Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
EV - autonomie autostrada, 130 km/h
#73
Posted 06 December 2021 - 19:55
adrian_r5, on 06 decembrie 2021 - 08:33, said:
Daca facem comparatie intre motoare atunci ICE va iesi destul de șifonat. Detaliază te rog, că performanța electrica încă e grav in urma ICE, da Plaid și Rimac par șmechere, dar un ICE modificat poate fi mult mai rapid, la modul că și în 7-8 minute o obosești rău. Sa ne gândim la diferența între un dragster top fuel și astea menționate. Apoi e vorba de anduranță, orice electrica o supraîncălzești pe circuit foarte rapid. Și apoi e faptul că din cauza lipsei treptelor de viteză la 200+ km/h electricele cam rămân în urma. Și apoi e aspectul de sunet, ICE-ul are sunetul melodios de V8 sau sunetul turbinei, in timp ce electrica oferă o experiență dezolanta. Eficienta, irelevantă pt mine. Da, știu despre ID.R. 🙃 Edited by SpeedDemon, 06 December 2021 - 19:59. |
#74
Posted 07 December 2021 - 09:09
SpeedDemon, on 06 decembrie 2021 - 19:55, said:
dar un ICE modificat poate fi mult mai rapid, la modul că și în 7-8 minute o obosești rău. SpeedDemon, on 06 decembrie 2021 - 19:55, said:
Și apoi e faptul că din cauza lipsei treptelor de viteză la 200+ km/h electricele cam rămân în urma. Dupa mintea ta ... cel putin la capitolu' asta ... care dintre cele doua motoare e mai performant - ICE sau motoru' electric ? SpeedDemon, on 06 decembrie 2021 - 19:55, said:
Eficienta, irelevantă pt mine. SpeedDemon, on 06 decembrie 2021 - 19:55, said:
Și apoi e aspectul de sunet Edited by adrian_r5, 07 December 2021 - 09:12. |
#75
Posted 07 December 2021 - 09:54
Când ești programat încă din copilărie cu jocuri gen NFS și asphalt X unde vruuuum vruuum ... etc, sunetul masinii face parte dintr-o cultura auto. Mulți nu pot sa se desprinda de asa ceva. Uita-te la firme de renume care pun sunet fals de motor ice in mașinile lor full electrice.
Oamenii sunt slabi dpdv emotional și dacă vrei îți cumpere tigaia trebuie sa umbli la emoții. |
#76
Posted 07 December 2021 - 13:39
Mai lăsați și voi sunetele motorului. Eu nu știu cum să scap de ele. Am trecut de tinerețe și vreau liniște. Am trecut de la tractor la benzină că m-am săturat de zgomot. Acum e mai ok, se aude fin motorul și zgomotul de rulare și totuși vreau să scap și de ele. În curând, doar să am unde încărca că deocamdată la bloc e mai dificil (se poate rezolva și asta cu puțin efort), dar ofertele actuale de EV nu mă motivează destul. Vedem peste 2-3 ani ce apare când aș schimba mașina (să treaca criza).
|
#77
Posted 07 December 2021 - 14:50
Sunetul e overated. E frumos, dar asa cum te obisnuiesti cu el, asa te si dezobisnuiesti.
|
#79
Posted 07 December 2021 - 21:42
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-_vVfmLp0_8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#80
Posted 07 December 2021 - 22:16
#81
Posted 08 December 2021 - 05:53
Eu n-am avut în viața mea tractor. Am avut benzinare, acum am benzinara turbo.
Nu că unii ecologiști de pe aici care au avut toata viata diesel și acuma țin morala. A fost Tesla Roadster in NFS Most Wanted 2012, plictiseala rău masina din cauza lipsei sunetului. Soluția corectă la electrice e ceva de genul [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yNpeuQFfSlE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/46NmM0WwSUw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In principiu un motor V8 are cel mai bun sunet ever, un 6 in linie are și el sunet frumos. La 4 in linie trebuie artificii, TypeR are a 3-a evacuare, eu la RS am ceva "sound generator" care se joaca cu admisia cred. La un diesel nu ai ce ii face, tot ca tractorul face. Presupun că și Tesla are ceva similar cu BMW M. Oricum am înțeles că o să trebuiască să aibă sunet electricele din cauza pietonilor neatenți. Edited by SpeedDemon, 08 December 2021 - 05:59. |
#82
Posted 08 December 2021 - 10:38
NFS Most wanted.... Te gândești puțin dacă merită sau nu să postezi serios pe aici.
|
|
#83
Posted 08 December 2021 - 10:54
Daca sunetul motorului ar fi atat de important, nu ti-ai lua Megane RS sau Civic Type R. E ca si cand ai argumenta ca timpul pe un tur de Nurburgring este foarte important, deci imi iau un Duster 1.3 TCe pentru ca ICE-urile au recordul acolo.
Masinile care chiar suna bine n-au nici o legatura cu hot hatch-urile si, cel putin in Europa, sunt o pondere minuscula din parcul auto. Sunt infinit mai multe masini care suna ca un blender decat cele care "suna bine", deci toata argumentatia din jurul zgomotului produs mi se pare ridicola. |
#84
Posted 08 December 2021 - 10:56
Pai daca nici un joc arcade nu reușește să facă Tesla fun? Aici vorbesc de factorul fun al mașinii electrice, nu despre consum și alte chestii triste. Pe vremea aia Tesla incerca doar să aibă o mașină sport, băgase baterii și motoare electrice pe cel mai bun șasiu al vremii, cel de Elise și le vindea la un preț foarte mare.
Probabil pe noul Roadster o să vedem opțiuni să atragă entuziaștii. Specificațiile sunt mega dar vreau sa vad cum drege supraîncălzirea. La aia nu o sa mai fie triștii stresate de volumul portbagajului, poate face ceva gen Veyron cu 10 radiatoare. In Ro ai impozit și asigurare nașpa la sub 30 de ani. Iar Megane 3 RS chiar suna fain stock, au evacuarea Akrapovic de fabrica. Edited by SpeedDemon, 08 December 2021 - 11:02. |
#86
Posted 08 December 2021 - 22:52
Sunetul motorului este o parte importanta a experientei de conducere. Desigur, putem argumenta ca nu avem nevoie de el, ca e obositor, ca unii am vrea ca masinile sa se conduca singure, ca nu vrem sa speriem mamicile cu copii mici samd., insa acestea sunt directii false si tin mai mult de oboseala, varsta si, in general, de o lipsa de chef de a conduce, pentru ca in viata, nu-i asa, sunt lucruri mai importante si cand suntem in masina ar trebui sa ne gandim la ce mai cumparam sau ce planuri de viitor avem, si nu la a ne bucura de acel moment.
Masinile electrice, din pacate, uniformizeaza si mai mult deja marea masa de evacuari anoste, castrate de noile norme de poluare. Eu voi aprecia intotdeauna un sunet de calitate al evacuarii (nu unul de prost gust), o pornire la rece a unei masini sportive sau un V8 bolborosind sub o caroserie veche. Doar benzina, sa fim bine intelesi. Aici o electrica nu ofera nimic, poate doar ceva fals in difuzoare, un fel de hamburger vegetal. Bineinteles, ne putem adapta la orice, insa pierderea sunetului este un minus pentru cei ce vor o experienta completa. Ma bucur de fiecare tunel, cu geamul deschis, oricand am ocazia :-) |
#87
Posted 08 December 2021 - 23:50
zeroice, on 08 decembrie 2021 - 23:30, said:
as mai baga si niste evaluari psihologice. zilnic. In SUA se zice că cei mai nesuferiti șoferi sunt aia cu BMW și Tesla. Faza e că eu inca n-am văzut un om suportabil cu EV pe thread-urile astea. Mă bucur maxim sa conduc zilnic un diesel. 😈 Edited by SpeedDemon, 08 December 2021 - 23:51. |
|
#88
Posted 09 December 2021 - 00:05
@SpeedDemon potoleste-te.
Din ce tot scrii pe aici, conduci inconstient o conserva veche, cu apucaturi de NFS/Carmaggedon. Daca ai un ciocan, nu inseamna ca toate lucrurile sunt cuie. Nu se va sfarsi bine intr-o zi; nu trebuie sa fii Nostradamus ca sa intelegi asta. Acest topic este despre faptul ca nimeni nu le spune oamenilor niste lucruri simple despre EV, iar realitatea cand te loveste e crunta. Nu este vorba de sunet sau performante pe circuit. Nu asta intereseaza cumparatorul de EV. |
#89
Posted 09 December 2021 - 00:18
Pai ideea nu e acapararea pietii? Nu e ideea că într-o zi să existe un EV pt fiecare și toți să conducem vehicule cu emisii spre 0?
Cum convingi unul că mine, și sunt alte sute de milioane ca mine, sa ia un EV? Tesla initial despre asta a fost, Lotus Elise pe baterii, performanta electrica. Dar bineînțeles că au văzut piata imensa care o reprezentau cei care cu 10 ani in urma luase Prius, și acum aveau și bani de Tesla. Sunt curios ce o sa fie cu Alpine R5, pare mașina electrica ideala, daca avea câțiva cai in plus era și mai ideala. Daca nu e vorba de performante sau circuit ce rost au Plaid, Taycan, Rimac? De ce BMW i au sunet? Edited by SpeedDemon, 09 December 2021 - 00:20. |
#90
Posted 09 December 2021 - 00:37
Ma intreb asa statistic cati ani ai
Io am 41 si sunt bemveist la origine. Am bemveu de doar 400cp, un jeguar de 510 cp si un EV EQC de 400+ CP Stii de ce urasc oamenii in general soferii de BMW? Nu doar pt ca majoritatea sunt nesimtiti, ci pt ca sunt invidiosi ca au masini rapide. la fel e si cu Tesla (ca exponent) EV. Poti sa ai tu ///M, AMG, RS etc. Pana iti creste tie turatia, aluia cu Tesla nu ii mai citesti placuta cu nr de inmatriculare si masina costa 50% vs bolizii consacrati. E vorba de acceleratie. Asadar e vorba de invidie, nu de autonomie sau ca tu poti merge de 5x mai mult cu un plin. Sunetul este supra-apreciat, adica dupa ce merg cu EQC ma simt deranjat de motorul de ICE. Sunetul la BMW e marketing, o optiune ca sa-i atraga pe cei ca tine, si e binevenita (nu strica). Daca merg cu Jaguarul, dupa ce in forjez nitel prin curbe (singur in masina) deja ma doare capul si scot modul racing. Pe autostrada prinde si 270 Km/h si pare ca ar mai putea putin, dar ramane fara loc la kilometraj. Am prins maxim 305 Km/h o singura data in viata, cand aveam un X6 ///M de 600 CP Hamman, dar e o experienta neplacuta, pe care nu sunt dornic sa o repet vreodata in viata. Edited by Courage, 09 December 2021 - 00:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users