceava: revine la puterea medie, nu maxima, din acel interval.

@Scurthea211: Harta cu punctele trafo de la e-Distributie (la altii nu stiu) este pe site-ul lor aici <https://www.e-distri...inteligent.html>. Din prima pagina clic pe ‘CONTORUL INTELIGENT // O tehnologie pentru viitor’ din dreapta sub prima poza mare (cea cu audientele).

Edited by sags, 09 January 2022 - 17:31.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate