Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Renault Megane E-TECH
Last Updated: Feb 26 2024 08:38, Started by
Bakkra
, Dec 17 2021 21:19
·
19
#163
Posted 03 June 2022 - 17:41
#164
Posted 03 June 2022 - 17:48
Adm, on 03 iunie 2022 - 16:34, said:
In practica masinile electrica consuma cam dublu vs ce e in teste, deci 60 km range real pare credibil. Nici chiar asa. Tesla M3LR are ca consum de referinta 138wh/km (consum cu care face WLTP-ul vechi - 584Km). In realitate eu am media de consum 170Wh/Km dupa 30K Km, regim majoritar de autostrada (75%). Nu e ca pe hartie, dar departe de dublu - sa zicem un 30% extra. |
#165
Posted 03 June 2022 - 19:25
costini, on 03 iunie 2022 - 17:41, said:
Nu toata lumea vrea Tesla, insa multi cand cumpara o masina pun in balanta avantaje/dezavantaje si aleg ce cred ca li se potriveste. Pentru tine poate nu conteaza insa pentru multi conteaza un pachet ce cuprinde autonomia reala/eficienta/viteza de incarcare etc. si bineinteles pretul. In afara de sistemul infotaiment nu pare sa exceleze decat la niste preturi exagerate...ramane de vazut ce discounturi vor oferi dealerii, pana una alta o poti comanda online la preturile afisate. Interesul lor acum e sa profite de Hype (noutatea produsului) si sa scoata maxim de profit...daca vanzarile vor fi proaste vor aparea acele discounturi de care vorbesti (de ce crezi ca ai avut discount de 5k la C4? de bine ce se vindea? pentru ca era exagerat de scumpa comparat la ce ofera concurenta pe piata.) O spun ca un potential client care s-a desumflat cand a intrat pe configurator. Aaa! si o magarie de proportii la varianta de 40kwh...nu o poti lua decat cu incarcare pe AC de 7,2kw si fara mufa CCS....WTF?! si Spring cu o baterie mai mica are optiunea CCS. Sa vinzi in anul 2022 masini electrice fara posibilitatea sa incarci la CCS mi se pare o mare bataie de joc. Atentie! in alte state se vinde cu CCS doar la noi nu! Eu cred ca au un interes sa aduca doar varianta mai scumpa de 60kwh, iar lipsa CCS-ului face varianta de 40kwh lipsita de interes insa in reclame pot sa trambiteze Megane E-tech de la doar x euro....iar daca unii vor cu tot dinadinsul varianta de 40kwh nu au voie sa aleaga nici pompa de caldura care deasemenea e rezervata doar la 60kwh. https://www.renault....m/c/BABNt/Agsb0 Edited by raven75, 03 June 2022 - 19:40. |
#166
Posted 03 June 2022 - 21:02
Adm, on 03 iunie 2022 - 16:34, said:
Pai ce castigi la baterie pierzi cand mai adaugi un motor. https://www.tesla.co...design#overview Aparent cam asta diferenta in practica, lasa gogomaniile din WLPT. M3 SR actual are baterie de 62 kW M3 LR actual are baterie de 82 kW https://en.wikipedia...i/Tesla_Model_3 Si mie mi se pare putin, dar asa sustin astia pe grupul de owneri Tesla. Pana la urma in WLPT e diferenta de range de 111km ideal. In practica masinile electrica consuma cam dublu vs ce e in teste, deci 60 km range real pare credibil. Range-ul real la orice mașină electrică este in general cam 70% fata de wltp (văd că ro_explorer confirma că în mod real ii iese așa) . Deci iese cam 80 km in plus. Daca merita sau nu 9000 euro în plus depinde de fiecare. Personal îmi convine mai mult SR+ datorită bateriei LFP. |
#167
Posted 03 June 2022 - 21:16
raven75, on 03 iunie 2022 - 19:25, said:
Nu toata lumea vrea Tesla, insa multi cand cumpara o masina pun in balanta avantaje/dezavantaje si aleg ce cred ca li se potriveste. Pentru tine poate nu conteaza insa pentru multi conteaza un pachet ce cuprinde autonomia reala/eficienta/viteza de incarcare etc. si bineinteles pretul. Model 3 cel mai ieftin + vopsea + jante de 19 e 53.800. Acu stiu ca-s zgarcit la masini, da' da-o dracu de treaba ca-s 7000eur diferenta, nu-i acelasi pret. Si vorbim de un Megane echipat foarte ok, nu vreo coaja. Ca autonomie sunt cvasi-identice, diferenta e la puterea maxima, spatiu interior si, I guess, la "software". De netflix si partzuri ma pot lipsi linistit la fel ca 99% din potentialii cumparatori. Eu nu zic ca e mai bun Megane-ul, doar teoria ca "au acelasi pret" e falsa. Trebuie sa te dai peste cap serios sa scoti un Megane la 51k, iar apoi sa alegi intentionat cele mai de rahat jante + culoarea alba la M3, ca sa fie similare la pret. raven75, on 03 iunie 2022 - 19:25, said:
In afara de sistemul infotaiment nu pare sa exceleze decat la niste preturi exagerate raven75, on 03 iunie 2022 - 19:25, said:
ramane de vazut ce discounturi vor oferi dealerii, pana una alta o poti comanda online la preturile afisate. Interesul lor acum e sa profite de Hype (noutatea produsului) si sa scoata maxim de profit...daca vanzarile vor fi proaste vor aparea acele discounturi de care vorbesti |
#168
Posted 03 June 2022 - 22:15
Ford4, on 03 iunie 2022 - 21:02, said:
Personal îmi convine mai mult SR+ datorită bateriei LFP. Ai citit asta? @costini - Tesla m3 contine o multime de optionale incluse default (cam tot ce se poate), adica sincer, ai de ales culoare (daca nu iti place alb) si roti mai mari, ceea ce nu recomand, avand si asa suspensii tari. Nu iau in calcul cele 2 optiuni de autopilot avansat, cel default este indeajuns pt Romania. https://www.tesla.co...o/model3/design Vad ca pretul final este 50 990 EUR + transport = 52690 eur, dar crede-ma ca are mai multe optiuni decat un meganu dotat full sau decat masini premium dotate full. Eu planuiesc sa rezerv un model 3, ca tot creste pretul si am o vaga banuiala ca Rabla+ la anu' dispare sau se transforma (ca Jana). |
#169
Posted 07 June 2022 - 18:12
Dialog Client - Vocea Clientului Renault:
VCR - nu va putem oferi nici un termen de livrare pentru comanda Dvs de E Tech făcută in Februarie. Client - […] ma simt păcălit. Dacă știam ca nici după cele 90 de zile din contract, Renault va fi incapabil sa ofere un termen de livrare, as fi făcut o comanda de Tesla care pana azi ar fi fost livrata. VCR: - Dar dvs nu va puteți permite o Tesla încât nu are rost comparația Cred ca asta spune tot despre filozofia Renault azi. Încearcă sa vândă un Renault cu 48.000 euro, mai scumpă decât au avut vreodată un Renault, dar nu înțeleg ca targetul lor nu mai poate fi clientul de Logan GPL, pe care sa îl trateze pur și simplu ca pe un om simplu sau sărac. Nu ca acel om ar avea vreo vina, sau ar merita servicii mai proaste….. Sincer, cu o lipsa de comunicare atât de gravă, cu un tratament al clienților derizorie, cu productie si comenzi de doar 4-5,000 Megane pe luna, nu văd cum o sa depășească 60-70,000 unități pana in mai 2023 = Renault va deveni din ce in ce mai mic și mai marginalizat chiar și pe piața UE FR+ Sud + Est, acolo unde cât de cât mai au ceva clienți. Asta când VW a produs pesta 150,000 ID (3+4) in 2021. Iar in 2022 vor sa vândă peste 300,000 ID… |
#170
Posted 07 June 2022 - 22:33
Si ce agravează mai mult problema, este ca VCR știe de programul rabla = știe ca un client înscris la Renault in programul rabla plus este captiv pe durata celor 300 de zile ale programului. Adică fraierul de client, nu poate sa schimbe beneficiarul/producatorul cuponului rabla și sa comande alta mașina. Adică din mai/Iunie 2022 când sa aprobat cuponul Rabla, Renault aduna 300 de zile. Probabil vor livra la sarantocii din Romania la anul prin martie sau Aprilie 2023. Doar nu o sa piardă bonusul de 6,000 euro care expira in Franța in Decembrie. Cum sa riste sa supere clientul FR. Jenant. Penibil. Jignitor.
Pe de o parte CEO Renault anunța la bursa/acționari 5,000 comenzi pe luna. In paralel anunța 5,000 de mașini produse pe luna. Și totuși….. cumva cineva minte. Adică au un decalaj de 8-10 luni între comanda si livrare = 50,000 de mașini lipsa. Ceva undeva nu se aduna si clienții plus acționarii Renault sunt înșelați. In concluzie, voi comanda o Tesla, care va fi livrata cu mult înainte de Renault. Voi păstra comanda de Renault (nu are rost sa pierd rabla deja cumpărată și bonusul de 11.000 euro) și îl voi vinde după livrare. Amen. Și cu asta se va încheia scurta mea “aventura” cu producători low-cost / Clever cost, după 20 de ani de Audi/BMW/Mercedes (mașini de calitate decenta, cu discounturi de 20-30% la achiziție, cu tratament normal al clienților, etc). Voi încheia aici postările mele entuziaste de ecologist anti-automobilist in forumul Megane E tech. |
#172
Posted 08 June 2022 - 09:23
pt mine e garantia limitata la 2 ani sau 80.000 km si suspensiile rigide 😑
|
|
#173
Posted 08 June 2022 - 11:32
Adm, on 03 iunie 2022 - 22:15, said: Ai citit asta? @costini - Tesla m3 contine o multime de optionale incluse default (cam tot ce se poate), adica sincer, ai de ales culoare (daca nu iti place alb) si roti mai mari, ceea ce nu recomand, avand si asa suspensii tari. Nu iau in calcul cele 2 optiuni de autopilot avansat, cel default este indeajuns pt Romania. https://www.tesla.co...o/model3/design Vad ca pretul final este 50 990 EUR + transport = 52690 eur, dar crede-ma ca are mai multe opotiunid ecat un meganu dotat full sau decat masini premium dotate full. Eu planuiesc sa rezerv un model 3, ca tot creste rpetul si am o vaga banuiala ca Rabla+ la anu' dispare sau se transforma (ca Jana). |
#175
Posted 08 June 2022 - 15:02
User12344321, on 07 iunie 2022 - 22:33, said:
Sunt curios cat de repede vei reusi. Din pacate toata industria auto e vraiste acum. Ca sa te simti mai bine, peste 300 de oameni care au comandat in Ro Ioniq 5 au fost informati dupa mai bine de 7 luni de asteptare ca s-a anulat comanda lor si au pierdut si voucherul de 10k de euro. Unii vor sa dea in judecata... |
#176
Posted 08 June 2022 - 15:15
#177
Posted 08 June 2022 - 17:28
LiviuGeo, on 08 iunie 2022 - 15:15, said:
4 ani sau 80.000 masina si 8 ani si 160.000 trenul de rulare electric. Cred ca a facut confuzie in urma unor discutii unde mai multi spuneau ca 80.000 de km ii fac in 2 an si ceva (printre care ma numar si eu) Pentru cei care merg peste 30k de km/an e o varianta de luat in calcul - o masina unde primii 4-5 ani sa nu ai limita de km la garantie. |
|
#178
Posted 09 June 2022 - 02:36
LiviuGeo, on 08 iunie 2022 - 15:15, said: 4 ani sau 80.000 masina si 8 ani si 160.000 trenul de rulare electric. Eu am 60.000 km dupa 1 an cu Kona .. sper ca intelegi acum de ce imi convine 5 ani fara limita de km .. e o mare grija in minus .. pt mine. |
#180
Posted 09 June 2022 - 08:17
rhadoo_ds, on 09 iunie 2022 - 02:36, said:
Eu stiam de 2 ani sau 80.000 km pt toata masina .. stiam de 160.000 km pt baterie si tren rulare. Eu am 60.000 km dupa 1 an cu Kona .. sper ca intelegi acum de ce imi convine 5 ani fara limita de km .. e o mare grija in minus .. pt mine. Cum reusesti frate asa ceva ? Eu si in anul in care am facut un tur al Frantei, nu am depasit 18k km. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users