Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 

Renault Megane E-TECH

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
427 replies to this topic

#163
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Comparația cu un Megane "full" doar de dragul de a-l face scump e destul de puțin relevanta.
Și un C4 e 45000 daca te iei dupa site, insa in practica îl cumperi cu sub 40 (sub 30 cu rable).

Dincolo de asta, nu toată lumea vrea Tesla.

#164
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

View PostAdm, on 03 iunie 2022 - 16:34, said:

In practica masinile electrica consuma cam dublu vs ce e in teste, deci 60 km range real pare credibil.

Nici chiar asa. Tesla M3LR are ca consum de referinta 138wh/km (consum cu care face WLTP-ul vechi - 584Km). In realitate eu am media de consum 170Wh/Km dupa 30K Km, regim majoritar de autostrada (75%). Nu e ca pe hartie, dar departe de dublu - sa zicem un 30% extra.

#165
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postcostini, on 03 iunie 2022 - 17:41, said:

Comparația cu un Megane "full" doar de dragul de a-l face scump e destul de puțin relevanta.
Și un C4 e 45000 daca te iei dupa site, insa in practica îl cumperi cu sub 40 (sub 30 cu rable).

Dincolo de asta, nu toată lumea vrea Tesla.
Nu toata lumea vrea Tesla, insa multi cand cumpara o masina pun in balanta avantaje/dezavantaje si aleg ce cred ca li se potriveste.
Pentru tine poate nu conteaza insa pentru multi conteaza un pachet ce cuprinde autonomia reala/eficienta/viteza de incarcare etc. si bineinteles pretul.
In afara de sistemul infotaiment nu pare sa exceleze decat la niste preturi exagerate...ramane de vazut ce discounturi vor oferi dealerii, pana una alta o poti comanda online la preturile afisate. Interesul lor acum e sa profite de Hype (noutatea produsului) si sa scoata maxim de profit...daca vanzarile vor fi proaste vor aparea acele discounturi de care vorbesti (de ce crezi ca ai avut discount de 5k la C4? de bine ce se vindea? pentru ca era exagerat de scumpa comparat la ce ofera concurenta pe piata.)

O spun ca un potential client care s-a desumflat cand a intrat pe configurator.
Aaa! si o magarie de proportii la varianta de 40kwh...nu o poti lua decat cu incarcare pe AC de 7,2kw si fara mufa CCS....WTF?! si Spring cu o baterie mai mica are optiunea CCS.
Sa vinzi in anul 2022 masini electrice fara posibilitatea sa incarci la CCS mi se pare o mare bataie de joc. Atentie! in alte state se vinde cu CCS doar la noi nu!
Eu cred ca au un interes sa aduca doar varianta mai scumpa de 60kwh, iar lipsa CCS-ului face varianta de 40kwh lipsita de interes  insa in reclame pot sa trambiteze Megane E-tech de la doar x euro....iar daca unii vor cu tot dinadinsul varianta de 40kwh nu au voie sa aleaga nici pompa de caldura care deasemenea e rezervata doar la 60kwh.
https://www.renault....m/c/BABNt/Agsb0

Edited by raven75, 03 June 2022 - 19:40.


#166
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017

View PostAdm, on 03 iunie 2022 - 16:34, said:

Pai ce castigi la baterie pierzi cand mai adaugi un motor.

https://www.tesla.co...design#overview

Aparent cam asta  diferenta in practica, lasa gogomaniile din WLPT.

M3 SR actual are baterie de 62 kW
M3 LR actual are baterie de 82 kW

https://en.wikipedia...i/Tesla_Model_3

Si mie mi se pare putin, dar asa sustin astia pe grupul de owneri Tesla.

Pana la urma in WLPT e diferenta de range de 111km ideal.

In practica masinile electrica consuma cam dublu vs ce e in teste, deci 60 km range real pare credibil.

Range-ul real la orice mașină electrică este in general cam 70% fata de wltp (văd că ro_explorer confirma că în mod real ii iese așa) . Deci iese cam 80 km in plus.
Daca merita sau nu 9000 euro în plus depinde de fiecare.
Personal îmi convine mai mult SR+ datorită bateriei LFP.

#167
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019

View Postraven75, on 03 iunie 2022 - 19:25, said:

Nu toata lumea vrea Tesla, insa multi cand cumpara o masina pun in balanta avantaje/dezavantaje si aleg ce cred ca li se potriveste.
Pentru tine poate nu conteaza insa pentru multi conteaza un pachet ce cuprinde autonomia reala/eficienta/viteza de incarcare etc. si bineinteles pretul.
Ma facurati curios si am intrat iar pe site la Renault. Un e-tech in echipare "medie", o vopsea random (dar nu bi-color) + pachetul cu adaptive cruise control + sistemul audio mai bun + pompa de caldura a iesit pe la 46500.
Model 3 cel mai ieftin + vopsea + jante de 19 e 53.800. Acu stiu ca-s zgarcit la masini, da' da-o dracu de treaba ca-s 7000eur diferenta, nu-i acelasi pret. Si vorbim de un Megane echipat foarte ok, nu vreo coaja.
Ca autonomie sunt cvasi-identice, diferenta e la puterea maxima, spatiu interior si, I guess, la "software". De netflix si partzuri ma pot lipsi linistit la fel ca 99% din potentialii cumparatori.

Eu nu zic ca e mai bun Megane-ul, doar teoria ca "au acelasi pret" e falsa. Trebuie sa te dai peste cap serios sa scoti un Megane la 51k, iar apoi sa alegi intentionat cele mai de rahat jante + culoarea alba la M3, ca sa fie similare la pret.

View Postraven75, on 03 iunie 2022 - 19:25, said:

In afara de sistemul infotaiment nu pare sa exceleze decat la niste preturi exagerate
Incarcarea AC 22kW e +++++, man. Ce n-as da ptr asta pe C4 Posted Image.

View Postraven75, on 03 iunie 2022 - 19:25, said:

ramane de vazut ce discounturi vor oferi dealerii, pana una alta o poti comanda online la preturile afisate. Interesul lor acum e sa profite de Hype (noutatea produsului) si sa scoata maxim de profit...daca vanzarile vor fi proaste vor aparea acele discounturi de care vorbesti
Evident si bravo lor daca reusesc sa vanda la preturi mari, stii cum e, prost nu-i cine cere. Mie mi se pare ca vor scadea preturile / vor avea "oferte" la dealeri nu din cauza M3, ci, mai degraba, din cauza Kona 64kWh, Ioniq 5, ID.3 si ce-o mai fi disponibil in zona 30-40k EUR-ish (chiar si C4, ca aparent inca se vinde cu 29k). Sunt masini normale, pe care te poti baza, fara surprize, cu autonomie f buna si incarcare rapida foarte buna sau excelenta. M3 nu e o referinta in zona asta de pret.

#168
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003

View PostFord4, on 03 iunie 2022 - 21:02, said:

Personal îmi convine mai mult SR+ datorită bateriei LFP.


Ai citit asta?

@costini - Tesla m3 contine o multime de optionale incluse default (cam tot ce se poate), adica sincer, ai de ales culoare (daca nu iti place alb) si roti  mai mari, ceea ce nu recomand, avand si asa suspensii tari.

Nu iau in calcul cele 2 optiuni de autopilot avansat, cel default este indeajuns pt Romania.

https://www.tesla.co...o/model3/design


Vad ca pretul final este 50 990 EUR + transport = 52690 eur, dar crede-ma ca are mai multe optiuni decat un meganu dotat full sau decat masini premium dotate full.

Eu planuiesc sa rezerv un model 3, ca tot creste pretul si am o vaga banuiala ca Rabla+ la anu' dispare sau se transforma (ca Jana).

#169
User12344321

User12344321

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 26.03.2022
Dialog Client - Vocea Clientului Renault:
VCR - nu va putem oferi nici un termen de livrare pentru comanda Dvs de E Tech făcută in Februarie.
Client - […] ma simt păcălit. Dacă știam ca nici după cele 90 de zile din contract, Renault va fi incapabil sa ofere un  termen de livrare, as fi făcut o comanda de Tesla care pana azi ar fi fost livrata.
VCR: - Dar dvs nu va puteți permite o Tesla încât nu are rost comparația

Cred ca asta spune tot despre filozofia Renault azi. Încearcă sa vândă un Renault cu 48.000 euro, mai scumpă decât au avut vreodată un Renault, dar nu înțeleg ca targetul lor nu mai poate fi clientul de Logan GPL, pe care sa îl trateze pur și simplu ca pe un om simplu sau sărac. Nu ca acel om ar avea vreo vina, sau ar merita servicii mai proaste…..
Sincer, cu o lipsa de comunicare atât de gravă, cu un tratament al clienților derizorie, cu productie si comenzi de doar 4-5,000 Megane pe luna, nu văd cum o sa depășească 60-70,000 unități pana in mai 2023 = Renault va deveni din ce in ce mai mic și mai marginalizat chiar și pe piața UE FR+ Sud + Est, acolo unde cât de cât mai au ceva clienți.
Asta când VW a produs pesta 150,000 ID (3+4) in 2021. Iar in 2022 vor sa vândă peste 300,000 ID…


#170
User12344321

User12344321

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 26.03.2022
Si ce agravează mai mult problema, este ca VCR știe de programul rabla = știe ca un client înscris la Renault in programul rabla plus este captiv pe durata celor 300 de zile ale programului. Adică fraierul de client, nu poate sa schimbe beneficiarul/producatorul cuponului rabla și sa comande alta mașina. Adică din mai/Iunie 2022 când sa aprobat cuponul Rabla, Renault aduna 300 de zile. Probabil vor livra la sarantocii din Romania la anul prin martie sau Aprilie 2023. Doar nu o sa piardă bonusul de 6,000 euro care expira in Franța in Decembrie. Cum sa riste sa supere clientul FR. Jenant. Penibil. Jignitor.
Pe de o parte CEO Renault anunța la bursa/acționari 5,000 comenzi pe luna. In paralel anunța 5,000 de mașini produse pe luna. Și totuși….. cumva cineva minte. Adică au un decalaj de 8-10 luni între comanda si livrare = 50,000 de mașini lipsa. Ceva undeva nu se aduna si clienții plus acționarii Renault sunt înșelați.
In concluzie, voi comanda o Tesla, care va fi livrata cu mult înainte de Renault. Voi păstra comanda de Renault (nu are rost sa pierd rabla deja cumpărată și bonusul de 11.000 euro) și îl voi vinde după livrare. Amen. Și cu asta se va încheia scurta mea “aventura” cu producători low-cost / Clever cost, după 20 de ani de  Audi/BMW/Mercedes (mașini de calitate decenta, cu discounturi de 20-30% la achiziție, cu tratament normal al clienților, etc). Voi încheia aici postările mele entuziaste de ecologist anti-automobilist in forumul Megane E tech.

#171
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,192
  • Înscris: 12.09.2013
Tesla are un singur defect...pt mine: e urata!

#172
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 19.02.2007
pt mine e garantia limitata la 2 ani sau 80.000 km si suspensiile rigide 😑


#173
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,336
  • Înscris: 15.10.2007

View PostAdm, on 03 iunie 2022 - 22:15, said:



Ai citit asta?

@costini - Tesla m3 contine o multime de optionale incluse default (cam tot ce se poate), adica sincer, ai de ales culoare (daca nu iti place alb) si roti  mai mari, ceea ce nu recomand, avand si asa suspensii tari.

Nu iau in calcul cele 2 optiuni de autopilot avansat, cel default este indeajuns pt Romania.

https://www.tesla.co...o/model3/design


Vad ca pretul final este 50 990 EUR + transport = 52690 eur, dar crede-ma ca are mai multe opotiunid ecat un meganu dotat full sau decat masini premium dotate full.

Eu planuiesc sa rezerv un model 3, ca tot creste rpetul si am o vaga banuiala ca Rabla+ la anu' dispare sau se transforma (ca Jana).
Poti pune o lista cu dotarile standard caci la ei nu gasesti nimic pe site

#174
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006
M3 SR alba cu 18" livrare 04-06.2023
deci despre ce vorbim ca Tesla "livreaza"?

poate performance sa mai prinzi anul asta, dar la un premium destul de mare.
sorry de OT

Edited by zeroice, 08 June 2022 - 11:52.


#175
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View PostUser12344321, on 07 iunie 2022 - 22:33, said:

In concluzie, voi comanda o Tesla, care va fi livrata cu mult înainte de Renault. Voi păstra comanda de Renault (nu are rost sa pierd rabla deja cumpărată și bonusul de 11.000 euro)
Sunt curios cat de repede vei reusi. Din pacate toata industria auto e vraiste acum. Ca sa te simti mai bine, peste 300 de oameni care au comandat in Ro Ioniq 5 au fost informati dupa mai bine de 7 luni de asteptare ca s-a anulat comanda lor si au pierdut si voucherul de 10k de euro.
Unii vor sa dea in judecata...

#176
LiviuGeo

LiviuGeo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 348
  • Înscris: 10.11.2005

View Postrhadoo_ds, on 08 iunie 2022 - 09:23, said:

pt mine e garantia limitata la 2 ani sau 80.000 km si suspensiile rigide ��

4 ani sau 80.000 masina si 8 ani si 160.000 trenul de rulare electric.

#177
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View PostLiviuGeo, on 08 iunie 2022 - 15:15, said:

4 ani sau 80.000 masina si 8 ani si 160.000 trenul de rulare electric.

Cred ca a facut confuzie in urma unor discutii unde mai multi spuneau ca 80.000 de km ii fac in 2 an si ceva (printre care ma numar si eu)
Pentru cei care merg peste 30k de km/an e o varianta de luat in calcul - o masina unde primii 4-5 ani sa nu ai limita de km la garantie.

#178
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 19.02.2007

View PostLiviuGeo, on 08 iunie 2022 - 15:15, said:



4 ani sau 80.000 masina si 8 ani si 160.000 trenul de rulare electric.
Eu stiam de 2 ani sau 80.000 km pt toata masina .. stiam de 160.000 km pt baterie si tren rulare.

Eu am 60.000 km dupa 1 an cu Kona .. sper ca intelegi acum de ce imi convine 5 ani fara limita de km .. e o mare grija in minus .. pt mine.

#179
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,336
  • Înscris: 15.10.2007
da frate tu esti comis voiajor?

#180
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017

View Postrhadoo_ds, on 09 iunie 2022 - 02:36, said:

Eu stiam de 2 ani sau 80.000 km pt toata masina .. stiam de 160.000 km pt baterie si tren rulare.

Eu am 60.000 km dupa 1 an cu Kona .. sper ca intelegi acum de ce imi convine 5 ani fara limita de km .. e o mare grija in minus .. pt mine.

Cum reusesti frate asa ceva ? Eu si in anul in care am facut un tur al Frantei, nu am depasit 18k km.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate