Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Renault Megane E-TECH
Last Updated: Feb 26 2024 08:38, Started by
Bakkra
, Dec 17 2021 21:19
·
19
#1
Posted 17 December 2021 - 21:19
https://www.renault....0-electric.html
Nivelul de echipare Equilibre vine cu un acumulator de 40 kWh și un motor electric de 130 CP. Prețul de vânzare începe de la 32.900 EUR. Equilibre este dotat cu senzori de ploaie, faruri LED, asistență pentru menținerea benzii, avertizare de coliziune frontală, cameră video spate și jante din aliaj de 18". Prețul pentru nivelul de echipare Techno începe de la 40.900 EUR. În această versiune, vehiculul este dotat cu un acumulator de 60 kWh și motor electric de 220 CP. În plus, are un ecran de 12", faruri direcționale, volan încălzit, 6 difuzoare audio, servicii Google Automotive +, iluminare ambientală, oglindă centrală cu auto reglare. Jantele sunt de 20". Iconic este nivelul de echipare superioară și are un preț care pornește de la 45.400 EUR. În plus față de nivelul de echipare Techno are interior personalizabil cu scaune din piele, senzori față, spate, laterali, sistemul multimedia premium OpenR Link și caroserie biton. Prețuri în România prin programul Rabla si Rabla Plus EQUILIBRE: 40KWH 130HP AC7KW: 20,990 € 60KWH 220HP AC7KW 25,990 € TECHNO: 60KWH 220HP AC7KW: 28,990 € 60KWH 220HP AC22KW 30,490 € ICONIC: 60KWH 220HP AC22KW: 33,490 € Din putinele detalii ce sunt disponibile in acest moment, pare un concurent serios pentru ID3. Chiar daca nu sunt aceeasi clasa, credeti ca poate fi un concurent si pentru Model 3 SR+? |
#2
Posted 17 December 2021 - 21:29
Oare acel AC7KW înseamnă că se încarcă doar cu 7kw? iar cel de 22kw doar la 22? Mi se pare foarte puțin. Bine, nici bateriile nu sunt foarte mari.
|
#3
Posted 17 December 2021 - 21:38
Are si incarcare DC la 130 kW. Nu stiu, insa, daca toate versiunile de mai sus au sau doar unele.
|
#4
Posted 17 December 2021 - 21:40
Deci am intrat pe link..... am stat si m-am uiat la imaginea masinii 10 secunde si am iesit!
De ce draq nu pun manere normale la portierele din spate! Urat de tot! Urat cu spume manerul ala! |
#5
Posted 17 December 2021 - 21:46
nu prea o sa-si ia nimeni varianta de 40kw. aia e mai mult pentru a zice ”incepe de la”. deci mai dai 5000 pentru 20kw si 90cp in plus. masina pare un Captur electric, la cum o vad eu. ce sa zic, eu sunt pentru electrice, dar man....26.000.....si vorba aia meganne s-a vrut mereu o masina ieftina. si cam asa pare si interiorul. ba chiar din ce am vazut pe la prezentari pare mai ok capturul.
o sa fie din ce in ce mai greu sa ai masina peste 10-15 ani. ac e 7kw sau 22. si da dc la 130 cum a zis @r_vlad. incet incet o sa avem numai dc. Edited by bobitad, 17 December 2021 - 21:48. |
#6
Posted 17 December 2021 - 21:54
#7
Posted 17 December 2021 - 22:04
Pack-ul de 60kWh 470km si cel de 40kWh 300km, informatia luata de aici https://paultan.org/...sist-functions/
Later edit: The Megane E-Tech Electric comes in two battery and powertrain specifications – a 40 kWh pack and a 60 kWh pack, the 40 kWh unit providing range of up to 300 km, while the larger of the two offers up to 470 km of range on a full charge based on the WLTP test cycle. Estimarea ev-database -> https://ev-database....Tech-EV60-220hp Edited by Bakkra, 17 December 2021 - 22:07. |
#8
Posted 17 December 2021 - 22:44
Am gasit un press kit ce contine mai multe informatii.
Attached Files |
#9
Posted 18 December 2021 - 00:41
iartati ma...dar cum sa va plangeti de 22kw ac??
nu vreau sa spun ca sunteti habarnisti...dar nici departe este absolut geniala incarcarea de 22 pe ac. Stai o ora la mall si mergi 100-120km cu acel curent! 130 pe dc e super, la o masina de gama asta. vedem cum o fi curba de incarcare, racirea si incalzirea pe baterie la banii astia, bate cam tot, ramane doar kona ca si competitie, care e ceva mai mica, si dpmdv mult mai urata. renault a lansat o masina extrem de competitiva! |
#11
Posted 18 December 2021 - 06:34
O zici de parca electricele nu ar fi niște mașini cu motoare și baterii generice de la acceasi furnizori. La design Renualt nu e rău.
Mie mi se pare o abominatie și sper sa își ia acceasi hate cu Mitsubishi Eclipse și Mustang Mach E. Strica numele la mașini bune cu porcarii de crossovere. Partea buna e că Alpine R5 o să fie micuț, fain și cu trenul de rulare de la megane-ul mai puternic. Probabil se putea mai bine dar creștea prețul. Edited by SpeedDemon, 18 December 2021 - 06:35. |
#12
Posted 18 December 2021 - 09:26
megastorm, on 18 decembrie 2021 - 00:41, said: Stai o ora la mall si mergi 100-120km cu acel curent! La care mall? Eu dau cu tunul si nu gasesc statii de incarcare la mall-uri. Daca sunt, probabil ca sunt pitite foarte bine de ochii lumii. Romania e praf la infrastructura de incarcare masini electrice. Ca sa ai o masina electrica in Romania trebuie sa stai la casa si sa iti instalezi o statie de incarcare in curte. Eventual sa ai si panouri solare si ceva baterii de stocare. Atunci merita cu adevarat. Daca in schimb stai la bloc, sau chiar la casa in oras, fara curte, forget about it. Edited by murdar, 18 December 2021 - 09:29. |
#13
Posted 18 December 2021 - 09:40
Sunt mult mai multe statii AC decat DC.
Uite de exemplu aici: "doua stații de 50kW, una de 75kW și 16 stații AC de 22kW" https://www.plugshar...location/344138 Edited by kolfleading, 18 December 2021 - 09:41. |
#14
Posted 18 December 2021 - 09:47
Pai tocmai asta e aiurea, că eu la casa in pădure nu vad de ce drequ mi-aș lua electrica. De electrica au nevoie aia de la orașe care se târâie bara la bara. Am priza in garaj, am puso special cu cablu subteran din ăla gros și prin țeavă să îl pot schimba in caz de un viitor electric. Momentan la priza doar incarc bateria mașinii din când în când.
|
#15
Posted 18 December 2021 - 09:47
E bine si cu Bucuresti. Dar ceva in Pitesti? Ploiesti? Campulung? Ca si pe acolo vietuiesc oameni cu masini.
|
|
#16
Posted 18 December 2021 - 11:59
#17
Posted 18 December 2021 - 12:05
Astia au senzatia ca romanii o sa treaca la masini electrice cu 30 de statii de incarcare intr-un oras cu 155.000 de locuitori?
Ca sa nu mai zicem de Campulung: o statie la 31.000 de locuitori. Si care statie e in curtea unei intreprinderi. Posibil sa nici nu te lase paznicul sa intri. In orasul meu de resedinta din vestul europei vad cel putin 150 de statii la 33.000 de locuitori. Edited by murdar, 18 December 2021 - 12:09. |
#18
Posted 18 December 2021 - 13:06
Nu inteleg ce vrei sa spui cu asta si nici nu vad ce legatura are cu subiectul si nici nu vad ce utilitate are pentru societate postarea ta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users