Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia dispare din preferințele romanilor
Last Updated: May 21 2023 18:16, Started by
max_01
, Dec 29 2021 16:12
·
22
#1
Posted 29 December 2021 - 16:12
In perioada 2008-2012, foarte mulți romani își cumpărau Skoda Octavia.In ultimii ani, datorita prețului care a crescut foarte mult, Skoda Octavia nu mai este atractiva pentru foarte mulți romani.
Sa platesti aproape 50.000 euro pe o Octavia diesel care nici macare nu este un RS este ceva normal in aceasta perioada. DE CE OCTAVIA ESTE ATAT DE SCUMPA? Pentru ca motorizarile diesel entry level precum 1.6 TDI au disparut complet din oferta, iar versiunile 2.0 TDI de 115 CP nici macar nu sunt aduse de catre dealerii Skoda pe piata din Romania. Daca vrei o Octavia cu un nivel de echipare mediu diesel cu transmisie DSG trebuie sa platesti in medie peste 37.000 euro, pret pentru care la Kia sau Hyundai pleci acasa cu un SUV 4Ś4 de ultima generatie Hybrid cu garantie de 5 sau 7 ani! In plus fata de acestea, masina vanduta de Skoda are in continuarea cea mai mica garantie din Europa, “celebra” 2 ani fara limita de km. In urma configuratorului de la Porsche Romania descoperim ca un model Octavia Sportline 2.0 TDI DSG cu dotari ajunge la un pret de vanzare de 47.000 euro TVA inclus. Aici clientul are deja costuri de leasing la nivelul unei masini premium BMW sau Mercedes, respectiv a unei rate lunare cu CASCO inclus de aproximativ 700 euro! Si daca tot vrei o versiune de baza 2.0 TDI de 115 CP, pretul real de vanzare al masinii depaseste suma de 28.000 euro, aceeasi Octavia fiind vanduta cu 10 ani in urma cu maxim 19.000 euro. Diferenta de preturi anunta o scadere considerabila a vanzarii masinilor Skoda pe toate pietele pentru ca acestea nu sunt modele premium, politica de preturi fortand de fapt o electrificare pietei auto sortita esecului. În schimb, mașinile sud coreene sunt apreciate din ce în ce mai mult de romani dar și în întreaga Europa chiar daca au un consum ceva mai mare și un cuplu motor mai mic, la aceeași categorie de motorizare. Edited by max_01, 29 December 2021 - 16:17. |
#2
Posted 29 December 2021 - 16:22
#3
Posted 29 December 2021 - 16:25
max_01, on 29 decembrie 2021 - 16:12, said:
nici macare nu este un RS… RS, asta, este un life milestone sau ceva?… max_01, on 29 decembrie 2021 - 16:12, said:
DE CE OCTAVIA ESTE ATAT DE SCUMPA? cocalarii care raspund la numele de VAG au forged motoare, big time, si acum trebuie sa plateasca. thats why! haha! |
#4
Posted 29 December 2021 - 16:26
Multi se feresc de diesel oricum din cauza eventualelor restrictii in viitor
Cat costa concret o octavia acum... au marit preturile fata de vara https://stoc.skoda.r...2021-0745862-RO Ambition 1.0 manual scadem optionalele si bonul rabla (7500lei) = 19.678 eur https://stoc.skoda.r...2021-0749131-RO Ambition IV plug-in scadem bonul rabla (27500lei) = 29.658 eur Scump |
#5
Posted 29 December 2021 - 16:27
tu nu spui toata povestea. a crescut pretul la diesel, care inainte era ieftin. varianta de baza a skodei pe benzina e 20.000. o fi submotorizata cu 110cp si 3 cilindrii, dar atat e.
si romanii nu cumparau skode sau VW noi, ci sh. in marea lor parte. mai mereu aud propaganda asta cu koreenele care vin si o sa mature tot. dar na, nu prea se intampla niciodata. daca omu are de ales intre octavia si Hyundai, o sa ia skoda. Edited by bobitad, 29 December 2021 - 16:29. |
#6
Posted 29 December 2021 - 16:32
I30 varianta de baza (110 cai, manuala)-- 13.750E
Octavia Ambition -- 19650E I30 varianta de top (exclusive, 160cai automata) 21.650E Octavia varianta de top -- mult prea mult Edited by lyanna, 29 December 2021 - 16:34. |
#7
Posted 29 December 2021 - 16:34
lyanna, on 29 decembrie 2021 - 16:32, said:
I30 varianta de baza -- 13.750E Octavia Ambition -- 19650E I30 varianta de top (exclusive) 21.650E Octavia varianta de top -- mult prea mult Edited by bobitad, 29 December 2021 - 16:34. |
#8
Posted 29 December 2021 - 16:38
VAG nu prea are traditia in hybride ...si astea sunt trendul din cauza taxelor. Bine , vor mai fi si astea o perioada , pana se defecteaza partea electrica care costa cat o treime de masina si atunci se va duce buhul. Skoda a mers pe niste motorizari foarte proaste comparativ cu concurenta. 1.6 TDI , 1.0 TSI , 1.2 si 1.4 TSI , 1.8 TSI au fost motoare cu multiple probleme si acum informatia circula. DEasemenea a circulat si informatia ca Skoda nu a facut nic un recall pentru niste probleme dovedite de motor , cine s-a ars o data , nu s-a mai bagat a doua oara .
Da, preturile au crescut mult , dar Skoda nu este o masina de lux. Imaginea de marca tine de fiabilitate , care in anii mentionati a fost in picaj la tot grupul VAG. O alta problema este si importul mult mai slab in pandemie din cauza restrictiilor de circulatie , pentru masinile SH, dar si preconizatele modificari de legislatie fiscala in domeniul taxarii poluatorilor . . Din pacate, cand o marca se scufunda, nu isi revine odata cu rezolvarea problemelor. tot grupul VAG, exceptie facand modelele de lux , este intr-o cadere care nu se va putea redresa curand. Eu am detinut zeci de Skode. Detin una in prezent . Acum nu as mai merge tot pe Skoda la urmatoarea masina. si chiar sunt un impatimit al marcii. |
#10
Posted 29 December 2021 - 16:47
Topul vanzari noiembrie:
Spring 1.195 de unități Logan 1095 Duster (749 unități), Sandero (607), Ford Focus (361), Renault Clio (332), Renault Captur (322), Hyundai Tucson (248), Toyota Corolla (212) Toyota C-HR (207) Clasamentul pe mărci este condus, la finele lunii noiembrie, de Dacia - cu 30.218 de unități noi înmatriculate, urmată de Hyundai (8.442), Toyota (8.255), Ford (7.673), Volkswagen (7.358), Skoda (7.340), Renault (7.148), Suzuki (4.163), Mercedes (3.402) și BMW (3.041). |
|
#11
Posted 29 December 2021 - 16:57
#12
Posted 29 December 2021 - 16:59
bobitad, on 29 decembrie 2021 - 16:34, said:
cred ca octavia se compara cu elantra. nu cu i30. banuiesc ca mai acorda si astia reduceri la skoda si pica pe acolo. acum depinde si ce vrei. I30 e in clasa cu Octavia doar pe wikipedia, in rest ai aproape juma de metru in plus de masina care la VAG costa mult. Apropo, preturile tuturor masinilor ieftine au urcat ca nu mai merge sa manaresti normele de poluare din pix ca acum 5 ani, siguranta nu o mai faci doar dintr-un airbag in plus ca EuroNcap te puncteaza cu cel mai mic scor, iar preturile electronicii au explodat odata cu COVIDu. |
#13
Posted 29 December 2021 - 17:07
tartorul, on 29 decembrie 2021 - 16:57, said: Cred ca n ai intrat intr-un Sportage sau Tucson sunt masini mari incapatoare.. Octavia e un turism compact semi-inghesuit la interior [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tjczfSMYm8k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14
Posted 29 December 2021 - 17:25
Vazusem ultima data Octavia cu pret de plecare de la 17.000 euro. Este cale lunga pana la cei 50.000 euro dati exemplu. Asa si loganul pleaca de pe la 8000 sau cat o fi si il poti configura full de full pe la 15.000 sau mai mult.
|
#15
Posted 29 December 2021 - 17:29
Personal imi pare mult mai spatioasa Octavia (am condus respectiv am mers ca pasager in modelele 1, 2 si 3) in comparatie cu Sportage (am condus modelul fabricat pana in 2018) - vorbim doar de spatiul pentru pagaseri/sofer. In ceea ce priveste portbagajul presupun ca e clar cine are volumul mai mare. Desi masinile au lungimea dintre axe in aceeasi zona, la Octavia bancheta este putin mai in spate din cauza lungii generale mai mari si de aici mai mult loc.
>>> [ https://www.youtube-...?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] E scos din context. Omul are 1.95 si 105 kg. 90% din masinile de pe piata nu sunt ok pentru el. |
|
#16
Posted 29 December 2021 - 17:50
max_01, on 29 decembrie 2021 - 16:12, said:
Sa platesti aproape 50.000 euro pe o Octavia diesel care nici macare nu este un RS este ceva normal in aceasta perioada. Asta nu inseamna ca in ultimii ani, masinile nu s-au scumpit. Si nu doar Octavia. |
#17
Posted 29 December 2021 - 17:51
Skoda s-a scumpit foarte mult. Trebuia sa fie putin deasupra Loganului (Octavia) ca pret, acum costa dublu. Tot ce este Skoda, s-a scumpit maxim, pentru ca s-a vandut. Acum, romanii se vor uita iarasi la VW, pentru ca nu-si ia nimeni Skoda ca brand. Le-au luat oamenii pentru ca ofereau mult, la un pret bun. Ofera si acum mult, dar pretul nu mai este bun.
|
#18
Posted 29 December 2021 - 17:52
1. cine a avut pe stoc, a vândut. cine nu, nu a vândut.
2. producătorii de mașini de buget evită și vor evita în continuare să pună motoare puternice pe mașinile lor, dintr-un motiv simplu: să nu mai fie forjate intens. una e să forjezi ceva cu 1.4 sau 1.2, după câteva încercări te oprești, că vezi că nu merge, și alta e forjezi un 2.0 constant. pur și simplu mărcile de buget nu mai vor asta. de aia Megane nu mai are nimic peste 1.5, de aia Octavia a renunțat la 1.9, 2.0 și va renunța și la 1.6. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users