Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia dispare din preferințele romanilor
Last Updated: May 21 2023 18:16, Started by
max_01
, Dec 29 2021 16:12
·
22
#109
Posted 12 January 2022 - 14:18
tatimeu, on 12 ianuarie 2022 - 08:21, said:
Toate mașinile făcute de Audi sunt premium in categoria lor de preț. - asta e banc sau? |
#110
Posted 12 January 2022 - 14:43
ok, dar nu inteleg iexprimarea "......n categoria lor de pret"
faptul ca acum clasificarea premium o faci pe clase si nu dupa pret suma mai altfel |
#111
Posted 13 January 2022 - 09:58
Consecinta preturilor mari: https://www.automark...ml#comment_post
|
#112
Posted 13 January 2022 - 11:51
haxx123, on 05 ianuarie 2022 - 21:47, said:
Scuze de off topic, dar Scala am vazut ca nu mai este de ceva timp in configuratorul Skoda, l-au scos datorita crizei actuale cu livrarile sau si-a terminat perioada de viata ? |
#113
Posted 13 January 2022 - 11:54
_R_A_D_U, on 11 ianuarie 2022 - 20:39, said:
Măi, terminați-o odată pentru totdeauna cu acest cuvânt... În cadrul grupului, premium e de la Audi A4 în sus. Dar totul este subiectiv, mie, spre exemplu, Mazda 3 mi se pare premium la interior, pacat ca e cam inghesuita gen Ford. Partea proasta la skoda este ca una vezi pe site la preturi si alta in showroom iar aici conteaza momentul, unde te duci, etc. Poti prinde reduceri mari sau nu cine stie ce. Plus ca au pachete care cand le adauga au reduceri mari sau aduc o reducere ceva, mai sunt si reduceri de la importator... Mie mi se pare aiurea chestia asta ca ajungi sa te duci si la x si la y sa vezi ce pret iti da si ai senzatia ca toti vor sa te jegmaneasca; oricum asa fac si altii dar e aiurea. Mai bine ar pune preturile lor gata reduse pe site si nu mai pierzi timpul cu ei aiurea. |
#114
Posted 13 January 2022 - 12:00
Nu pun preturile gata reduse pt ca tre sa vada/verifice prima data cat pot sa traga de pe tine.
Asa fac toti, numai visatorii in idealism cred ca o reprezentanta auto oferteaza corect, totul standardizat, etc...e tot ca la piata, dar intr-un mediu care iti prosteste simturile Edited by Octavian___, 13 January 2022 - 12:01. |
#115
Posted 14 January 2022 - 00:28
gabrolio, on 13 ianuarie 2022 - 09:58, said:
Consecinta preturilor mari: https://www.automark...ml#comment_post Sunt interesat de un Kamiq sau Scala, avand in vedere ca Scala nu am nici o sansa s-o comand acum, m-am orientat catre Kamiq. Atunci cand s-a lansat aka sfarsitul lui 2019 varianta Style (varianta top) pleca de la ~17800 Euro, acum varianta Active (cea mai de jos varianta) pleaca de la 17339 Euro, iar varianta Style de la 20337 Euro, adica o crestere de aproximativ 2500 de euro in doi ani. Si da, la dealer era ca la piata, dar cel putin in prezent nu mai pare deloc asa, cea mai mare reducere pe care am reusit sa o obtin a fost de 650 de euro la varianta Style fata de pretul de lista, adica aproape nimic. Si atitudinea a fost la fel peste tot, nu-ti convine, asta este. Asa ca momentan mai astept, ramane de vazut cum va evolua piata, anul asta pare ca lucrurile merg in aceeaai directie, poate anul urmator se mai schimba ceva. |
#116
Posted 14 January 2022 - 11:58
#117
Posted 14 January 2022 - 12:21
Am cerut si eu o oferta ptr Kamiq in vara, de la acelasi dealer de la care luasem Octavia cu 1 luna inainte si am obtinut doar 650 de euro.Mai mult mi-a zis ca nu poate sa scada. Cu tot cu ce mai pusesem pe masina ajungeam la 19 si un pic cu timp de livrare de 40 de saptamani adica mai iunie 2022, asa ca am luat altceva, care a si venit intre timp, inainte de termenul de livrare
|
#118
Posted 14 January 2022 - 13:03
Parca vad ca ies din top zece in 2-3 ani la preturile astea, la cele noi ma refer... cele sh se vor cauta in continuare.
|
|
#119
Posted 14 January 2022 - 14:56
Octavian___, on 13 ianuarie 2022 - 12:00, said:
Nu pun preturile gata reduse pt ca tre sa vada/verifice prima data cat pot sa traga de pe tine. Asa fac toti, numai visatorii in idealism cred ca o reprezentanta auto oferteaza corect, totul standardizat, etc...e tot ca la piata, dar intr-un mediu care iti prosteste simturile Hyundai face asta. Si ghici ce ...au ajuns pe locul 2 la vanzari in RO , dupa Dacia. Sigur , nu neaparat din motivul asta , mai degraba din motiv de preturi mai mici . Edited by kriiss, 14 January 2022 - 14:57. |
#120
Posted 14 January 2022 - 14:58
Nu cred ca este cazul doar la Skoda cu cresterile de pret, este un trend in toata piata auto din motive pe care le cunoaste toata lumea. Adica la Kamiq nu puteam sa adaug si asistentul de unghi mort din oglinzi, pur si simplu era blocata optiunea datorita lipsei de piese.
Edited by haxx123, 14 January 2022 - 14:59. |
#123
Posted 14 January 2022 - 17:06
kriiss, on 14 ianuarie 2022 - 14:56, said: Hyundai face asta. Si ghici ce ...au ajuns pe locul 2 la vanzari in RO , dupa Dacia. Sigur , nu neaparat din motivul asta , mai degraba din motiv de preturi mai mici . Kia cred ca acum e mai ieftina raportat la aceleasi modele de la Hyundai, sunt sub acelasi acoperis nu? Dar cam asa e, au preturi ok pe piata si o disciplina financiara mai buna, cel putin asa se vede de-afara |
|
#124
Posted 14 January 2022 - 17:28
#125
Posted 14 January 2022 - 17:58
max_01, on 29 decembrie 2021 - 16:12, said:
In perioada 2008-2012, foarte mulți romani își cumpărau Skoda Octavia.In ultimii ani, datorita prețului care a crescut foarte mult, Skoda Octavia nu mai este atractiva pentru foarte mulți romani. Sa platesti aproape 50.000 euro pe o Octavia diesel care nici macare nu este un RS este ceva normal in aceasta perioada. DE CE OCTAVIA ESTE ATAT DE SCUMPA? Pentru ca motorizarile diesel entry level precum 1.6 TDI au disparut complet din oferta, iar versiunile 2.0 TDI de 115 CP nici macar nu sunt aduse de catre dealerii Skoda pe piata din Romania. Daca vrei o Octavia cu un nivel de echipare mediu diesel cu transmisie DSG trebuie sa platesti in medie peste 37.000 euro, pret pentru care la Kia sau Hyundai pleci acasa cu un SUV 4×4 de ultima generatie Hybrid cu garantie de 5 sau 7 ani! In plus fata de acestea, masina vanduta de Skoda are in continuarea cea mai mica garantie din Europa, “celebra” 2 ani fara limita de km. In urma configuratorului de la Porsche Romania descoperim ca un model Octavia Sportline 2.0 TDI DSG cu dotari ajunge la un pret de vanzare de 47.000 euro TVA inclus. Aici clientul are deja costuri de leasing la nivelul unei masini premium BMW sau Mercedes, respectiv a unei rate lunare cu CASCO inclus de aproximativ 700 euro! Si daca tot vrei o versiune de baza 2.0 TDI de 115 CP, pretul real de vanzare al masinii depaseste suma de 28.000 euro, aceeasi Octavia fiind vanduta cu 10 ani in urma cu maxim 19.000 euro. Diferenta de preturi anunta o scadere considerabila a vanzarii masinilor Skoda pe toate pietele pentru ca acestea nu sunt modele premium, politica de preturi fortand de fapt o electrificare pietei auto sortita esecului. În schimb, mașinile sud coreene sunt apreciate din ce în ce mai mult de romani dar și în întreaga Europa chiar daca au un consum ceva mai mare și un cuplu motor mai mic, la aceeași categorie de motorizare. Si defapt, la 50000 de euro, skoda este la maximum de dotata. Iar la banii aia, deja se gasesc marci premium mai chele. Doatarile suplimentare platite se pierd prin devalorizare in maximum 4 ani masina ajungand la 50% din valoarea de nou. Aici ii lasam pe nemti sa-si cumpere flote pentru firme, cheltuind banii de pe impozite pe profit pe niste masini comune care pentru Romania sunt scumpe. Motorizarea 1.6 tdi nu era "entry level", ci mai degraba versiunea "bio" sau "eco". Pentru ca nu toata lumea este interesata de acceleratii puternice, (pentru asta exista motoarele Otto- RS) , dar conteaza mai mult consumul- 1.6 tdi, condus linistit, are dupa manual- consum declarat de 3,3l/100km, iar acceleratia este suficienta - 0-100km/h in 10 secunde. Edited by tfmercedez, 14 January 2022 - 18:05. |
#126
Posted 14 January 2022 - 19:03
Octavian___, on 14 ianuarie 2022 - 17:06, said: Poate gresesc, dar din ce vad eu Hyundai a crescut la preturi ca Fat Frumos "un an cat altii in zece" Kia cred ca acum e mai ieftina raportat la aceleasi modele de la Hyundai, sunt sub acelasi acoperis nu? Dar cam asa e, au preturi ok pe piata si o disciplina financiara mai buna, cel putin asa se vede de-afara bobitad, on 29 decembrie 2021 - 16:27, said:
tu nu spui toata povestea. a crescut pretul la diesel, care inainte era ieftin. varianta de baza a skodei pe benzina e 20.000. o fi submotorizata cu 110cp si 3 cilindrii, dar atat e. si romanii nu cumparau skode sau VW noi, ci sh. in marea lor parte. mai mereu aud propaganda asta cu koreenele care vin si o sa mature tot. dar na, nu prea se intampla niciodata. daca omu are de ales intre octavia si hyundai, o sa ia skoda. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users