Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...
 

Renault Megane E-TECH

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
427 replies to this topic

#37
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

View Post__-__, on 18 decembrie 2021 - 20:18, said:

Megane-ul are un buton numit Launch Control si cutie de viteze pe numele ei EDC
Unde e butonul asta? M-am uitat la multe prezentari cu E-TECH dar nimeni n-a spus absolut nici un cuvant despre Launch Control si mai ales despre cutie de viteze.
Ambele ar fi o premiera pe electrice mai low-cost.

#38
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Se referea la Megane 4 RS EDC.
A meu e 3 rs 275 manual. Dar e mai fun asa. Si cel mai lent sofer care nu forteaza deloc tot prinde suta mai repede decat id3.
Eu vazusem ca Tesla 3 LR consuma 34 kw/100 km....la 233 km/h.

Ramane limitarea naspa cu 160 km/h, o viteza destul de trista pt autostrada.  Dar nici 1.3-ul nu era prea grozav, ala parca avea ceva limitare la 205 km/h.
Cum zici si tu, multi dintre noi pur si simplu nu facem asa multi km sa renteze sa dam o garla de bani pe masina. Eu ii fac si multi la drum lung. Am priza in garaj, dar nu cred sa imi iau electrica prea curand. Nu mi-as lasa iubita in ceva gen ZOE sau alt sicriu pe roti. Parca tot un Volvo vechi e mai bun.
ID.3 vad ca a iesit foarte bine la EuroNCap.

Edited by SpeedDemon, 18 December 2021 - 22:16.


#39
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

View PostSpeedDemon, on 18 decembrie 2021 - 22:13, said:

Se referea la Megane 4 RS EDC.
Ce ratacit...topicul este despre Megane E-TECH.

#40
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Da, si il comparam cu alternative ICE, ca sunt tot Megane si la acceasi bani. Si surpriza, motorizarea ICE e OZN fata de electrica inclusiv la acceleratie. De manevrabilitatea afectata de greutate deja e alta discutie.
E un comportament toxic sa aperi o masina orbeste. Tu ai zis ca ce performanta e electrica, si surpriza, nu e asa performanta. RS-ul nou are suta in 5.7, totul automatizat si spre deosebire de electrica capabila doar de 160, RS-ul stie 260+.
Primele masini erau mai lente decat calul. In 1938 o locomotiva pe aburi stia 203 km/h. Un an mai tarziu putea asta si o locomotiva electrica.
Discutam si criticam constructiv. Merita sau nu merita electrica din punct de vedere performance. Si momentan raspunsul pare sa fie nu cu exceptia lui model 3.
merita noul megane etech fata de vechiul megane clasic 1.3? discutabil, in functie de necesitati.

Edited by SpeedDemon, 18 December 2021 - 23:09.


#41
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

View Postbobitad, on 18 decembrie 2021 - 21:54, said:

asta  electric e 21.000 si are 130cp. nu mai auzi motor, nu mai ai vibratii, nu mai schimbi uleiuri, nu mai poluezi lumea si ai parte si de liniste. mai bagi 5000 si ai 220cp si cuplu instant, si bateria care te duce 400km(pack de 60). sunt sigur ca si la viteze de autostrada depaseste 250km. inca nu-s date pentru Megane dar id3 ia cam 20kwh/100km la vitezele alea. n-am studiat care-s mai aerodinamice.

serios acum, nu trebuie sa fii geniu sa-ti dai seama ca deja a devenit mai ok sa iei electrica. daca ai unde sa o incarci unde stai, atunci sigur gasesti si in alea 2 drumuri mai lungi/an pe care le face romanu obisnuit. eu as lua electrica si maine, chiar daca stau la bloc, dar merg prea putin ca sa dau bani multi pe masina. acum sunt sigur ca fiecare are scenariul lui unde masina electrica s-a descurca mai greu. dar pentru majoritatea oamenilor chiar si in Romania, e ok si o electrica.

Imi pot pune priza in parcare fără probleme. Fac de 2-3 ori pe luna drumuri de peste 300km dus, adică 600 km dus întors.
Nu crezi ca e normal sa ma intereseze dacă pot face un drum București Constanța/Sibiu fără sa fie nevoie sa încarc obligat? Pana la Sibiu oricum fac o pauza de juma de ora deci ar fi ok, dar pana la Constanța nu opresc deci autonomia e importanta.

#42
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019

View PostSpeedDemon, on 18 decembrie 2021 - 22:13, said:

Ramane limitarea naspa cu 160 km/h, o viteza destul de trista pt autostrada.
E suficient pentru aproape toata lumea, in aproape toata Europa.

View PostSpeedDemon, on 18 decembrie 2021 - 22:13, said:

Nu mi-as lasa iubita in ceva gen ZOE sau alt sicriu pe roti. Parca tot un Volvo vechi e mai bun.
ID.3 vad ca a iesit foarte bine la EuroNCap.
Indiferent de teste, o masina mai grea va fi intotdeauna mai buna decat una mai usoara in caz de accident. Orice masina cat de cat recenta, dar grea, va iesi mult mai bine dintr-un impact cu o masina noua, cu 5 stele EuroNCap, dar jumate din greutate. Deci din punctul asta de vedere, Zoe / Spring / orice alta jucarie de oras e pilaf. Au alte avantaje: agilitate prin oras, consum mic.

View PostSpeedDemon, on 18 decembrie 2021 - 23:06, said:

Merita sau nu merita electrica din punct de vedere performance. Si momentan raspunsul pare sa fie nu cu exceptia lui model 3.
merita noul Megane etech fata de vechiul megane clasic 1.3? discutabil, in functie de necesitati.
Eu as zice ca dpdv "performance" nu merita nimic electric acum, nici macar model 3. Daca vrei sa ai o masina de track days, iesi mult mai bine fie cu un ceva sh fie cu un i30n / alt hot hatch (dar tin minte ca Hyundai nu comenta daca te duceai cu ea pe circuit :) ).

Pentru masini "pamantene" conduse legal si responsabil, e discutabil, cum zici si tu. Ceea ce-i ok, e bine sa avem alternative :).

#43
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 06.08.2006

 murdar, on 18 decembrie 2021 - 09:26, said:

Romania e praf la infrastructura de incarcare masini electrice.
Aiurea!
România are una dintre cele mai bune infrastructuri de încărcare raportat la numărul de mașini electrice actual.

#44
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

 Fujitsu, on 19 decembrie 2021 - 09:28, said:

Aiurea!
România are una dintre cele mai bune infrastructuri de încărcare raportat la numărul de mașini electrice actual.
Baga o sursa ceva sa vedem care e realitatea ca de povesti suntem satui .

#45
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Pai sunt foarte puține mașini electrice in Ro. În orașul meu unde 50%+ din populație lucra afară și restul de 50 sau învârteli sau crapă de foame, parcarea de electrica de la Carrefour e mereu libera sau ocupata de vreun turist cu PHEV. Nu cred că am văzut vreodată mașină din județ parcată acolo.
Bine, e posibil că de când am plecat eu sa le fi venit la toți Spring și să fie bătaie la încărcare mai ales că orașul unde stau e că un muzeu Renault din cauza că mulți ani doar Dacia/Renault avea dealer aici.

Edited by SpeedDemon, 19 December 2021 - 10:03.


#46
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 06.08.2006
Dintr-un search combinat pe diverse surse disponibile pe net mi-a rezultat cam așa:
In România avem 8 - 8,5 mașini electrice per port de încărcare (in jur de 7500 EV și cca 900 de porturi).
In SUA raportul e undeva pe la 20 EV per port de încărcare.
S-au luat in calcul (adunat) toate porturile type 1 si 2 precum si DC.

Deci, nu se poate spune ca stam rău (încă).
Din evoluția raportului mai sus amintit, in SUA acum 10 ani era intre 5 și 6, deci in timp numărul de EV a crescut mai rapid.

Edited by Fujitsu, 19 December 2021 - 12:17.


#47
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,032
  • Înscris: 09.08.2005
Pînă la încărcare și descărcare io vreau să știu cît de fiabil e mecanismul mînerelor de la ușile din față. Alea îngropate în uși. Cît vor rezista la combinația mizerie+apă+frig? Și cum intri în mașină dacă alea nu reușesc să se deschidă?

#48
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Imi place masina, arata bine si cam scoate ZOE din piata in orice echipare mai putin Life.
Insa nu gasesc nicaieri nici o poza cu interiorul in echiparea de baza.

#49
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Din februarie poți verifica 0e configurator ul Renault ro.

#50
Smarty

Smarty

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 03.04.2006
De astazi se poate configura si la noi https://www.renault....0-electric.html si tot de azi au dat drumu si la comenzi. Din pacate inca nu au si un termen de livrare.
Eram hotarat sa comand un id3 dar cei de la VW au inchis comenzile pt Romania asa ca inca mai caut alternative si acest Megane e in top 3 in lista mea de alternative.

#51
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,373
  • Înscris: 24.09.2017

View PostSmarty, on 01 februarie 2022 - 17:08, said:

De astazi se poate configura si la noi https://www.renault....0-electric.html si tot de azi au dat drumu si la comenzi. Din pacate inca nu au si un termen de livrare.
Eram hotarat sa comand un id3 dar cei de la VW au inchis comenzile pt Romania asa ca inca mai caut alternative si acest Megane e in top 3 in lista mea de alternative.
am dat si eu de curios. ce sa zic, scaunele reciclate par cam naspa, zici ca-s de logan:) m-am uitat la nivelul de echipare techno. nu stiu care e diferenta intre motorul cu super charge si optimum charge, culmea e ca par la fel, ala optimum e cu 1500 de euro mai scump. pe nici un nivel de echipare nu-ti da pompa de caldura, inca 1100 de euro.

la ce te mai gandesti? kona? ceva de la skoda? model 3?

Edited by bobitad, 01 February 2022 - 17:33.


#52
Smarty

Smarty

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 03.04.2006
Super charge are incarcare AC 7 kw si optimum charge are incarcare AC 22 kw (DC 130 kw ambele), pe site au gresit, par la fel.
Da e naspa ca e 1100 euro pompa de caldura si pana nu apar review-uri s-ar putea sa fie o mare pacaleala (ca la id3) si sa nu merite. (in franta e 400 euro pompa....)
Da, ma gandeam la kona dar si la Hyundai deocamdata sunt inchise comenzile.

#53
Bakkra

Bakkra

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 15.10.2005
Am aruncat si eu o privire peste configurator, dar echiparea de mijloc (Techno) cu pompa de caldura si cele 2 pachete ajunge (aproape) la pret de Model 3.

#54
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Review de la Fully Charged Show:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sI_MzL3HIa0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pare f faina ca constructie (Renault va fi pe un loc special in sufletul meu mereu) ... si pretul nu e rau deloc pentru ce ofera.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate