Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Skoda Octavia dispare din preferințele romanilor

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
415 replies to this topic

#37
Pacolino7

Pacolino7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 885
  • Înscris: 28.10.2021

View Posttartorul, on 29 decembrie 2021 - 18:06, said:

Cu toata pandemia si cu toate preturile marite, se cumpara in continuare, in conditiile in care tipul de livrare este in zona 4-9 luni, in functie de model.
Se cumpara findca Europa a pus presiune pe poluare si sanctioneaza  vechile masini. Plus ca mai e si fudulia, deh, iti cumperi masina noua si scapi de "cazan" . In scurt timp Romania va fi plina de "cazane" findca asa doresc politicienii sa le considere.

#38
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,329
  • Înscris: 24.09.2017
man, a ajuns loganul 13.000 cu 1.0 gpl si aer. ca dotarea aia confort chiar daca e ”ultima” nu e vreo smecherie. ii mai pui o culoare, o clima, o camera si senzori iese la 15.000.

bicicleta scrie pe noi:) deja m-am interesat de astea electrice. dar si alea sunt scumpe.

Edited by bobitad, 29 December 2021 - 19:07.


#39
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007
Să dai banii pe Octavia cu motor de 1.0 TSi în 3 cilindri (cu un singur "i") e bătaie de joc. Pentru 20 Nm mai puțin și vreo 4000 de euro, iei i30 cu aceeași putere, aspirat în 4 cilindri.

#40
giv

giv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 16.07.2007
Eu am Skoda Octavia Tour din 2007.
Am platit in jur de 51.000 de lei adica vreo 14500 sau 15000 EUR la vremea respectiva.
1.9 TDI 101 CP.
Nu stiu altii cum spun ca nu au bagat bani in ea ca eu am mai platit-o odata.
Garantia afost de tot kkt. Platesti tot chiar daca e evident defect de-al lor.
Am schimbat de n ori la partea mecanica, bucsi, pivoti, rulmenti, bielete, furtune de motorina, de ulei, la intercooler, 3 baterii, n becuri, doua randuri de telescoape fata-spate, flanse, termostat, incuietorile la 3 usi, doua macarale la geamuri, un parbriz, o oglinda, semnalizator etc. 270.000 KM.
E vremea de una noua dar cand am vazut preturile la modelele noi am zis ca mai trag 5-10 ani de ea.
Sunt o avere si se strica repede pe drumurile noastre.

#41
teodoreanu

teodoreanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 09.05.2006
Autorul articolului din ***** bate campii cu gratie . Am configurat o Skoda Octavia Scout diesel 200 cp cu tot ce se poate bifa faruri led Matrix suspensie adaptiva trapa etc si pret de lista 47 de mii de euro . Un suv Kia Sportage echipat fuul cu motorizare diesel 1.6 crdi 136 cp ajunge 40500 de euro cu programul rabla si rabla Kia inclus . O Skoda Octavia nivel de echipare Stil cu maxim ce poti pune pe ea motor diesel 2 litrii 150 de cp nu trece de 37 de mii de euro fara reduceri . Sunt mult mai scumpe masinile in ziua de astazi si o Dacia Duster diesel cu tot ce poti bifa aj 21500 de euro deci....

#42
teodoreanu

teodoreanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 09.05.2006

View Postteodoreanu, on 29 decembrie 2021 - 21:05, said:

Autorul articolului din ***** bate campii cu gratie . Am configurat o Skoda Octavia Scout diesel 200 cp cu tot ce se poate bifa faruri led Matrix suspensie adaptiva trapa etc si pret de lista 47 de mii de euro . Un suv Kia Sportage echipat fuul cu motorizare diesel 1.6 crdi 136 cp ajunge 40500 de euro cu programul rabla si rabla Kia inclus . O Skoda Octavia nivel de echipare Stile cu maxim ce poti pune pe ea motor diesel 2 litrii 150 de cp nu trece de 37 de mii de euro fara reduceri . Sunt mult mai scumpe masinile in ziua de astazi si o Dacia Duster diesel cu tot ce poti bifa aj 21500 de euro deci....


#43
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,687
  • Înscris: 29.10.2017

View Postffm, on 29 decembrie 2021 - 18:13, said:

In anul urmator vreau sa iau si eu o masinuta noua in familie. In momentul de fata ma uit exact la octavia si la tucson/sportage.
Octavia ambition conform site skoda este 22719 euro, motorizarea de 1Litru de 110cp. Cea de 1.5 este 25233 euro. Promotii nu au in momentul de fata.
Tucson comfort + este la promotie 21420 euro, motorizarea 1.6 150cp. Cred ca e cea mai buna oferta de pe piata la ora actuala, iar daca mai adaugi si rabla o iei la 20k.
Sa vedem la anul daca skoda sau alti producatori aplica politica Ford la preturi sau prefera sa nu mai vanda la noi in tara.
Am zis sa astept pana in martie sa vad cat este la noi un karoq, dar dupa ce am vazut cat e in germania nu mai am asteptari...

Cateva ganduri, SUV-uri in gama asta de pret cum am judecat eu
hyundai Tucson 1.6 style+ vs Renault arkana 1.3 zen, tucson vine cu manuala -arkana cu dublu ambreiaj in baie de ulei, renault-ul consuma sesizabil mai putin (cam 5.5l/100 vs 7.5 in in afara in conditii asemanatoare), are faruri led vs halogen, keyless si a iesit mai bine la testul elanului... Bine, e posibil sa-ti placa mai mult anumite detalii, feelingul la tucson si sa mergi pe el in ciuda dezavantajelor
Ssangyong korando 1.5 (style cu pachet style plus) cu automata convertizor de cuplu Aisin, si asta e o optiune buna dar are consumul mare

#44
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,853
  • Înscris: 27.04.2010

View Postgiv, on 29 decembrie 2021 - 20:12, said:

Nu stiu altii cum spun ca nu au bagat bani in ea ca eu am mai platit-o odata.
1.6 FSI, 2008, Elegance, 19500 euro.
In 2014 am pus GPL, la 61900 km. Acum am 127k.
Pana anul asta i-am schimbat parbrizul (mi-a sarit o piatra-n el), un rand de discuri (dupa 11 ani), unul de placute (pus Brembo, sport de strada), telescoapele de la portbagaj si zilele astea semnalizatorul din oglinda dreapta.
Acum 2 saptamani am schimbat si admisia, din cauza meseriasului din mine (din cauza unui senzor am dat -degeaba- admisia jos si la montare am strambat clapetele, ca nu am indreptat de ele, asa cum trebuia).
Cu Octavia ajungi la 50k doar daca o iei p-aia de 245 CP si pui vrute si nevrute pe ea.
Sportline, 35k, respectiv 38k (benzina 190 cp sau diesel 200 cp), 2.0 DSG 4x4.
RS 2.0 TSI DSG 245CP pleaca de la 37.5k ... Inca 2k euro pentru dieselul mai slab cu 45CP.
Optionale de inca 13k ??? Neaparat vizita la psiholog ...
La 50k te uiti la Superb-ul de 245 CP.

Edited by shymano, 30 December 2021 - 00:55.


#45
swayzak_master

swayzak_master

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 452
  • Înscris: 21.08.2007
pentru astia care zic ca Tucson e mica, eu zic sa se urce intr-un TLE 2019 sa vada cum stau cu genunchii pe tavan. Varianta 2020 e si mai mare, deci nu mai aberati.
Garantia ok, mi-au schimbat pana si capacul la schimbator pentru un defect minor (se exfolia marcajul de trepte de la probabil o scurgere de lichid de improspatare - bradut pe fiola mai pe romaneste)

#46
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 24.05.2020
Am hartanit o Skoda Octavia III diesel automata timp de 7 ani in care am schimbat odata discurile pe fata, niste capete de bara (cred) ca trancaneau prin gropi, distributia si compresorul de aer conditionat.

In rest masina a mers mereu impecabil si nu a cerut bani.

Ah, da, revizii la 30k km.

A fost super masina la super bani. A costat cam 25.000 de euro fara TVA, destul de bine dotata.

Cand am vrut sa o schimb nu m-am mai incardrat la bani. Skoda Octavia IV se ducea in 33.000 de euro fara TVA cu motorul de 150 de cai benzina.

Am luat Seat Leon cu o tona de reduceri. Practic aceeasi masina cu alta insigna.

Edited by murdar, 30 December 2021 - 08:21.


#47
giv

giv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 16.07.2007

View Postshymano, on 30 decembrie 2021 - 00:49, said:

1.6 FSI, 2008, Elegance, 19500 euro.
In 2014 am pus GPL, la 61900 km. Acum am 127k.
Pana anul asta i-am schimbat parbrizul (mi-a sarit o piatra-n el), un rand de discuri (dupa 11 ani), unul de placute (pus Brembo, sport de strada), telescoapele de la portbagaj si zilele astea semnalizatorul din oglinda dreapta.
Acum 2 saptamani am schimbat si admisia, din cauza meseriasului din mine (din cauza unui senzor am dat -degeaba- admisia jos si la montare am strambat clapetele, ca nu am indreptat de ele, asa cum trebuia).
Cu Octavia ajungi la 50k doar daca o iei p-aia de 245 CP si pui vrute si nevrute pe ea.
Sportline, 35k, respectiv 38k (benzina 190 cp sau diesel 200 cp), 2.0 DSG 4x4.
RS 2.0 TSI DSG 245CP pleaca de la 37.5k ... Inca 2k euro pentru dieselul mai slab cu 45CP.
Optionale de inca 13k ??? Neaparat vizita la psiholog ...
La 50k te uiti la Superb-ul de 245 CP.

Am schimbat si eu discurile fata, spate si vreo 3 sau 4 randuri de placute.
La mine a fost asa:
Pana la 60.000 nu a cerut nimic.
Pe la 80.0000 au inceput sa curga furtunele de ulei si a cedat pe la partea mecanica una alta, dupa 180.000 am uitat sa va spun ca am schimbat ambreiaj, volanta, placa de presiune care faceau ca toate cele si acum la 270.000 volanta iar face ca naiba vara cand e caldura mare.
Toate bujiile le-am schimbat la 90.000 pentru ca se arsese una si mi s-a spus sa schimb tot etc. Acum vad ca trebuie sa schimb telescoapele de la haion.
Este o masina buna dar cere foarte multi bani.
Aaaaaa..... ca mergi tu cu ea troncanind si cu directia stramba si totul zornanind prin ea si cu uleiul pe motor curgand.....e alta treaba....nu ca nu cere bani... ci mergi cu ea pana cade.

#48
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Poststalker2142, on 29 decembrie 2021 - 16:47, said:

Topul vanzari noiembrie:

Spring 1.195 de unităţi
Logan 1095
Duster (749 unităţi),
Sandero (607),
Ford Focus (361),
Renault Clio (332),
Renault Captur (322),
Hyundai Tucson (248),
Toyota Corolla (212)
Toyota C-HR (207)

Clasamentul pe mărci este condus, la finele lunii noiembrie, de Dacia - cu 30.218 de unităţi noi înmatriculate, urmată de Hyundai (8.442), Toyota (8.255), Ford (7.673), Volkswagen (7.358), Skoda (7.340), Renault (7.148), Suzuki (4.163), Mercedes (3.402) şi BMW (3.041).
Interesant , ma uitam la Renault, cum nu apare Megane si apare Clio, poate si pt ca Megane a crescut grav la pret, in anii trecuti era mai ieftin decat un Clio la actualul pret, inuman.
De asemenea fenomenul in vers la Ford...se vinde Focus (care mie mi se pare scump acum) si nu prea se vinde Fiesta..Clio bate Fiesta grav la vanzari..

#49
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Cat de greu e sa pricepi ca preturile sunt dictate de conditiile actuale de piata?Timpii de asteptare la orice Skoda,ca o fi Octavia,Superb sau Scala,e de minim 10 luni de zile.
Rezultatul:vrei Skoda,atunci platesti sau te orientezi catre alte marci.Tineti cont ca Skoda vindde tot ce POATE fabrica in acest moment....de fapt nu poate produce cata cerere are.Mai adaugati si faptul ca accentul si prioritizarea se pune pe modelul Eniaq,din cate stiu vor fi schimbari majore si la modelele plug-in hybrid,posibil sa se renunte la acestea din urma.
Criza semiconductorilor se va răsfrânge rapid asupra tuturor producatorilor,atunci vreau sa-i vad pe toti cei incantati de preturile actuale la Hyundai,Kia,Renault,etc...ce-or sa mai spuna cand acestea vor creste?

#50
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007
Cât reprezintă semiconductorii din prețul mașinii? Adică, dacă aștepți mai mult, plătești mai mult?

#51
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Da,greu de inteles,dar pretul semiconductorilor si timpii mari de livrare a acestora conduc exact la un pret mai mare al masinii.
Cum am spus,vrei masina platesti,nu vrei sa platesti-migrezi catre alte marci,pastrezi actuala masina sau te indrepti catre transportul in comun,mersul pe jos,bicicleta,etc

#52
giv

giv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 16.07.2007
Eu sunt pasionat de biciclete. Sunt mai scumpe decat Skoda mea. Nu mai dau doi bani pe masina.
E buna doar sa ma duca la tara din cand in cand.
Am vazut jumatate de tara pe bicicicleta. Masina mi se pare un moft.
Daca as lua ceva as lua Un Mercedes V cu foarte multe optiuni sa plec in lume. Atat.

#53
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Lol, voi ziceți de Octavia, configurați un Enyaq să vedeți cum trece de 65k!
Pentru o f..kin' Skoda!
Iar "scuza" cu semiconductorii e doar o vrăjeală, pur și simplu nu are cum să fie producția mai mică decât în 2019!
Da' este un motiv perfect pentru a umfla prețurile.

Edited by garett, 30 December 2021 - 16:12.


#54
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001

View Postgarett, on 30 decembrie 2021 - 16:12, said:

Iar "scuza" cu semiconductorii e doar o vrăjeală, pur și simplu nu are cum să fie producția mai mică decât în 2019!
știe românul cum merge treaba, nu îl păcălește nimeni pe el...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate