Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

250 000 rable trebuie casate pana in 2026

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
182 replies to this topic

#37
emeral

emeral

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,492
  • Înscris: 16.09.2021

 bobitad, on 13 decembrie 2021 - 20:40, said:

dar stii care e faza funny. fabricarea unei masini noi produce mult co2. adica daca-l mai lasai pe ala cu masina veche sa o mai tina 5-10 ani, cred ca iesi mai bine per total. problema e ca iti polueaza la nas, dar poti baga interdictii.

Nu mai au loc atâtea mașini. De aia ar trebui să dispară multe vechi și să apară în peisaj altele noi sau mai noi.

#38
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,033
  • Înscris: 30.11.2017

 bobitad, on 13 decembrie 2021 - 20:40, said:

dar stii care e faza funny. fabricarea unei masini noi produce mult co2 dar si materiale. adica daca-l mai lasai pe ala cu masina veche sa o mai tina 5-10 ani, cred ca iesi mai bine per total(depinde si cat merge). problema e ca iti polueaza la nas, dar poti baga interdictii.
evident, dar astia ori is prosti ori is hoti speriati de faliment

Poluarea o poti reduce la masinile mai vechi bagand gpl. Daca ar afla aia din anii 80-90 ca acuma un Mercedes merge doar 15 ani ar zice ca Dacia 1300 e fiabilitate excellenta

 emeral, on 13 decembrie 2021 - 20:42, said:



Nu mai au loc atâtea mașini. De aia ar trebui să dispară multe vechi și să apară în peisaj altele noi sau mai noi.
dispar limuzine de 1,4 tone si apar suvuri de 3 tone. Loc mai putin rezulta.

Cred ca astia dupa ce s-au asigurat de ''guvernul meu'' in Romania si eliminat nationalistii, acum isi bat joc de noi. Sa zica mersi ca cineva le ia ''alea vechi'' ca s-ar fi inecat ei in masini. Si sa mai zica mersi ca orice prapadit de la periferia Ue are autoturism ca in america si nu se chinuie pe jos sau cu autobuze ca in coreea de nord sau uniunea sovietica

Nu le mai ajunge, vor sa cumparam acuma masini noi ca nu au unde vinde

#39
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 24.07.2019

 bobitad, on 13 decembrie 2021 - 19:55, said:

cred ca asistam la ce numeam mai demult ”masina nu e obligatorie”, altii nu, ca e o necesitate. ehh, ia RCA dublu, ia taxe pentru masini vechi si mai mult de atat ia preturi crescute la masini. pana si un Logan cu aer in echiparea essential(deci nu confort) 1.0 gpl ajunge la 10.000 cu rabla.

se face ca mai demult,  am stat si o saptamana in Bruxelles, la o conferita cu cei din UE si am fost si la parlament. Micul dejun a fost misto si am cunoscut oameni care au o moralitate ridicata si o perceptie asupra vietii ok. Dar asta nu e oarecum drept, daca eu mi-am luat masina noua acum 15 ani, acum vii si-mi pui piedici. Nu merge nici argumentul ala cu, pai nici cu caruta nu mai ai voie.

Cum am mai zis de multe ori si a reamintit si @ADM, dieselul trebuia sa ramana pentru camioane. E pur si simplu un carburant infect si face rau. Daca ar fi ITP-ul pe bune nu am mai avea discutia asta.
Eu iau ITP-ul pe bune,de 3 ani,de cand am 'cazanu'. VW Passat Variant din 2005, 2.0 TDI, 412.000 km(sper ca reali).Te invit sa faci o tura cu masina.

#40
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 24.09.2017

 Excelsior01, on 13 decembrie 2021 - 21:00, said:

Eu iau ITP-ul pe bune,de 3 ani,de cand am 'cazanu'. VW Passat Variant din 2005, 2.0 TDI, 412.000 km(sper ca reali).Te invit sa faci o tura cu masina.
da man, te cred. dar ti-ai pune copii(daca ai) in spatele masinii dimineata cand o pornesti? ca asta e problema. inmulteste tu 1000 de masini la semafor la relanti, intr-o zi ploioasa, unde nu se degaja fumul. poate oi fi eu mai sensibil, dar ai parte de aer naspa, te chinui sa respiri.

Edited by bobitad, 13 December 2021 - 21:05.


#41
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 24.07.2019

 bobitad, on 13 decembrie 2021 - 21:04, said:

da man, te cred. dar ti-ai pune copii(daca ai) in spatele masinii dimineata cand o pornesti? ca asta e problema. inmulteste tu 1000 de masini la semafor la relanti, intr-o zi ploioasa, unde nu se degaja fumul. poate oi fi eu mai sensibil, dar ai parte de aer naspa, te chinui sa respiri.
Nu scoate fum,man.Dar am inteles punctul tau de vedere.Nu neg faptul ca ai dreptate.dar pe langa diesel,tre' scoase si alea pe benzina,care sunt sub un anumit euro.

#42
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,033
  • Înscris: 30.11.2017

 bobitad, on 13 decembrie 2021 - 21:04, said:


da man, te cred. dar ti-ai pune copii(daca ai) in spatele masinii dimineata cand o pornesti? ca asta e problema. inmulteste tu 1000 de masini la semafor la relanti, intr-o zi ploioasa, unde nu se degaja fumul. poate oi fi eu mai sensibil, dar ai parte de aer naspa, te chinui sa respiri.
dar ce trabucuri fumati voi de nu poluati deloc? tigari ecologice care dau oxigen si porefica aierul?



Cum drecu sa permiti fumatul inclusiv pasiv si sa zici ca masina ingrijita si aflata in stare buna si nemodificata a unui cetatean trebuie distrusa ca are deja 16 ani?
Si sa-l trimiti pe cetatean sa inghete in asteptarea unui autobuz din care ia covid? sau sa-l pui sa deie o gramada de bani pe alta masina "agreeata" vremelnic doar cativa ani si dansa?
Dar de ce nu interzic camioanele si nu trec pe tren cu marfa daca tot ii arde-n fund de noxe?

Edited by cipri2bau, 13 December 2021 - 21:22.


#43
axisborn

axisborn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,272
  • Înscris: 20.11.2020

 JurasikMan, on 13 decembrie 2021 - 19:51, said:

Eu sunt convins ca vom vedea mare parte din el, pentru ca sunt bani deja antamati de firme mari din UE care au influenta la nivelul finantarii Uniunii. Unde poti sifona bani mai usor decat in tarile cu coruptie endemica ( ca sa ma exprim pandemic ). Ptiu , am inceput sa ma exprim in rime.

Nu mai e nicio mare coruptie, dar ai zis-o bine, banii aia din PNRR se intorc la firme europene. Deci ii recupereaza in buna parte in plys folosesc PNRR ca sa ne mai oblige la diverse.
Mie imi place de Polonia care isi baga picioarele in maruntisul ala de la PNRR si da cu flit Bruxelles-ului pe banda, nu executa tot ce dicteaza aia.

#44
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,033
  • Înscris: 30.11.2017
Pute de la o posta a disperare in fata Chinei care prin metode capitaliste ocupa tot gratie eficientei

#45
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,890
  • Înscris: 03.12.2001

 Ahasverus, on 13 decembrie 2021 - 19:57, said:

Germanii renunta la diesel din motive de taxe si acces viitor. O fac in directia hibrid si electric.
ce vrei tu să spui e așa: UE va lupta vitejește pentru interzicerea taxei auto, pentru că asta înseamnă că mașinile pe care nemții/vesticii le dau la buyback nu vor mai avea așa multă căutare.

#46
axisborn

axisborn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,272
  • Înscris: 20.11.2020

 BaXXXon, on 13 decembrie 2021 - 19:59, said:

Masina e un lux nu o necesitate !

Pai in curand ajunge si gazul metan sau curentul un lux, d-apoi masina.

Edited by axisborn, 13 December 2021 - 21:31.


#47
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,536
  • Înscris: 30.07.2007

 BaXXXon, on 13 decembrie 2021 - 20:12, said:

Transportul de marfuri sa se faca cu trenul ( pe electric nu diZal )
Tg Mures (Azomures), Slatina (Alro), Ramnicu Valcea, Tulcea (Alum), Sibiu, Fagaras, Pitesti (Dacia), Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Zalau.
E mai greu cu trenul remorcat electric pe la astea, ca n-au fir :)

#48
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006

 Adm, on 13 decembrie 2021 - 19:43, said:

- EUR 6 a devenit obligatoriu din Septembrie 2015.
- EUR 5 a devenit obligatoriu din Ianuarie 2011.
- EUR 4 a devenit obligatoriu din Ianuarie 2006.
In 2026 se fac 20 de ani de cand EUR4 a devenit obligatoriu, moment in care nu cred ca vor mai fi realist prea multe harburi < EUR4.
De fapt, problema mare se numeste Diesel in orase, insa nimeni nu vrea sa o spuna, pt ca e sinucidere dpdv popular.

Un zvon este ca:

Quote

Din 1 ianuarie 2026 nu poți să mai înmatriculezi mașina mai jos de 2011 ...așa sună articolul din PNRR pe care România și l-a asumat la semnare și care acum încearcă să fie renegociat:))

Edited by Ahasverus, 13 December 2021 - 22:02.


#49
axisborn

axisborn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,272
  • Înscris: 20.11.2020

 BaXXXon, on 13 decembrie 2021 - 20:06, said:

Masina e un lux fara doar si poate .

Nu  mai e de mult un lux.

 Ahasverus, on 13 decembrie 2021 - 22:00, said:

Un zvon este ca:
Din 1 ianuarie 2026 nu poți să mai înmatriculezi mașina mai jos de 2011 sau euro 4...așa sună articolul din PNRR pe care România și l-a asumat la semnare și care acum încearcă să fie renegociat:))

Pai da, dar daca o ai deja inmatriculata asta nu te afecteaza. Nu mai poti sa cumperi o "rabla" dar o folosesti in continuare pe cea pe care o ai, daca vrei.

Dar in orice caz, motivatia lor ca sa dam rablele la casat ca sa ne dea fonduri ptr autostrazi este complet aiurea. Ce are una cu alta? Rablele le scoti ptr reducerea poluarii doar.
Sau se vrea de fapt stimularea cumpararii de noi masini, ca sa mearga economia? Sa se intoarca o parte din fondurile alea date ptr autostrazi (Daca vor fi) inapoi la producatorii de masini din vest(chiar si la Renault prin Dacia care numai romaneasca nu(mai) e)

Edited by axisborn, 13 December 2021 - 22:08.


#50
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Cum nu stiu sa existe in UE astfel de lege, ma indoiesc ca poate fi aplicata.

Sa nu uitam cum pe rand Taxa de Prima Inmariculare etc a tot fost transformata si a tot a esuat.
Ce presiune sociala era, ca romanii nu mai puteau sa isi aduca masini de afara.
Initial era pt masinile din afara tarii, apoi pt toate, apoi ajunsese ca o Dacia 1310 sa te coste cat o mana si un picior sa o inmatriculezi.

 vali, on 13 decembrie 2021 - 21:26, said:

ce vrei tu să spui e așa: UE va lupta vitejește pentru interzicerea taxei auto, pentru că asta înseamnă că mașinile pe care nemții/vesticii le dau la buyback nu vor mai avea așa multă căutare.

UE se opune pe buna dreptate, oricaror bariere tarifare pt circulatia bunurilor, dar UE nu are ce zice daca pui in impozit anual in fct de norma de poluare (de ex).
Problema este ca la nivel politic, asta e sinucidere, chiar daca cel care acum plateste 50 lei impozit, va plati 150 lei.

Isi va rupe camasa de pe el si va urla ca ii mor copiii de foame.

#51
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 24.09.2017

 Ahasverus, on 13 decembrie 2021 - 22:10, said:

Cum nu stiu sa existe in UE astfel de lege, ma indoiesc ca poate fi aplicata.

Sa nu uitam cum pe rand Taxa de Prima Inmariculare etc a tot fost transformata si a tot a esuat.
Ce presiune sociala era, ca romanii nu mai puteau sa isi aduca masini de afara.
Initial era pt masinile din afara tarii, apoi pt toate, apoi ajunsese ca o Dacia 1310 sa te coste cat o mana si un picior sa o inmatriculezi.



UE se opune pe buna dreptate, oricaror bariere tarifare pt circulatia bunurilor, dar UE nu are ce zice daca pui in impozit anual in fct de norma de poluare (de ex).
Problema este ca la nivel politic, asta e sinucidere, chiar daca cel care acum plateste 50 lei impozit, va plati 150 lei.

Isi va rupe camasa de pe el si va urla ca ii mor copiii de foame.
Argumentul asta il ziceam si eu, ca e sinucidere politica ca bla bla, dar tocmai ce s au unit cu PSD, cred ca oricum nu mai conteaza sau nu le mai pasa. Pt unii a crescut RCA ul cu 1000 de ron, deci o taxa in plus e nimic.

Edited by bobitad, 13 December 2021 - 22:21.


#52
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 Ahasverus, on 13 decembrie 2021 - 20:13, said:

Eu ma uit ca am sediul firmei din S1 si 75% din angajati sunt din IF, DB, PH, ba chiar am unul din Giurgiu (dar cedeaza nervos de la trafic).
Daca te uiti ce omor e pe iesirile din Bucuresti vineri de la ora 13, o sa intelegi.
Daca vezi ce omor e la intrarea pe A1 in fiecare zi, o sa intelegi.
Aia de Bruxelles is de vina ca n-or vrut sa ne dea si noua un sistem de tren / metrou cum e S-bahn in Viena, de exemplu...Te urci in tren in IF si te dai jos in statia de metrou din centrul Bucurestiului...

Edited by kolfleading, 13 December 2021 - 22:24.


#53
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
O mașină veche nu e neapărat rabla. Dacă a fost bine întreținută e mai ok decât mașini forjate de cel mult 5 ani vechime.

#54
kyrre

kyrre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,960
  • Înscris: 27.05.2010
Daca trec astia o tura prin Buzau strang lejer rablele astea. Problema e ce facem cu restul.

Acum serios, azi am vazut prima data, in Germania motorina a ajuns mai scumpa ca benzina E10 ( cred ca e aia de 95 in Romania daca nu ma insel).

Edited by kyrre, 13 December 2021 - 22:25.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate